Netjes geplakt egaliseren kan zeker beter

Na telefoon dat de vloer voor 1000 euro extra geëgaliseerd moest worden omdat de vloer niet vlak is dat maar gedaan uiteindelijk na nog nadat ze er een stuk opnieuw eringelegd hebben is het nog niet helemaal vlak. Het is wel netjes geplakt.

Prima vakwerk

Zowel het aanleggen van de vloerverwarming als het leggen van de (lijm) pvc vloer zijn uitstekend gedaan. Snel en vakkundig.

Vakkundig en snel een mooie PVC vloer

Netjes op tijd en vakkundig en snel een mooie PVC vloer gelegd voor een concurrerende prijs.

Beleefd netjes en snel

Nadat ik wat vragen aan Marcel had gesteld werd overal duidelijk op geantwoord. Na de aanvraag kwam er snel een berekening binnen met wat het zou gaan kosten. De kosten vielen ons erg mee en de heren (Marcel en Martijn) konden de vloer snel komen plaatsen. Daar werden wij zeer vrolijk van! Na een bakkie koffie en uitleg over hun werkzaamheden zijn ze aan de gang gegaan en een uur eerder dan Marcel had aangegeven waren ze al klaar. Het resultaat . . . In een woord geweldig. Elke dag worden we weer blij als we onze vloer weer zien !

geweldig

zeer snelle en goede afwerking. Zal dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Trap ziet er geweldig uit ,echt vakmanschap

Zeer tevreden over het resultaat.

Goede service , snel en netjes gewerkt.

Fijn geholpen

Onze vloer moest met spoed geëgaliseerde worden. Dit bedrijf had binnen een paar dagen tijd, super fijn. Vriendelijke mannen kwamen ons helpen. Netjes gewerkt en goede communicatie vooraf. Toppie

Echt vakmanschap!

Geweldig! Zo blij met de nieuwe visgraat vloer. Het contact verliep zeer soepel, afspraken waren snel gemaakt. Goede prijs/kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader!

Ik ben heel erg tevreden

Geduldig bij het uitzoeken. Keurig op tijd volgens afspraak. En heel mooi gelegd en afgewerkt.

Ongelooflijke mooie vloer

Wij hebben een ongelooflijk mooie vloer gelegd door Marcel van der Lee Ook onze gang en wc vloer zijn super Snelle goede en vriendelijke service Zeer zeker een aanrader !!!!!

Professioneel, snel (flexibel) en ervaren mensen

Het was makkelijk communiceren met Marcel, hij stelde zich flexibel op toen mijn verbouwing iets uitliep en zorgde ervoor dat alles super netjes gelegd en geregeld werd. Erg blij mee!

Zeer blij met onze nieuwe trappen

Vakkundig geplaats en alles netjes weggewerkt en opgeruimd. Waren mooi op tijd . Goed tempo erin,mannen weten hoe het moet. Mooie prijs Communicatie vanaf begin prima Top bedrijf

Super vriendelijk en weet wat hij doet

Super blij met de mooie pvc op mijn wc muren ben er erg blij mee

Goede ervaring en een goede kwaliteit.

Communicatie is goed, houden je goed op de hoogte qua planning. Verder wordt er netjes gewerkt en zijn ze zeer vriendelijk.

Mooie PVC trap!

Vandaag zijn beide trappen in ons huis aangepakt. We hebben gekozen voor een Pvc bekleding in het zwart. Wij zijn erg tevreden over onze trappen en zijn helemaal blij met het resultaat. Tevens was de communicatie ook heel fijn.

Marcel is een zeer vriendelijk en komt altijd netjes zijn afspraken na. Ook denkt hij met je mee met het uitzoeken van de vloer. De vloer en de plinten zijn super netjes gelegd. Ik zou hem zeker aanbevelen!!

Vakkundig en transparant

Van a tot z uit handen genomen.

Tevreden

De vloer zelf is prachtig gelegd, maar de afwerking (en vooral de communicatie omtrent de afwerking) liet wat te wensen over. Uiteindelijk wel naar wens opgelost.

Kundig en betrouwbaar

Het was het laatste wat we wilden doen, de trappen bekleden (casco opgeleverd huis) en we waren inmiddels ‘keuze moe’. Marcel hielp ons feilloos door de opties heen en gaf goede adviezen. Daardoor werden de keuzes overzichtelijk en snel gemaakt. Het eindresultaat is prachtig, ons huis is nu echt af. Marcel werkt snel en komt zijn afspraken na. Ik raad hem zeker aan!

Fantastisch vakwerk

Onze trap ziet er prachtig uit. Vakwerk en dat in 1 dagje gefixed. Bedankt.

Alle afspraken zijn keuring nagekomen en we zijn superblij met het eindresultaat. 2 hele mooie trappen, waarvan 1 met verlichting !!

Kwaliteit, snel, duidelijk, flexibel, vriendelijk en betrouwbaar

Marcel is duidelijk in zijn advisering, reageert snel en is ook erg flexibel in de planning van de werkzaamheden. Marcel is verder vriendelijk en komt betrouwbaar over. Het gerealiseerde werk is kwalitatief goed.

Kwaliteit waarbij de behoefte van de klant centraal staat in vertrouwde setting.

De wensen/behoefte van de klant staat centraal. Vanuit dit punt wordt ook realistisch advies gegeven zonder de wensen van de klant uit het oog te verliezen. Open houding geeft vertrouwen om alle te kunnen bespreken. Kwalitatief hoog eindresultaat.

TOP

Goede communicatie ,korte lijnen en zeer snelle professionele werkzaamheden en hoogwaardige afwerking.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd. alles conform afspraak .Aan te bevelen

Over vdl-wonen.nl

Het liefst zouden we in ieder huis een PVC-vloer leggen. Om je zelf te laten ervaren welke fijne voordelen dit materiaal combineert. Het is oerdegelijk, beschikbaar in precies het design dat jij zoekt en bovendien zeer goed geschikt voor vloerverwarming. En, bij ons is PVC voor iedereen betaalbaar. We leveren met TFD, M-Flor en Belakos de hoogste kwaliteit, zonder dat je daar een hoge prijs voor betaalt. Hoe dat kan? We hebben geen dure showroom en letten scherp op andere onnodige. Ondertussen hebben we meer dan 20 jaar ervaring met PVC-vloeren. We kennen de kwaliteiten, weten hoe we het vakkundig moeten leggen en kopen de materialen efficiënt in. Het maakt ons de specialist die je zoekt. We komen naar jou toe met onze stalen en alle informatie, waarmee we je graag helpen een mooie keuze te maken.