Achterhoekse betrouwbaarheid

Fijne communicatie vanaf begin tot eind. De verkoper verstaat zijn vak en heeft alle tijd voor een goed advies en duidelijke uitleg. De kinderen waren mee en waren wat uitbundig. Dit was totaal geen probleem, ze kregen alle ruimte op zich te vermaken. Uiteindelijk een mooie deal gesloten. De vakmensen wie na een paar weken het gras kwamen leggen waren erg beleefd en zagen er netjes uit. Zowel bus, aanhanger en kleding geven het gevoel dat je met de allerbesten in de branche te maken hebt.

• Ik beoordeel als: Particulier

Duidelijk, snel en goede service

Vanaf de eerste afspraak een goede indruk. Medewerkers hebben kennis van zaken, zijn vriendelijk, behulpzaam en vlot. Er wordt goed geluisterd naar de onze wensen en het uiteindelijke resultaat mag er zeker zijn!!

Kwaliteit en service

Bij meerdere bedrijven georiënteerd voor kunstgras. Uiteindelijk voor Variogras gekozen. Niet alleen om de kwaliteit van het gras (koploper mbt nieuwste technieken), maar ook de service. De mannen die het gras aan komen leggen denken mee (zo zagen ze de droogmolen staan en boden aan deze in beton te gieten alvorens het gras te leggen), nemen de tijd, zijn beleefd en zorgen er zelfs voor dat de tuin nog netter wordt achter gelaten dan dat hij was toen ze kwamen (vegen alles netjes aan, ruimen alle rommel, hoe klein ook, op). Ieder persoon binnen het bedrijf (van kantoor tot de mannen 'in het veld') is even vakkundig en gepassioneerd. Dat is merkbaar in de service, van begin tot eind.

• Ik beoordeel als: Particulier

een perfect stukje werk!!!!!!!!!!!!!!!

vakkundige medewerkers hebben een prachtige mat gelegd. wij krijgen van onze kennissen zeer lovende woorden het is echt een plaatje geworden waar we zeer blij mee zijn

• Ik beoordeel als: Particulier

Een uitgebreide en fantastische service!

Met helder overleg, vakmanschap en vriendelijke service hebben de heren van Vario een fantastische kunstgrasmat aangelegd. Erg tevreden. Zelfs stukken opnieuw tegelen van de bestaande situatie, of naderhand voor vragen terecht kunnen was geen probleem. Als bonus nog tips gehad om het kunstgras netjes te houden Extra complimenten voor Harm, Raymond en Brent voor hun vakmanschap en vriendelijkheid. In 1 woord: top!

• Ik beoordeel als: Particulier

Goed advies en geweldig resultaat

We zijn erg blij met ons (kunst)gras in de tuin. We zijn goed geholpen door Vario en ze leveren echt vakwerk. Kortom: we kunnen het zeker aanraden.

Duidelijke service en vriendelijk

Algemeen positief en vriendelijk

• Vakkundigheid medewerkers
  • Ik beoordeel als: N.v.t.

Zeer goed.

Fijne medewerkers. Netjes gewerkt. Alles werd goed uitgelegd.

• Ik beoordeel als: Particulier

Wij zijn erg tevreden over jullie service en resultaat.

Nogmaals dank!

• Ik beoordeel als: Particulier

Fijne en kundige mensen die netjes werk hebben geleverd op onze locatie

Alles is volgens afspraak en op tijd afgerond voor onze belangrijke opening ivm het 55 jarig bestaan.

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Kwalitatief hoog en natuurgetrouw product

Bij ons is de Lush gelegd. Zeer natuurgetrouwe uitstraling, zeer mooie grasmat. Medewerkers waren vakkundig (verkoop en aanleg), snel en hebben perfect werk afgeleverd!

• Ik beoordeel als: Particulier

Vriendelijk, professioneel en goede service.

Als particulier aangeklopt bij Vario voor een mooi stuk kunstgras in de tuin. Nadat we reageerden via de website is er snel conact met ons opgenomen en konden we ook direct langskomen om het gras in het echt te kunnen bekijken. We werden heel vriendelijk ontvangen en zijn goed geholpen in het maken van de juiste keuze voor onze tuin. En wat waren we blij verrast dat het al binnen 2 weken gerealiseerd kon worden. De jongens die het gras kwamen leggen waren vriendelijk en deskundig. Wat een werk nog zo’n grasmat, maar het resultaat mag er dan ook zijn! Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, de service en het uitgevoerde werk door Vario.

Meedenkend, klantvriendelijk.

Dit bedrijf denkt met je mee en geeft goede adviezen. Ze zijn erg klantvriendelijk. Ze nemen echt de tijd voor je. Het gras ligt er bij ons mooi in.

Goede service, prima kwaliteit

Prima ervaring, geen opmerkingen

• Ik beoordeel als: Particulier

Een uitstekende samenwerking van A tot Z !

Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering van ons multifunctionele sportveld is de samenwerking uitstekend geweest. Onze wensen werden prima verwerkt zodat het uiteindelijke resultaat meer dan geweldig te noemen is ! Vario is wat ons betreft een vakkundig partner waarbij de klant ook echt koning is. Alle medewerkers hebben van A tot Z meegedacht, zodat de kinderen nu een veld hebben waar ze ontzettend veel plezier hebben. Martijn en Chantal Hunting Driestroomhuis Babberich

• Ik beoordeel als: Zakelijke klant

Professioneel , betrouwbaar

Goed contact , gehad met eenieder , volop vertrouwen dat het goed zou komen. Betrouwbaar. Ga zo door.

Super gazon!

Het kunstgras in mijn tuin is vakkundig gelegd door Vario en ik ben super tevreden met mijn nieuwe gazon. Mijn zoon kan lekker voetballen op het gras en ik kan genieten van een mooi gazon zonder onderhoud. De tuin ziet er geweldig uit.

• Ik beoordeel als: Particulier

Deskundig personeel en een prachtig resultaat!

Een vlotte levering en het leggen werd zeer zorgvuldig gedaan! Erg blij met het totaalpakket

• Ik beoordeel als: Particulier

Goede samenwerking en prima service.

We zijn erg tevreden over jullie samenwerking en hoe het allemaal verlopen is. Een hele fijne samenwerking. Ook bevalt het kunstgras en de familie schommel erg goed. We zouden jullie bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.

Prima samenwerking.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hoop dat het zand niet meer zo erg gaat verschuiven, zodat de deur niet meer vastloopt op het gras.

• Vakkundigheid medewerkers’

Al jaren maakt Vario ondergronden voor ons wat tot een zeer intensieve samenwerking heeft gezorgd. De kwaliteit die ze leveren is zeer goed net als de vakkundigheid van het personeel. Waar ze voor mij met name het verschil maken is in de service, de communicatie en het creëren van de Wauw factor! Een zeer fijne partij om mee samen te werken!

Betrof onderhoud

• Vakkundigheid medewerkers’

Veel geld voor nog geen uurtje werk.

• Vakkundigheid medewerkers’

We begrijpen dat onderhoud relatief gezien duur lijkt voor de tijd die we op locatie aanwezig zijn. Maar vergeet niet dat we ook verschillende machines en materialen nodig hebben om het onderhoud uit te kunnen voeren. Ook het gebruik daarvan brengt kosten met zich mee. Het zijn simpelweg niet alleen de manuren.

Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde

Over Vario Fields

Vario – Fields of Happiness is al sinds 2006 dé specialist voor het compleet inrichten van recreatieve buitenruimten. Hoe kunnen we mensen maximaal laten genieten van uitdagende speel- en sportvelden? Elke dag houden we ons bezig met het ontwerpen én realiseren van kleurrijke, veilige en duurzame projecten in de buitenruimte! Met de projecten die we maken, brengen we mensen in beweging én naar buiten! Wij geven jouw vierkante meters een nieuwe dimensie. Daar staan wij elke ochtend voor op! Vario Fields B.V. Koningslinde 5 7131MP Lichtenvoorde, [email protected] 0544-820440