Medewerkers zijn top!

Uitstekend voor informatie over wasmachine. Hier alle tijd voor genomen en ons tijd gegeven zelf besluit te nemen. Wasmachine aangesloten met uitleg werking en oude meegenomen. Top!

Uitstekende leverancier voor witgoed en media

prima adres voor witgoed en alle soorten media apparaten. goede voorlichting en uitstekende service

Vriendelijk en kundig

Top geholpen goede info , luisteren goed wat je wensen zijn en geven goed advies.

Mijn advies is: voor een fiets moet je echt bij Piest zijn!

We zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen bij Piest! In plaats van de standaard verkooppraatjes gewoon een duidelijk no nonsense verhaal in een prachtige zaak die een hele fijne sfeer ademt. Dat voel je meteen als je binnenstapt. Ik raad het iedereen aan!

Goede service en fijne fietsen

Goede service en prettige medewerker, gaf goed advies en werden snel geholpen. 2 mooie elektrische fietsen uitgezocht en konden deze snel ophalen!

Prima !

Al jaren prima klantvriendelijke medewerkers !!

Correcte service en goede communicatie

Flexibel en altijd hun afspraken nagekomen

Een aanrader

Prima levering

Goede levering met oog voor de klant z’n spullen. Voorzichtigheid geboden en duidelijke uitleg over de machines.

Prima winkel met een groot assortiment

Kopen hier vaak, vriendelijk personeel.

Prima personeel.

geweldige zaak

goede service goede uitleg van personeel

Super goede service

Kwam voor een fiets. Was niet op voorraad. Is besteld, en kwam pas veel later binnen. Ik kon niet wachten (gezondheid) ze hebben geregeld dat ik de volgende dag toch mijn fiets kon ophalen. Top service.

Prima hulp tijdens koop en een goede prijs

Goede service , prima prijs

Top service.

Goede service, klantvriendelijk.

Goed te woord gestaan.

Steeds goede antwoorden gekregen op alle vragen die ik had betr. een e-bike. En er werd hiervoor voldoende tijd genomen.

Altijd goede service en dienstverlening en altijd tijd voor klanten.

Prima informatie en snel geregeld

Prima service en snel geregeld. Nieuwe diepvriezer binnen een dag thuis.

prima en deskundige uitleg door medewerkers

prima en deskundige uitleg

Mega veel keus en uitstekende voorlichting

We hebben al onze apparaten in huis bij Piest gekocht. Zeer scherpe prijzen, uitstekend gekwalificeerd personeel en geweldige service.

Al jaren klant en ondervinden over het algemeen uitstekende service.

Wilden nu gaskomfoor vervangen door inbouw inductie kookplaat. Service-medewerker kwam controleren of het type dat wij uitzochten paste in de uitsparing van het natuurstenen aanrechtblad. Uitsparing bleek volgens hem na opmeting helaas te klein. Toen gekozen voor een vrijstaande plaat met iets minder mogelijkheden. Bij plaatsing hiervan bleek de uitsparing toch voldoende te zijn geweest voor de eerste keus. Jammer. Het vrijstaande type toch aangehouden, bevalt ons uitstekend.

Uitermate vriendelijk en klantgericht geholpen!

Niets was teveel om te testen welke fiets voor mij het meest geschikt zou zijn. Veel verschillende fietsen geprobeerd. Het wisselen van zadel, verstellen van hoogte van stuur of zadel, alles met vriendelijkheid en kennis van zaken.

prima servise

al 25 jaar een tevreden kiand

Prima geholpen.

Prima geholpen en de service is verbeterd. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Olieslagweg 43 7521HX Enschede