Super service!

Ik had via de website een bestelling geplaatst. De volgende dag kreeg ik telefoon dat een zadeldek niet leverbaar was. Toen heb ik via de WhatsApp alternatieven aangeboden gekregen en uiteindelijk heb ik nog een aantal dingen bijbesteld via de WhatsApp. Heel fijn dat je zo advies kunt krijgen!

Helemaal top!

Ik wsit niet hoe ik het door mij gekochte artikel moest monteren. Ik heb ze gemaild en werd dezelfde dag nog teruggebeld door een medewerker. Na de zeer duidelijk uitleg heb ik het goed kunnen monteren. Zeer klantgericht bedrijf, ga zo door!

Fantastische service

Online bestelling gedaan, binnen 1 uur werd ik al terug gebeld dat het klaar lag om op te halen. Dat is super snel en fantastische service dat je gebeld wordt!

Goeie service, nette levering

netjes en snelgeholpen

telefonisch contact gehad en een goede uitleg gekregen en met 2 dagen was het geleverd

Eg goed

Snelle afhandeling en je wordt keurig op de hoogte gehouden van het besteld.

gewoon goed

onderdelen bij de deur afgeleverd door medewerker

Zeer fijn geholpen

Goeie service zoals het hoort. Prima contact ook!

Goed verpakt en Snelle verzending

Gemakkelijk de producten kunnen bestellen. Verzending was dezelfde dag nog. Netjes verpakt en attent kaartje erbij.

Snelle levering

Gewoon goed en snelle levering!

Alles super geregeld

Snelle levering en zeer tevreden over qlles

Goed telefonisch advies en snelle service!

Vorige week heb ik een barebackpad van F.R.A. bij Bosgra gekocht. Dat stond op het verlanglijstje van mijn dochter. Ik had nog wat vragen over de maat en de singel die je erbij nodig hebt. De medewerkster van Bosgra had duidelijk kennis van zaken en was erg vriendelijk aan de telefoon. Ik heb het product besteld en zij heeft ervoor gezorgd dat het product direct werd verzonden, netjes verpakt. Het verjaardagscadeau had ik op tijd in huis en past perfect op de pony van mijn dochter.

Mensen weten wat ze zeggen Je kan daar advies vragen en bespreken wat de beste optie is ,daar hou ik van want je raakt nooit uitgeleerd

Fijne (web) winkel.

Zeer goede afhandeling van besteld product. Zowie zo een scherpe prijs en snelle verzending met duidelijke verzendinfo. Ook verpakking dik in orde en als kers op de taart echt een persoonlijk handgeschreven berichtje erbij met "veel plezier met het product" Waar kom je dat in deze tijd nog tegen? Blijft niets meer te wensen over dacht ik zo. ! (dus zeker 5 sterren) Beslist een aanrader........ N.v.d.Akker

Prima en anelle service

Hele fijne en snelle service. Handgeschept kaartje erbij maakt het af. Bedankt :)

Snelle bevestiging & levering

.................

snelle verzending

Kettingzagen , prima product snel bezorgt!

Geweldige winkel.

Hebben alles wat ik nodig heb en anders wordt het besteld. Denken mee, goede service en vriendelijk en kundig personeel.

Rijksstraatweg 139 9254DD Hurdegaryp

0511-472025