Filters

1

Drama

Dekbed gekocht voor 400 euro op 10 november, wel betaald niets geleverd. Start momenteel een juridische procedure aangezien ze totaal onbereikbaar zijn.

  • Aanbevelen? Nee
1

Bestelling geplaatst, betaald en vervolgens niets....

Op de eerste mail die ik stuurde met de vraag waar mij bestelling bleef kreeg ik het volgende antwoord “Wij hebben uw verzoek om de bestelling te retourneren ontvangen en willen u graag begeleiden door dit proces” Dat wordt uiteraard lastig want ik heb nooit iets ontvangen. Het blijkt dus dat je door deze winkel totaal niet serieus wordt genomen. Ook voeren ze ten onrechte het thuiswinkel keurmerk. Ik heb nu mijn geld terug gevraagd. Aangezien hier ook niet op gereageerd wordt gaan we volgende week de fysieke winkel eens bezoeken. Wordt vervolgd…. Waarschuwing, mensen blijf hier ver vandaan! Het kan je een hoop ellende besparen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Op 7 november een bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen. Ook op mijn mail, of er al enig zicht op leveren is, krijg ik nog geen antwoord.

  • Aanbevelen? Nee
5

1e bestelling goed, 2e duurde errug lang

Hier besteld ivm lagere prijzen. Eerste bestelling vlot geleverd, op de 2e bijna 4 weken moeten wachten. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
1

Bestelling nog steeds in behandeling.

Bestelling geplaatst op 24 november jl. Tot op heden na 4 dgn is de bestelling nog steeds in BEHANDELING . U geeft aan dat u een EXPERT bent op gebied van nachtrust. Maar zeker niet in COMMUNICATIE want op mijn verzoek via uw website om uitleg reageert u NIET. Ook bent u geen expert in opsturen want ik heb nog steeds géén VERZENDBEVESTIGING ontvangen. Gelukkig voor mij heb ik met een creditcard betaald zodat als u niet levert ik ten alle tijde mijn geld terugkrijg. Want dit schept zeker geen vertrouwen. Voor mij zeker geen volgende keer.

  • Aanbevelen? Nee
2

Kan geen contact krijgen

10 dagen geleden een kussen besteld die volgend de site na 3 a 4 werkdagen verzonden zou moeten worden. Kan geen contact krijgen, op chat en email wordt niet gereageerd, telefoonnummer geeft een bandje welke zegt een mail te sturen. Mijn order annuleren, hoe doe ik dat als ik geen reactie krijg?

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos

KOOP HIER NIET, totaal geen klantenservice. Pakket is geleverd en zonder toestemming achtergelaten en daardoor totaal loss gegaan. Huijer dient dit op te lossen met PostNL en weigert ook maar enigszins iets te doen. Daarna niet meer bereikbaar zowel telefonisch niet als per email niet. Zo te zien ben ik niet de enige en zijn er meer negatieve dan positieve ervaringen met dit "bedrijf" Bam.... 200 euro kwijt.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos!

Op 16 november 2024 twee Silvana hoofdkussens besteld. Tot op heden is er niets geleverd. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en op e-mail wordt niet gereageerd.

  • Aanbevelen? Nee
1

Dramaaaaatisch

Mijn ervaring bij Huijer... is in ieder geval niet dezelfde als de overduidelijk neppe chatGPT-reviews hieronder. Ik snap dat jullie het drastisch gedaalde cijfer weer willen opkrikken, maar zouden jullie dat dan niet doen door daadwerkelijk bestellingen te verzenden i.p.v. mensen nóg meer op te lichten door fake reviews te plaatsen? Op 2 november jl. heb ik een bestelling geplaatst - een Ducky Dons dekbed. Direct na de bevestiging kreeg ik een e-mail dat op de dekbedden van o.a. Ducky Dons een levertijd van 7-10 werkdagen van toepassing is. Dat zou dan uiterlijk 15 november zijn. Hierover stond niets vermeld op de website, maar kreeg ik pas te horen ná bestelling en betaling. Op 12 november kreeg ik een mailtje dat de bestelling vertraagd was, met een kortingscode daarbij waar alleen jullie natuurlijk iets aan hebben indien ik opnieuw iets bestel. Heden 20 november heb ik al 4 keer gemaild, 2 keer jullie contactformulier ingevuld en heb ik 2 keer gebeld, maar ik krijg nul op het rekest. Het dekbed is nog steeds niet geleverd en ik ben 400 euro kwijt. Dus zoek ik nu maar mijn heil bij openbare reviews. Graag ontvang ik uiterlijk morgen 21 november bericht wanneer het dekbed wordt geleverd. Indien dat niet deze week is, zie ik mij genoodzaakt de bestelling te annuleren en eis ik mijn geld terug.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechtste service ooit

Bestel hier niet! Komen levertijd niet na. Contact is op geen enkele manier mogelijk. Reageren nergens op. 3 à 4 weken geleden besteld... Spijt van deze bestelling.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niets bestellen hier

Ik onderschrijf de onderstaande slechte reviews. Ook ik voel mij belazerd. Ze leveren niet, reageren niet op de chats en zijn telefonisch niet bereikbaar (na het bandje wordt de verbinding verbroken!) BESTEL HIER NIETS!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

niet bereikbaar

Ik heb spijt van mijn bestelling. Zou binnen 3 dagen geleverd worden. Ik ontving wel het kussen maar het dekbed niet. Nu zijn we 3 weken verder. Meerdere keren gemaild en het contactformulier ingevuld maar geen reactie. Telefoon nemen ze niet op, krijg je een bandje dat het zo druk is en je maar moet mailen. Erg irritant dit soort dingen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Het duurde langer dan verwacht.

Bestelling zou binnen vijf dagen volgens de site er moeten zijn. Maar dat duurde veel langer tot er op een dag twee dekbedden binnenkwamen. Die ik besteld had was een verkeerde maat maar na een aantal mailtjes tel contact heeft Timo het goed opgelost. Mocht het twee dekbed houden wat ook een hele mooie is en het verkeerde maat terug sturen en daar krijg ik de juiste nog voor. Uiteindelijk toch een tevreden klant Dankjewel Timo Groet Anne

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster is nog te veel

Huijer zegt dat ze “dé expert op het gebied van nachtrust” zijn. Helaas is onze nachtrust ruw verstoord omdat Huijer fors in gebreke blijkt te zijn. Ze leveren niet binnen de beloofde 1-3 werkdagen. Telefonisch uitleg krijgen is godsonmogelijk daar na een nietszeggend ingesproken bericht de verbinding wordt verbroken: je wordt verwezen naar de website. Op een mail wordt niet gereageerd. Op een klachtenformulier wordt niet gereageerd. Dus rest er nog maar 1 ding in onze wanhoop en dat is een slechte review schrijven Het moet nog maar blijken of hier op wordt gereageerd……… Persoonlijk hebben we nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo slecht bereikbaar is. We zijn dan ook bang dat we geen wollen dekbed hebben gekocht maar een kat in de zak. Bedenk u 2 keer eer u iets besteld bij Huijer.

  • Aanbevelen? Nee
4

Er is geen contact te krijgen!

Ik probeer sinds woensdag 13 november contact te krijgen, i.v.m. een beschadigde bestelling. Wanneer en op welk tijdstip ik ook bel, er komt steevast een bandje met als tekst: "wegens grote drukte......blablabla". Ik heb een aantal keren gemaild en contact met een robot gehad, maar er komt geen reactie. Op het bandje wordt aangegeven dat er dezelfde dag een reactie op een mail komt. Nou, niets is minder waar!

  • Aanbevelen? Nee
2

slechte bereikbaarheid

Bedrijf is niet bereikbaar via telefoon en als je en e-mail stuurt krijg je geen antwoord (ondanks dat wordt aangegeven dat je een antwoord binnen 1 dag krijgt). De enige mail die je ontvangt na je bestelling is dat ze blij zijn met de bestelling en dat ze je graag persoonlijk willen bedanken. Daarna is de persoonlijkheid weg, want ze zijn niet bereikbaar. Ik heb 2 hoeslakens besteld die op voorraad zijn waar ik al een week op aan het wachten ben. Ik zou hier niet nogmaals bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
2

2 weken wachten nog niet gehoord of gezien..

Tot nu toe, is mijn ervaring slecht. geen reactie telefoon of mail alles standaard afgewimpeld. nu maar wachten of er ooit iets gaat komen

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed product en zeer snelle levering

Het product was geweldig precies zoals ik besteld had, ik heb het heel snel ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goed advies bij aankoop. Bestelling netjes bezorgd en gemonteerd. Aanrader voor wie een nieuw bed zoekt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk, goede voorlichting

V.a verkoop tot de levering perfect. Aanrader die voor goede kwaliteit, uitstekende begeleiding bij aankoop en verdere afhandeling (levering) kiest!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Waanzinnige webshop ervaring bij huijer.nl

Wat een service, heb er geen woorden voor. Vooral hoe ik via email werd geholpen door Thimo, wat een kennis heeft die kerel. Uiteindelijk gekozen voor een heeerlijk 4 seizoenen dekbed, vanuit voorraad binnen 2 werkdagen binnen gehad. Ik kruip weer onder me nieuwe dekbed, bedankt Huijer.nl!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Hier meerdere dekbedden besteld en hoeslakens. Snel in huis en kwaliteit super goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Hier mijn nieuwe dekbed gekocht! bijzonder om te zien hoe Huijer.nl als familiebedrijf zo snel groeit. De prijzen en kwaliteit zijn daarnaast ook echt top! Succes met de verhuizing gewenst, en ik blijf zeker een terugkerende klant!

  • Aanbevelen? Ja
1

Klantenservice

8 jaar geleden bed gekocht. Perfect. Daarom weer terug naar Huijer voor nieuw boxspring. Bed kraakt aan alle kanten, gebeld met winkel, moest via klantenservice. 3x mail gestuurd en ook weer naar winkel gebeld en nog niks terug gehoord. Terwijl er na een mail schrijven automatisch antwoord komt, binnen 24 u hoort u wat. We zijn 3 weken verder. Zo jammer dat onze 1e ervaring niet evenaart wordt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Onlangs bestelde ik online satijn-katoenen hoeslakens van Cinderella. Deze werden zeer snel bezorgd. Helaas zat in één van de hoeslakens een gaatje en zat een naadje los. Na een mail te hebben gestuurd kreeg ik een snelle reactie terug, dat er contact met de leverancier opgenomen zou worden. 2 dagen later kreeg ik een nieuw hoeslaken thuisbezorgd! Hartelijk dank voor de snelle reactie en het oplossen van het probleem Tristan! Topservice!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Zeugstraat 78 86

2801JD Gouda

+31182232158

[email protected]

Over Huijer.nl

Huijer.nl is dé expert op het gebied van nachtrust in Nederland. Wat in 1983 begon als familiebedrijf is uitgegroeid tot een multi-brand store met een webshop. Bij Huijer.nl kun je terecht voor alles wat met nachtrust te maken heeft: van boxsprings tot beddengoed. Je vindt het allemaal bij Huijer.nl en dat dan ook nog met het ‘Beste Keus-label’ en de beste prijsgarantie. Dit betekent dat jij niet alleen altijd de best mogelijke producten hebt, maar dat ook nog eens voor de allerbeste prijs. Wij bieden altijd de beste service met gratis levering en 100 dagen omruilgarantie. Daarnaast hebben wij enkel de beste producten en merken in ons assortiment en hebben we een ruime voorraad. Zo hoef je nooit lang te wachten op je aankopen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.