Praktische opleiding met theoretische onderbouwing.

Levendige docenten die afwisseling brengen in de theorie. Soms schakelen van productieomgeving naar dienstverlening. Het in de praktijk brengen door een project parallel te laten lopen werkt erg goed.

Leuke en interactieve manier van training geven!

Enthousiaste trainer die op een leuke en interactieve manier ons heeft meegenomen in de lean-wereld! Praktisch en leerzaam.

Van A tot Z goed georganiseerd!

Uit een voor selectie van een aantal video creators, was Rangin Studio uitgekozen om de trip naar Japan vast te leggen. Het was een geweldige ervaring en alles was zeer goed georganiseerd.

Een uitstekend georganiseerde ervaring die de theorie met de praktijk verbind!

Uitstekend georganiseerd, met oog voor alle deelnemers. Daardoor kan je je volledig richten op de training, workshops en diverse bezoeken. Je ervaart Lean op diverse manieren de praktijk. Dit verrijkt je kennis en zorgt voor een diepe verbinding tussen praktijk en theoretische kennis. Een aanrader!

Hoe LSS tot leven wordt gebracht!

Anend geeft de cursus interessant, levendig en leuk met heel veel herkenbare praktijkvoorbeelden! Een aanrader als je diensten verleent in de ICT & gezondheidszorg.

Fijne docent en goed georganiseerd

Wij hebben vanuit ons bedrijf met een groep van 8 mensen bij Lean.nl de Lean Six Sigma Black Belt training gevolgd. De trainer is heel gedreven en enthousiast en kan dit goed overbrengen, het cursusmateriaal is uitstekend en de voorbereiding op het examen ook. Dit is zeker een aanrader voor Lean en Six Sigma opleidingen!

Positief en leerzaam.

Zeer praktische cursus die direct toepasbaar is op de praktijk.

Enthousiaste en duidelijke training.

De training voor black belt is pittig, maar Ahnend heeft ons de lastige statistiekvraagstukken helder uitgelegd. Ik miste alleen een praktijkopdracht tijdens de training, het was veel theorie.

super ervaring en cursus

Een plezierige cursus greenbelt gevolgd in een ontspannen sfeer.

Goede opbouw naar het examen

De 6 lesdagen vormden een goede en gestructureerde voorbereiding voor het examen. Omdat er 6 dagen de tijd was, hadden we voldoende tijd voor verdieping en het stellen van vragen. Dankzij het enthousiasme van Anend was het makkelijk om de aandacht erbij te houden. Een verbeterpunt is het lesmateriaal. Ik zou graag een boekje o.i.d. hebben gekregen naast de powerpoint-sheets in pdf-formaat.

Goede uitleg van stof, opdrachten in de praktijk brengen is leuk.

praktische toepasbare stof, prettige uitleg, goede instructie voor examen.

Heijunka ;) leuke mix van theorie en praktische opdrachten!

Waarom geen 10? ik had een extern bezoek wel erg leuk gevonden, een productiebedrijf bezoeken die het ook echt heeft toegepast. Verder erg leuke instapcursus op het gebied van lean, Anend kan het goed en luchtig brengen. Avonden duurde niet te lang, ook dat is belangrijk na een volle dag werk. Al met al erg positief over!

Wederom een interessante training, bruikbaar voor de praktijk gegeven door een top trainer met veel kennis, kunde en ervaringen.

Goede manier van les geven, theorie en praktijk goed gemixt!

Goede ervaring gehad. Leuke lessen gehad in groepverband!

Anend is een trainer met veel passie, enorme kennis en oprechte interesse in zijn cursisten

Erg positieve ervaring. De trainer snapt wie zijn cursisten zijn en wat zij nodig hebben. Met zijn kennis van Lean en interesse in de mensen weet hij dit feilloos toe te passen. Anend is altijd positief en vrolijk en weet de bijeenkomsten interessant én leuk te maken.

Inspirerende sessies met een goede vertaling naar de praktijk

De Lean Six Sigma Black Belt sessies waren erg inspirerend. Anend kan goed en boeiend vertellen. Continue een vertaling naar wat het in de praktijk (bij de eigen business) betekent en hoe eea toepasbaar kan zijn.

Anend is een gedegen trainer met niet alleen theoretische maar vooral ook practische kennis!

In a nutshell, ik heb vooral veel kennis en ervaring opgedaan met het toepassen van de lean methoden en tools tijdens de training aan de hand van de praktijkcases die de deelnemers mee namen, en de ondersteuning en voorbeelden uit de praktijk daarbij van Anend. En dat maakt voor mij het verschil voor het volgen van een dergelijke training. Anend = Lean.nl! Cheers, Sidney

Erg goed

Anend is enthousiast en heeft echt kennis van zaken

Ervaren trainer die praktijk ervaringen gebruikt in de lessen

Theorie wordt op een leuke en interessante manier gebracht. Voldoende afwisseling tussen theorie en praktijk. Ruimte voor eigen inbreng. Geeft voldoende houvast om theorie toe te passen in eigen situatie.

Leuke en interessante ervaring om mee te maken!

Na een aarzelend begin ben ik toch step by step enthousiast geworden. Ook het eten was erg lekker!

Fijne lesdagen, voldoende variatie in theorie en praktijk

Ik heb in drie maanden tijd veel geleerd en vond het elke keer weer fijn om samen met de groep de lessen te volgen. Geen saai moment gehad!

Leerzame training en prettige trainer

Fijn dat theorie en praktische opdrachten werden afgewisseld. Ook erg prettig dat de stof aan het begin van iedere trainingsdag werd herhaald, waardoor de rode draad snel duidelijk werd.

Goede opbouw van cursus Lean met genoeg herhaling en duidelijke voorbeelden

Anend geeft goed en duidelijke uitleg, komt met voorbeelden uit de praktijk en blijft prikkelen.

Boeiende lessen met stof die goed aansluit op de praktijk. Iedere les een goede herhaling van de lesstof van de voorgaande keren.

Leuk en inspirerend

Ontzettend leuke training gegeven door een leuke en inspirerende trainer, ik gun iedereen een training met Anend.

Over Lean.NL

Wat doet Lean.nl? Lean.nl is een internationaal training instituut voor Lean professionals. Ook biedt Lean.nl organisaties opleidings- en adviestrajecten voor de implementatie van een cultuur van Continu Verbeteren. Wij bieden Lean trainingen voor White Belt, Yellow Belt, Orange Belt, Lean Green Belt en Lean Black Belt. Bij Lean.nl vinden we Lean ‘way of life’ die je moet ervaren. Excursies naar bedrijven zoals Mercedes, Audi en Becks zijn vaak onderdeel van onze trajecten. Daarnaast organiseren we elk jaar een studiereis naar Japan. Met Lean.nl kies je voor kwaliteit Lean over continu verbeteren. Over de lat telkens een beetje hoger leggen, zeker als het gaat om kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: trainers van topkwaliteit die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Ontdek de wereld van Lean via onze Lean trainingen, adviestrajecten of Japan Studiereizen. Verander jouw kijk op processen. Zet jezelf op voorsprong met Lean.nl Wat maakt Lean.nl onderscheidend? Praktijkgericht –Lean is alleen waardevol wanneer je de kennis ook écht kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn altijd toegesneden op de praktijk van nu en bestaande uitdagingen in organisaties. Bij Lean.nl werk je met top trainers en adviseurs die ieder jaar in Japan hun kennis van Lean up to date houden. Lean als way of life - Die passie dragen we graag uit. In het leslokaal, maar ook daarbuiten. Leren doen we met elkaar en van elkaar. Just in Time – Wij zorgen ervoor dat jouw mensen meteen een waardevolle bijdrage leveren aan excellente organisaties en processen. Certificering: Alle Lean trainingen zijn geaccrediteerd door het ‘Lean Competency System’ van Cardiff University. Lean Competency System heeft wereldwijd een leidende positie op het gebied van onderzoek en educatie in innovatie en toepassingen van Lean in diverse sectoren. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals | www.lean.nl