Alles is prima gegaan. Een 10 voor alles is misschien wat overdreven.

• Vakkundigheid medewerkers’

prettige prima samenwerking. Prijs kwaliteit laat ik even buiten beschouwing omdat ik (te) weinig ervaring heb met andere leveranciers. Dit is meer ter beoordeling van de projectleider. Maar als toevoeging hierop : feit dat je het mag maken houdt in een juiste prijs en de kwaliteit vind ik ruim voldoende.

• Service en communicatie
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Vakkundigheid medewerkers’

Goeie club in de volledige breedte. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

• Vakkundigheid medewerkers’

Uitstekend bedrijf met kennis van zaken. Goede service, echte vakmensen met oog voor detail.

• Vakkundigheid medewerkers’

Ja, gewoon prima matje neergelegd door de heren van Vario. Het resultaat bij ons in de tuin is nog beter dan wij eerst in de showtuin bij Vario gezien hadden. In de showtuin doe je een bepaalde indruk op, maar dit overtreft onze verwachtingen. Wij zijn er heel blij mee!

• Vakkundigheid medewerkers’

Het gras staat in mijn opzien, nog niet helemaal mooi rechtop. Maar dat kan nog komen, aangezien het er nog maar 2 weken in ligt.

Prachtig eind resultaat!!

Koningslinde 5 B

7131MP Lichtenvoorde

Over Vario Fields

Vario – Fields of Happiness is al sinds 2006 dé specialist voor het compleet inrichten van recreatieve buitenruimten. Hoe kunnen we mensen maximaal laten genieten van uitdagende speel- en sportvelden? Elke dag houden we ons bezig met het ontwerpen én realiseren van kleurrijke, veilige en duurzame projecten in de buitenruimte! Met de projecten die we maken, brengen we mensen in beweging én naar buiten! Wij geven jouw vierkante meters een nieuwe dimensie. Daar staan wij elke ochtend voor op! Vario Fields B.V. Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde, [email protected] 0544-820440