veel informatie en leerzaam

leuke training en veel nuttige tips

Dankjewel Johan voor de mooie en positieve review.

Zeer prettige manier van leren, geen examenstress

Prettige manier van leren. Je test na ieder onderdeel je kennis en kunt pas verder als dat is behaald. Maar dat houdt ook in dat als je de vragen goed hebt beantwoord, je ook al geslaagd ben voor dat onderdeel. Dit geeft rust in de studie en geen examenstress aan het eind. Erg prettig! Vriendelijk contactpersoon van de opleiding.

Super blij met deze mooie woorden. Dankjewel Bianca.

Duidelijke training met veel ruimte voor praktijkvoorbeelden en gezelligheid

De training was een goede afwisseling van theorie en praktijk, daarnaast waren het ook leuke trainingen om nog na een werkdag te doen. Ik zou Anend (en Lean) zeker aanbevelen!

Heel erg bedankt voor deze top review. Heel veel succes met je verbetertrajecten.

De Lean training leert je om je gedachten om te zetten in daden.

Vaak praten we wel over verbeteringen op de werkvloer maar duurt het veel te lang om iets te veranderen omdat iedereen er tegenop ziet of denkt er geen tijd voor te hebben . Door de Lean training zijn we nu in staat om elke week kleine stapjes te zetten in verbetering van onze processen.

Dat is geweldig om te horen Raimond. Heel veel succes met jullie Lean-reis.

Ik vond het verrassend hoe aansprekend e-learning kan zijn.

Ik vond het een zeer onderhoudende manier van lesstof tot je nemen. Korte clipjes, aanvullend materiaal, korte toetsen tussendoor.

Dankjewel voor de mooie review Karin.

De training was praktisch en nuttig. Zonder te vervallen in een enorme papierwerk, kan je na de trai

Nuttige training en goede trainer. Realistische aanpak om zaken te verbeteren.

Dankjewel Andre en heel veel succes met je verbetertrajecten.

Meer theoretisch dan praktisch

Er was veel informatie over verschillende theorieën, maar ik had graag meer informatie gehad over hoe ik lean in de praktijk het beste kan toepassen

Bedankt voor je feedback Ramona. Jammer te horen dat de Lean Yellow Belt niet aan je verwachting heeft voldaan. Bij Lean.nl streven we naar 100% tevreden klanten. Ik wil je graag helpen een vertaalslag naar de praktijk te maken. Laat maar even weten.

Prettige online leeromgeving

De online leeromgeving is erg duidelijk. Door de progressiebalk is het makkelijk gemotiveerd te blijven. De stof is soms wat droog en bestaat veelal uit stappenplannen en lijstjes. Verder is het een goede aanvulling en erg nuttige informatie. Constant verbeteren is een mindset geworden en ik zou iedereen een cursus lean aanraden.

Super bedankt Pepijn. Mooi dat Lean een mindset is geworden en ik wens je heel veel succes met je verbetertrajecten.

Kort-cyclische en duidelijke training

Om wat meer over Lean te weten te komen en alvast wat vingeroefeningen te kunnen toepassen in je werk of privé, is dit een heel mooie en geleidelijke stappenmethode.

Bedankt voor je mooie feedback Paul.

Duidelijke lesmateriaal

Hele prettige manier van studeren in je eigen tempo

Hallo Robert, Dank je wel voor de positieve feedback! Het doet me goed om te horen dat het lesmateriaal duidelijk is en dat je het als prettig ervaart om in je eigen tempo te kunnen studeren.

Goede basis voor processen optimalisatie

Deze opleiding is voor voor mij een goede basis, om verbeteringen en minder verspillingen in een organisatie te realiseren.

Hallo Frans, Wat leuk om te horen dat deze opleiding voor jou een goede basis is om processen te optimaliseren en verspillingen te verminderen! Ik hoop dat de kennis en vaardigheden die je hebt opgedaan tijdens de opleiding je zullen helpen om succesvolle verbeteringen te realiseren in een organisatie en dat dit zal bijdragen aan een efficiëntere en duurzamere werkomgeving. Veel succes met de toepassing van je nieuwe vaardigheden!

Leerzame lean training met tekstuele en visuele afwisseling

De Lean Green belt training was zeer leerzaam waarbij in de modules een mooie afwisseling werd gemaakt tussen zowel tekstueel als visueel (zoals filmpjes en plaatjes). Daarbij was er vaak op het einde een quiz waarbij je nogmaals kon nadenken over de leerdoelen van de module.

Hallo Manon, Wat fijn om te horen dat de Lean Green belt training zo leerzaam voor je was en dat je de afwisseling tussen tekst en visuele elementen waardeerde! Het is altijd ons doel om de training zo interessant en interactief mogelijk te maken. Bedankt voor je positieve feedback en veel succes met het toepassen van de Lean-principes in de praktijk!

Verfrissend

Ontzettend creatief in elkaar gezet. Een rustige layout en overzichtelijke proporties qua tekst verdeeld in de juiste hoeveelheden. Voor het werken gaan en na het werk, toch weer wat hoofdstukken afvinken, werkte uitstekend.

Hallo Roel, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat de Lean training verfrissend was. We hopen dat de training je zal helpen bij het verbeteren van je vaardigheden en het toepassen van Lean-principes in de praktijk.

Wat een super Fantastishe leer ervaring!

Dat wat we hebben geleerd hebben toe te passen in de praktijk! Dankjewel voor de klassikale lessen gemba's de online methode. Wow hier kun je verder mee. We gaan nog verder aan de slag!

Hallo Tanny, Wat leuk om te horen dat je een super fantastische leerervaring hebt gehad! Het is ons doel om ervoor te zorgen dat onze Lean trainingen praktisch en toepasbaar zijn, zodat je de geleerde kennis en vaardigheden direct in de praktijk kunt brengen. We zijn blij om te horen dat je verder kunt met wat je hebt geleerd. Veel succes met het toepassen van je nieuwe kennis en vaardigheden in de praktijk, en bedankt voor je positieve feedback!

Leuk en leerzaam.

Prima training, de E-learning sluit goed aan en er zijn veel bruikbare dingen uit te halen.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je de training leuk en leerzaam vond, en dat de E-learning goed aansloot bij je behoeften. We hopen dat je de geleerde kennis en vaardigheden met succes zult kunnen toepassen in je werk!

Overzichtelijk, prettig, begrijpelijk en goed gedoseerd

Leuke filmpjes, met een soort standaard routine waardoor je snel in de gaten hebt hoe je er mee om kan gaan. Stimuleert de leergierigheid om het volgende filmpje te bekijken.

Hallo Marcel, We zijn blij om te horen dat je onze training overzichtelijk, prettig, begrijpelijk en goed gedoseerd vond. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen dat je de geleerde kennis en vaardigheden met succes zult kunnen toepassen in je werk!

Prettig leren, goede uitleg

Modules zijn goed opgebouwd, het is een prettige manier van leren en geleerde kan direct in de praktijk worden geoefend middels de extra documenten en voorbeeld templates

Hi Natasja, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je onze training als prettig hebt ervaren en dat de modules goed opgebouwd waren. Goed om te horen dat je de geleerde kennis en vaardigheden direct in de praktijk kunt toepassen met behulp van de extra documenten en voorbeeld templates die we bieden. Heel veel succes met Lean verbetertrajecten.

Fijne manier van leren!

Ik heb de Yellow, Orange, Green en Black belt opleidingen bij Lean.nl gedaan. Duidelijke korte filmpjes met daaronder teksten en aan het eind van de modules vaak een quiz. Heel fijn om op deze manier door de stof te gaan.

Hallo Erik, Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat onze korte en duidelijke filmpjes, ondersteund door teksten en quizzen, hebben bijgedragen aan jouw leerervaring. We wensen je veel succes bij het toepassen van de opgedane kennis en vaardigheden in de praktijk!

Prima online opleiding

Ik heb de online Lean Black Belt training gevolgd. Mooie duidelijke opzet, waarbij elk hoofdstuk is voorzien van een leuke animatie waardoor je de hoofdpunten al krijgt uitgelegd. Elke hoofdstuk afgesloten met een aantal controle vragen. Aanrader.

• Welke Lean training heb je gevolgd? Lean Black Belt

Kennis is goed bruikbaar in de praktijk

Ik vond de stof heel compleet en toereikend. En ik heb er gelijk iets aan gehad in mijn Lean praktijk.

• Welke Lean training heb je gevolgd? Lean Black Belt

Prima online training!

Fijn om in deze bijzondere tijd ( Corona) toch deel te kunnen nemen aan een goede Lean training! Ik heb de Green belt training online kunnen volgen. De lesstof met afwisselend filmpjes en voorbeelden uit de praktijk waren duidelijk en begrijpelijk. Fijn dat ik mijn kennis weer verder heb weten uit te breiden.

• Welke Lean training heb je gevolgd? Lean Green Belt

Efficiente online Lean e-learning training, direct in de praktijk te gebruiken

Pragmatisch en efficiente training, praktisch als je zelfstandig een mini project start om kleine verbeteringen te realiseren. Met deze training leer je hoe je dit aan kunt pakken en beschik je over basis tools en technieken van de LEAN methode. Handig dat het online Lean e-learning is zodat je zelf je tijd kunt plannen om aan de Belt te werken.

• Welke Lean training heb je gevolgd? Lean Yellow Belt

Efficiente online e-learning training voor een kennismaking en basisbegrip van Lean.

Ideeal voor mensen die nog niet bekend zijn met LEAN en zich hierin willen verdiepen om op de hoogte te zijn van de basisprincipes ivm deelname aan een project of uit persoonlijke interesse . Handig dat je zelf je tijd kunt plannen om aan de Belt te werken.

Online elearning modules volgen in een intuitieve omgeving op je eigen tempo!

Na het lezen van diverse boeken over Lean, de filosofie, het onstaan en 'lean voor dummies' de stap gezet om online elearnings te gaan volgen via lean.nl De wijze waarop de content wordt gepresenteerd (animaties + tekst), het formaat van de modules (geen overload aan theorie) i.c.m. de korte toetsen volgend op (sommige) modules werkt zeer prettig! Het concept met een maandabbonement is top en brengt Lean voor veel mensen dichterbij. Kan dit echt aanbevelen!

Geweldige manier om je kennis te vergroten en direct toe te passen.

Ik heb de Lean Green belt opleiding online gevolgd. De combinatie met filmpjes en tekst maken het erg makkelijk de behandelde theorie goed te onthouden. Verder kan ik de test vragen tussendoor na (bijna) ieder onderdeel erg waarderen.

Emmakade 59 8921 AG Leeuwarden

Over Lean.NL

Ontdek de Kracht van Lean.nl: Meesterlijk Verbeteren Lean.nl is hét toonaangevende internationale trainingsinstituut voor Lean professionals die hun grenzen willen verleggen. Wij bieden Lean trainingen, van White Belt tot en met Master Black Belt, die je meenemen op een reis van continue verbetering en persoonlijke groei. Lean.nl biedt ook Engelstalige Lean-trainingen aan op www.dmaic.com. Bovendien ondersteunt Lean.nl organisaties bij het creëren van een cultuur waarin continu verbeteren centraal staat, door middel van op maat gemaakte opleidings- en adviestrajecten. Bij Lean.nl geloven we dat Lean meer is dan een managementfilosofie: het is een levenswijze die je moet beleven. Onze unieke aanpak omvat bedrijfsbezoeken aan toonaangevende bedrijven, en jaarlijkse studiereizen naar het hart van Lean, Japan. Kies voor de allerbeste kwaliteit met Lean.nl Lean gaat over het voortdurend verhogen van de lat, vooral op het gebied van kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: toptrainers die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Wat onderscheidt Lean.nl van de rest? Praktijkgericht: Lean is pas echt waardevol als je de opgedane kennis effectief kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn daarom nauw afgestemd op de realiteit en de uitdagingen waarmee organisaties dagelijks te maken hebben. Bij Lean.nl werk je samen met toptrainers en adviseurs die hun Lean-expertise jaarlijks in Japan up-to-date houden. Onze passie voor Lean dragen we uit, zowel in het klaslokaal als daarbuiten. We leren samen, van en met elkaar. Just-in-Time: Wij zorgen ervoor dat jouw mensen direct een waardevolle bijdrage leveren aan de uitmuntendheid van organisaties en processen. Certificering: Alle Lean-trainingen van Lean.nl zijn geaccrediteerd door het 'Lean Competency System' van Cardiff University. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals. Dmaic.com | The leading educator for Lean professionals.