Mijn ervaring met Career Advisor is mij goed bevallen.

Goed tevreden over de samenwerking. De samenwerking , ondersteuning en uitleg van René van Saane is mij goed bevallen.

Marijke heeft me zo goed geholpen. Tijdens de afspraken en ook daarbuiten. Mijn cv is nu super! Verder kon ik haar altijd appen. En hielp ze met teksten en voorbereidingen. Echt blij dat ik haar hulp had. Raad het iedereen aan!

Fijn om begeleiding hebben in de zoektocht naar een nieuwe baan!

Ik ben via google beland bij career advisor. Na een kort telefoongesprek ben ik door Tejo gekoppeld aan Vincent Heinink als coach. In het eerste gesprek wist Vincent al gelijk de spijker op zijn kop te slaan en wist goed te verwoorden waar ik naar op zoek was. Door Vincent kwam ik erachter naar welk soort baan ik precies op zoek was, maar ook wat belangrijk was voor mij. We hebben veel gesprekken gevoerd en hij wist mij iedere keer weer positief te stemmen, want 13 jaar niet gesolliciteerd te hebben en dan ook nog corona tijd. Ik zag vooral de onzekerheden. Mede door Vincent voelde ik de positieve energie en heb ik uiteindelijk een baan gevonden. De belangrijkste les die hij mij heeft geleerd: gras groeit niet door er aan te trekken. Ik was te gefocust om persé die baan te vinden, maar juist door het los te laten kwam het uiteindelijk toch op mijn pad. Door mijn positieve ervaringen zou ik Career Advisor zeker aanraden. Het is fijn om een coach te hebben die je na een outplacement traject je helpt de dingen goed af te sluiten en je te richten op de toekomst. Niet alleen in het vinden van een baan, maar ook leer je jezelf beter kennen en ontdekken wat jij belangrijjk vindt.

Fijn en gericht geholpen

De begeleiding van Marijke Swinkels was erg prettig. Ze hield goed in de gaten of het niet te snel ging voor mij. Hierdoor heb ik de tijd gekregen om rustig na te denken over wat ik wil in mijn loopbaan en een baan te vinden die werkelijk bij me past. Met name het opstellen van mijn werkwaarden heeft me erg geholpen. Daarnaast was Marijke ook een luisterend oor in de zoektocht die ik had naar wat voor type persoon ik ben en hetgeen ik meegemaakt heb, zowel prive als zakelijk, zodat ik dit een plek te kunnen geven.

Begeleiding afgestemd op mijn behoeftes!

Al wat langer vroeg ik mij af of ik wilde blijven doen wat ik altijd al deed en overwoog een carrièreswitch. Het traject met Vincent Heinink van CareerAdvisor heeft mij doen inzien waar mijn kwaliteiten en interesses liggen. Dit is geresulteerd in een andere baan waarin ik mijn opgedane ervaringen kan inzetten en me verder kan ontwikkelen. Heel prettig om met iemand te praten die richting geeft aan de zoektocht en me heeft geholpen om keuzes te maken op basis van zaken die er (voor mij) toe doen.

Dé adviseur in de zoektocht naar een passende uitdaging

Toen te horen kreeg dat mijn baan zou komen te vervallen leek even de hele wereld stil te staan. Wat nu? Ik besloot niet bij de pakken neer te gaan zitten en nam op een late vrijdagmiddag contact op met CareerAdvisor. Binnen een uur had ik een van de coaches aan de lijn, bespraken we mijn persoonlijke situatie en werd de eerste afspraak gepland. Ik heb mijn samenwerking met Vincent Heinink als zeer waardevol ervaren. Met humor en oprechte interesse zorgde hij voor inzichten en ondersteunde hij mij in de zoektocht naar een nieuwe baan. Hij zorgt ervoor dat je niet alleen denkt aan een nieuwe baan, maar een baan die écht bij je past. Dit deed hij door veel te luisteren en kritische vragen te stellen waar nodig. Ik ben ervan overtuigd dat ik zonder hem niet op de plek terecht was gekomen waar ik nu zit. Ik raad het inschakelen van de dienstverlening van CareerAdvisor dan ook ten zeerste aan.

Uitstekende coaching op maat

Bij careeradvisor kun je zelf je coach kiezen en aangeven wat je nodig hebt. Het programma wordt aangepast op jouw behoefte. Je krijgt veel inzichten in jezelf en waar je heen wil. Mijn enthousiaste coach Vincent was vriendelijk en positief en spreekt uit ervaring. Dit heeft geholpen mijn kennis en positieve houding die ik altijd heb weer te gebruiken bij het solliciteren. Mijn nieuwe avontuur heb ik al gevonden, voordat het programma klaar was. Helemaal blij mee. Bedankt Vincent!

Er word naar je geluisterd welke baan bij je past

Marijke heeft met veel goeie tips mij door het loopbaan traject begeleid.

Meer dan de moeite waard.

Na mijn onverwachte ontslag contact opgenomen met CareerAdvisor. Vanaf dat moment voelde het als thuis komen. Geen gehaast, alle tijd van de wereld. Zeker in de onzekere situatie (ik ben 55 jaren oud) waarin ik me verkeerde. Zij halen echt alles uit de kast, niet alleen voor een baan. Maar zeker ook voor jou als mens.

Een mooie ontdekkingsreis naar je beste zelf.

Ik zit op dit moment nog in het traject en heb nog waardevolle gesprekken gepland staan met mijn loopbaancoach Vincent Heinink. Hij weet net als ik wat het is om tussen twee banen te zitten en is daarom ook ervaringsdeskundige pur sang. Ik ben nu al zeer tevreden met de opgedane inzichten over wie ik ben, wat ik kan, waar ik blij van wordt en wat ik volgend jaar wil gaan doen. Voor mij is CareerAdvisor een organisatie die door inzet van professionals, assessments, netwerk en tools, de juiste ondersteuning biedt om het beste uit jezelf te halen.

Positiviteit

Het team van Careeradvisor en coach Leon zijn zeer klantvriendelijk en beweegt mee naar de wensen van de klant. Het team bestaat uit diverse profesionals met elk een eigen specialisme. Zij zijn zeer betrokken in elke stap van het proces. Je krijgt wel waar voor je geld! Soms zit er iets teveel tijd tussen de gesprekken anders zeker een 10.

Hi Andre, Wat ontzettend leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe uitdaging. Team CareerAdvisor

Prima coaching.

Job coaching was onbekend bij mij. Door ontslag werd mij dit aangeboden en ik dacht, dat kan wel eens goed voor mij zijn. Ben tenslotte al 58 en heb 10 jaar lang niet gesolliciteerd. Er is vast veel veranderd... Met Vincent gelijk een prettige klik. Het feit dat je kan sparren met iemand van gelijk niveau, is al heel prettig. Ik denk dat Vincent meer luistert dan praat. Maar dat is voor een oudere werkloze boekhouder een prettige gesprekspartner. Dat is ook coaching. Ik denk dat de coaching mij een beetje meer lef heeft gegeven om vooral mezelf te zijn in mijn CV, sollicitatiebrieven en sollicitatiegesprek. Uiteindelijk heb ik precies volgens het boekje aan het eind van de rit een goede en leuke baan te pakken! En of dat nou door de coaching komt of door mijn kwaliteiten, dat weet ik niet. Het is denk ik wel een feit dat door de gesprekken ik mij in het sollicitatiegesprek "vrij" voelde om mijzelf te zijn, waardoor ik uiteindelijk gekozen ben. Ik zal Vincent/ Careeradvisor zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden. Hartelijke groeten, Marco de Haan

Hi Marco, Bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe uitdaging. Team CareerAdvisor

Prima advies en hulp gehad en vooral een luisterend oor

Vincent heeft mij zeer goed op weg geholpen met het herschrijven van mijn CV. Ook heb ik door hem buiten de bestaande paden gekeken naar andere mogelijkheden. Ik ben erg tevreden over het verloop en de begeleiding die ik heb gehad. Heel erg bedankt.

Hallo Marc, Wat ontzettend leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe uitdaging. Team CareerAdvisor

Een prachtige ervaring

Ik ging met een gebrek aan zelf vertrouwen het traject aan, maar door middel van eerlijke en open gesprekken in combinatie met verschillende Assessments kreeg ik mijn vertrouwen terug. Vol energie ga ik aan de slag als vrijwilliger want dat blijkt mijn passie te zijn.

Hi Alex, Wat ontzettend leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe uitdaging. Team CareerAdvisor

Ik heb veel geleerd van mijn coach. Hij weet waar hij het over heeft. Is gedreven, betrouwbaar, betrokken, geduldig, inspirerend, betrokken en meelevend. Ik heb nu meer zelfvertrouwen en zie de toekomst zonniger in. Vincent je bent een TOPPER!!!

Hallo Shelley, Wat ontzettend leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier in de toekomst! Team CareerAdvisor

Geweldige begeleiding!

Al langere tijd was ik ontevreden over mijn huidige carrière. Toen zelf besloten om op zoek te gaan naar coaching. Via Career Advisor in contact gekomen met coach Vincent. Samen met hem heb ik ontdekt waar ik goed in ben, wat ik moet vermijden en hebben we samen ontdekt welke kant m'n carrière wél op moet.

Fijne Coach Rene en flexibel bureau

Zeer fijne coach Rene en CareerAdvisor dacht goed mee welke stappen te zetten. Miste soms een beetje de snelheid in het traject. Wel snel weer aan het werk :)

Superfijne ervaring. Echt een aanrader!

Mijn ervaring met Careeradvisor en vooral met Vincent als coach is echt super verlopen. Goede tips, coaching en gesprekken waar je wat aan hebt en mee kan. Ik zag er heel erg tegenop om na 21 jaar o.a. weer een cv te maken, te solliciteren, sollicitatiegesprekken te voeren en op zoek te moeten gaan naar werk. Vincent gaf mij weer moed, zelfvertrouwen en de steun welke ik nodig had.

Hi Jolanda, Wat ontzettend leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe uitdaging. Team CareerAdvisor

Open en prettige gesprekken met de nadruk op eigen ideeën en mogelijkheden

Het contact met Vincent was erg prettig. Het voelde vanaf het begin erg goed. Vincent is erg motiverend, luistert goed naar wat je zou willen en denkt enthousiast mee over ideeën en mogelijkheden. Goede adviezen, iemand waar je goed mee kunt sparren.

Focus op mijn toekomst

Ik heb met Vincent een duidelijke click. Gezien zijn verleden en switch heb ik een vergelijkbare situatie. Dat was ook een van de redenen om voor CareerAdvisor te kiezen. Zeer prettige gesprekken gevoerd om te ontdekken of wij nog blind spots konden bloot leggen. Al op een redelijk termijn was het voor mij duidelijk welke kant ik op zou gaan en waar mijn focus zou komen te liggen. Vincent is in de gesprekken open, enthousiast, motiverend en prikkelend in zijn vraag stellingen. Al met al een positief traject. Use Your Power

Reset

De gesprekken met Sascha hebben mij goed geholpen om opnieuw te kijken naar mijn keuzes in werk. Door de juiste vraagstelling ben ik mij weer bewust van mijn passie. Deze reset heeft mij inzicht en richting gegeven waar ik mee verder kan. Tijdens de coaching heb ik een leuke nieuwe baan gevonden. Sascha is een Topcoach. Dank!

Inspirerend en waardevol

Vorig jaar gestart met mijn loopbaantraject om even los te komen van de race waar ik op dat moment uit kwam. Tijdens de gesprekken ga je eerste even terug naar wie je bent en wat je belangrijk vindt. En vanuit dat vertrekpunt reis je door naar de onderwerpen die je leuk vindt of waar je blij van wordt. Zo ontstaat de richting waar je heen wil en dat voelt goed! Met de hulp van Careeradvisor investeer je in jezelf. En dat is de beste investering die je kan doen!

Volledig aansluitend bij mijn ontwikkelingsbehoeften!

Als 64-jarige had ik er weinig vertrouwen in om weer die nieuwe mooie baan te vinden. De persoonlijke begeleiding, de belangrijke tips én complimenten, de aangeboden training LinkedIn en het daadwerkelijk meezoeken naar dat passende werk hebben mij dat vertrouwen weer teruggegeven. En ... hebben ertoe geleid dat ik die droombaan toch weer gevonden heb! Mandy, bedankt!

Professioneel met kennis van zaken

Direct vanaf de intake had ik een klik met de coach Cecile en een goed gevoel bij Careeradvisor. Haar rust en doortastendheid zorgt dat je focus komt op je kwaliteiten. Daarnaast stuurt ze je subtiel de juiste richting op. Door haar kennis en kwaliteiten, ben ik mijn eigen talenten gaan ontdekken en daardoor heb ik nu een tijdelijke baan gevonden waar mijn kwaliteiten tot uiting komen. Door dit traject heb ik kennis opgedaan die ik in de toekomst goed kan gebruiken.

Een inspirerende reis

Door Vincent werd ik me weer bewust van mijn kwaliteiten en capaciteiten. Hij liet me nadenken over wat ik wil en kan maar ook over wat ik niet wil. Mede door zijn begeleiding ga ik nu iets doen wat ik al heel lang wil maar waar het nooit het goede moment voor leek te zijn. Hij leerde me om te gaan voor wat belangrijk is.

Loolaan 37 7314 AB Apeldoorn

088 616 1999

Over CareerAdvisor

CareerAdvisor: regionaal de sterkste! CareerAdvisor zet zich met veel enthousiasme in voor iedere werknemer die ondersteuning kan gebruiken bij het vervullen van een baan waarin hij of zij zich gelukkig voelt en succesvol kan zijn. Dit doen wij aan de hand van outplacement- of re-integratie trajecten, maar ook door loopbaanadvies te geven. Met een mooi team helpen wij dagelijks vanuit onze verschillende vestigingen werkzoekenden aan passend werk. Dat dit in 85% van de gevallen ook daadwerkelijk lukt, heeft alles te maken met de regionale focus die CareerAdvisor nastreeft.