Super interessant met duidelijk uitleg

Super mooi omschreven en duidelijk zodat je meteen begrijp wat er bedoelt wordt en duidelijk beeld geeft

Dankjewel voor je mooie review, Justin.

Legt de kern goed uit op een leuke manier & veel goede voorbeelden

Vanaf de 1e training kreeg ik al snel het gevoel dat we goed voorbereid worden op het theorie- en praktijkexamen. Tijdens de trainingen kregen we ook veel goede voorbeelden, waardoor alles beter bleef hangen. Zeker een aanrader!

Dankjewel voor je mooie review, Daniel.

Zeer leerzame en interactieve training.

Leerzaam, leuk, interactief en interessant. Trainer nam de tijd en stond stil bij de juiste punten.

Dankjewel voor je mooie review, Zubair. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Hele fijne cursus

Ik vond het een super leuke cursus. Anand heeft de stof heel goed en op een leuke manier overgebracht. Er was een goede balans tussen theorie en praktijk.

Dankjewel voor je mooie review, Dua. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Hele leuke goede en leerzame training!!

Echt een aanrader, veel geleerd en hij ging geduldig de termen met je doornemen!

Dankjewel voor je mooie review, Farchanda. Heel veel succes met je verbetertrajecten.

Geweldige manier van leren

Eenvoudig om de basiskennis op te doen doormiddel van informatieve video’s en tekst.

Dankjewel voor je mooie review, Divano.

Super! Heb al zin om verder te gaan leren

Goede manier om Lean verder te beheersen, ik zou misschien alleen als tip mee geven om wat meer quiz vragen te doen per module

Dankjewel voor je mooie review, Tim. De quizvragen gaan we uitbreiden.

Een duidelijke basiscursus die inzichten geeft in wat LEAN werken eigenlijk inhoud

Een duidelijke cursus die mij nieuwe inzichten heeft gegeven in het LEAN werken. Ik heb deze cursus gevolgd met mijn werkveld als achtergrond, de huisartsenpraktijk. Soms lijkt het erg gericht op het bedrijfsleven maar door de patiënt als onderwerp bij het volgen van sommige hoofdstukken er bij te houden kan je veel toch goed toepassen

Dankjewel voor je review, Eline.

Geweldige laagdrempelige manier om in je eigen tijd en eigen tempo te doen.

Enorme diepgang en heldere uitleg, aangevuld met filmpjes, voorbeelden en visualisaties. Daarnaast mag je al het lesmateriaal gebruiken voor jezelf.

Dankjewel voor je mooie review, Herman.

Herkenbaar! Goede structuur van de cursus

De cursus is goed opgebouwd en maakt inzichtelijk waarom het van belang is LEAN te werken in een organisatie. Hier en daar zaten er wat spellingsfoutjes in de cursus wat afbreuk doet aan de kwaliteit. Bij quiz S5 was het antwoord inconsistent aan de voorafgaande informatie.

Dankjewel voor je review, Carmelita.

Praktische handvaten!

Super leuke trainingen gevolgd van Anend, biedt veel praktische handvaten.

Dankjewel voor je mooie review, Dennis. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Online studeren via Lean.nl verloopt via een zeer efficiënte en plezierige e-learning.

Mijn ervaring met lean.nl is zeer positief.

Dankjewel voor je mooie review, Remco.

Theorie vanuit de praktijk

De training werd op basis van de DMAIC structuur gegeven en toegelicht met interessante voorbeelden uit de praktijk. A.h.v. theorie, oefeningen en video’s wordt in informele setting in een aantal sessies de stof besproken. De verhouding theorie en interactie is goed in balans. Bedankt voor het voorbereiden op het examen, ik ben ervan overtuigd dat onze groep gaat slagen.

Dankjewel voor je mooie review, Wim. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Fantastische training door een uitmuntende trainer.

De trainer is ontzettend goed van stof en weet precies hoe je een interessante training geeft zonder dat het gaat vervelen.

Goede interactieve lessen

De lessen op locatie door Anend zijn leuk en interessant. De e-learning laat af en toe wat te wensen over in overzicht, gramatica, en herhaling.

Goed gebruik van realtime voorbeelden en interactieve oefeningen

Als een starter in Lean, vond ik het heel fijn dat er meer body is gegeven aan het lean concept doordat de trainer een goede balans gaf in leuke voorbeelden en oefeningen die helpen om het beter te begrijpen

Inspirerend en leerzaam

Anend is een enthousiaste trainer met veel praktijkervaring. Voor elke situatie wel een aanpak met link naar de theorie.

Positief

Goede training met energieke trainer. Leuke praktijk voorbeelden/opdrachten. Mooie combinatie met de E-learning.

Leuke trainer met energie

Ik kijk uit naar de BB training en meer diepgang.

Veel nieuwe en nuttige informatie geleerd

Ik vind lean green belt training erg nuttig en ik ga het ook direct toepassen bij mijn opdracht wat ik erg leuk vind. Anend was ook erg enthousiast, waardoor de fysieke training leuk waren om bij te wonen. Ok vond ik het erg fijn dat er elke les werd samengevat wat we tot nu toe hadden gedaan en wat de stappen zijn van lean. Hetgene dat ik alleen wel miste, is dat je een paar maanden een project doet bij een bedrijf waardoor je het ook direct echt toepast. De cases in de lessen waren nuttig, maar je leert toch het beste als je het zelf echt toepast.

Wat een goed georganiseerde online training!

Het was voor mij ideaal om deze zeer toegankelijke teaining tussen het drukke leven in te passen. Studeren is zo erg leuk.

Aanrader

Heerlijk in mijn eigen tijd en ruimte leren. Maar er is nog veel meer, want het is: volledig door stapsgewijs kennis toe te voegen, geeft verdieping waar nodig, templates om te gebruiken of ter inspiratie (want de templates zijn keurig, maar niet allemaal mjjn ding), kernachtige video's met een inclusief karakter, snelle reacties/ondersteuning op mails, en zo kan ik doorgaan. Ik had dit eerder moeten doen. Deze eigenaar weet hoe leren geleerd moet worden Kort samengevat: Aanrader!

Erg veel geleerd over de methodes en theoriën

zinvol

Vaak heb je wel een manier om problematiek aan te pakken, echter met de lean methodiek krijg je meer inzicht hoe de doelen te halen of problemen te voorkomen.

overzichtelijk en duidelijk

Een hele goeie start

Over Lean.NL

Ontdek de Kracht van Lean.nl: Meesterlijk Verbeteren Lean.nl is hét toonaangevende internationale trainingsinstituut voor Lean professionals die hun grenzen willen verleggen. Wij bieden Lean trainingen, van White Belt tot en met Master Black Belt, die je meenemen op een reis van continue verbetering en persoonlijke groei. Lean.nl biedt ook Engelstalige Lean-trainingen aan op www.dmaic.com. Bovendien ondersteunt Lean.nl organisaties bij het creëren van een cultuur waarin continu verbeteren centraal staat, door middel van op maat gemaakte opleidings- en adviestrajecten. Bij Lean.nl geloven we dat Lean meer is dan een managementfilosofie: het is een levenswijze die je moet beleven. Onze unieke aanpak omvat bedrijfsbezoeken aan toonaangevende bedrijven, en jaarlijkse studiereizen naar het hart van Lean, Japan. Kies voor de allerbeste kwaliteit met Lean.nl Lean gaat over het voortdurend verhogen van de lat, vooral op het gebied van kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: toptrainers die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Wat onderscheidt Lean.nl van de rest? Praktijkgericht: Lean is pas echt waardevol als je de opgedane kennis effectief kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn daarom nauw afgestemd op de realiteit en de uitdagingen waarmee organisaties dagelijks te maken hebben. Bij Lean.nl werk je samen met toptrainers en adviseurs die hun Lean-expertise jaarlijks in Japan up-to-date houden. Onze passie voor Lean dragen we uit, zowel in het klaslokaal als daarbuiten. We leren samen, van en met elkaar. Just-in-Time: Wij zorgen ervoor dat jouw mensen direct een waardevolle bijdrage leveren aan de uitmuntendheid van organisaties en processen. Certificering: Alle Lean-trainingen van Lean.nl zijn geaccrediteerd door het 'Lean Competency System' van Cardiff University. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals. Dmaic.com | The leading educator for Lean professionals.