Ervaringen zijn uitstekend

Er was ruimte voor eigen inbreng. Men was erg meelevend en er werd alles aan gedaan om op een respectvolle manier het afscheid , periode ervoor en erna , te verzorgen wat passend was.

Uitstekende begeleiding

Wij hebben van het begin tot het einde van de crematie heel goed kunnen samenwerken met de begeleidster Caroline Giltay. Niets was haar te veel om alles in goede banen te leiden. Bovenstaande score geeft wel aan hoe tevreden wij zijn. Ga zo door.

Heel goed verzorgd.

We hadden het afscheid niet mooier kunnen wensen. Dank je wel.

Zorgzaam respect en liefdevol

Goede en fijne begeleiding. Respectvol en zorgzaam omgaan met de overledene. Een luisterend oor voor de naasten en goede adviezen en de juiste maatregelen nemen. Er wordt veel besproken en samen komen tot een goed afscheid wat bij ons gezin past.

respectvol en zeer attent

de uitvaart begeleiding was uitstekend, volledig naar wens.

zeer correct en deskundig

Heel correct en deskundige begeleiding gehad. Het gebruik van het afscheidshuis De Omarming was een uitkomst.

Geweldige begeleiding

Heel goed verzorgd. Konden alles vragen en overleggen. Luisterend oor. De Omarming geweldige plek om met je dierbare nog samen te zijn. Voelt als warme deken.

Zorgeloos met respect voor onE eigen manier van afscheid nemen en voor de overledene.

Iedereen in onze kleine familie heeft een zeer goed gevoel overgehouden aan de periode na het overlijden en tm de crematie. Alles was mogelijk en niets was teveel. Ook kregen wij op een zeer rustige en deskundige wijze alle informatie die nodig was.

Mark luistert goed naar wensen en probeert dit ook zo te regelen.

Het voelde vooral als steun in deze moeilijke dagen

Zie boven. Het gaat bij een uitvaart primair om het ontzorgen van de veelheid aan praktische zaken. Wat belangrijk daarbij is, is de wijze waarop. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Er was rust, geen zwaarte, maar ondertussen werd er toch voor gezorgd dat alles tijdig in orde kwam. Het voelde goed. Dit positieve gevoel had ik eerder bij de uitvaart van een buurman/vriend. Het is daarom dat we voor dit bedrijf gekozen hebben.

Erg goed verzorgd met een persoonlijke aanpak

Wat een fijn mens is Mark de Bruijne. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd en hij pakt dit heel zorgvuldig op. Duidelijk bezig met de klant. Hij geeft het uitvaartgebeuren een fijn gevoel. Bedankt!

Behulpzaam, begripvol, kortom zeer empathisch.

Er was veel begrip voor de situatie. Prettig in de omgang, aardig, het beroep is Mark op zijn lijf geschreven. Dit is wat ik verwacht van een begrafenisondernemer.

Helemaal volgens onze wensen uitgevoerd!

Goede begeleiding en zeer plezierige vertegenwoordigers van USD.

Heel fijn, warm en betrokken

Ondanks de vreselijk verdrietige situatie hebben we het afscheid als heel warm ervaren. Alles was heel goed geregeld en verzorgd.

Goede begeleiding, luisteren goed naar de wensen

Heel fijn contact alles perfect geregeld.

Vanaf het eerste moment voelden wij ons prettig met het team. Ze hebben alles uit handen genomen op een fijne manier. De omarming is een fijne plaats om naar toe te gaan, warme omgeving, mooie plaats voor het laatste afscheid.

Het allereerste kontakt voelde gelijk goed en dat bleek later ook zo te zijnt

Ik werd 's nachts om 04.30 uur opgebeld door het ADRZ Goes, mij werd verteld dat mijn vrouw plotseling was overleden en mij werd verzocht direct naar het ziekenhuis te komen. Op dat moment kom je in een andere wereld terecht en als het ziekenhuis je vraagt snel een uitvaartondernemer te zoeken om het stoffelijk overschot uit het ziekenhuis weg te halen ben je helemaal de weg kwijt. Gelukkig waren mijn kinderen in de buurt maar ook die waren uit het lood geslagen. Wat moet je allemaal regelen, wie moet je bellen en wat moet er verder geregeld worden, een compleet onbekende wereld. Om 07.00 uur in de ochtend de wereldregio opengeslagen en op zoek naar een onbekende uitvaartondernemer voor een onbekende opdracht waarbij alles nieuw is. Gelukkig kende mijn dochter een uitvaartondernemer van vroeger die betrouwbaar op haar over was gekomen en die had een zoon en dat was Mark de Bruijne en die stond in de Wereldregio, dus die maar even gebeld en wat vragen gesteld over voor ons onbekende zaken. Hij gaf ons precies de goede antwoorden en kwam heel bekwaam over. Hij heeft ons veel zorg uit handen genomen en bleek zijn werk net zo goed te doen als zijn vader. Alles wat wij wilden heeft hij uitstekend geregeld en hij heeft van een zeer emotionele en moeilijk te verwerken gebeurtenis iets moois gemaakt waar wij als familie dankbaar op terugkijken.

Mark is zeer attent en heeft alles tot in de puntjes toe perfect geregeldl

Caroline was heel erg betrokken en heeft alles perfect geregeld, top!!!

Onze ervaring was top! Caroline was heel erg betrokken en heeft alles perfect geregeld. Ze denkt mee en vooruit en geeft goed advies. Het was voor ons een zeer zware tijd, maar dankzij Caroline hebben we een prachtig afscheid van Stef gehad.

Zeer betrokken en professioneel.

Na het eerste contact met Mark had ik al een heel goed gevoel bij zijn werkwijze. Onze ontmoeting was best speciaal te noemen en Mark heeft dat heel goed op gepakt. Vanaf het eerste gesprek tot aan de uitvaart was het allemaal fantastisch geregeld. Ook Kees heeft er een mooi aandeel in gehad. Deze mensen werken met hun hart. Niets is hun teveel. Er was ook tijd en aandacht voor de kleine kinderen die erbij betrokken waren. Mark heeft de gave om te luisteren en troost te geven wanneer dat nodig is. En dan de omarming.......zo mooi en zo fijn dat je er 24 uur per dag naar toe kunt. We hadden het niet beter kunnen wensen .

Nette persoonlijke begeleiding.

Nette begeleiding met goede communicatie. Neemt de tijd. Dank voor alle extra moeite namens de familie.

Zeer betrokken en professioneel

Zeer positief

Prima verzorgd

Uiteraard was dit voor mij een hele droeve ervaring waarbij ik blij was dat alles me uit handen werd genomen. Aan alles werd gedacht en in een roes is het aan me voorbij gegaan.De crematie zelf is goed door Mark begeleid en sober gehouden. Achteraf was het enige waar ik spijt van had, dat ik de bloemen niet zelf had geregeld

Betrokken

Denkt goed mee, betrokken medewerkers

Mijn ervaring is buitengewoon positief.

Vanaf het begin met het contact met Uitvaartverzorging Schouwen- Duiveland is de gehele begeleiding Top tot Teen prima verzorgd. De professionele verzorging en de warmte van het personeel en de welgemeende interesse in allerlei facetten van begin tot het einde is buitengewoon. Ik voelde mij gesteund door dhr. Mark de Bruijne en het medeleven die hij toonde waardeer ik ten zeerste.

Emil Sandstromweg 2 a

4301 NW Zierikzee

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Mark de Bruijne, Caroline Giltay en Janine Schouls zijn er voor u.

Over Uitvaartscore.nl