Aanstekelijk en leerzaam

Zeer toegankelijke leerstof.

Leerzaam en gezellig

Anend heeft ons de gehele training enthousiast begeleid en ons de lean theorie aan de hand van eigen voorbeelden aangeleerd. Daarnaast maakt hij gebruik van leerzame oefeningen om je een feeling te geven met de theorie.

Anend is a genius trainer

With a lot of hands on experience and personal /professional stories to share making it an interesting and captivating training to follow.

Top ervaring, leerzame training

Het was een leerzame en leuke ervaring. De training gaf veel nieuwe inzichten en een mooie basis om uiteindelijk door te groeien naar de black belt.

Enorm leerzaam

Tijdens de avonden heb ik enorm veel geleerd van Anend. Hij is een enthousiaste trainer en maakte de avonden interactief door leuke games en werk vormen. Bedankt Anend!

Amazing

The course was amazing. Anend is an amazing teacher and share a lot of knowledge. I am happy with the classes and all I’ve learned and shared.

Hele leuke training/trainer, die de groep goed betrekt bij de praktische inhoud van Lean!

Heel positief ervaren, leuke opdrachten en oefeningen. Fijn dat het niet gefocust is alleen op de theorie stof.

Zeer degelijke inleiding op Lean

Zeer degelijke inleiding op Lean met veel verdieping, context en voorbeelden. Heb ook Lean bij andere aanbieders gevolgd, maar vond deze van zeer goede kwaliteit.

Goede E-learning.

Goede E-learning, de stof leest goed weg icm alle filmpjes en voorbeelden ga je er best goed doorheen. Het is ook prettig, dat je op eigen tempo door de E-learning heen kan wat best handig is met een fulltime baan en een druk gezin! Een aanrader!

Fijne e-learning

Door de korte filmjes en een paar vragen naderhand, kon ik het goed onthouden en vond ik de e learning makkelijk te doorlopen!

Interessante theorieën werden op een praktische en enthousiaste wijze gebracht

Als niet commercieel ingestelde dienstverlener stapte ik tamelijk groen de Lean-greenbelt-opleiding in. Doordat de instructeur de interessante materie op zeer enthousiaste en praktijkgerichte wijze behandelde, werd ik meegezogen in de wereld van procesoptimalisatie. Veel voor mij volledig nieuwe begrippen en onbekende afkortingen vlogen mij om de oren, maar in plaats van afkeer tegen het onbekende te krijgen, smaakten deze naar meer naarmate de opleiding vorderde. Na het examen met goed gevolg te hebben afgelegd ben ik dan ook enthousiast doorgegaan en heb aanvullend de blackbelt behaald. Uiteindelijk heeft deze opleiding geresulteerd in dat ik nu een Hbo-opleiding bedrijfskunde volg. Al met al een opleiding welke meer teweeg heeft gebracht in mijn leven dan dat ik vooraf had bedacht, zowel in mijn werk als in mijn privéleven. Met de instructeur heb ik nog altijd contact. Echt top!

Wat een top feedback! Het is ontzettend inspirerend om te horen dat de Lean-Greenbelt-opleiding zo'n grote impact heeft gehad op je professionele en persoonlijke groei. En leuk om nog altijd contact te hebben.

Prima, duidelijke, overzichtelijke training

De training is gemakkelijk te volgen en het is erg prettig dat je kunt stoppen waar je wilt en het daarna weer oppakken. De opbouw van de cursus is helder en duidelijk, uitleg is goed en de vragen maken dat je de stof echt goed begrijpt.

Bedankt voor je mooie feedback! Het is geweldig om te horen dat de training gemakkelijk te volgen is en dat je de flexibiliteit hebt om te stoppen en later weer verder te gaan. Heel veel succes met je verbetertrajecten.

Ontzettend goede, hands-on training. Direct toepasbeer in de praktijk. Anend is heel deskundig in het Lean vak en weet de stof duidelijk en simpel over te brengen naar alle deelnemers.

Wat een prachtige review, Alexander. Ik ben er echt blij mee. Ik wens jullie heel veel succes met de verbetertrajecten. Gezien jullie inzet moet dat helemaal goedkomen.

Het verandert je manier van denken, op een positieve manier

Lean is een hele goede methode, om zaken blijvend op te lossen. De manier van het geven van training is heel prettig. De trainer is heel kundig. Je wordt aangemoedigd om zelf te gaan verbeteren. Voor mij heeft het blijvend mijn werkplezier vergroot.

Bedankt voor je positieve reactie! Het is prettig om te horen dat je de manier van training geven als plezierig heb ervaren en dat de trainer zeer deskundig is. Ik wens je heel veel succes met je verbetertrajecten.

Leerrijk omdat deze training je leert wat je moet om: niet hard, maar SLIM te werken.

Doordat ik de Lean training heb gevolgd kan ik nu makkelijk onnodige handelingen in werkprocessen ontdekken en laten verwijderen. De quick wins zijn een grote plus punt voor de organisatie. Verder helpt het heel veel om te werken conform de DMAIC. De brownpaper sessies leveren ook elke weer een positief resultaat op. Dus overall heeft deze training mij geleerd om het reviewen van processen in de juiste volgorde te doen, zodat: 1. Aspecten niet vergeten worden 2. Quick wins en verspilllingen binnen processen herkent worden.

Wat geweldig om te horen, Abigail! Super bedankt voor de mooie feedback. Ik wens je heel veel succes met Lean.

Als klant ben ik zeer tevreden over de klantenservice en de on-line certificering

Aangezien ik al een tijdje bezig was met Lean activiteiten, ben ik bij Lean.nl terecht gekomen om via een on-line training een Black Belt Lean te halen. De training is logisch opgebouwd met DMAIC als leidraad. Alle aspecten die ertoe doen komen aan de orde, zowel de menselijke/cultuur zaken als de gereedschappen en de achterliggende filosofie. Het vergt wat doorzettingsvermogen om de opleiding en de quiz vragen helemaal door te nemen, maar ik heb er heel wat van opgestoken. Ik leerde een paar technieken kennen die ik nog niet was tegen gekomen. De communicatie met Lean.nl over een paar vragen die ik had vooraleer ik aan de opleiding kon beginnen, liep zeer vlot.

Heel hartelijk dank Dominique. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.

Leuke inspirerende opleiding

Ik heb naast de kennismaking met Lean ook de Green en Black belt bij Lean.nl van Anend mogen volgen. De trainingen zijn zo waardevol, omdat het heel goed toepasbaar is in de dagelijkse praktijk. Zeker als je collega(s) ook getraind zijn werkt het als een vliegwiel. Je blijft verbeteren.

Hallo Frank, bedankt dat je jouw positieve ervaring hebt gedeeld. Echt heel blij met deze review.

Perfecte handvaten om processen te verbeteren!

Een uitstekend hulpmiddel/ondersteuning voor continue verbeteren en dit te creëren in dagelijkse gang van zaken.

Dankjewel voor je feedback Joyce.

Een zeer leerzame cursus met goede ondersteuning

De cursus was goed opgezet en heb ik als prettig ervaren. Ook de powerpoint presentatie is prima als naslagwerk te gebruiken.

Dankjewel, Sjaak, voor de mooie feedback. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Heel veel succes met je verbetertrajecten.

Nice way of learning and improving

When the will of having success in life is combined with good institution to guide you for that achievement, it becomes easier and pleasant to reach it smoothly. I super recommend anybody to try and feel the results.

Thank you for your wonderful feedback! You've beautifully captured the essence of success in life.

Fijne manier van leren!

Aan de hand van korte filmpjes en teksten wordt de stof behandeld. De filmpjes zijn duidelijk. Het is erg gemakkelijk om steeds een deeltje (bijvoorbeeld een module) te volgen en op een ander tijdstip weer verder te gaan. Toen ik toch een paar vragen had, heb ik gebeld en ben ik erg goed geholpen! Echt een aanrader!

Wat een mooie review Erik. Dankjewel.

Hele nuttige cursus

Goede ervaring met de docent en het aangeboden lesmateriaal. Een cursus waar je in de praktijk zeker mee vooruit kan. Het analyseren van processen, het verbeteren en controleren.

Dankjewel Ramon voor de positieve review.

Leerzaam op korte termijn

Ik merk dat ik tijdens en kort na de cursus iets had aan de informatie. Dat merkte ik ook aan collega’s. Echter, de kennis vervloog vrij snel en ik zou nu niet zo snel meer iets zinnigs over LEAN kunnen zeggen. Wellicht komt dit omdat er na de cursus weinig aandacht meer voor LEAN is geweest.

Bedankt voor het delen van je ervaring Sabine. Het is inderdaad jammer te lezen dat er na de training weinig aandacht is besteed aan Lean. Bij Lean.nl streven we ernaar om al onze klanten 100% tevreden te stellen. Als ik je kan helpen bij het behouden van de Lean-kennis, dan hoor ik dat graag.

Leuke manier om je kennis te vergroten

Ik heb de Yellow belt training bij Lean.nl gevolgd. Ik heb dit als leuk en zeer leerzaam ervaren. Begelijdin gehad van een goede docent met veel praktijk voorbeelden. De Yellow belt training heb fysiek gevolgd binnen het bedrijf en opvolgend de online training op eigen tempo kunnen doen, de filmpjes en theorie uitleg is goed te volgen en super leerzaam. Ik zou deze cursus aan iedereen aanbevelen om een training van Lean.nl te volgen!

Dankjewel Christian, voor deze top review.

veel informatie en leerzaam

leuke training en veel nuttige tips

Dankjewel Johan voor de mooie en positieve review.

Over Lean.NL

Ontdek de Kracht van Lean.nl: Meesterlijk Verbeteren Lean.nl is hét toonaangevende internationale trainingsinstituut voor Lean professionals die hun grenzen willen verleggen. Wij bieden Lean trainingen, van White Belt tot en met Master Black Belt, die je meenemen op een reis van continue verbetering en persoonlijke groei. Lean.nl biedt ook Engelstalige Lean-trainingen aan op www.dmaic.com. Bovendien ondersteunt Lean.nl organisaties bij het creëren van een cultuur waarin continu verbeteren centraal staat, door middel van op maat gemaakte opleidings- en adviestrajecten. Bij Lean.nl geloven we dat Lean meer is dan een managementfilosofie: het is een levenswijze die je moet beleven. Onze unieke aanpak omvat bedrijfsbezoeken aan toonaangevende bedrijven, en jaarlijkse studiereizen naar het hart van Lean, Japan. Kies voor de allerbeste kwaliteit met Lean.nl Lean gaat over het voortdurend verhogen van de lat, vooral op het gebied van kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: toptrainers die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Wat onderscheidt Lean.nl van de rest? Praktijkgericht: Lean is pas echt waardevol als je de opgedane kennis effectief kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn daarom nauw afgestemd op de realiteit en de uitdagingen waarmee organisaties dagelijks te maken hebben. Bij Lean.nl werk je samen met toptrainers en adviseurs die hun Lean-expertise jaarlijks in Japan up-to-date houden. Onze passie voor Lean dragen we uit, zowel in het klaslokaal als daarbuiten. We leren samen, van en met elkaar. Just-in-Time: Wij zorgen ervoor dat jouw mensen direct een waardevolle bijdrage leveren aan de uitmuntendheid van organisaties en processen. Certificering: Alle Lean-trainingen van Lean.nl zijn geaccrediteerd door het 'Lean Competency System' van Cardiff University. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals. Dmaic.com | The leading educator for Lean professionals.