Positief

Hele fijne ervaring ! Snelle service en een super mooie pop gehad

Uitstekende service!

Enorm leuke ervaring!

super geregeld!!

Alles stond netjes klaar, en we mochten het zelfs op maandag terug brengen omdat de zondag er tussen zat. Super geregeld, en heel veel keuze in diverse poppen!

Mooie pop, goed geregeld

Ik had de Abraham op de chopper gehuurd. Mooie pop, supereenvoudig op te zetten. Afhalen ging makkelijk: de pop lag op de afgesproken dag in de afhaalkast in Barneveld, waar ik kon komen wanneer ik wilde. Terugbrengen ging ook goed, al paste de pop toen nog maar net in de kast. Mailcontact was prettig.

Leuke poppen goede service en snel

Goede service en een goede regeling als je de pop niet zelf op kunt halen wordt het verstuurd. Kost wel iets meer maar dan heb je er ook geen werk mee en het wordt ook weer opgehaald.

Grandioos

Zondag was mijn vrouw jarig en vrijdag werd de pop al geleverd, en die werd maandag weer opgehaald. De uitleg via het filmpje is heel goed, dus makkelijker kan het niet. Wanneer de gelegenheid zich aan dient, zou ik hem weer bestellen bij jullie, een dikke pluim. Groet Rob

Uitstekende service.

De bestelling is prima verzorgd. De pop is door een koerier afgeleverd met een fijne afstemming over de levertijdstip. De pop zag er netjes uit. Ook het retourneren ging makkelijk via Post.nl Volgende keer weer!

Super klantvriendelijk en er wordt met je meegedacht

Zie hierboven

Echt een aanrader.

Het was heel makkelijk ophalen. Lag klaar in een speciale kast. Met alles erbij. Terug brengen ging ook heel makkelijk.

Goed verzorgd Snel geleverd Makkelijk te plaatsen.

Prima spul

Leuke wielrenner met 50. Echt een succes. Makkelijk op te halen en weer terug te brengen. Goede prijs.

Leuke pop, prima service

Al vaker hier wat gehuurd, altijd makkelijk afhalen met code en terugbrengen en vriendelijke mensen aan de telefoon.

Mooie pop

Mooi pop en optyd bezorgd. Geweldig service

Alles lag klaar zoals afgesproken. Fijn dat je zonder wachten je pop kunt halen en brengen, Hele fijne regeling

best gelopen!

ruim op tijd bezordgd, top kwaliteit en makkelijk op te zetten. Het retoursturen ging ook prima.

Top service en levering

Snel en gemakkelijk, mooie pos die in no time staat!

Snelle bezorging!

Snel bezorgd op aangegeven tijdstip. Goede instructie en gemakkelijk!

top service en pop

snel en vriendelijk contact. makkelijk halen en brengen via dropbox systeem. én natuurlijk en leuke en goede pop. Top

Betrouwbaar en denkt met je mee!

Denkt goed mee met de klant en zorgt echt dat de pop niet te laat komt. Betrouwbare partij! Verder alles goed verpakt met heldere instructie. Met deze partij weet je zeker dat alles goed komt.

Geweldige service, snelle reactie; alles was top! Aanrader

Geweldige service, snelle reactie; alles was top en zag er top uit! Aanrader om hier een opblaasfiguur te huren!

Goed verzorgt, top service

Fijne samenwerking, op tijd geleverd. Jammer van het zelf inleveren bij bezorgpunt erg zware zak.

Goed bevallen

Goede gebruiksaanwijzing en makkelijk op te zetten.We hebben er veel aan beleefd! We komen zeker nog een volgende keer.

Erg makkelijk een origineel cadeau geregeld.

Zowel het bestellen, afleveren en retoursfuren van de pop ging makkelijk. De poppen zijn mooi en groot!

Keurig verpakte Sara ontvangen met duidelijke handleiding erbij, ook over hoe deze weer netjes terug in te pakken. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Persoonlijke service

De medewerkers van Opblaasfiguurshop.nl benaderen je zeer persoonlijk, ze reageren op vragen via de mail en zijn prettig in de omgang. De Opblaasfiguur werd keurig op tijd bezorgd en was makkelijk op te zetten.

Over Opblaasfiguurshop.nl

Op dit moment bestaat Opblaasfiguurshop.nl uit twee personen: Eddy Melissen & Marinda Dijkhuizen-Melissen. Heej… dezelfde achternaam? Jazeker de zelfde achternaam, wij zijn namelijk broer en zus. En we kunnen je uit ervaring vertellen dat het samenwerken nu een heel stuk beter gaat dan toen we nog klein waren... Normaal krijg je op een pagina zoals deze (over ons) een of ander deftig verhaal te horen over wie wij zijn, hoeveel passie we zouden hebben, wat onze drijfveren zijn, hoe goed we wel niet zijn en hoe goed we het met de wereld om ons heen voorhebben. Meestal is die tekst doorspekt van hoogdravende en intellectuele woorden. In de veronderstelling dat je daar als klant wel van onder de indruk raakt… Maar wij zijn Opblaasfiguurshop.nl. Wij verhuren gewoon opblaaspoppen. Daarom houden wij het vooral… LUCHTIG… Opblaasfiguurshop.nl is Nederlands grootste verhuurder in Abraham en Sarah poppen. Wij hebben vooral heel veel poppen in heel veel verschillende thema's. Dus het maakt niet zo gek veel uit wat je precies zoekt, want wij hebben namelijk bijna altijd wel iets wat bij de jarige past!