Vriendelijk en kundig

Kundige en vriendelijke mensen, leuke zaak en prima aanbod voor een boxspring op maat. Een goede airco zou wel prettig zijn.

Beetje vroeg om te beoordelen.

Kan nu alleen oordeel geven over verkoopgesprek. Was prima !

fijn bedrijf

vriendelijk personeel en je wordt goed en prettig geholpen

Wij zijn heel goed bij gestaan met een boxspring te kopen een geweldige medewerker een 10 voor de verkoper

Een zeer fijne verkoper. Er werd de tijd genomen voor al mijn vragen omtrent het kiezen van een nieuw bed. Ik kreeg duidelijke informatie en er werd meegedacht met mijn wensen.

Netjes verzorgd

Super netjes en volgens afspraak Zeer tevreden

Mijn eerste bestelling bij Huijer Slaapcomfort

Mijn eerste bestelling bij Huijer Slaapcomfort is zeer goed verlopen. Leveringstermijn is +- 4 weken nu nog eventje wachten voor de levering . Pluspunt gratis levering voor Belgïe. Mvg

Super service

Vriendelijk, aardig, meedenkend, goede service, snelle levering. Ben zeer tevreden

goed en vriendelijk geholpen

goed geholpen, geduldig en met aandacht voor onze wensen.

Goede en snelle service.

Snelle reactie bij vragen en uitstekend advies.

enorm fijn geholpen

Brandon heeft superfijn meegedacht met mij. Ben meer dan tevreden met het advies en de hulp die hij bood.

Bedden voor een leuke prijs en ook nog een snelle service

Goede keus voor een auping bed met goede kortingen

Deskundig advies en snelle service

Deskundig advies en snelle service

eigenlijk niets te klagen

Niet alle beddenzaken zijn even betrouwbaar. Daar hoef je bij Huijer niet bang voor te zijn. Levertijden zijn soms best lang maar daar wordt open over gecommuniceerd. Verder zijn het gewoon heel vriendelijke mensen ook die van de bezorgdienst.

Professionele adviezen

Zelfs de bezorging van het matras was een hele positieve beleving door de vrolijke en aardige bezorgers

GEWELDIG GEHOLPEN

Na dezelfde morgen elders in Gouda een heel onprettige ervaring te hebben gehad meteen door naar Huijer. Wat een verademing van begin tot einde keurig geholpen. Zie uit naar mijn nieuwe matras, omdat Auping voor mij altijd de ultieme slaapervaring heeft!!!

Prima zaak.

Op een vriendelijke wijze werden wij uitstekend voorgelicht, waardoor we tot de juiste keuze konden komen bij de aankoop van twee matrassen.

Fantastische service en zorgvuldige installatie

Besteld en betaald geen kussen geleverd

Naar aanleiding van mijn review vraagt u deze aan te passen. Ik vind dit verzoek hoogst ongepast. U legt de verantwoordelijkheid weet bij een ander, het “omkoop” cadeau stellen we niet op prijs, nu snappen we de vele goede reviews. Voorraadproblematiek is uw probleem niet het onze. Dan moet u niet verkopen wat u niet in voorraad heeft. Ik zie veel goed reviews maar ook slechte vanwege gelijksoortige problematiek. Via mail heb ik verder gereageerd. Totdat huier zelf zijn verplichtingen zelf nakomt zie ik geen reden om mijn review bij te stellen. Twee weken geleden op maandag online kussen besteld. Vrijdag nog geen kussen geleverd en zelf via mail info gevraagd. maandag pas reactie, kussen zou vrijdag geleverd worden . Helaas weer geen leveringen wederom wordt de levertijd een week opgeschoven. Dit bedrijf verkoopt spullen die ze niet op voorraad hebben. Dit is niet netjes en ruikt naar bedrog of erger. Ze claimen 125000 tevreden klanten te hebben, zeer dubieus voor een kleine slaapwandel. Zou graag bewijzen zien

Beste R, Zevenberger Vervelend! dat u deze ervaring heeft! Wij hebben heel veer artikelen uit voorraad leverbaar meer dan 20 duizend! Helaas zijn sommige artikelen soms uitverkocht of tijdelijk niet leverbaar zoals dat gaat. Dan ontvangt de klant net zoals in uw geval een update vanuit ons systeem met de bevestiging van de verwachte leverweek. Daar is niks dubieus aan. Dit doen wij al ruim 41 jaar en hebben inmiddels ruim 185000 tevreden klanten! Uiteraard willen wij elke klant tevreden maken! Wij vinden het dan ook jammer dat u ons extra cadeau als extra SERVICE niet waardeert! Met vriendelijke groeten Team Klantenservice Huijer 24/7 bereikbaar per mail [email protected] of bel :0182512370

Ja, service met een glimlach!

Service met een glimlach en veel kennis!

Klantvriendelijk, doortastend

Heel positief! Klantgericht en meedenken!

geweldig

goede, heldere voorlichting, niet alleen in woorden maar ook in proef liggen. prettige verkoper, neemt de tijd voor je

Goede ervaring bij de bestelling!

Heel goede communicatie met het zoeken naar een nieuwe Auping matras!

Goed geholpen. Ervaren beddenspecialisten.

Hoop dat ik niet te lang hoef te wachten op onze matrassen..

Alles klopte, prettig contact, goede eprijs

Van begin tot eind een goed prettig.

Zeugstraat 78 86

2801JD Gouda

Over Huijer.nl

Huijer.nl is dé expert op het gebied van nachtrust in Nederland. Wat in 1983 begon als familiebedrijf is uitgegroeid tot een multi-brand store met een webshop. Bij Huijer.nl kun je terecht voor alles wat met nachtrust te maken heeft: van boxsprings tot beddengoed. Je vindt het allemaal bij Huijer.nl en dat dan ook nog met het ‘Beste Keus-label’ en de beste prijsgarantie. Dit betekent dat jij niet alleen altijd de best mogelijke producten hebt, maar dat ook nog eens voor de allerbeste prijs. Wij bieden altijd de beste service met gratis levering en 100 dagen omruilgarantie. Daarnaast hebben wij enkel de beste producten en merken in ons assortiment en hebben we een ruime voorraad. Zo hoef je nooit lang te wachten op je aankopen.