Heel goed!

Iedereen was erg vriendelijk en ik werd erg op mijn gemak gesteld. Uitleg was duidelijk en de nazorg was ook heel goed.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 10 (zeer waarschijnlijk)

warm, vriendelijk, professioneel

nadat ik in complete paniek was over een afgebroken kies en pijn, hebben ze me supergoed opgevangen en gerustgesteld. Uiteindelijk mocht ik de behandeling die nodig was onder algehele narcose laten doen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 9
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Ontzettend goed en vooral snel geholpen. Hele lieve mensen ook!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Blij dat ik bij Narcodent ben geweest

Na ruim 25 jaar niet meer bij de tandarts te zijn geweest, toch de stoute schoenen aangetrokken en contact opgenomen. Ging vervolgens voor de intake, zoals ik zelf dacht alle tanden en kiezen te laten trekken. Blijkbaar waren mijn tanden en kiezen nog zo goed, dat dit niet nodig was. Er is een opsomming gemaakt van wat er moest gebeuren en kreeg ook gelijk de kosten, zodat je weet wat de behandeling je gaat kosten. Afgelopen week in Oosterhout geweest voor de behandeling onder narcose. Was zo onder zeil en toen ik wakker werd, was alles in 2 uur uitgevoerd. Heb o.a. 2 wortelkanaalbehandelingen gekregen en tot nu toe minimaal last van. Het is nog gevoelig, maar dat duurt een aantal weken, las ik. Half juli terug voor een brug te laten plaatsen met kronen, bij mijn voortanden. Nu een tijdelijke brug. Hoop dat alles gevoelloos is, want dit gaat niet onder narcose. De tandarts vertelde dat dit niet pijnlijk is om te vervangen. Tot nu toe zeer tevreden!

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Ze zijn heel vriendelijk en hebben me erg goed geholpen

Een zeer fijne ervaring

Een goed intake gesprek gehad waarbij foto's zijn gemaakt. Alle vragen en zorgen zijn besproken waarbij alles in gemakkelijke taal uitgelegd wordt. Tijdens de daadwerkelijke behandeling heb ik de tandarts niet eens gezien. Twee vriendelijke vrouwen hebben de narcose uitgevoerd waar zelfs wat humor werd gebruikt en ik heb tijdens de behandeling niets meegekregen. Ik werd heerlijk uitgerust wakker in een stoel. Er zijn 2 verstandskiezen getrokken en meerdere gaatjes gevuld. De verdoving zat er nog wel goed in voor zo'n 3 uur dus houdt rekening met drinken enz. Ik heb uit voorzorg een recept mee voor pijnmedicatie maar dit heb ik alleen de dag zelf gebruikt. Ik heb dezelfde avond al zacht voedsel kunnen eten. Ik ben erg blij met mijn keuze om hier naar de tandarts te gaan na een aantal jaren niet gegaan te zijn wegens slechte ervaringen bij een ander.

Gewoon geweldig

Je word daar heel goed geholpen, en ze houden rekenning met je en helpen je daar zo goed mogelijk bij. Erg vriendlijke mensen en ze weten wat ze doen.

super

Ik ben heel blij dat ik deze stap gezet heb. Ik blijf bij jullie en ga vanaf nu proberen om het bij te houden. Heel veel dank voor de goede service. Mvgr. Johan Vos.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Je wordt wakker en het is klaar

Na jaren verwaarlozing van mijn gebit door mentale gezondheid en angst voor de tandarts, ben ik eindelijk gegaan. Ik ben heel professioneel, behulpzaam en empathisch geholpen door mijn behandeling. Het is zo fijn om wakker te worden met een compleet gerestaureerd gebit

Zeer goed geholpen

Vriendelijke mensen, nemen je angst serieus en zijn zeer kundig!

Pijnlijk

Ik heb een volledige extractie ondergaan onder narcose dat op zich ging prima maar na de operatie wordt je in een stoel gekwakt en wordt je wakker in een zijkamer en het bloed loopt dan uit je mond in een bakje en er is daarna weinig aandacht voor hoe het met je gaat er wordt gezegd wanneer je je goed voelt je naar huis kan er wordt niet gesproken over welke medicijnen je zou kunnen gebruiken voor de pijn en eventuele spoeling voor de mond, het is nu al 2 weken geleden en ik ben al 2 keer terug geweest voor het ondergebit want ik eet alleen vloeibare dingen er is niet mee te eten nu moet ik volgende week terug om de hechtingen er uit te laten halen en dan hoop ik dat er wat aan gedaan kan worden want ik wordt het nu wel zat en ik vind de nazorg ook wat matig er word ook niet gebeld met hoe het met je gaat dus al met al ben ik nog wel even bezig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Vriendelijk, professioneel, luisteren naar wat je zegt.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Achteraf gezien raad ik het iedereen aan die bang is.

Heel nerveus van tevoren, zag er zo tegenop. Ook niet wetende wat hoe alles er uit zou zien. Bovenkaak tanden en kiezen laten trekken en een noodprothese ervoor terug. Je wordt prima voorbereid wat je te wachten staat totdat je onder narcose gaat. Wakker worden en alles is achter de rug met een fantastisch resultaat. Durf nu te zeggen. Had het veel eerder moeten laten doen.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Oosterhout

Zonder angst erheen gegaan.

Ik ben behoorlijk bang voor de tandarts. Eerste gesprek gehad. Alles even laten bezinken. En er toch voor gegaan. Onder narcose alles laten doen. Ben nog niet klaar maar echt ik ga volgende keer met veel minder angst erheen. Leuke vriendelijke mensen die er werken en ze stellen je echt op je gemak.

Redelijk enthousiast

Ontvangt was goed na narcose goed vondt alleen dat er voor de begeleiding weinig info was uitslaapkamer heel gehorig dan voor eertse controle fout afspraak zonde van tijd en reis ben wel goed geholpen verder vpoor lokatie en medewerkers een dikke pluim .

Verkeerde diagnose

Locatie vond ik niet geschikt voor angst patiënten. Volle wachtkamer en veel geluiden. Na het nemen van een foto werd zonder in mijn mond te kijken gesteld dat ik een kunstgebit zou moeten. Tanden zouden los zitten ( wat niet zo is en ik vertelde) en dit was wat moest gebeuren. Daarna werd doorgenomen hoe de operatie zou verlopen en kreeg ik de kosten op papier, ik kon gelijk een afspraak inplannen. Dit niet gedaan omdat ik alles nog even wilde laten bezinken. De volgende dag besloten om al mijn moed bij elkaar te rapen en elders een second opinion te vragen vooral omdat ik aanvoelde dat mijn gebit behouden kon worden. Second opinion bij paradontoloog was geheel anders, veel uitgebreider onderzoek waarbij ook daadwerkelijk in mijn mond gekeken werd. Conclusie: prima op te lossen met een aantal behandelingen, er zit niets los en er hoeft helemaal niets getrokken te worden! Weken in angst en hernieuwde trauma's voor niets dus. Dit terug laten weten aan Carlijn en de reactie die je krijgt: we vinden het vervelend dat je het zo ervaren hebt. Geen excuus of zelfreflectie. Dit terwijl je een foute diagnose stelt en de gevolgen hiervan , als de persoon instemt, onherstelbaar zijn. Iemand is dan letterlijk verminkt voor de rest van zijn leven. Mijn advies: sla ( in ieder geval deze locatie van)narcodent over! Ik hoop te kunnen voorkomen dat anderen hier slachtoffer van worden.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0 (zeer onwaarschijnlijk)
  • Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Heel vriendelijk personeel, die je op je gemak stelt!

Ondanks dat ik er tegenop zag, om mijn gebit te verwijderen voor een kunstgebit, heeft het personeel mij goed en vriendelijk er doorheen geholpen. Jammer dat het bij mij wel tegenviel. De anesthetist wist de naald pas na 3 keer goed te plaatsen. Hierdoor een hele blauwe hand. Na 3 dagen bleek het gebit niet goed te passen. Het klemde teveel. Hierdoor veel extra blaren. Ondergebit veel uit gehad. Hoop na herstel wonden en blaren, hij meer pasklaar zal komen en er meer plezier van zal krijgen. Erg minpunt was, dat de narcose begroting ruim 200,- hoger uitviel, dan benoemd bij de beschrijving van narcodent zelf. Tenslotte ben ik binnen een uur geholpen, wat de verwachting was.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 7

Zoveel kleine slordigheden?

Uiteindelijk zijn mijn 2 kiezen er goed uit en heb ik tijdens de gehele narcose daar niets van gevoeld. Achteraf heb ik zelf nog 2 stukjes kies uit het gat gehaald, dat hoort natuurlijk niet. Voor de ingreep heb ik zelf moeten aankaarten en helpen herinneren dat ik een recept voor bloedverdunning ( anti trombose) nodig had om zelf bij de apotheek te halen. Wanneer er een mail werd gestuurd zonder attachment en ik er dan om vroeg kreeg ik dat zonder enige tekst, ook zonder "sorry" of contact. De terugbel afspraak na de intake zou op een vast tijdstip zijn, ik ben nooit teruggebeld, ook niets over genoemd. Ik heb uiteindelijk zelf de mail geschreven over wat ik wilde, dat ging ook nog een keer mis op de offerte, het indienen van het infuus lukte niet, en er waren mijns inziens veel te veel slordigheden. De tandarts zelf daarentegen is een super vriendelijke vent die me geruststelde en verwoordde dat ze goed voor me gingen zorgen, en daar had ik dan wel weer vertrouwen in. De begeleider voor en na de ingreep was ook vriendelijk. De foutjes waren klein en slordig, maar wel overkomelijk en zo ben ik uiteindelijk toch goed geholpen en heb ik vertrouwen in de deskundigheid van de artsen maar niet van de gehele staf eromheen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar Narcodent, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Wat een uitkomst

In een keer alle achterstallig onderhoud weg

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Capelle aan den Ijssel

Intake en behandeling goed verlopen.

Behandeling onder narcose volgens afspraak goed verlopen. deskundig en prettig behandeld.

Vriendelijk personeel

Jammer dat wij zolang moesten wachten. Voor iemand met vreselijke angst zolang in de wachtkamer zitten is zenuwslopend. Dat kan gebeuren.. Verder zeer tevreden.

• Bij welke locatie heeft u de narcosebehandeling gehad? Culemborg

Niks gevoeld niks gemerkt onder narcose

Het is goed gegaan

Geweldige

Super ervaring gebad intake top duidelijke uitleg. En afgelopen Zaterdag onder narcose alles geteokken en meteen mijn nieuwe tanden erin.

Erg goed

Personeel is vriendelijk, stellen je op je gemak.

heftig maar prettig

De tandarts is een topper, niets meer dan lof. alleen het externe anesthesist team, waren wel rammers, dat heeft niks te maken met 'de weg van de angst tandarts' die hebben als motto 'geen geluk rammen met het spul' vond het ook opmerkelijk dat ik de volgende dag niet ben gebeld door hun met de vraag hoe het ging.

Over Narcodent

Narcodent is dé narcose tandarts. We zijn een gespecialiseerde tandarts die tandheelkundige zorg verleent onder narcose. Dit betekent dat jij als patiënt door de behandeling heen slaapt, zonder bewust te zijn van wat er gebeurt. Deze aanpak is vaak een uitkomst voor mensen die extreme angst voor de tandarts hebben, een lage pijndrempel hebben, of bepaalde medische of psychische aandoeningen. Vanuit Oosterhout (Noord-Brabant), Culemborg en Capelle aan den IJssel, helpen wij onze patiënten op een persoonlijke, professionele, en geruststellende manier.