Een warm bad voor zowel cliënt als mantelzorger

Mijn hoogbejaarde, demente èn eigenwijze moeder kon, dankzij het liefdevolle doorzettingsvermogen van een team van Saars, die aanvankelijk niet al te vriendelijk bejegend werden, tot haar overlijden thuis blijven wonen. Moeder begreep al snel dat het wel erg gezellig èn makkelijk was dat Saar elke dag kwam en graag voor haar wilde zorgen. Saar zorgde ervoor dat het op rolletjes liep en moeder hoefde alleen nog maar van alles te genieten. Elke Saar, met haar eigen kwaliteiten, maakte er voor moeder een feestje van. Als mantelzorger kon ik, met zoveel Saars om moeder heen, een héél klein stapje terug doen.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Deventer
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

met een gerust hart ontlast door een Saar

Blij met de mogelijkheden die Saar aan Huis biedt. Wij hebben een fijne Saar die enkele uurtjes per week mijn taken overneemt, zodat ik even kan ontspannen en ontsnappen uit de omgeving. Dit alles verloopt soepel en de situatie voelt na een paar keer vervanging al vertrouwd. Een aanrader voor iedere mantelzorger, want op een gegeven moment valt de belasting zwaar. Bedankt Saar aan Huis en succes verder!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg

Superfijne ondersteuning en gezelschap

Dankzij de Saar kon mijn moeder haar mooie verhalen uit haar leven opnieuw aan een luisterend oor vertellen. Je zag haar weer stralen.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Helmond
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Els is onmisbaar voor ons!!

Els is behalve een professional heel empathisch en pro-actief, en zeer zorgzaam

Heel goed!

Contact met de vestigingsmanager gewoon prima! Efficiënt, snelle actie, flexibel, goede bereikbaarheid en goed inlevingsvermogen.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zeeland Midden-Noord

Fantastische hulp

Mijn last minute aanvraag is zeer snel en adequaat opgepakt. Vriendelijke maar bovenal hele fijne Saars hebben mij de afgelopen weken kunnen ondersteunen met het ondersteunen van huishoudelijke klussen en het voorzien van eten en drinken voor mij nadat ik ben geopereerd. Een prettige ervaring. Doordat de Saars er waren, kon mijn man zich op het gezin richten. Een aanrader, absoluut.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Haarlemmermeer

Aanrader!

Na veel omzwervingen, en ervaringen kastje-muur, uiteindelijk terecht gekomen met onze specifieke vraag (maaltijdverzorging) bij Saar aan Huis. Dat bleek een schot in de roos. Samen met Margot zijn wij gekomen tot een pasklare oplossing met geweldige warme, vrolijke en doortastende medewerksters. De klik tussen onze moeder en de dames was heel goed. Daardoor heeft onze moeder nog langer kunnen genieten van het thuis wonen. Een absolute aanrader in het woud der bezuinigingen en frustraties.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Haarlemmermeer

Hartverwarmend

De regiomanager luistert goed naar de wensen van de klant. De koppeling van de "Saars" en "Brammen" aan de klant was geweldig. Er was gelijk een klik met klant. Ze zijn erg betrokken. Zonder hen was ik als mantelzorger nergens. Ook in de communicatie via de whatsapp waarin een terugkoppeling kreeg na ieder bezoek of als er wat te melden was, was fijn. Ik zeg: een echte aanrader!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Heel fijne zorg gericht op activeren ondernemen

Al enige jaren de steun en toeverlaat van moeder. Hierdoor worden wij als dochters ontlast

• Informatievoorziening website N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over de service van uw vestigingsmanager? N.v.t.
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Snelle intake, week later al starten met ern super fijn, lieve zorgzame Saar

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Jarenlang een betrouwbare "Saar"die een waardevolle hulp voor mijn moeder was

Ontzettend tevreden met de "Saar" die jarenlang een betrouwbare steun was voor mijn moeder die steeds meer hulp nodig had als gevolg van haar dementie. Tijdens kortdurende ziekte van "haar Saar" werd er direct een hele goede vervangster gevonden. Voor mijn moeder en voor ons een ontzettende waardevolle hulp zodat zij zo lang mogelijk in haar huis heeft kunnen blijven wonen. Veel dank voor jullie hulp!

• Vestiging: Saar aan Huis regio ’t Groene Hart
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Geweldig! Nooit geweten dat een Saar zoveel kan betekenen !

Ons moeder is een dame van ruim 95 en woont nog zelfstandig. Sinds het overlijden van ons vader is de eenzaamheid behoorlijk aan haar gaan knagen, naast het feit dat ze fysiek ook duidelijk inlevert. Ons moeder is niet altijd de makkelijkste en knap eigenwijs, maar stemde in met de komst van een "gezelschapsdame". Een gezellige Saar, liefdevol en haar hart op de goede plek, kwam eens per week. Ze doet soms wat hand en span diensten, gaat lekker wandelen en puzzelen graag samen. Zo hebben ze ook samen een outfit uitgezocht voor haar 95e verjaardag, waar ze samen super goed in geslaagd zijn. Ze hebben de grootste lol en er is een prachtige "klik". Toch kon ons moeder best wel down en depri zijn, met name op de dagen dat er geen aanloop was. Zo besloten we voor een 2e Saar. Ook hier weer een super liefdevolle Saar, wat direct al heel goed klikte en ook zij hebben samen lol. Zij heeft op verzoek ons moeder zelfs meegenomen naar de bruiloft van onze dochter. Zoóó fijn, want organisatorisch was het wel een dingetje, maar zo uniek en dankbaar dat moeders er toch bij kon zijn. Dus ja niet alleen ons moeder , maar ook wij zijn super blij met de "Saar"-s. De lijntjes zijn kort. Overleg kan altijd over dingen doen, of toch vragen voor een boodschap, wasje of noem het maar. Persoonlijk, maar ik weet mijn moeder ook. zal ze voor geen prijs willen missen... Chapeau !

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Zeer tevreden met de zorgmedewerker van Saar aan huis die 1 keer per week op stap gaat met mijn zus

Zeer tevreden met de zorgmedewerkster van Saar aan huis die 1 keer per week op stap gaat met mijn zus die Alzheimer heeft en inmiddels een heel fijne band met haar heeft opgebouwd.

Betrokken

De Saar voor bij mijn hoog bejaarde tante is betrokken, past zich aan in de situatie en levert soms meer dan volgens de regeltjes nodig is. Kortom, erg fijn.

• Vestiging: N.v.t.

Betrouwbare, fijne aanvullende mantelzorg

Sinds een jaar heb ik twee fijne "Saars" Van kopjes thee drinken in het park tot boodschappen doen, lunch klaar maken, planten verzorgen etc. ze zijn mij erg ter wille en ze zijn goed, aangenaam gezelschap én betrouwbaar.

Fantastische klik

Hele fijne ervaring

fijn gezelschap

onze moeder heeft het altijd goed met de Saar kunnen vinden, zij stelde haar gezelschap altijd op prijs. Al zou zij dat niet met zoveel woorden gezegd hebben. het was en is een hele mooie toevoeging aan het bestaan van oudere en soms eenzame , slecht ter been zijnde mensen. en als het dan ook klit met Saar en haar/zijn client is dat heel fijn

• Vestiging: Saar aan Huis regio Utrecht&Stichtse Vecht
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Familie/vrienden

Vriendelijke en compassierijke zorg.

Wij zijn tevreden over Saar aan Huis, medewerkers en management zijn goed bereikbaar, hulpverlening is een waardevolle aanvulling op de mantelzorgers.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Amsterdam
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Twee liefdevolle dames Marjon en Kitty!!

Mijn beide ouders vader (91) en moeder (87) hebben beide bijna een jaar gebruik gemaakt van de organisatie Saar aan Huis. Het intake gesprek verliep soepel met Angelique die alles snel in gang heeft gezet. Vorig jaar april is Marjon en (Kitty) vervangster bij mijn vader begonnen, eten koken, wandeling samen, begeleiding huisarts en tandarts. En uiteraard de gezelligheid van het samen mooie gesprekken voeren. Ook gingen zij samen op bezoek bij mijn moeder wekelijks in het verpleeghuis. Mijn moeder vond dat altijd erg gezellig. Allebei mijn ouders zijn 12,5 uur na elkaar overleden. Marjon heeft ze bijna tot aan het laatste moment bezocht. Waarvoor onze grote waardering!! Dankjewel voor jullie fantastische hulp!! Hartelijke groet, Anja van de Weitgraven-Toes

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Socialmedia/weekbladen

Volledig tevreden

Ik als zoon van cliënte aanschouw de ondersteuning grotendeels van de zijlijn en heb af en toe direkt,prettig kontakt met de in dit geval 2 Saars. Naar mijn mening werkt Saar aan Huis met professionele niet al te jonge medewerkers met ervaring in de omgang met niet altijd gemakkelijke en flexibele cliënten,zoals mijn moeder.

Vertrouwd en professioneel

Wij zijn erg tevreden over hetgeen Saar aan huis ons te bieden heeft! Het eerste contact met de regiomanager Angelique van de vestiging Eemland voelde al gelijk heel vertrouwd. We waren voor onze moeder op zoek naar een 'Saar' die haar 1 avond in de week, in haar eigen vertrouwde omgeving, wat gezelschap zou kunnen bieden. Naast het feit dat het voor onze moeder moet voelen als iemand die gezellig op de koffie komt en het haar zeker niet het gevoel geeft dat er op een betuttelende manier met haar wordt omgegaan is het voor ons als kinderen een stukje zekerheid dat er een professional over onze schouder meekijkt en een oogje in het zeil houdt. Daarnaast is het ook reuze handig om tips en aanbevelingen te krijgen wat het uitoefenen van je rol als mantelzorger een stukje eenvoudiger maakt!

• Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Huisarts

Uitstekende service van Marja

Ik ben zeer tevreden, en belangrijker, mijn moeder ook! Marja overtreft mijn verwachtingen, ze doet veel voor Netteke en ze doet het duidelijk met liefde en passie. Ik ben zeer onder de indruk.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Amstelland

Fantastisch!

Door zeer lieve, betrokken en professionele medewerkers Halina en Bertien, heeft mijn vader -totdat het echt niet meer ging- langer thuis kunnen wonen. Wij (de familie) zijn zeer dankbaar voor de kwaliteit, de menselijke manier die geboden werd, evenals en de onderlinge samenwerking, zowel tussen mij en de dienstverleners, als onderling. Ook heb ik als erg prettig ervaren, de prettige onderlinge communicatie. Veel dank voor alles!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Zuid-Kennemerland
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Thuiszorg

Precies wat we nodig hadden

Saar aan Huis heeft ons gezin tot nu toe 2 keer een periode van 5 maanden ondersteund. Beide keren waren we erg tevreden over de (leukste) Saars die we hadden en de communicatie met Karin & Vincent van Saar aan Huis, flexibel en meedenkend. We hopen dat de ondersteuning bij ons nooit weer nodig zal zijn, voor ieder die dat wel nodig heeft raden we deze organisatie sterk aan.

• Vestiging: Saar aan Huis regio Eindhoven
  • Hoe bent u in aanraking gekomen met Saar aan Huis? Anders

Heel persoonlijk en snel een Saar als vervangende mantelzorger. Fijn!

Na het eerste contact met Wendy de regiomanager is er snel en persoonlijk gesproken met mijn ouders. En er is snel een Saar als vervangende mantelzorger voorgesteld. Je raadt het al, eerst op bezoek geweest en inmiddels begonnen. Ook voor de administratieve zaken is veel expertise aanwezig. Op alle fronten enorm goed geholpen en mooi dat mijn ouders hier van kunnen genieten!

• Vestiging: Saar aan Huis regio Midden-Limburg

Over Saar aan Huis

Wilt u aangenaam blijven wonen en leven in uw eigen vertrouwde omgeving: dan biedt Saar aan Huis uitkomst. Saar aan Huis is gespecialiseerd in particuliere ouderenzorg / aanvullende mantelzorg bij u thuis. Onze Saars ondersteunen inwoners in diverse regio’s met het uitoefenen en begeleiden van hun dagelijkse activiteiten in huis en daarbuiten. Samen met u zorgen wij er voor dat het ouder worden onbezorgd, gezellig en plezierig kan zijn in uw eigen vertrouwde leefomgeving. Onze “Saars” helpen bij lichte huishoudelijke taken zoals het doen van boodschappen, het draaien van een wasje of het voorbereiden van een maaltijd.