Misleidende bezorgtijd en matige klantenservice

Ik heb hier een bestelling gedaan onder hun motto van "beste service", maar dit is helaas niet hoe ik dit ervaarde. Begin maart heb ik een bestelling geplaatst waarbij de webshop aangaf dat dit binnen 24 uur zou worden verzonden. Nadat er geen nieuws was na twee dagen heb ik contact opgenomen en te horen gekregen dat door een voorraadfout deze pas de week nadien kon worden verzonden. Kan gebeuren, dus heb ik even gewacht. Ze boden dan ook een tegoed bon aan voor het ongemak, leuk. Aan het einde van de volgende week nogmaals contact opgenomen aangezien er nog steeds geen nieuws was, ditmaal kreeg ik te horen dat dit pas aan het einde van de maand kon worden verzonden. Nu begon ik als klant wel al iets te ergeren. Het einde van de maand kwam en ging, en het product werd pas begin april (na 1 volledige maand) verzonden. Op de dag van de verzending bleek dat er een speciale actie was op het product die ik kocht. Leuk zou je denken, altijd mooi meegenomen na zo een lange wachttijd. Na ontvangen van het product blijkt dan dat het niet bij de verzending zat... Na nogmaals contact op te nemen blijkt dan dat het product enkel vanuit de fabrikant kwam en dat ze me niet konden helpen. Daarnaast nogmaals een bon zodat ik iets bij heb kon bestellen... Ik stelde voor dat ik nogmaals een bestelling plaats, en dat ze enkel de kussen uitstuurde, en het dekbed als retour kunnen aannemen voor mijn originele bestelling. Ik kreeg hierna een dag geen respons, en daarna het antwoord "Sorry, we zijn gestopt met het gratis kussen op dit product". Ik vind het hele proces wel wat flauw. Ze antwoorden altijd op hun mails, vandaar niet de laagste score. Maar zij kunnen vergeleken met de top-klasse klantenservice webshops zoals Coolblue en Bol.com helaas niet veel voor de klant betekenen als klanten-service medewerker. Naast het uitgeven van kortingscodes kunnen ze niet helpen. Nu hoop ik dat het garantie op mijn dekbed wel goed zou verlopen als ik het nodig zou hebben..

Beste Leon, Bedankt voor het delen van je feedback, en onze oprechte excuses voor de teleurstellingen die je hebt ervaren tijdens je recente winkelervaring bij Huijer.nl. We begrijpen hoe belangrijk het is om een vlotte en betrouwbare service te bieden, en het spijt ons dat we hierin niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen graag benadrukken dat we recentelijk zijn overgegaan naar een groter magazijn, wat helaas heeft geleid tot enkele onvoorziene uitdagingen in ons logistieke proces. Dit heeft tot vertragingen geleid die niet in lijn waren met de beloofde bezorgtijden. We realiseren ons dat dit frustrerend kan zijn voor onze klanten, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zijn blij te horen dat de kwestie uiteindelijk is opgelost en dat je tevreden bent met de uitkomst. Het is ons doel om onze klanten een uitstekende winkelervaring te bieden, en we zullen blijven werken aan het verbeteren van onze processen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Nogmaals, onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die je hebt ondervonden, en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. We hopen dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn en dat we je vertrouwen kunnen herstellen. Met vriendelijke groet, Het Team van Huijer.nl

Wat duurt het lang

Als je Amazon of Bol gewend ben, duurt het hier ongelofelijk lang voor je iets hoort of ontvangt. Stuur je een mail wordt er niet geantwoord.

Beste Casper, Dank je wel voor het delen van je ervaring en het benoemen van je zorgen. We begrijpen dat onze service niet aan je verwachtingen heeft voldaan, en we willen onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor de teleurstelling die je hebt ervaren. Het klopt dat we recentelijk zijn overgestapt naar een groter magazijn, en deze overgang heeft enkele onvoorziene uitdagingen met zich meegebracht in ons logistieke proces. Dit heeft geleid tot vertragingen in de bezorging en een trager reactievermogen van ons klantenserviceteam. We realiseren ons hoe belangrijk het is om onze klanten tijdig en adequaat van dienst te zijn, en we betreuren het dat we hierin tekort zijn geschoten. Jouw feedback is enorm waardevol voor ons, omdat het ons helpt om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort problemen in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen je geduld en begrip tijdens deze overgangsperiode, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je vertrouwen te herstellen en je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Het Team van Huijer.nl

Een top service!

Ik ben zeer tevreden! Ik woon op de 3de verdieping en kwam al naar beneden om het matras op te halen, maar dat was niet nodig, want snel en kundig werd het matras de trap al opgedragen. Kreeg ook nog wat tips over het draaien van het matras voor een langere levensduur. Echt een top service!

Na een operatie had mijn man een elektrisch verstelbaar bed nodig. Binnen een week geleverd. We zijn heel blij met het heerlijke bed en de top service zowel in de winkel als bij de installatie thuis.

Super vriendelijke en behulpzame ervaring.

Onze ervaring was gewoon super. Vriendelijkheid, snelle afhandeling en super prijs. Wij hebben nog nooit zo snel ergens iets gekocht. Het voelde goed en vertrouwt en dat zag je zeker ook aan de drukt in de winkel.

Via marktplaats matrassen gekocht, zelf eerst wantrouwig wat achteraf helemaal niet nodig bleek te zijn. Behulpzaam en zeer correct. Bij vragen direct antwoord via de mail zelfs op zondag, telefonisch reminder over de levering van de matrassen. Communicatie is echt geweldig Gewoon top bedrijf Geen tien want het kan altijd nog beter…

Jullie nemen netjes de tijd om alles goed uit te leggen

Fijn

Klantvriendelijk en goed geholpen.

Ik ga voor al mijn bedspullen al jaren naar Huijer. Het personeel is heel aardig en deskundig. Een fijne familiezaak.

Rustig rondgekeken en daarna uitgebreid geholpen, geen vraag was teveel, duidelijke uitleg en demonstratie, kortom men nam rustig de tijd en daarbij snelle levering. Ook het ledikant in elkaar zetten en ook daarbij nogmaals duidelijke uitleg hoe om te gaan met het ledikant enz. Prima service.

De matrassen van Huijer zijn fantastisch

We hebben een boxspring met Huijer matrassen aangeschaft en ze liggen echt heerlijk. Alsof je omarmd wordt.

Afspraak is afspraak dat is erg prettig

Denken mee en zorgen voor een juiste afhandeling.

Echt een familie bedrijf

Diverse bedden en matrassen en bijbehorende spullen. Goed geholpen.

Snelle nette service voor een mooie prijs!

Scherpe prijs voor onze nieuwe Tempur matrassen. Goede service en levering!

Vriendelijke en professionele mensen

Zowel in de winkel als later bij de levering was het een gezellig gebeuren waarbij de professionaliteit niet uit het oog verloren werd. Nu het bed er een week staat ben ik er steeds blijer mee. Het ligt heerlijk. De levertijd was zoals voorspeld. De bezorgtijd was zoals voorspeld.

Zowel verkoper als bezorgers van de matrassen waren deskundig en professioneel, ze leverden goed wer

Een goede ervaring

Mooie producten. Goed geholpen. Aardig personeel met veel humor!

Fijne winkel met fijn personeel.

uitstekend

Goede prijs/kwaliteit; aflevering van a tot z.

Zeer fijn klantvriendelijk bedrijf met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Werd constant op de hoogte gehouden voor de levering van onze slaapkamer . Vakkundige en vriendelijke mensen zorgden voor de aflevering en het opbouwen.Grote pluim voor dit bedrijf .

Prima levering goede service

Prima advies en levering

Super fijne zaak!

Digitaal in contact gekomen voor een nieuw bed, filmpjes ontvangen met uitleg en een nieuw bed besteld! Absoluut aanrader!

Super vriendelijk geholpen tijdens de verkoop en ook tijdens de levering snel en nauwkeurig top bed

Super vriendelijk geholpen tijdens de verkoop ook tijdens de levering snel vol humor en nauwkeurig ! Top bedrijf en super blij met ons nieuwe luxe bed

Goed advies, Vriendelijk en professioneel

Na een uitgebreid advies in de winkel hebben wij een compleet nieuw bed gekocht. De heren waren zeer vriendelijk en gingen onwijs netjes te werk bij levering. Wij zijn nog elke dag super blij met ons heerlijke bed, we willen nooit meer anders!

Vriendelijken mensen werken snel en netjes

Slechte service voor retourneren

Op de site staat dat je kussens binnen 2 weken zonder opgave van reden mag retourneren. Echter nu ik hem na 5 dagen terug wil sturen mag dit niet. Erg jammer. Nu zit ik met een nieuw kussen dat 2 nachten met dubbele sloop is gebruikt. Zou duidelijker aangegeven moeten worden. Anders had ik hem nooit besteld!

Beste Wilma, Wij verkopen alleen maar ongebruikte nieuwe a Merk Bedtextiel, Toppers, kussens, Boxsprings enzz En omdat wij veel waarde hechten aan de beste kwaliteit en service hebben klanten inderdaad 14 dagen retourrecht mits het product ongebruikt is uiteraard! U geeft duidelijk aan dat u het product in gebruik heeft genomen waardoor wij het helaas niet meer retour kunnen nemen! Excuses voor het ongemak maar dit is echt vanzelfsprekend en geven wij ook duidelijk aan in onze algemene voorwaarden. Uiteraard kunnen wij altijd kijken naar een korting voor u op weer een nieuw product aangezien wij iedere klant altijd 100% tevreden willen hebben! Met vriendelijke groeten Team Klantenservice Huijer.nl

Goede service!

Mijn geleverde kussen was te zacht. Ik heb gebeld met de winkel. Ik werd heel netkes en kundig te woord gestaan.Er is mij direct een nieuw kussen toegezonden terwijl ik mijn geleverde kussen zelfs nog thuis had. Op goed vertrouwen dus. Heel fijn want daardoor had ik het goede kussen nog voor de feestdagen binnen! Jammer dat retourneren op eigen kosten is, maar dat is meer jammer voor mijzelf, begrijpelijk voor de winkel. Snelle levering ook. Het Silvana kussen was ook nog eens mooi afgeprijsd, ik kon hem nergens goedkoper vinden. Kortom, zeer tevreden. Zou hier zo weer bestellen.

Over Huijer.nl

Huijer.nl is dé expert op het gebied van nachtrust in Nederland. Wat in 1983 begon als familiebedrijf is uitgegroeid tot een multi-brand store met een webshop. Bij Huijer.nl kun je terecht voor alles wat met nachtrust te maken heeft: van boxsprings tot beddengoed. Je vindt het allemaal bij Huijer.nl en dat dan ook nog met het ‘Beste Keus-label’ en de beste prijsgarantie. Dit betekent dat jij niet alleen altijd de best mogelijke producten hebt, maar dat ook nog eens voor de allerbeste prijs. Wij bieden altijd de beste service met gratis levering en 100 dagen omruilgarantie. Daarnaast hebben wij enkel de beste producten en merken in ons assortiment en hebben we een ruime voorraad. Zo hoef je nooit lang te wachten op je aankopen.