Supergoed !!

Onze nieuwe veluxramen op zolder prima gemonteerd en alles keurig netjes achtergelaten

Uitstekend advies en levering

Nam meteen contact op voor het maken van een afspraak. Goed advies en direct offerte ontvangen. Snelle levering en goede montage. Zeer tevreden

snelle service nette mensen top

Supergoed

Net is mijn zonwering geplaatst. Heel netjes gedaan, erg aardige jongens die heel netjes werkten. Zelfs nog de oude gaten in de muur dichtgemaakt met kit. Super!

Uitstekende service, scherpe prijs

Volledig ontzorgd met fantastische service en topkwaliteit tegen een scherpe prijs. Vakmensen met mooi assortiment en professioneel advies aan huis. Absolute aanrader

Goed overleg, snelle service

Uitstekende service!

Op een stormachtige zondagavond, kwam Kevin mijn doorgezakte zonnenluifel veilig verwijderen. Kevin was vanaf het begin zeer behulpzaam. Om die reden heb ik hem ook de reparatie en het vervangen van mijn luifel gegund. Alles werd tot in de puntjes geregeld. Kevin werkt op basis van een man een man, een woord een woord. Doet wat hij zegt, zonder gehaast, alles op zijn tijd. Wij zijn erg tevreden!!!

Duidelijke offerte Prettige mensen bij plaatsing

Prijs/kwaliteit is top

Zeker aan te raden! Snel, meedenkend en goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Goud

Zere goed

Vlotte plaatsing van plissedeuren en horen. De ramen zijn helaas niet gesteld. Kan niet bevestigen of het gecontroleerd is of de ramen na plaatsing van horen goed konden sluiten.

Prima service, betrouwbaar en correct.

Dakraam geplaatst. Werkzaamheden professioneel uitgevoerd, werknemers beleefd in de omgang. Tevreden mee.

Zeer vakkundig werk uitgevoerd!

de communicatie verliep prima. Men reageerde direct. Het werk is vakkundig en netjes uitgevoerd. De medewerkers zijn bovendien vriendelijk en wekken de indruk het werk met plezier uit te voeren. Afwerking is uitstekend. Zeer tevreden!!

Een uitstekende ervaring!!!!!!

Heel klant vriendelijk en levert uitstekend werk en heel netjes.

Komt afspraken na. Netjes werk geleverd. Snel en werkplek schoon achter gelaten.

Prima ervaring

Frisse is een prettige partij om zaken mee te doen: betrouwbaar, goede advisering, vriendelijk en ze leveren kwaliteit. Wij zijn blij met onze nieuwe dakramen en ik zou hen zo weer bellen.

Feestje om mee te werken!

Vriendelijk, snel, zorgvuldig, goed advies, nette prijs. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Mooie rolluiken laten plaatsen

Wij hebben aan de voorkant van ons huis rolluiken laten plaatsen. Ze zijn heel mooi en goed geplaatst door Kevin en zijn team. Fijn contact gehad en vakkundig geplaatst.

Goede service van begin tot eind

Product ziet er mooi uit. Communicatie vanaf begin tot eind prettig en duidelijk.

Snelle reactie, en offerte, op ons verzoek nieuw velux dakraam Snelle levering Zeer nette levering AANRADER!

Heel netjes en vakkundig

Zeer verzorgd

Goede service, eerlijke beoordeling.

Heel goed geholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer tevreden.

Twee dakramen laten plaatsen, ging vlot, vriendelijk en is netjes afgewerkt.

Top service en kwaliteit

Frisse zonwering heeft vrij ons een rolluik geplaatst. Super snel en keurig geregeld!!

Professioneel bedrijf, werken hard en nauwkeurig.

Kernreactorstraat 24 472

3903LG Veenendaal