Zeker een aanrader.

Alles is perfect geregeld, iedereeen is heel aardig en behulpzaam. De nazorg is ook super.

Top service!

Top ervaring!

Ik ben zeer tevreden hoe ik ontvangen ben door het personeel en ze hebben me alle ruimte gegeven om vragen te stellen over mijn behandeling en de artsen die mij behandeld hebben waren zeer vriendelijk.ik ga zeker mensen aanbevelen om bij Medicalpoint voor haartransplantie moeten zijn .

Zeer tevreden, ik ben afgelopen zaterdag 12-02-2022 geholpen. ik was bang voor de verdoving spuiten. Achteraf helemaal niet nodig die voel je maar een klein beetje. Dankjewel Medical Point.

Prima geholpen

Nette kliniek. Goed en snel geholpen. Eindresultaat nog afwachten. Verdovingsprikken waren vrijwel pijnloos.

Mooi resultaat

Ik heb mij haartransplantatie in september gehad bij Medical point. Ik ben zeer blij met het resultaat. De verdoving was wel pijnlijk maar de behandeling was verder zonder pijn. Afgelopen zaterdag ben ik voor een plasma boost geweest. De nazorg is dus ook prima. Ik raad deze kliniek en het team zeker aan. Groet Adrie Brands

Zeer tevreden met 4300 grafts en de zorg van het team van Medicalpoint

Vorige week op consult geweest bij Medicalpoint. Amber hield een duidelijk verhaal waarin ze de werkwijze heel duidelijk uitlegde waardoor we een goed gevoel kregen over Medicalpoint en het team. Ze beantwoordde al onze vragen en we mochten op verzoek de behandelruimte bekijken. Heel open en eerlijk dus. Op korte termijn kon er al een behandeling plaatsvinden. We hebben direct de afspraak gemaakt zodat ik me niet meer kon bedenken ;-) Afgelopen vrijdag geweest voor de behandeling. De dokters Ilhan en Esra begonnen met bloedprikken, aftekenen en het afscheren van het haar (dit was wel even een momentje) Daarna begon de behandeling. De verdovingsspuiten waren wel pijnlijk maar de verdere behandeling was pijnloos. Amber kwam regelmatig informeren of ik me goed voelde. Tussendoor een goede lunch gekregen en ook mijn partner werd goed verzorgd met koffie en thee tijdens de behandeling. Het was een lange run van 9:00 uur tot 17:00 uur maar het resultaat was 4300 grafts. Vandaag (zondag) hebben we het verband van het donorgebied verwijderd en alles ziet er prima uit. Tot nu toe geen napijn of zwellingen. al met al voel ik me zeer goed. Nu afwachten hoe het eindresultaat gaat worden. Wordt vervolgd...... Amber, Esra en Ilhan, erg bedankt voor de goede zorgen en de prima begeleiding. Hans en Jolanda

Familie

Net 3 dagen terug van de transplantatie . vanwege de strenge corona regels in istanbul zijn we uitgeweken naar een ander 5 sterren hotel wat ook top was zoals greenpark (100 meter van de kliniek) Dit is mijn 2de transplantatie geweest de 1ste bij globalhair gedaan maar bij medicalpoint had ik meer het vertrouwde familie gevoel plus het feit dat de 1ste 3 dagen nu zoveel prettiger aanvoelen dan vorig jaar bij de andere Wat het eindresultaat word is nog een jaartje afwachten van de 3300 geplaatste grafts..met half jaar ff een update Bij medicalpoint is alles inclusief je hoeft alleen naar schiphol te rijden en de rest word top voor je geregeld

Hele leuke en aardige team. Ik kan veel schrijven maar je moet het gewoon meemaken indien je interesse hebt.. gewoon super

Dinsdag 30 juni een haar- en baardtransplantatie gedaan. Mijn haarlijn is een beetje naar voren gekomen en mijn baard is voller gemaakt. Het was een super lief en zorgzaam team. Ik word telefonisch direct geholpen en de host is echt top. Kadriye is echt een moederfiguur. Ze bleef tot het einde bij me. Voor de rest is het wachten op het resultaat. Ben benieuwd!

Echt super behandeld

Ik ben op 25 juni 2020 behandeld, 2 dagen geleden. Het eerste telefoongesprek voelde heel goed aan waardoor ik de stap genomen heb. Op de dag zelf een warm welkom van het hele team. Eerst bloedprikken voor plasma later toe te dienen op de huid. Tijdens de implantatie was de arts en assistente super zorgzaam en aardig en er zijn 3800 grafts geplaatst Ik was niet echt kaal maar behoorlijk dun aan de voorkant. Hierdoor zit het mooi dicht op elkaar. Na de behandeling super begeleiding. Zo is afgesproken dat ik elke dag foto’s app zodat er goede nazorg geleverd worden. Ik had m’n hoofd gestoten vandaag en kon meteen terecht uit voorzorg. Meteen alles gecheckt en alles was in orde. Ik heb er veel vertrouwen in dat het allemaal goed zal groeien. Echt een aardig en vertrouwd team/organisatie dat echt er alles aan doet zodat je tevreden bent.

Alles goed geregeld !

We kwamen aan op het vliegveld we werden gelijk opgewacht en naar het hotel gebracht perfect dus . Hotel was keurig netjes en goed ontbijt savonds ook in het hotel gegeten kost bijna niks en gewoon goed . Smorgens met de taxi naar het ziekenhuis het ziekenhuis zag er keurig uit en de mensen zijn vriendelijk . De behandeling duurt behoorlijk lang en de spuiten zijn niet prettig maar dat wist ik al van tevoren en ik kreeg ook 4400 crafts dus aardig wat . Dus al met al gewoon goed geregeld en prettige mensen om me heen nu nog wachten op een goed resultaat !

Haar groeit uitstekend!

Op 11 september 2019 heb ook ik mijn eerste haartransplantatie gehad. Nu, zo een 4,5 maand verder is mijn haar al dermate gegroeid dat het (bijna) niet meer te zien is dat ik kalend ben geweest. Ik raad iedereen het aan om de stap gewoon te zetten en een sprong in het diepe te wagen. Bij mij heeft dit iig goed uitgepakt! Met name de haarlijn is met chirurgische precisie geherconstrueerd. Heb de operatie niet als pijnlijk ervaren, maar het stilliggen was ik wel zat na 7uur. In totaal ruim 4200 haren geimplanteerd. Gr, Dinh

Voltreffelijk

Vanaf de eerste intake gesprek tot heden, alles fantatisch! Kadriye is een geweldige hostess in istanbul, nederlands sprekend en goede begeleiding, niks is haar teveel! Reageert meteen op vragen via whatsup! Oznur heeft hier op kantoor alles goed uitgelegd en ook voor vragen kan je altijd bij haar terecht! Goede nazorg ook!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik heb 4 weken geleden een haartransplantatie laten doen bij Medical point. Dit is mij heel erg goed bevallen. Ik werd op het vliegveld opgevangen door een lieve vrouw. Ze heeft me alles uitgelegd over de behandeling en het verloop van de dagen. Tijdens deze dagen verbleef ik in het Green Park Hotel in Istanbul. Dit is een mooi 5 sterrenhotel wat ook vrij kortbij ligt bij het ziekenhuis waar ik behandeld werd. De begeleidster bleef de hele dag erbij in het ziekenhuis. Vertaalde bij eventuele onduidelijkheden, omdat niet alle medisch personeel Engels spreekt. Na een lange dag in het ziekenhuis te hebben doorgebracht, werd ik terug gebracht naar het hotel. De volgende dag heb ik uitgecheckt en werd ik opgehaald om het verband te laten verwijderen en het haar te laten wassen. Hierna krijg je medicatie mee voor de komende week en werd ik afgezet op het vliegveld. Als je hierna nog vragen heb kan je deze stellen via de Whats app lijn. Deze is 24uur per dag bereikbaar. Vanaf dag een was ik al tevreden met het resultaat. Nu nog even afwachten op het echte resultaat. Voor alle mensen die twijfelen zeg ik gewoon doen!

Professioneel, duidelijk en zeer vriendelijk!

Een betrouwbaar bedrijf waar het gelukkig nog om de medische kant gaat en niet zijn door geslagen naar de commerciële zijde. Na een goed en vriendelijk intake gesprek, in Vianen, te hebben gehad over de mogelijkheden werd alles geregeld voor mij inclusief vliegticket. De voorzorg was duidelijk verwoord In nederland maar ook de nazorg in en vanuit Istanbul was zeer overzichtelijk. Ook met vragen via de app werd snel en duidelijk gereageerd door de dames, zowel in nederland als vanuit Istanbul! De artsen en nederlands sprekende begeleidster waren zeer aardig en kundig voor, tijdens en na de behandeling. De kliniek zelf vond ik zeer modern en zeer schoon. Ik heb het als een zeer aangename belevenis ervaren en ben blij dat ik de knoop door heb gehakt om het te laten doen, zelfs mijn haren begonnen te groeien al na twee weken, wat wil je nog meer! Ik zie uit na de controles die nu bij 3, 6 en 9 maanden gaan plaatsvinden, top! Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken en beveel iedereen Medical Point aan die ook een Fue haartransplantatie willen laten doen!

Zeer goede service en behandeling

Alles was goed geregeld tot in de puntjes

11 september geopereerd in Istanbul door Medicalpoint voor haartransplantatie, er was steeds goed overleg met mij voordat ze gingen opereren, om het beste resultaat te krijgen. Ik werd geopereerd door jonge meisjes dus de verdoving werkte snel! Na afloop nog een groepsfoto. Het is was toch wel een van de mooiste vakantie s die ik heb gehad. P.J. Augustinus (roepnaam Marcel)

Ik had dit veel eerder moeten doen

Afgelopen woensdag 23 Oktober ben ik behandeld in Istanbul via Medical Point. Dit is zeer professioneel gedaan door de dokter en assistenten. Ik ben met een goed gevoel terug naar gegaan. Wat word verteld tijdens de consult word 100% in werkelijkheid gebracht in de praktijk. Dus ik raad aan voor iedereen die niet meer kaal wilt zijn niet twijfelen maar gewoon doen. Het is absoluut de moeite waard.

De service is heel goed, hotel prima, ziekenhuis heel goed

Alles is gegaan zoals beloofd. Ik ben zeer tevreden.

ONGELOFELIJK

Ik heb mijn haar laten transplanteren via medicalpoint , vrijdag een app je gestuurd zaterdag ochtend was ik al in Turkije Prive chauffeur heeft me opgehaald en na hotel gebracht vanaf daar is het snel gegaan behandeling van 8 uur en ik ben zeer te vreden zeker een dikke tien Ps: het is pijnloos laat je niets wijsmaken En vee succes Dankjewel medicalpoint

Heel erg blij met het resultaat

Eind januari ben ik naar Istanbul geweest voor de haartransplantatie. Alles wat super goed geregeld. De behandeling van 4200 grafts heeft 8 uur in beslag genomen. Dit was best pittig. De verdoving spuiten waren behoorlijk pijnlijk en het stil liggen was af toe ook lastig. De behandeling zelf heb ik niks van gevoeld. Ik heb zelfs 2 uurtjes geslapen tijdens de behandeling. We zijn nu 7 maanden verder en het resultaat is geweldig. Ik ben super blij dat ik deze stap gezet heb. Via deze weg wil ik medicalpoint nogmaals bedanken.

Een aanrader: Bij twijfel gewoon doen !

Gisteren teruggekomen van mijn haartransplantatie bij Medicalpoint in Turkije. Dit is mij uitstekend bevallen. Ik heb enorm getwijfeld wat te doen: Een dure kliniek in Nederland of een veel goedkopere in Turkijë ? En zo ja, welke? Na mij zeer goed georiënteerd te hebben heb ik gekozen voor Medicalpoint. Zij maakten een totaal niet opdringerige maar gedegen indruk en ten 2e nog goed geprijsd ook. Alles goed geregeld: voorbereiding, all-in trip en informatievoorziening. Dat wekt vertrouwen. In Istanbul werd ik opgewacht door Kadrye, een zeer prettige Turks/NL hostess. Zij heeft mij tijdens de 3 dagen dat ik daar was perfect begeleid. Zij bracht mij naar het Greenparks hotel aan de kust en gaf goede instructies. De volgende dag werd ik vroeg opgehaald om naar het imposante en prachtige VAA priveziekenhuis gebracht te worden. Kom je in Nederland niet tegen. Hier maakte ik kennis met het naar achteraf bleek zeer kundige team t.w. Iljal en Eda en Cihan, zeer lieve en zo bleek zeer ervaren en kundige artsen/assistenten. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer onder de indruk ben van het geduld en precisie waarmee Eda en Cihan werkten. Na het aftekenen en kaalscheren (een moeilijk moment), is er constant gemotiveerd doorgewerkt met even een lunchpauze tussendoor. In totaal zijn 4500 grafts getransplanteerd. De wijze waarop deze geplaatst zijn is zeer vakkundig. Er is goed rekening gehouden met de richting waarin ze moeten groeien. Ik ben verbaasd over de gelijkmatigheid waarmee de grafts uiteindelijk over de transplantatiezone zijn verdeeld. Ook het donorgedeelte ziet er nog goed uit. Ik verwacht dat ook daar de groei weer naar behoren zal zijn. De behandeling nam ca 7 1/2 uur in beslag. Dat is lang. Helaas ben ik niet het type dat dan zo maar in slaap valt... De volgende dag een prima nabehandeling, van iedereen veel aandacht gehad en met een goed gevoel terug. Duidelijk is voor mij dat de keuze voor Turkije,zeker Medicalpoint de juiste was TOP!

Goede service en goed behandeld

Ik ben zondag 9 juni naar Istanbul afgereisd voor een haartransplantatie alles was goed geregeld vanuit medical point werd goed opgevangen bij de aankomsthal door Kadriye de ned/ Turkse hostess. Ze heeft me heel goed begeleid ( super aardige vrouw) vanaf aankomst tot vertrek Ik kon alles vragen aan haar wat ik wou weten of andere vragen waar ik mee zat. Ze stelde mij op je gemak . Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat er duidelijk wordt gecommuniceerd en afspraken worden gemaakt die besproken worden Ben tot nu toe heel tevreden ook de nazorg wordt bekeken hoe het verloopt. Nu een kwestie van paar weken herstellen ( gaat heel goed) en dan aantal maanden wachten voor het gewenste resultaat. Ook wil ik Oznur heel erg bedanken , ze is er altijd voor je als je ergens mee zit of iets wil weten Top !

Over Medicalpoint

Wij zijn een Nederlands kliniek met vestigingen in Landsmeer en in Istanbul en klanten over de hele wereld. U kunt zelf kiezen waar u de behandeling wilt ondergaan. Ons jarenlange ervaring heeft ervoor gezorgd dat we met de beste artsen en specialisten werken. Hierin is de kwaliteit, hygiëne en een natuurlijke uitstraling na de haartransplantatie voor ons altijd een leidraad geweest. Wij willen niet dat u voor verassingen komt te staan, vandaar dat we van tevoren heel duidelijk met u doornemen wat u te wachten staat en welke kosten hieraan zijn verbonden. Uw nazorg wordt in Landsmeer voortgezet en u krijgt van ons uw groeigarantie mee. U bent van begin tot eindresultaat in goede handen. Onze artsen beschikken over jarenlange ervaring, een hoog kennisniveau en zijn betrokken bij uw situatie. Wij bieden zorg van hoge kwaliteit en werken uitsluitend strikt met medische protocollen. Ons team staat 24/7 klaar voor al uw vragen en opmerkingen.