Mijn ervaring is in alle opzichten goed

Goede communicatie snel geleverd en netjes.

perfect geregeld!

Super goed geregeld.

Goede service met mooie poppen

Het was fijn dat er veel keuze was in poppen. Maar ook de keuze van halen of bezorgen. Zelfs het halen en terug brengen kon op 2 verschillende plekken. Wij zijn tevreden!

Top!!

Super netjes flexibel en komen afspraken na. Er blij met jullie en raar ieder aan als je iets wil huren !!!

super

ging allemaal volgens afspraak

De pop was super leuk ! Het opzetten ging heel makkelijk! En ook retour zonder problemen ! Zeker een aanrader !

Goed advies. Top geregeld

Prima en makkelijk

Compleet en eenvoudig te doen.

Super geregeld

Belangrijk is natuurlijk dat je hem op tijd binnen krijgt. Dit werd super geregeld ruim voor het weekend terwijl ik hem nodig had op een maandag. Daarnaast werd hij ook weer thuis opgehaald. Alles bij elkaar echt een top ervaring met dit bedrijf. Kan ze echt aanbevelen! De pop was indrukwekkend en heeft veel buren vermaakt in de straat. Echt een aanrader

Fijne levering van de pop. Lekker makkelijk via de post weer terug gestuurd en alles keurig op tijd. De pop zelf is superleuk en we kregen leuke reacties van voorbijgangers. Al met al een geslaagde verrassing die we met niet al teveel moeite op konden zetten en af konden breken. Aanrader!

Ging prima, zoals afgesproken !

Ging prima, zoals afgesproken !

Goed geregeld

De pop was super leuk, alles was goed geregeld mbt ophalen en weer wegbrengen van de pop. Opblazen was makkelijk. Kortom een aanrader.

Optijd geleverd en zag er netjes uit

Goed contact voor-en achteraf. Ruim op tijd in goede staat bezorgd. Heel prettig!

Super bedrijf. Alles was goed geregeld. De Sarah pop stond binnen paar minuten op. We hadden het gedaan voor iemand die 50 werd. Ze heeft zelfs genoten van de mooie Sarah pop op het balkon.

goedverzorgd

als hier boven!!

Goede service en mooi product

We hadden grote opblaaspop voor mijn broer's 50e verjaardag gehuurd. Pakket werd op tijd geleverd en was makkelijk op te zetten. Ook het retourneren was supermakkelijk. Zeker dat ik nog een volgende keer bij jullie ga huren als de gelegenheid daar om vraagt!

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd zonder het met extra kosten vanwege het weekend

Prettig en vriendelijk contact en duidelijkheid.

Perfecte en vriendelijke service. Ruim op tijd geleverd door bezorger. Makkelijk te retourneren.

Bestellen ging makkelijk, de flexibiliteit wat betreft het ophalen en terug brengen was ook erg prettig. Ik zou het zo weer doen.

Mooie poppen

Goed georganiseerde webwinkel. Zorgen dat alles op tijd aanwezig is en doen niet moeilijk over eventuele verlenging (dit moet je natuurlijk wel tijdig regelen).

Goede ervaring pop was ruim optijd en was een succes

Super geweldig bedrijf. Levering was ruim op tijd. Goede beschrijving De pop stond ook in no time op zijn plaats. Al met al ik zou zo weer bij opblaasfiguurshop.nl bestellen.

Super goed geregeld allemaal Helemaal top dit bedrijf

Zeer professioneel en heel prettig om zaken mee te doen

Zeer professioneel en heel prettig om zaken mee te doen

Tolnegenweg 3 A

3776PT Stroe

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!