Intake en behandeling goed verlopen.

Behandeling onder narcose volgens afspraak goed verlopen. deskundig en prettig behandeld.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10 (zeer waarschijnlijk)

Vriendelijk personeel

Jammer dat wij zolang moesten wachten. Voor iemand met vreselijke angst zolang in de wachtkamer zitten is zenuwslopend. Dat kan gebeuren.. Verder zeer tevreden.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Niks gevoeld niks gemerkt onder narcose

Het is goed gegaan

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9

Geweldige

Super ervaring gebad intake top duidelijke uitleg. En afgelopen Zaterdag onder narcose alles geteokken en meteen mijn nieuwe tanden erin.

Erg goed

Personeel is vriendelijk, stellen je op je gemak.

heftig maar prettig

De tandarts is een topper, niets meer dan lof. alleen het externe anesthesist team, waren wel rammers, dat heeft niks te maken met 'de weg van de angst tandarts' die hebben als motto 'geen geluk rammen met het spul' vond het ook opmerkelijk dat ik de volgende dag niet ben gebeld door hun met de vraag hoe het ging.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Niet meer bang voor de tandarts!

Vorig jaar alle moed bij elkaar geraapt en samen met mijn vriend contact opgenomen met Narcodent. We waren al jaren niet meer bij de tandarts geweest, allebei doodsbang. Ik miste inmiddels verschillende kiezen, had regelmatig pijnklachten en wist dat er heel wat moest gebeuren. Het eerste telefonische contact met de assistente verliep heel fijn, ze stelde ons echt op ons gemak. De intake kon vlot gepland worden en ook dat verliep heel fijn. Ze nam echt de tijd om naar onze ervaringen te luisteren en ook hier werden we steeds gerustgesteld. Er werd een prijsindicatie opgesteld en die was fors, maar dat wisten we van te voren. Bij ons beiden moest er een renovatie uitgevoerd worden. De uiteindelijke behandeling vond ik erg spannend maar alle informatie die vooraf kregen zorgde ervoor dat we precies wisten wat we konden verwachten. En super fijn dat we tegelijk behandeld konden worden. Ik werd snel geholpen en het anesthesie team wat klaarstond handelde professioneel en snel. Ik was onder narcose voordat ik het wist. Helaas heeft mijn vriend wel langer moeten wachten dan oorspronkelijk de bedoeling was, dat was voor hem vervelend want hierdoor werd de spanning steeds erger. Maar dat was misschien niet het geval geweest als we niet op dezelfde dag behandeld wilden worden. Nu een aantal maanden later zijn we inmiddels allebei op reguliere controle geweest. De angst zoals we die allebei voorheen hadden is over, ook omdat we nu ervaren dat we naar de tandarts kunnen gaan en te horen kunnen krijgen dat alles er top uitziet. Een hele opluchting! Ik zou iedereen met angst voor de tandarts Narcodent aanraden. Ik heb een mooie gebit gekregen en ben nooit meer onzeker over de geur uit m'n mond of dat lelijke gat wat iedereen kan zien én kan nu zonder angst naar tandarts!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Goede angst tandarts houden heel goed rekening met je

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Zoveel angst,zo blij met narcose. En zo blij met resultaat

Efficiënt en vriendelijk

Prima gegaan!

Waaren goed

Ja alles was goed geen gekken dingen

Warm bad

Bij binnenkomst direct op je gemaakt stellen. Werken snel en veel aandacht voor je en goede uitleg wat men gaat doen maar tussendoor leuke vragen stellen zodat je lekker afgeleid bent. Voor je het weet lig je lekker te slapen, complimenten voor het team

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Blij dat ik het gedaan heb en blij dat t achter de rug is

Ik denk dat er vele varianten van angst voor de tandarts bestaan. de mijne is vooral de angst voor de behandeling zelf. Ik begin hier weken van tevoren al over na te denken. Ik heb geen angstige associaties met het geluid van boren of de omgeving van de tandartsstoel. Het binnenkomen bij Narcodent was dus ook geen vervelende ervaring. Gewoon, een tandrtspraktijk. Er zijn een paar zaken, die ik vreemd (en voor verbetering vatbaar!) vindt, vooropgesteld dat dit mijn persoonlijke ervaring is: Ik heb in het intakeproces geen kennis gemaakt met de tandarts. Een dame die geen tandarts is (althans, zo heeft ze zich niet voorgesteld), heeft de beoordeling van mijn gebitsfoto's gedaan en naar eigen zeggen de analyse daarvan, buiten mijn zicht, met een tandarts afgestemd. Ik kreeg duidelijke documentatie mee naar huis. Onderweg heb ik mijn zorgverzekeraar gebeld met de vragen over betalingen en vergoedingen. De dame van de verzekeraar gaf aan dat de tandarts een verzoek kan indienen voor een behandeling onder narcose. Dan zou de narcose worden vergoed uit het basispakket. De dame van narcodent moest toch even overgehaald worden om een verzoek in te dienen bij verzekeraar, het verzoek is een aantal weken later gehonoreerd. De behandeling: Ik had me voorgesteld in een ruime tandartskamer verdoofd te worden en op een uitslaaplocatie wakker te worden, vooral na een behandeling van 3 uur. De beleving was toch anders: ik kreeg een sterk serie-matig karakter voorgeschoteld, een anesthaesist, die haast leek te hebben en een tandarts (die ik toen voor het eerst zag) die even voorbij vloog en de hoogtepunten van de behandeling in één vraag af probeerde te stemmen. Ik kreeg later te horen, dat mensen met angst dit prettiger vonden. Ik niet! Ik had de tandarts liever willen spreken over de behandeling en vlak voor de behandeling willen weten wat hij exact ging doen. Dit is een punt wat jullie met patienten kunnen afstemmen bij de intake: het contact met de tandarts.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 7
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Voor mensen met angst is dit de beste weg naar de tandarts

Vanaf de intake tot aan het wakker worden van de narcose perfect begeleid en geholpen door behulpzame vriendelijke mensen

Rustig geduldig vertraubaar!!!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Een zware tandarts-behandeling zonder trauma ondergaan

Het is fijn dat Narcodent de mogelijkheid biedt om een tandartsbehandeling te ondergaan. Wat ik wel wil zeggen dat een investering in nieuwe (witte) passende kleding een must is voor Narcodent.

gewoon super

voelde mij op mijn gemak en rustig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 8
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Zodra het geld binnen is, houdt de serves op

In twee weken tijd zijn er al 2 vullingen losgekomen. 1e op zaterdag. Ik heb ze gebeld, niet bereikbaar zoals verwacht maar ook geen doorverwijzing naar een spoedtandarts. Op eigen kracht spoettandarts gebeld en de vulling laten zetten op zaterdag avond. Toen ik ze na het weekend belde, werd er koudbloedig aangegeven dat dat vervelend was, het nooit gebeurd en ze er nu niets meer mee kunnen doen. Er is gezegd dat als ik had gewacht, dat het bij hun onder garantie gedaan kon worden. Een week later weer op zaterdag komt de 2e vulling los. Dit keer heb ik gewacht tot maandag aangezien ik niet nog een dure rekening kan betalen. Op maamdag krijg ik het volgende antwoord: om het onder de garantie te laten vallen, moet je bij dezelfde tanders terugkomen als die de vulling heeft gezet. Die heeft woensdag pas plek. Ik heb aangegeven dat ik vandaag langs wil komen omdat het zo zeer doet. Dat kon alleen bij een andere tandarts en dan kost het mij geld. Wat een belachelijke regeling. Dit is iets wat in het bedrijf zelf geregeld moet worden. Ik verga van de pijn en moet vanaf zaterdag wachten tot woensdag voor garantie terwijl een andere tandarts in het bedrijf op maandag kan! Pijnstilling werkt ook niet goed genoeg. En dan zeggen ze dat mijn gezondheid op 1 staat... nou zeker niet, want dan hadden ze wel iets geregeld voor maandag. De kans vergroot alleen maar meer dat het van een vulling naar een wortelkanaalbehandeling gaat. Ik ben er echt klaar mee. De behandeling zelf is prima, maar als het geld eenmaal binnen is, laten ze je hangen. Niet naartoegaan!!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0 (zeer onwaarschijnlijk)

Toppie

Hele lieve mensen waardoor ik geholpen ben nix van de behandeling mee gekregen

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Fijne tandarts en prima narcose behandeling!

Prima deskundige tandartsen! Narcose was voor mij de oplossing en dat ging prima!

In een woord geweldig

Buiten pijn in mijn mond wat normaal is met allen tanden en kiezen trekken voor een boven en onder gebit

uitstekend

een aanbeveling aan iedereen die bang of benauwd is van een tandarts. uitstekende uitleg en stellen je op je gemak. kan ook onder narcose als je dat wens. de kosten krijg je mee in offerte bij de eerste kennismaking wat er gaat gebeuren.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Gewoon uitstekend ! Vakkundig mensen die naar jou kijken en luisteren. Ben onwijs blij met jullie ,ik kan eindelijk weer eens lachen !

Super een 10

De Waard 5

4906BC Oosterhout

Over Narcodent

Narcodent is dé narcose tandarts. We zijn een gespecialiseerde tandarts die tandheelkundige zorg verleent onder narcose. Dit betekent dat jij als patiënt door de behandeling heen slaapt, zonder bewust te zijn van wat er gebeurt. Deze aanpak is vaak een uitkomst voor mensen die extreme angst voor de tandarts hebben, een lage pijndrempel hebben, of bepaalde medische of psychische aandoeningen. Vanuit Oosterhout (Noord-Brabant), Culemborg en Capelle aan den IJssel, helpen wij onze patiënten op een persoonlijke, professionele, en geruststellende manier.