Heel persoonlijk en snel een Saar als vervangende mantelzorger. Fijn!

Na het eerste contact met Wendy de regiomanager is er snel en persoonlijk gesproken met mijn ouders. En er is snel een Saar als vervangende mantelzorger voorgesteld. Je raadt het al, eerst op bezoek geweest en inmiddels begonnen. Ook voor de administratieve zaken is veel expertise aanwezig. Op alle fronten enorm goed geholpen en mooi dat mijn ouders hier van kunnen genieten!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg

Blij met Saar aan Huis

Saar aan Huis zorgt voor een prima gezelschap voor onze moeder die in een verpleeghuis woont, zodat ze wekelijks een paar fijne en gezellige uren kan doorbrengen met een lieve en gezellige medewerker en ze toch aanspraak heeft op dagen dat wij dat zelf niet kunnen regelen.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Eemland

Erg fijn

Michelle is echt tot steun geweest voor onze moeder! Ze was gezellig en deed wat dingen voor haar in huis, bv koken, de kerstboom op en aftuigen. Af en toe met de rolstoel naar de stad, mn schoonmoeder vond het erg fijn!

• Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager? N.v.t.

Wat een fantastische steun

Sinds 7 maanden maken wij gebruik van de diensten van Saar aan Huis. Onze vader van 93 is na het overlijden van onze moeder alleen in het ouderlijk blijven wonen. Dit wil hij graag. Met hulp van de thuiszorg en een heel lieve en betrokken hulp in de huishouding is dit gelukkig mogelijk. Omdat wij als kinderen op afstand wonen en helaas zelf ook met gezondheidsproblemen te maken hebben vallen er af en toe gaten in de continuïteit van de mantelzorg. In overleg hebben wij het besluit genomen om gebruik te maken van de service van Saar aan Huis. Onze vader is geen allemansvriend, zeer gesteld op zijn privacy en nogal benauwd voor “verandering”. Met de hem kenmerkende reserve is hij akkoord gegaan met een proefperiode. Sinds september vorige jaar hebben wij onze Saar Esther. Wat een zegen! Zij is een stabiele factor in de zorg voor onze vader. Zij komt 1 middag per week en weet in die relatief beperkte tijd een berg werk te verzetten. Zij brengt gezelligheid, lost alle binnen haar vermogen liggende, veelvuldig voorkomende, problemen op. Is zeer flexibel, neemt initiatief, heeft een frisse kijk op de dingen die wij niet meer zien. Zij geeft onze vader oprechte aandacht, gaat op respectvolle en geduldige wijze met hem om en houdt ons op een integere maar eerlijke manier op de hoogte van de situatie. Onze vader kijkt iedere week reikhalzend uit naar haar bezoek (helemaal feest als de hond Barney mee mag) en doet aan het eind van de middag opgewekt verslag van weer een fijne middag. Onze vader en wij als gezin zijn zeer onder de indruk van Esther en prijzen ons gelukkig met haar steun. Dankjewel Esther voor alles wat je voor ons doet! Familie Lantinga, Wassenaar

• Vestiging: Saar aan Huis regio Den Haag

Geweldige steun

Mijn vader wilde zo lang mogelijk thuis blijven wonen maar ging geestelijk achteruit. Mijn zus en ik wonen erg ver weg zodat dagelijkse ondersteuning door ons geen optie was. Saaraanhuis bleek de perfecte oplossing. Na een intakegesprek is de ondersteuning door Saaraanhuis rustig begonnen met 1 of 2 keer per week een bezoek om boodschappen te doen, naar de kapper of anderszins even naar buiten te gaan. De band met de Saars was snel heel goed en heeft mijn vader nog veel plezier opgeleverd in moeilijke tijden. Toen mijn vader snel achteruit ging kon Saaraanhuis heel snel opschalen met de hulp tot bijna elke dag en ook 's avonds tot hij in een verzorgingsinstelling terecht kon. Dit heeft ons enorm ontzorgd en we zijn Saaraanhuis zeer erkentelijk!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Nieuwe Waterweg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Ik ben blij dat onze kinderen ons Saar aan huis hebben aangeraden

Tijdens de laatste levensfase van mijn vrouw en nu ik alleen verder moet, zijn onze beide Saren ons tot steun en toeverlaat. Onze Saren verlichten op vele punten het leven en maken langer thuis wonen mogelijk.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Eemland
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Prettige communicatie en snel inzet van een passende Saar geregeld!

Snel in contact gekomen met de vestigingsmanager. Prettig te woord gestaan en achtereenvolgens correct gecommuniceerd. Zit wel wat administratie aan vast. Relatief groot deel van het uurtarief gaat naar de organisatie.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Haarlemmermeer
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

De Saar aan huis ontzorgt mij en geeft cliënt veel plezier

Ik zorg met liefde voor mijn tante maar sinds ze wat extra zorg nodig heeft en ik wat vaker in het buitenland woon heb ik via Anita een fijne dame gevonden voor mijn tante. Ze gaat met mijn tante op pad, gezellig een spelletje doen en het gezellig maken in huis. Door omstandigheden is mijn tante nu verhuist naar een verpleeghuis, ook daar komt ze met net zoveel enthousiasme naar toe en houdt mij van de bezoekjes op de hoogte, als er iets geregeld moet worden kan ik daar over praten. Al met al heb ik een heel flexibele, vriendelijke dame voor mijn tante gevonden en ik vind het een fijn idee dat iemand “ mee zorgt”

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Uitstekende hulp

Was onbekend met Saar aan Huis maar werd door de casemanager op het bestaan van deze organisatie gewezen. Beide Saars hebben ons als mantelzorger van mijn vader op een prettige manier ontlast. Niets was teveel, op de taxi zetten/opvangen, eten klaarmaken, een praatje onder het genot van een bakje koffie met wat lekkers. Vanaf de aanvraag tot de uitvoering werd het allemaal perfect geregeld. Communicatie met de Saars en vestigingsmanager verliep uitstekend via Whatsapp groep en/of telefonisch. Als je als mantelzorger extra ondersteuning kan gebruiken kan ik Saar aan Huis zeker aanraden!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zeeuws-Vlaanderen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

onze 'Saars' deden wat nodig is en lieten de regie bij mijn moeder

Gedurende 4 maanden kwamen verschillende 'Saars' ons helpen bij de zorg voor onze moeder, die bedlegerig werd maar o, zo graag in haar eigen huis wilde blijven wonen. Zonder hun hulp was dat niet gelukt! Niet alleen zorgden ze heel goed voor onze moeder, maar ze waren ook voor mij persoonlijk een grote steun. Bovendien kon ik leunen op hun jarenlange ervaring en deskundigheid. Naarmate mijn moeder meer zorg nodig had, kwamen er ook meer 'Saars' om te helpen en met ieder van hen bouwde mijn moeder een persoonlijke band op. Ik heb veel waardering voor de uitstekende 'match' die Carla steeds wist te maken - en dat op zo korte termijn. Ze deden bovendien zo veel meer dan 'mantelzorgen'. Anja zong Indonesische liedjes voor en met mijn moeder, Wil en Anneke praatten met haar over politiek, Hilversum, reizen, kunst en andere interesses van mijn moeder. En Sabien hield met haar praktische daadkracht ons huishouden draaiend. Henriette viel een paar keer 's nachts in en ook haar belangstelling voor mijn moeder was hartverwarmend. Ze bleven haar zien als de sterke, onafhankelijke en zelfstandige vrouw die mijn moeder was, niet als een patiënte. Onze ervaring kan ik het beste samenvatten door wat mijn moeder zelf zei, vlak voor haar overlijden: 'Sabien en Wil, Anja en Anneke zijn er voor de persoonlijke benadering. Ze zijn er echt voor mij. De anderen zijn er vooral voor hun werk.'

• Vestiging: Saar aan Huis regio Gooi & Vechtstreek

Goede hulp

De lokale Saar was erg prettig in de omgang. Jammer dat Saar aan huis 4 euro vraagt per gewerkt uur bij de Saar en bij de zorgvrager. Ik vind dit veel te veel.

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Goeie ervaring

Na een stroeve start is mijn moeder heel blij met haar Saar. Ook het afhandelen van de financiële situatie gaat goed.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Amstelland

Onze Saar aan Huis maakte voor mijn vader het verschil

Wij hebben een zeer goede ervaring met Saar aan Huis. Onze Saar voelde perfect aan wat mijn vader nodig had. Eerst nog thuis waar zij liefdevol aandacht gaf, met hem wandelde in de rolstoel en een bosje bloemen op tafel zette. Daarna in het verzorgingstehuis waar zij ondanks zijn dementie nog steeds een glimlach op zijn gezicht wist te toveren en ook regelmatig haar hondje meenam tot grote vreugde van alle bewoners. Grote pluim voor onze Saar aan Huis!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zwolle
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Top mensen met een grote betrokkenheid bij iedereen!

Alle Saars die geholpen hebben in nachtwakes voor een dementerende cliënt blinken uit in liefdevolle zorg en betrokkenheid!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Tilburg

Snelle levering van diensten

De aanvraag wordt efficiënt en effectief behandeld

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zuid-Hollandse eilanden
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Hartelijk, warm, adequaat, deskundig en voelde als WELKOM

In de eerste stappen naar zorg voor mijn moeder was Saar aan Huis mijn vertrekpunt. Je wenst iedereen die aan deze zoektocht begint een Saar aan Huis contactpersoon toe!!

• Hoe tevreden bent u over Saar aan Huis N.v.t.
  • Informatievoorziening website
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager? N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar? N.v.t.
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Helmond
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Wat een support en hulp, een verademing

via familie in aanraking gekomen met Saar aan huis regio Ede/Wageningen voor hulp voor mijn moeder Wat een support en hulp, een verademing. Het ontlasten van de mantelzorg, de aanwezigheid, de hulp in de dagelijkse zaken, de relatie met de hulpen van Saar aan Huis. in een woord geweldig. Het heeft mijn moeder door een moeilijke periode heen gesleept. Fijn contact met Linda, luisterend oor en fantastische hulp met het aanvragen van de latere PGB Ik wil Saar aan huis daarom van harte aanbevelen

• Vestiging: Saar aan Huis regio Ede-Wageningen
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Zorg op maat, persoonlijke betrokkenheid, juiste match, meedenken

Zorg op maat, persoonlijke betrokkenheid en aandacht, juiste match, meedenken: alle ingrediënten die nodig zijn om ontlast te worden als mantelzorger. Om te durven 'loslaten' en eigen grenzen te bewaken. Nieuwegein staat niet bij de vestiging. Ik hoop dat mijn beoordeling op de goede plek terecht komt.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Utrecht&Stichtse Vecht
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Zeer prettig contact met de coördinator, zij zette zich maximaal in voor een goede match.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Utrecht&Stichtse Vecht
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Ontzorging ten top

De combi van alleenstaande moeder, FT baan en mantelzorg is echt heftig, en ben erg dankbaar voor de begeleiding en hartverwarmende zorgen van zowel Corien (maatje) als Wendie (begeleider) van Saar aan Huis. Ik voel me echt enorm geholpen en mijn dank is groot!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Saar aan Huis ontzorgt mijn zus en mij volledig.

Saars verzorgen onze 97-jarige, demente moeder, die in Voorburg woont. Wat doen zij dat liefdevol en met aandacht. De ene Saar is nog liever en zorgzamer dan de ander. De samenwerking met de managers, Yvonne en Marja, zou niet beter kunnen. De lijnen zijn kort, zij zijn altijd bereikbaar en lossen alle problemen op. En hoe zij steeds weer een lieve Saar weten te vinden is een wonder. Het belang van het bestaan en van de dienstverlening van Saar aan Huis, in elk geval van de vestiging waaraan Yvonne en Marja leiding geven, kan niet worden overschat. Onze dankbaarheid is groot.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Den Haag

Grote klasse....

Op tijd met een gezellige rit naar en van het Haga-ziekenhuis. Prima ik voelde mij erg op mijn gemak...houden zo!!!!

• In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager?
  • In hoeverre bent u tevreden over uw lokale Saar? N.v.t.
  • Vestiging: Saar aan Huis regio Delft

aandacht

De aandacht die Lies en Bernie aan mijn moeder hebben gegeven, was van hoge kwaliteit. de juiste aandacht op de juiste tijd op juiste plaats op juiste moment

• Vestiging: Saar aan Huis regio Gooi & Vechtstreek
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Goede service en erg klantgericht.

Zowel het contact met de organisatie als met de mantelzorger is zeer efficiënt en laagdrempelig. Saar aan huis is erin geslaagd om op basis van het intake gesprek een erg goede match te maken tussen de cliënt en de mantelzorger.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zuid-Limburg
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Jullie leveren goede zorg en werken met betrokken personeel.

Jullie zijn goed bereikbaar en reageren vlot op een hulpvraag. Het personeel is betrokken. Het was heel waardevol voor mijn moeder, zo kreeg ze afleiding en kon ze goed herstellen.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Heerenveen

Gemullehoekenweg 56

2101AB Oisterwijk

Over Saar aan Huis

Wilt u aangenaam blijven wonen en leven in uw eigen vertrouwde omgeving: dan biedt Saar aan Huis uitkomst. Saar aan Huis is gespecialiseerd in particuliere ouderenzorg / aanvullende mantelzorg bij u thuis. Onze Saars ondersteunen inwoners in diverse regio’s met het uitoefenen en begeleiden van hun dagelijkse activiteiten in huis en daarbuiten. Samen met u zorgen wij er voor dat het ouder worden onbezorgd, gezellig en plezierig kan zijn in uw eigen vertrouwde leefomgeving. Onze “Saars” helpen bij lichte huishoudelijke taken zoals het doen van boodschappen, het draaien van een wasje of het voorbereiden van een maaltijd.