Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Huijer.nl

Huijer.nl is dé expert op het gebied van nachtrust in Nederland. Wat in 1983 begon als familiebedrijf is uitgegroeid tot een multi-brand store met een webshop. Bij Huijer.nl kun je terecht voor alles wat met nachtrust te maken heeft: van boxsprings tot beddengoed. Je vindt het allemaal bij Huijer.nl en dat dan ook nog met het ‘Beste Keus-label’ en de beste prijsgarantie. Dit betekent dat jij niet alleen altijd de best mogelijke producten hebt, maar dat ook nog eens voor de allerbeste prijs. Wij bieden altijd de beste service met gratis levering en 100 dagen omruilgarantie. Daarnaast hebben wij enkel de beste producten en merken in ons assortiment en hebben we een ruime voorraad. Zo hoef je nooit lang te wachten op je aankopen.