Begin november voor een haartransplantatie naar Istanbul geweeest. Vooraf per e-mail contact gehad met Amber Jansen. Reageert altijd keurig en constructief. Weet de zorg weg te nemen en je kunt ongelimiteerd vragen stellen (dank hiervoor). Op de dag van vertrek ontving ik een bericht van de hostess ter plaatse zodat ik me ook daar welkom voelde en ik wist naar wie ik moest uitkijken. Prima hotel met ontbijt. De behandeling heb ik als zwaar ervaren maar de begeleiding erg goed. De hostess was de hele behandeling in de buurt of bij mij en vertelde welke stappen er gezet gingen worden. Ik vond dat erg prettig. Mooi ziekenhuis met aardig personeel. Alles wat ik wilde kon en is uiteindelijk ook uitgevoerd. Ik was blij toen alles achter de rug was. Nu me focussen op het herstel. Ook de nazorg is goed. De afgelopen dagen bijna dagelijks contact gehad over verloop van het herstel. Medicalpoint is zeker een aanrader! Nu wachten op het resultaat.

• Persoonlijke aandacht

Ik ben een alleenstaande moeder van twee kids na mijn scheiding verloor ik een gedeelte van mijn haarlijn door stress ik draag dagelijks een hoofddoek ivm mijn geloof voor de islam maar ik kon niet verder met het idee dat ik lelijk was zonder hoofddoek dus besloot ik na een jaar de stap te zetten voor een haar transplantatie. Afspraak gemaakt op kantoor Sloterdijk in Amsterdam met Medical point. Goed gesprek gehad maar had twijfels moest ook alleen reizen had niemand die mee kon gaan... medical point denkt mee en besloot met mij mee te reizen en mij te steunen. De reis was heftig heen en weer en een dag ziekenhuis ertussen. Behandeling ging goed er werd een stuk haar onder mijn lange haar weg gehaald wel behoorlijk stuk dat wel. En vervolgens bovenop voorkant erin gezet. De prikken en de verdoving waren heel erg pijnlijk werd er emotioneel van... maar als je dit kunt doorstaan zul je later een mooi hoofd hebben en dat idee moet je vasthouden. Ziekenhuis en Medical Point zijn toppers echt waar ik kan niet anders zeggen! ze lieten me nooit alleen en namen me mee om ergens wat te kunnen eten zodat ik niet alleen zou zitten in mijn hotel kamer de eerste avond. Ik raad Medical Point echt aan je word van begin tot het einde zo goed geholpen je kan altijd appen ik heb me suf geappt 😓😂 maar daardoor voel je jezelf ook prettig en je kunt alles vragen. hotel ziekenhuis alles wat netjes. Het is voor een vrouw wel emotioneel maar ik heb het doorstaan mede door de goede verzorging van Medical Point! Bedankt voor alles Medical point als er ooit mensen nadenken over een haartransplantatie regel het hier je zult er geen spijt van krijgen. Ik ga het zelf ook doorgeven aan mijn ongeving ze verdienen het.

• Persoonlijke aandacht

Hele lieve en proffesionele team, ik raad het zeker aan.

• Persoonlijke aandacht

alles tot in de puntjes verzorgd

• Persoonlijke aandacht

Ik raad het iedereen aan het totale beoordeling wil ik eigenlijk een dikke 10 geven maar aangezien we nog moeten afwachten op het eindresultaat, voor de rest word je goed opgevangen en is alles goed georganiseerd

• Persoonlijke aandacht

Ik heb op 10 oktober een haarplantatie gedaan. Persoonlijk vond ik de begeleiding en de verplegers zorgzaam en behulpzaam. De dag zelf was ik heel erg zeneuwachtig wat me te wachten stond. Ik moet je eerlijk vertellen 10 prikken die il kreeg deden pijn, elke prik die ik kreeg duurde 3 sec pijn lijden haha, achteraf kan ik er om lachen. En de houding vond ik vermoeiend om de hele dag eerst op je buik liggen dan op je rug. Maar uit eindelijk is het de moeite waard tot nu toe. Ik moet nog wachten wat het gaat worden. Ik bedank de mensen van medical point.

• Persoonlijke aandacht

Ik heb een top ervaring gehad met medical point van begin tot einde. Aller eerst hebben we hier in nl een intake gesprek gehad waarbij alles duidelijk word uitgelegd van a tot z. Daarna hebben we binnen een korte tijd al een afspraak kunnen inplannen om naar Istanbul te kunnen gaan. We zijn daar opgehaald door onze hostess. Super lieve dame. Ze bracht ons naar het centrum om lekker te kunnen eten en legde ons van alles uit. De volgende ochtend ben ik opgehaald om te beginnen aan de behandeling. Ik ben daar ook super geholpen door de ervaren artsen. Ik verbleef ook in een luxe hotel samen met mijn vrouw. We hebben het de volgende dag afgesloten in het ziekenhuis door een wasbeurt te krijgen en toen konden we al weer naar huis. Eenmaal thuis aangekomen zijn we nog goed begeleid. Tot nu toe lijkt het resultaat goed te zijn. Nu nog afwachten op het groei proces. Medical point is zeker een aanrader.

• Persoonlijke aandacht

Ik ben hartelijk ontvangen en goed begeleid. Zowel in Nederland als in Turkije. Personeel is vriendelijk. De behandeling is goed verlopen. Goede nazorg.

• Persoonlijke aandacht

Wel een beetje raar alles een 10. Maar ik ben echt heel erg tevreden tot nu toe. 14_9 geholpen dus over het resultaat kan ik nog niets zeggen. Behalve over hoe de reis is verlopen is en hoe het gegon als eerst was ik nogal sceptisch en dat heb ik dus ook wel duidelijk laten weten uiteindelijk na het een gesprek de stap toch genomen om het te doen vanaf toen werd gewoon alles geregeld van begin tot het einde is er iemand voor je in NL en in Turkije. Word netjes opgehaald van het vliegveld staat er een dame met een naambordje en een vriendelijke lag. Toen werd ik gelijk naar een 5 sterren hotel gebracht ik ben in de avond nog naar de stad gelopen om wat te gaan eten.. Volgende dag na een goed ontbijt netjes opgehaald dan naar het ziekenhuis dan is ze de hele dag bij je. En is best fijn om mee te pratenen. Alles is gewoon duidelijk over wat er gezegd word en wat er gebeurt als de behandeling algelopen is bracht ze me naar het hotel ik ben gelijk naar mijn kamer gegaan. Heb pijnstillers genomen en ben in bad gaan liggen beetje afleiding naar het thuisfront. De pijnstillers werken goed ik ben toen beneden wat gaan eten daarna ging ik weer een stukje lopen buiten het hotel richting de zee volgende dag weer opgehaald en naar het ziekenhuis huis voor nacontrole en laten zien hoe je het wast. Daarna waaren we gelijk naar het vliegveld gegaan en heeft ze me netjes tot aan de gate gebracht. Bijna 4 uur later was ik weer in Amsterdam ze vertelde wel dat sommige mensen een dag langer blijven om te herstellen ofzo. Nu nog wachten op het resultaat maar hoe het nu eruit ziet. ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen hersteld best snel. Dus de reis is een zeer aangename ervaring prijs qualiteit verhouding vind ik boven verwachting

• Persoonlijke aandacht

Mijn ervaring met medical point is dat het een goed bureau is met verstand van zaken. Dit is ook belangrijk, omdat het toch een behoorlijke stap is de eerste keer. De persoonlijke begeleiding plus de informatie die gegeven wordt maakte het voor mij echt een topervaring. Voordat ik naar Turkije ging had ik natuurlijk 1000 vragen, omdat ik het best spannend vond. Deze zijn allemaal keurig beantwoord en 99% van deze vragen binnen het uur op de WhatsApp. Het resultaat is natuurlijk ook belangrijk. 19 januari ben ik behandeld in het ziekenhuis in Turkije; Hisar Continental. Het was er schoon, netjes, georganiseerd en de mensen zij heel erg lief maar ook professioneel. Het resultaat is echt verbluffend en had dit nooit verwacht. Over een tijdje ga ik weer terug en laat ik de achterkant doen. Ook alle transfers zijn goed geregeld en het hotel is ook prima. Kortom een echte aanrader als je nog mocht twijfelen + een mooie ervaring. Qua pijn valt het alles mee. Alleen de eerste prikjes in je hoofd zijn naar maar daarna voel je er totaal niks meer van. Ook de nazorg is goed geregeld voor het beste resultaat. Medical point bedankt voor alle goede zorgen en tot snel. Harige groet, Bas

• Persoonlijke aandacht

Tijdens het eerste gesprek voelde ik me gelijk op mijn gemak. Ook tijdens de behandeling werd alles goed uitgelegd. De behandeling viel heel erg mee. Na 2,5 maand begon mijn haar heel hard te groeien. Nu ben ik 8 maanden verder en heb ik een mooi bos haar. Ik kan iedereen Medicalpoint aanbevelen.

• Persoonlijke aandacht

Ik ben al meer dan 10 jaar niet tevreden geweest met mijn haar. Medical point heeft hier verandering ingebracht. Ik ben gehele procedure lang goed begeleid. Ik ben blij dat ik het heb gedaan en ben erg tevreden met het resultaat!

• Persoonlijke aandacht

Ik ben vanaf het begin tot het einde heel goed begeleidt. De hostess heeft me super veel geholpen en was zeer vriendelijk. Dit was een ongeveer een jaartje geleden en heb al flink veel haar gekregen. Ben er super blij mee!

• Persoonlijke aandacht

Geweldige kliniek. Ik ben met zorg geholpen en ben zeer blij met het resultaat

• Persoonlijke aandacht

Ik ben paar maanden terug geweest voor een haartransplantatie. Ik ben goed begeleid in zowel Nederland als in Istanbul. Alles is heel professioneel geregeld. Mijn nacontroles zijn in Nederland gedaan en mijn haar begint nu heel hard te groeien. Bedankt Medicalpoint voor de goede zorgen.

• Persoonlijke aandacht

De beslissing om voor een haartransplantatie te kiezen vond ik heel moeilijk. Ik ben een dame van 28 en had jaren haaruitval. Ik was zo moe geworden om de plakken elke keer te dekken dat ik na het lezen van allemaal verhalen voor een haartransplantatie heb gekozen. Het team was heel professioneel. Na de haartransplantatie zag je er helemaal niets van en dat was iets waar ik bang voor was. Nu ben ik 5 maanden verder en mn haar begint te groeien. Ik ben nooit zo blijf geweest. Bedankt Medicalpoint. Het was alle moeite waard.

• Persoonlijke aandacht

Ik beveel iedereen aan. Wat beloofd is is ook nagekomen. Hostess heeft heel goed geholpen. Ze praten daar heel slecht Engels en daarom was het heel handig dat er iemand bij was die Nederlands praat. De prikken deden wel pijn maar daarna heb ik niets gevoeld.

• Persoonlijke aandacht

Ik ben 2 maanden terug voor een haartransplantatie geweest naar Istanbul via Medicalpoint. Ik vond het best eng omdat ik nooit in Istanbul was geweest en wist niet wat me te wachten stond. De prijs was heel aantrekkelijk en heb toen contact gezocht met Medicalpoint. Alles is me heel goed uitgelegd en kwam heel betrouwbaar over. In Istanbul ben ik net zo goed begeleid zoals me dat van te voren is uitgelegd. Hotel was ontzettend goed en de artsen en team die me behandeld hebben zeer professioneel. Ik vind het jammer dat ik niet een paar dagen langer was in Istanbul. Onzettend mooie stad.

• Persoonlijke aandacht

Ik had al aantal jaren flinke kale inhammen en wilde graag deze laten opvullen. Ik ben zeer tevreden over het advies en alles hoe het is gegaan. Ik ben nu 6 maanden verder en het is al zodanig gegroeid dat iedereen verbaasd is hoe ik er nu uitzie. Ik voel me veel zekerder dan eerst. Alles van A t/m Z is super goed geregeld. In Istanbul heeft de hostess me heel goed begeleid en het was heel fijn dat ze Nederlands spreekt. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontzettend blij ben dat ik het via Medicalpoint heb laten doen. Kwaliteit en prijs is super! Daarom allemaal 10-en voor jullie!

Zuideinde 107 1541CC Koog aan de zaan

Over Medicalpoint

Wij zijn een Nederlands kliniek met vestigingen in Landsmeer en in Istanbul en klanten over de hele wereld. U kunt zelf kiezen waar u de behandeling wilt ondergaan. Ons jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat we met de beste artsen en specialisten werken. Hierin is de kwaliteit, hygiëne en een natuurlijke uitstraling na de haartransplantatie voor ons altijd een leidraad geweest. Wij willen niet dat u voor verassingen komt te staan, vandaar dat we van tevoren heel duidelijk met u doornemen wat u te wachten staat en welke kosten hieraan zijn verbonden. Uw nazorg wordt in Landsmeer voortgezet en u krijgt van ons uw groeigarantie mee. U bent van begin tot eindresultaat in goede handen. Onze artsen beschikken over jarenlange ervaring, een hoog kennisniveau en zijn betrokken bij uw situatie. Wij bieden zorg van hoge kwaliteit en werken uitsluitend strikt met medische protocollen. Ons team staat 24/7 klaar voor al uw vragen en opmerkingen.