Geweldig!!!

Super leuke ervaring!!! Genoten!!! Wij hadden alles mee duidelijke instructies/ vriendelijke knullen/droog/ stevige wind uit de juiste windrichting kortom geslaagd!!!

• Reden van bezoek Overige
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Leuk om een keer te doen

Vriendelijk personeel.. nette karts.. duidelijke uitleg.. vrij simpel om te doen.. Omdat je enkel 8jes om de pion moet rijden , ben je er na 1 uur wel klaar mee.. Heerlijk geluncht in het restaurant!! Verder leuk uitje!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Overige

zeer goed geregeld en verzorgd.

leuke activiteiten en goede begeleiding en prima horeca. alles compleet verzorgd en mee gedacht over activiteiten.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Overige

Erg leuke dag gehad, vriendelijke,enthousiaste begeleiding. Alles wordt goed uitgelegd, en ze blijven bij je en helpen je waar nodig is. Zeker een aanrader!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten

Leuk om kennis te maken met blokarten

Het was superfijn dat er flinke wind stond. Het had handig geweest/tijd gescheeld als we geweten hadden waar we ons moesten aanmelden. Nu was dat even zoeken en kostte ons dat tijd Verder leuke mensen die prettige begeleiding waren.

Super vrijgezellenfeest

Prettig contact gehad voor het organiseren van een vrijgezellenfeest. Duidelijk en snelle communicatie. De activiteiten zelf, blowkarten en raften, waren goed georganiseerd en leuk om te doen. Daarna heerlijk na geborreld en gegeten.

• Reden van bezoek Vrijgezellenfeestje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Raften

Een hele fijne dag!

Een hele fijne dag gehad met het gezin bij WATO Events, Deelgenomen aan het Blokarten en Powerkiten. Goede uitleg en heerlijk genoten. Veel mag en kan. Alles was nieuw voor ons en dat was ook leuk. Personeel is heel aardig en behulpzaam.

Leuk actief uitje!

Leuk uitje met leuke enthousiaste begeleiding

super

kijk terug naar een leuk uitje met foto's om te bewaren het had beter geweest als iemand van wato had voor gereden met de blokart nu was het een chaos van karts door elkaar op zoek naar de juiste weg

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Super leuke vrijgezellenfeest gehad met de mannen! Leuke activiteiten, lekker en voldoende eten!, en de bediening en instructeurs waren top en zorgden ervoor dat wij een geweldige dag hebben beleefd! Wij raden het zeker aan bij anderen!

• Reden van bezoek Vrijgezellenfeestje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Shoot Out, Overige

Heel gaaf

Mooie plek, goed materiaal en goede begeleiding.

Super ontzegd en verzorgd

Vanaf het eerste belletje spreekt de ervaring. Op de dag zelf staat een heel team klaar om iedereen te bedienen en de activiteiten met enthousiasme te begeleiden. Iedereen heeft zich super vermaakt.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Bubblesoccer, Shoot Out, Overige

leuke teamsport spellen

We hebben gekozen voor de zeskamp, er waren leuke teamsporten die voor bijna iedereen te doen waren om aan deel te nemen. Goede en leuke begeleiding van Wato team Het was makkelijk om er een competitie van te maken, maar dit is helaas niet gebeurt. Ruim van te voren was alles opgezet om op tijd te starten met de spellen, helaas was er 1 bubble lek en konden er 2 mensen minder hieraan deelnemen of moesten steeds het team wisselen BBQ en meeting bij Moments Beach club, deze was erg behulpzaam, zeer klantvriendelijk en flexibel, heerlijk bbq. Super tevreden!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Zeskamp

Geslaagde familiedag bij Wato Events

Jammergenoeg was er te weinig wind om te kunnen blokarten en te teveel zon waardoor er heel veel strandgasten waren. Het was dus een prachtige stranddag!! En alles bij elkaar was het ook een zeer geslaagde activiteitendag!! Mooie locatie, prima personeel en goede verzorging. Begeleiding bij activiteiten was uitstekend. Onderstaande foto geeft het onderdeel voor kinderen weer. Voor volwassenen wordt genoeg getoond. ;-) Punt van aandacht: bij binnenkomst een betere informatie over de voortgang van het programma geven; wat je kunt verwachten en waar de gasten zelf actie op moeten ondernemen.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Boogschieten

Gaaf

Het is heel leuk om te doen. De eerste 15 min waren er 2 begeleiders, één minpuntje er was daarna maar 1 begeleider bij waardoor we niet echt onze vragen konden stellen

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten

Super leuke activiteiten, ook nog aangepast aan onze wensen!

Met het team hebben wij de Expeditie Robinson activiteiten gedaan. Echt een hele leuke ervaring op het strand, met goede en leuke begeleiding! Fijn dat er rekening gehouden werd met de internationale groep (voertaal Engels) en het feit dat wij alleen de activiteit wilden boeken zonder catering. Iedereen heeft lol gehad!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Expeditie Robinson

Een mooie vorm van zeilen

Prachtig om te doen. Het is wel vereist om een matig tot sterk windkracht te hebben. Door opkomend water kunnen de de lengte van de ‘rakken’ die je rijdt sterk worden beperkt. De volgende keer ga ik zeker rekening houden met de getijden

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Goed verzorgd en ontspannen dagje strand

Leuke en ontspannen dag. Goed verzorgd en goed personeel

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Shoot Out, Raften

Leuk om een keer geblokart te hebben

Omdat de wind niet altijd even goed was hadden wij best veel hulp nodig van de mensen van Wato en konden wij vaak niet de bocht zelf maken. Aan het eind van het uur was er meer wind en ging dat beter en kon je lekker zelf gaan dat was uiteraard leuker.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Top uitje, georganiseerd door toffe mensen.

Heerlijk geraced met de blokart over het strand. Daarna droog gewaaid tijdens het powerkiten. Droge kleding is geen overbodige luxe voor na het powerkiten!

Gezellig zomerse vipe

De locatie is erg mooi. Gezellige atmosfeer. Eten was goed verzorgd. Fijn dat de fietsen bij de locatie konden staan.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje

Een geslaagd bedrijfsuitje waarbij je ontzorgd wordt!

Wat hebben we weer een heerlijke middag gehad, verzorgd door Wato Events. Leuke activiteiten, goede service en begeleiding en heerlijk eten! Vooral de escaperoom/escapespel was leuk! Ook was er heel goed meegedacht met het feit dat het niet zulk lekker was. Echt top! Het is altijd een feest om bij Beachclub Breez ism Wato Events te komen. Dank jullie wel weer! Tot de volgende keer :)

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Bubblesoccer, Shoot Out, Boogschieten, Overige

Te gek teamuitje in fantastische ambiance en uitstekend verzorgt door Wato

We hebben met ons team genoten van de verzorging door Wato zowel bij Breez als met de activiteiten. Hoewel het blokarten vanwege te weinig wind niet door kon gaan was er een prima alternatief waaraan iedereen ook fanatiek heeft deelgenomen. Het weer was daarnaast toch heerlijk, want niet te heet, lekkere zon en een lekker briesje. Dank voor de goede verzorging, en zeker nog eens tot ziens !

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Shoot Out

Geweldig!!!

Goed geregeld! Fijn en behulpzaam personeel! Kortom, wij hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Bubblesoccer, Boogschieten, Overige

Helaas was er te weinig wind om te blokarten maar ze dachten gelukkig erg mee en hebben een andere activiteit ingedeeld. Op de dag zelf ivm de hitte de activiteiten omgedraaid. Prima communicatie en prima geregeld

• Horeca N.v.t.
  • Sfeer en beleving N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Bubblesoccer, (Mega) Suppen

Verlengde Strandweg 1

2691 KE

+31 174 700 228

Over Wato Events

Lekker scheuren langs de zee in een blokart, of vliegen over het strand bij het powerkiten! Het kan allemaal bij Wato Events. Op het strand in het Westland, bij Scheveningen, Den Haag en Hoek van Holland, verzorgen wij meer dan 20 spectaculaire strand-, water- en indooractiviteiten. Professionaliteit, kwaliteit en veiligheid staan hierbij hoog in het vaandel. En in onze beachclub zijn allerlei handige faciliteiten aanwezig, zoals douches, kleedruimtes en lockers. Super handig voor onze complete bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en andere groepsuitjes.