De begeleiding en de uitvaart was TOP!!

Erg goede ervaring, Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de aanvulling en uitvoering er van. Een goed persoonlijk contact, niets was te veel. Meegedacht met mijn gezondheid. Handig contact met de WhatsApp.

empathisch en excellent

Wij zijn door Caroline op een zeer fijne manier geholpen met de begrafenis van onze moeder. Ze nam veel werk uithanden en was zeer professioneel en flexibel. Maar nog belangrijk alles ging zeer liefdevol en respectvol.

Zorgsaam, vriendelijk, goed advies met een scherp gevoel voor de wensen.

Deze onderneming begrijpt wat er bij nabestaanden leefd en handeld daar ook naar, op de achtergrond maar altijd nabij. Mooie moderne, sfeervolle accomodatie. Heel erg bedankt voor de goede zorgen en adviezen. Joan & Peter van der Veer

Een goede begeleiding enorme betrokkenheid.

Over de Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland kan ik heel positief zijn. De begeleiders resp. Janine Schouls en Mark de Bruijne hebben de uitvaart van mijn man voortreffelijk voorbereid en uitgevoerd. Ze hebben alle tijd voor ons gehad alle vragen en verzoeken van onze kant met geduld uitgevoerd. Hun aandacht en luisterend oor heeft ons gesteund. De uitvaart hebben wij ervaren als een respectvol en heel mooi afscheid.

Liefdevolle begeleiding met een mooie uitvaart als resultaat

Zowel Caroline Giltay als Kees Schoo hebben hun uiterste best gedaan om de uitvaart mooi en geheel volgens onze wensen te laten verlopen; niets was onmogelijk. Wij vonden het heel prettig om op elk moment naar De Omarming te kunnen gaan, om samen te kunnen zijn en zelfs de ruimte in te kunnen richten naar onze wensen. De begeleiding tijdens de uitvaart zelf was speciaal en persoonlijk. Kortom: veel dank aan jullie voor het regelen, meeleven en meedenken.

erg betrokken en weet veel op allerlei gebied

Cor is heel goed verzorgd.Hij lag mooi in de kist en dat is alle dagen zo gebleven. Het was fijn dat we bij hem konden zijn wanneer wij dat wilden. We konden heel goed met Caroline praten en zij gaf heel goede tips. Ook de verzorging van advertentie en kaarten werd door haar heel goed geregeld. De bloemen waren ook mooi. Wij waren heel verdrietig maar we kijken met een goed gevoel terug. Bedankt daarvoor.

Waanzinnig

Spontane menselijke mensen mensen, denken met je mee, alles is bespreekbaar, ze zeggen wat ze denken, maken wensen waar. Ze beloven wat ze doen en doen wat ze beloven. Ze hebben mij ontzettend ontzorgd. Ik heb verschillende uitvaarten geregeld met andere begrafenis ondernemers, ik wil nooit geen andere meer. Eerlijk waar mijn complimenten.

gewoon goed, bekwaam, ervaren en aardig

Gewoon goed, bekwaam, ervaren en aardig

Heel betrokken en begreep volledig de wensen va de overledene en nabestaanden

De uitvaartverzorger met zijn directe rechterhand hebben mij en de verdere familieleden op een efficiënte en correcte wijze bijgestaan van begin tot het eind waardoor ik het gevoel kreeg in deze zware periode totaal ontzorgd te worden waarbij de details heel goed in het oog gehouden werden

Zeer betrokken

De begeleiding van Caroline en haar collega's was optimaal. Ze heeft de uitvaart zelf tot in de puntjes geregeld en gaf er ook duidelijk blijk van goed te hebben geluisterd naar onze woorden. Waardoor ze precies de juiste snaar wist te raken. Dat maakt het afscheid warm en waardevol om aan terug te denken. Vanaf de verzorging en opbaring thuis, tot aan de laatste gang.

Liefdevol en deskundig

De samenwerking met Mark was heel fijn.Zijn deskundigheid ,ervaring en rust hebben ons goed gedaan in een voor ons zeer verdrietige tijd.De begrafenis verliep vlekkeloos en verzorgd.Ook de chauffeurs hebben respectvol mijn man verzorgd.Ook de bezoekers waren vol lof over de gang van zaken. Het heeft ons goed gedaan. Dankjewel.

Een Buitengewoon warme samenwerking met een liefdevolle uitvaart als resultaat.

10 augustus jl overleed onze vader/ mijn echtgenoot. Overmand door verdriet belden we Uitvaartverzorging Schouwen Duiveland en vanaf het eerste contact was onze ervaring met Mark en zijn collegae buitengewoon goed. We voelden ons omringd met rust en warmte, we konden met elke vraag terecht en alles werd tot in de puntjes geregeld door Mark. We kijken terug op een liefdevolle uitvaart, helemaal zoals onze vader/ mijn ogen dat had gewild. Onze dank is niet in woorden uit te drukken, zo bijzonder. Bedankt voor deze hele bijzondere ervaring en de buitengewoon plezierige samenwerking!

Buitengewoon!

Vanaf het eerste contact met begeleider Mark de Bruijne tot en met het afronden van de plechtigheid in Middelburg waren wij zeer tevreden met de wijze waarop alles tot in de puntjes was geregeld.

Alles voortreffelijk geregeld op een zeer prettige wijze!

Alles voortreffelijk geregeld op een zeer prettige wijze! Goede en op juiste moment communicatie.

Zeer meedenkend, oplossing gericht en staan voor je klaar daar waar het nodig is.

Na het plotseling overlijden van onze moeder moest er een hoop geregeld worden waaronder de uitvaat. We vonden rust, meedenkend en openheid zeer belangrijk en dit vonden wij bij Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland. Nagenoeg alles was bespreekbaar en het contact verliep, op welk tijdstip of moment van de week dan ook heel soepel. Een totale ontzorging in tijden dat de nabestaanden al veel moeten verwerken.

er is aandacht, respect, kundigheid en zorgvuldigheid op de juiste momenten

Mark verstaat met zijn team het vak en zoekt en vindt de juiste toon in het gesprek. Er is voldoende tijd om alles te delen en men is empathisch en respectvol naar de nabestaanden. Afspraken worden correct en snel nagekomen. De algehele verzorging is zonder twijfel goed.

Een erg fijne, respectvolle en liefdevolle uitvaart begeleiding mogen ervaren.

Mark heb ik als erg prettig en begripvol persoon ervaren, hij was altijd bereikbaar en kon snel met hem schakelen. Mark heeft alles tot in de puntjes geregeld en heb geen moment in de stress gezeten want Mark was er om het te regelen. Hij denkt met je mee en is erg duidelijk in zijn communicatie, op een liefdevolle en gepaste wijze afscheid kunnen nemen van mijn moeder.

Heel mooi en respectvol.

Het is precies gegaan zoals ik het graag wilde, klein en intiem in de Lounge. Janine heeft de juiste snaar weten te raken waarvoor ik haar heel erg dankbaar ben.

Alles naar wens verlopen, zeer tevreden

Alles was mogelijk en bespreekbaar. Er werd meegedacht, en goed advies gegeven. Mark de Bruijne was ons tot steun, en we lieten de uitvoering van onze wensen graag aan hem over. Ook werd er ruim overal de tijd voor genomen, dit gaf rust en het gevoel van vertrouwen.

Het was perfect geregeld

Marc is zeer betrokken en heeft het allenmaal fijn en goed geregeld. Niets was te veel.

Goede begeleiding

De begeleiding was goed

Alles naar wens verlopen.

vriendelijke en empatische benadering. alles wat is afgesproken is ook gebeurt.

Heel goed verzorgd en prettige contacten.

Liefdevol en respectvol !

Helaas hebben wij een jaar geleden plotseling onze zoon Stef verloren, wij zijn door Caroline met “ Hart en Ziel “ bijgestaan in deze zo zware moeilijke dagen. Ook na het overlijden van mijn moeder hebben wij dit mogen ervaren. Hiervoor onze hartelijke dank !

Mark je bent een topper

Wordt vriendelijk geholpen. Niet opdringerig . Uitvaart heel mooi geregeld. Ook de nazorg staat altijd voor je klaar

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Mark de Bruijne, Caroline Giltay en Janine Schouls zijn er voor u.

Over Uitvaartscore.nl