Slechte service voor retourneren

Op de site staat dat je kussens binnen 2 weken zonder opgave van reden mag retourneren. Echter nu ik hem na 5 dagen terug wil sturen mag dit niet. Erg jammer. Nu zit ik met een nieuw kussen dat 2 nachten met dubbele sloop is gebruikt. Zou duidelijker aangegeven moeten worden. Anders had ik hem nooit besteld!

Beste Wilma, Wij verkopen alleen maar ongebruikte nieuwe a Merk Bedtextiel, Toppers, kussens, Boxsprings enzz En omdat wij veel waarde hechten aan de beste kwaliteit en service hebben klanten inderdaad 14 dagen retourrecht mits het product ongebruikt is uiteraard! U geeft duidelijk aan dat u het product in gebruik heeft genomen waardoor wij het helaas niet meer retour kunnen nemen! Excuses voor het ongemak maar dit is echt vanzelfsprekend en geven wij ook duidelijk aan in onze algemene voorwaarden. Uiteraard kunnen wij altijd kijken naar een korting voor u op weer een nieuw product aangezien wij iedere klant altijd 100% tevreden willen hebben! Met vriendelijke groeten Team Klantenservice Huijer.nl

Goede service!

Mijn geleverde kussen was te zacht. Ik heb gebeld met de winkel. Ik werd heel netkes en kundig te woord gestaan.Er is mij direct een nieuw kussen toegezonden terwijl ik mijn geleverde kussen zelfs nog thuis had. Op goed vertrouwen dus. Heel fijn want daardoor had ik het goede kussen nog voor de feestdagen binnen! Jammer dat retourneren op eigen kosten is, maar dat is meer jammer voor mijzelf, begrijpelijk voor de winkel. Snelle levering ook. Het Silvana kussen was ook nog eens mooi afgeprijsd, ik kon hem nergens goedkoper vinden. Kortom, zeer tevreden. Zou hier zo weer bestellen.

Leuke winkel, goed geholpen

Goex

snel aardig en scherpe prijs

twee matrassen besteld; verliep perfect. Uiteraard wat leveringstijd

wij hadden een uitermate prettig telefonisch contact met de fa. Huijer !

fijn ook dat het door ons bestelde bed nog voor de Feestdagen geleverd gaat worden, dit ook ivm onze naderende verhuizing !

Fijn geholpen!

Wij zijn heel tevreden dankzij de hulp van Brandon. Prettig contact, goed advies.

Een heel klantvriendelijk bedrijf

We hebben online een bed besteld met alle toebehoren. We kregen heel snel respons, maar ook de opvolging nadien verliep heel vlotjes. Het geeft een aangenaam en betrouwbaar gevoel als je merkt dat het bedrijf zorg draagt voor zijn klanten

Vriendelijke en deskundig advies

Heel goed geholpen

Top advies en verkoop

Ga graag met fam Huyer in zee , voor ons tweede bed ❤️❤️

Ik ben ontzettend tevreden over de dienstverlening.

Ik heb gebeld met Huijer om een Texeler dekbed te kopen. Werd heel vriendelijk te woord gestaan door Thimo. De levering zou ongeveer een week duren, maar het was er al na een paar dagen. Het personeel is allemaal heel vriendelijk.

Rustig kunnen rondkijken. Er wordt goed geluisterd naar wat je zegt en vraagt. Duidelijke uitleg en royaal de tijd voor alles.

ik heb persoonlijke service gekregen wat je niet vaak meer tegen komt

ik was online op zoek naar een dekbed en overtrek van goede kwaliteit, maar ben niet echt thuis op dit gebied. gelukkig heb ik via de klantenservice goed advies gekregen en een keuze kunnen maken. er werd echt de tijd genomen en naar mijn wensen geluisterd. ik had het donderdagavond besteld en zaterdag al in huis. Ga zeker vaker bestellen

Waar blijft mijn geld?

Het is nu 38 dagen nadat mijn retourzending is aangekomen bij Huijer en ondertussen heb ik minstens 4 emails verstuurd om mijn geld terug te krijgen. Het wordt beloofd, maar nog steeds heb ik mijn geld niet. Op 9 september een bestelling gedaan. Na 14 dagen was het nog steeds niet verzonden en heb ik aangegeven de bestelling te willen annuleren. Ineens was de bestelling heel snel verstuurd. Dus dat werd een retourzending. Ik heb dit nog nooit ergens zo meegemaakt. Ga je zo met klanten om, dat er na 5 weken en meerdere emails nog steeds geen geld teruggegeven is?

Beste T.A. Tijnje, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft! Dit is natuurlijk niet te bedoeling en wil dan ook graag voor u checken waar het mis gaat? Heeft u voor ons uw klantgegevens? Zodat ik het voor u kan uitzoeken? Of uiteraard contact ons even afdeling klantenservice Huijer.nl 0182512370 *vraag naar Thimo die staat 24-7 voor u klaar om het direct uit te zoeken! Met vriendelijke groeten, Team Huijer.nl

Ik ben goed en vriendelijk geholpen

Zoals hierboven beschreven

Helemaal goed

Prettig geholpen!

Teleurstellende service.

Na 7 jaar moest de motor van mijn boxspring worden vervangen, iets dat kan gebeuren, echter bij de montage is mijn laminaatvloer, 4 maanden oud, beschadigd. Na melding wordt ik als klant niet geloofd en wordt de kwestie simpelweg niet behandeld, tevens is er 2 x kosten in rekening gebracht voor de afstandsbediening van de motor, ook dit klopt volgens Huijer niet en men gaat hier eveneens niet op in. Na jaren klant te zijn geweest komt het hier tot een einde, familie vrienden en kennissen komen hier ook, maar of dat zo zal blijven ……. De jongere generatie neemt het bedrijf over, maar waardeert hun klandizie waarschijnlijk niet.

Beste Maarten van Vierbergen, Vervelend dat u deze ervaring heeft! Wij hechten wel degelijk waarde aan klantentevredenheid daarom reageren wij direct op uw bericht en hebben wij Klantenvertellen waar wij een 9 scoren! Wij hebben uw kwestie direct behandeld en onze chauffeurs kunnen zich niet vinden in een schade! Want als wij schade maken wordt dit uiteraard direct netjes gemeld! En lossen wij dit op! Ook wat de afstandsbediening betreft heeft u 1 motor betaald en 1 afstand. Deze zijn geleverd en geïnstalleerd. Wij willen u heel graag toevoegen aan al onze andere duizenden tevreden klanten! Alleen iets wat niet fout is kunnen wij ook niet oplossen. Mochten wij uiteraard iets aanvullend voor u kunnen betekenen! Staan wij altijd voor u klaar! Met vriendelijke groeten, Team Huijer.nl

Een hele fijne ervaring.

Veel aandacht en tijd voor de klant.

Als je professioneel behandeld wilt worden met kennis en aandacht, ga naar Huijer

Deskundige uitleg over producten

Alle wensen waren te proberen, omwisselen van delen was nooit te veel

Prima afspraak gemaakt

Prima afspraak gemaakt. Als nu de uitvoering ook goed is worden het w.m.b. 5 sterren

Zeer vriendelijk en goed advies!

We werden vriendelijk ontvangen en kregen goed advies. De beste kwaliteit voor een eerlijke prijs! Geen poespas en verkoop praatjes maar gezellig en eerlijk advies! Nemen ook ruim de tijd voor je.

We hebben er een fijn bed gekocht.

Prima service en informatie

Goed geholpen met prima voorlichting en aankoop advies

Wat ik bij andere beddenwinkels niet vond en hier wel was een goede sfeer, op je gemak, geen getrek en geduw om wat te kopen. Echt heel erg fijn en ook een prachtige boxspring gekocht

Top service en super aardig personeel!!

Ik ben super goed geholpen! Ik kreeg goed advies en er werd echt de tijd genomen om voor mij het beste bed met bijbehorende topper te vinden. Heel erg aardig personeel! :)

Zeugstraat 78 2801JD Gouda

Over Huijer.nl

Huijer.nl is dé expert op het gebied van nachtrust in Nederland. Wat in 1983 begon als familiebedrijf is uitgegroeid tot een multi-brand store met een webshop. Bij Huijer.nl kun je terecht voor alles wat met nachtrust te maken heeft: van boxsprings tot beddengoed. Je vindt het allemaal bij Huijer.nl en dat dan ook nog met het ‘Beste Keus-label’ en de beste prijsgarantie. Dit betekent dat jij niet alleen altijd de best mogelijke producten hebt, maar dat ook nog eens voor de allerbeste prijs. Wij bieden altijd de beste service met gratis levering en 100 dagen omruilgarantie. Daarnaast hebben wij enkel de beste producten en merken in ons assortiment en hebben we een ruime voorraad. Zo hoef je nooit lang te wachten op je aankopen.