Er is bij ons een Velux dakraam geplaatst. Communicatie verliep goed, ze werken netjes, komen hun afspraken na en het eindresultaat ziet er top uit!

Vriendelijke mannen die goed werk hebben geleverd

De mannen waren er op de afgesproken tijd, waren heel vriendelijk en hebben 3 screens keurig, netjes en strak gemonteerd. In huis werd er meegedacht over de plek waar de schakelaars moesten komen en ook dat werd keurig afgewerkt met kabelgootjes etc. Ik ben heel tevreden en zou ze iedereen aanbevelen!

mooie ramen en heel mooi gemaakt

We zijn zeer tevreden met onze ramen. Ze zijn ook mooi afgewerkt. Aardige mensen en nog ook netjes schoon gemaakt.

Top service & goede kwaliteit!

Wij zijn erg tevreden met onze zonwering (rolluiken en screen). Goed advies gekregen, duidelijke communicatie en snelle installatie. Top service!

Mooie zonwering

Heel tevreden met onze elektrische zonwering. Met een uur was het werk gedaan. Oude zonwering eraf, nieuwe erop. Hoefde er niets voor te doen.

Van vrienden al gehoord, dat jullie goed waren en datklopt helemaal. Prettige communicatie, helder advies, installatie conform planning en keurig geregeld.

Professioneel en snel.

Ondanks dat de heren net drie dagen gestopt waren met roken, bleven ze vriendelijk en werd het screen keurig gemonteerd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Professioneel

Ze werken nauwkeurig. Zijn beleefd en weten precies wat ze doen en nemen het afval direct mee en maken schoon. Er was een vergissing gemaakt met de maat van een dakraam en de kosten waren voor Frisse zonwering. Wel netjes want hij had zelf de fout gemaakt. Hij dacht eerst dat er een hijskraan aan te pas moest komen, maar dat viel mee. Het zijn mooie dakramen en ik ben er blij mee.

Goede kwaliteit!

Alleen maar positief! Alles in overleg, goede kwaliteit. Prijs redelijk, zeker in vergelijking met andere aanbieders.

Vriendelijke, nette mannen die screen hebben geplaatst.

Ervaren, vakkundige mannen die als 1 team samenwerkte tijdens het plaatsten van het screen. Vriendelijke en nette mannen.

Prettig contact

Prettig contact van begin tot plaatsing.

prettig contact, goede montage

In mijn hele huis zijn horren geplaatst. Levertijd was wat lang (vanwege speciale kleur), na 3 maanden plaatsing. Dit is keurig gebeurd, inclusief uitleg. Alles paste prima.

Na inmeten goed gecommuniceerd wat de wensen zijn. Plaatsen van de rolluiken is het netjes achter gelaten en mooi gemonteerd. Wij zijn er erg blij mee.

Er is goed werk geleverd!

De plaatsing van de markies beneden en het rolluik op de eerste verdieping verliep heel voorspoedig. De mensen van Frisse zonwering hebben daarnaast alles keurig achtergelaten. Bouwmaterialen, bouwstof enz., alles was opgeruimd.

Prima service en plaatsing

Komen bij je thuis met stalen en advies.

Alles precies volgens afspraak geregeld.

Vandaag is mijn mooie zonnescherm geplaatst. Alles zoals afgesproken. Er is netjes gewerkt door vriendelijke, deskundige installateurs. Erg blij mee, aanrader!

Heel tevreden!!

Meerdere screens laten plaatsen. Zowel handmatige als elektrische. We hebben ze al goed kunnen testen, alles werkt perfect. Zijn heel blij met het resultaat.

Snelle, goede service

Snelle offerte en plaatsing van de screens. Erg vriendelijk

Absolute aanrader!

Wij zijn sinds afgelopen vrijdag trotse bezitters van 2 prachtige zonneschermen op ons balkon. Vooraf kregen wij prima advies over de mogelijkheden. Relatief snel na het maken van onze keuze werden ze geleverd en vakkundig gemonteerd door 2 vriendelijke monteurs. Super service en de hoogste kwaliteit! Absolute aanrader! Bedankt Frisse Zonwering!

Hoor niks meer van hun

Ik ging akkoord met offerte. Heb daar zelf achter na moeten bellen. Na bevestiging niks meer gehoord. Ze zouden contact opnemen. Niet gebeurd. Op mails reageren ze helaas niet. Erg jammer, want het leek zo fijn te boeken toen ik Kevin sprak.

Beste Judith Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. U stuurt ons 07-05 om 14:37 een e-mail, daar krijgt u 07-05 om 20:17 reactie op. Vervolgens stuurt u 07-05 om 20:35 weer een e-mail, deze wordt direct beantwoord. 08-05 om 13:36 stuurt u een e-mail dat u meerdere offertes wil afwachten. 11-05 om 13:38 stuurt u weer een e-mail, daar reageren wij 11-05 om 14:03 op Daarna heeft u mij telefonisch gebeld om te zeggen dat u na het vergelijken van meerdere offertes graag gebruik wilt maken van onze prijsopgave, u gaf ook aan dat uw scherm niet meer naar binnen kon. Ik heb toen direct voorgesteld om het scherm dicht te komen maken voor u, dat was niet nodig omdat u anders het scherm niet meer kon gebruiken met mooie dagen, u liet hem liever uithangen hij was toch al kapot. Omdat u niet bij ons om de hoek woont en wij binnenkort bij u in de buurt zijn hebben we toen telefonisch samen afgesproken dat ik dan langs mocht komen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van onze prijsopgave hoor ik graag, en anders alvast veel plezier van een anderen keuze. Met vriendelijke groet Kevin v Ginkel Frisse zonwering

Vakmanschap en snelle service! Aanrader.

Reparatie van zonwering perfect en snel gedaan. Ook in stromende regen gaat het werk gewoon door!

Zo blij met onze mooie zon-aangedreven haha, rolluiken. Fantastische service. Er bleken kleine krasjes op 1 van onze rolluiken te zitten. Direct hebben ze een nieuw rolluik besteld, hoewel je het amper kon zien. Service gericht, klantvriendelijk, meedenkend en bekwame vaklui. Zomaar een paar woorden waaraan zij volledig voldoen. Achteraf na installatie betalen. Top! Bedankt Frisse Zonwering!

Netjes volgens afspraak en keurig werk verricht.

Heel fijn dat er meegedacht wordt en bij vragen overleg plaats vindt.

Trustworthy, efficient and friendly

I have had a good experience with Frisse zonwering. They are very friendly. They mounted two VELUX windows and four "buitenzonwering" in about three hours, including cleaning. They couldn't install two "binnenzonwering" because the provider didn't send them, but they came back as soon as they received them to finish the job. We are really happy with the result.

Correct, netjes en ter zake kundig.

Heel prettige samenwerking. Deskundige mensen.