Het was perfect geregeld

Marc is zeer betrokken en heeft het allenmaal fijn en goed geregeld. Niets was te veel.

Goede begeleiding

De begeleiding was goed

Alles naar wens verlopen.

vriendelijke en empatische benadering. alles wat is afgesproken is ook gebeurt.

Heel goed verzorgd en prettige contacten.

Liefdevol en respectvol !

Helaas hebben wij een jaar geleden plotseling onze zoon Stef verloren, wij zijn door Caroline met “ Hart en Ziel “ bijgestaan in deze zo zware moeilijke dagen. Ook na het overlijden van mijn moeder hebben wij dit mogen ervaren. Hiervoor onze hartelijke dank !

Mark je bent een topper

Wordt vriendelijk geholpen. Niet opdringerig . Uitvaart heel mooi geregeld. Ook de nazorg staat altijd voor je klaar

Fantastic and personalvery professiona

I am very gratefull for all your help tohaelp to say goodby to my lovely husband with all respect and love that he deserved. Many thanks I will never forget

We werden direct geholpen en ontzorgd.

Mark kwam direct na het overlijden van mijn schoonvader tot 1 uur s’nachts. Mijn schoonvader is op waardige manier uit huis overgebracht naar het afscheidshuis. De service en ondersteuning was niet opdringerig maar netjes en consequent. De uitvaart hebben we positief ervaren ondanks ons verdriet.

Ondanks verdriet toch als heel prettig ervaren.

Het was fijn om in deze omstandigheden iemand te hebben waar wij onszelf konden zijn en iemand waar we op konden bouwen.

“ Warm” en “Liefdevol”

Caroline, er zijn geen woorden voor op de wijze waarop jij ons hebt begeleidt na het plotselinge verlies van onze zoon Stef ! Bedankt !

Prima geregeld

Alles was keurig verzorgd. Geheel volgens wens van de overledene.

Fijn, direct contract op een moment als je wat hulp kan gebruiken.

Wij hebben een fijn ervaring op een moment wanneer je wel een professionele hulp kan gebruiken. Het direct contact hebben wij als prettig ervaren.

heel positief

mijn moeder lag op sterven, en voordat ze kwam te overlijden, al contact gezocht met de omarming. dit hebben wij als heel liefdevol ervaren. de afspraken die we van te voren al gemaakt hadden waren heel netjes uitgevoerd. we wilden een speciale wens met de kist en ook daar was totaal geen probleem voor handen.

Professioneel, warm en goed.

Goed, duidelijk, denken mee, altijd bereikbaar, nabellen.

betrouwbaar bedrijf

geeft uit eigener beweging een offerte. daar kan in gewijzigd worden. medewerkers en directie zijn heel betrokken en zorgzaam

Hartverwarmend

Wederom een ontzettend fijne samenwerking met Mark de Bruijne. Van begin tot eind fantastisch geregeld. Denkt met je mee, luistert naar je, niks is te veel en ontzorgt. Zo fijn in een toch heel emotionele rollercoaster waarin je je bevindt. De Omarming voelt als een warm bad, klinkt raar maar het is zo fijn daar. Mooi om daar je dierbare te bezoeken. Heel waardig/waardevol. Ik raad Mark en zijn team ten zeerste aan!!! Nogmaals hartelijk dank, Groetjes Denise en Marc Veldhorst

Warm...goed gevoel.

Zeer betrokken naar familie toe. Heel warm en fijn gevoel. Persoonlijke aandacht. Goede begeleiding.....kortom het hele plaatje wat er zoal bij een uitvaart komt kijken. Fijne gesprekken. Alleen maar lof voor deze uitvaartverzorging!!

Vriendelijk, behulpzaam en zorgzaam

Bij deze emotionele gebeurtenis wil je dat een uitvaartverzorger je alles uit handen neemt, dit hebben ze voortreffelijk uitgevoerd. Ze nemen de tijd om de uitvaart te verzorgen die wij voor ogen hadden.

lieve mensen van de uitvaartverzorging

Lieve Janine en Kees die bij mij kwamen toen mijn man overleden is. Begripvol en medelevend. Goede verzorging bij het afleggen van mijn man. iedere dag kwam Janine en Kees langs of alles naar tevredenheid was en of mijn man er goed bij lag. Alle lof.

Voortreffelijk ontzorgd.

Voor ons als familie was alles voortreffelijk geregeld, de uitvaart verliep daardoor zeer goed en werd met veel respect uitgevoerd tot in de kleinste details.

Ik zou het niet mooier kunnen wensen.

Caroline heeft het heel mooi verzorgd. Ze heeft het geweldig geregeld met haar hele gevoel en kennis. Heel hartelijk bedankt namens de familie.

als een warme deken

De begeleiding en hulp van Janine was als een warme deken. Ze heeft ons met veel begrip, zorg, aandacht, een luisterend oor, geduld en met liefde en respect fantastisch geholpen en bijgestaan bij het afscheid van onze dierbare. Haar hulp was en is nog steeds voor ons een grote steun. Dank je wel lieve Janine!

Alles is perfect geregeld

Caroline was dag en nacht bereikbaar. Zij voelde alles goed aan en was helemaal op de wensen van de familie afgestemd. Heel erg fijn.

Zeer goede ervaring

Vriendelijke, meelevende en perfecte service. Vakkundig en correct met veel empathie, goede zorg en nazorg.

Ervaringen zijn uitstekend

Er was ruimte voor eigen inbreng. Men was erg meelevend en er werd alles aan gedaan om op een respectvolle manier het afscheid , periode ervoor en erna , te verzorgen wat passend was.

Emil Sandstromweg 2 4301 NW Zierikzee

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Mark de Bruijne, Caroline Giltay en Janine Schouls zijn er voor u.

Over Uitvaartscore.nl