Zeer duidelijke uitleg, goed te volgen op eigen tempo

De training fysiek gevolgd in vier avonddelen, aangevuld met de volledige e-learning is dit een zeer goede combinatie praktijk en theorie waar we goed van elkaar hebben kunnen leren! Anend is een zeer bekwame trainer in het Lean gedachtegoed. Zeer prettig in de uitleg, maar ook in interactie en omgang.

Dankjewel voor je mooie feedback, Pascal. Leuk dat je erbij was en van jou heb ik ook weer een paar nieuwe werkvormen "gepikt".....

Zeer nuttige training in de perfecte vorm!

De training is zeer fijn vormgegeven. Zowel visueel als tekstueel!

Dankjewel voor je mooie feedback, Robin.

De juiste handgrepen op 1 plek

Zeer interessante omgeving en precies wat ik nodig had. Alles wat je weet uit ervaring en wat nieuw is bijgekomen is in een jasje gegoten. De termen en technieken zorgen ervoor dat je gestructureerd kan beginnen.

Dankjewel voor je mooie review, Francois.

Heel veel nuttige informatie in een korte tijd

Mijn cursus bij lean.nl heeft mij veel informatie gegeven om lean toe te passen op mijn komende werkende bestaan. Wel werd ik gek van het liedje van de filmpjes

Dankjewel voor je feedback, Luuk.

Uitstekend!

Geeft goed en duidelijk uitleg! Praktijk opdrachten zijn leerzaam en helder!

Dankjewel voor je mooie review, Petra.

Eigen tempo bepalen

Ik vind het fijn om mijn eigen moment en tempo te kunnen bepalen om de lessen tot mij te nemen. Ik vind het ook prettig dat ik dat online kan doen en niet met een boek.

Dankjewel voor je review, Lara.

Super interessant met duidelijk uitleg

Super mooi omschreven en duidelijk zodat je meteen begrijp wat er bedoelt wordt en duidelijk beeld geeft

Dankjewel voor je mooie review, Justin.

Legt de kern goed uit op een leuke manier & veel goede voorbeelden

Vanaf de 1e training kreeg ik al snel het gevoel dat we goed voorbereid worden op het theorie- en praktijkexamen. Tijdens de trainingen kregen we ook veel goede voorbeelden, waardoor alles beter bleef hangen. Zeker een aanrader!

Dankjewel voor je mooie review, Daniel.

Zeer leerzame en interactieve training.

Leerzaam, leuk, interactief en interessant. Trainer nam de tijd en stond stil bij de juiste punten.

Dankjewel voor je mooie review, Zubair. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Hele fijne cursus

Ik vond het een super leuke cursus. Anand heeft de stof heel goed en op een leuke manier overgebracht. Er was een goede balans tussen theorie en praktijk.

Dankjewel voor je mooie review, Dua. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Hele leuke goede en leerzame training!!

Echt een aanrader, veel geleerd en hij ging geduldig de termen met je doornemen!

Dankjewel voor je mooie review, Farchanda. Heel veel succes met je verbetertrajecten.

Geweldige manier van leren

Eenvoudig om de basiskennis op te doen doormiddel van informatieve video’s en tekst.

Dankjewel voor je mooie review, Divano.

Super! Heb al zin om verder te gaan leren

Goede manier om Lean verder te beheersen, ik zou misschien alleen als tip mee geven om wat meer quiz vragen te doen per module

Dankjewel voor je mooie review, Tim. De quizvragen gaan we uitbreiden.

Een duidelijke basiscursus die inzichten geeft in wat LEAN werken eigenlijk inhoud

Een duidelijke cursus die mij nieuwe inzichten heeft gegeven in het LEAN werken. Ik heb deze cursus gevolgd met mijn werkveld als achtergrond, de huisartsenpraktijk. Soms lijkt het erg gericht op het bedrijfsleven maar door de patiënt als onderwerp bij het volgen van sommige hoofdstukken er bij te houden kan je veel toch goed toepassen

Dankjewel voor je review, Eline.

Geweldige laagdrempelige manier om in je eigen tijd en eigen tempo te doen.

Enorme diepgang en heldere uitleg, aangevuld met filmpjes, voorbeelden en visualisaties. Daarnaast mag je al het lesmateriaal gebruiken voor jezelf.

Dankjewel voor je mooie review, Herman.

Herkenbaar! Goede structuur van de cursus

De cursus is goed opgebouwd en maakt inzichtelijk waarom het van belang is LEAN te werken in een organisatie. Hier en daar zaten er wat spellingsfoutjes in de cursus wat afbreuk doet aan de kwaliteit. Bij quiz S5 was het antwoord inconsistent aan de voorafgaande informatie.

Dankjewel voor je review, Carmelita.

Praktische handvaten!

Super leuke trainingen gevolgd van Anend, biedt veel praktische handvaten.

Dankjewel voor je mooie review, Dennis. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Online studeren via Lean.nl verloopt via een zeer efficiënte en plezierige e-learning.

Mijn ervaring met lean.nl is zeer positief.

Dankjewel voor je mooie review, Remco.

Theorie vanuit de praktijk

De training werd op basis van de DMAIC structuur gegeven en toegelicht met interessante voorbeelden uit de praktijk. A.h.v. theorie, oefeningen en video’s wordt in informele setting in een aantal sessies de stof besproken. De verhouding theorie en interactie is goed in balans. Bedankt voor het voorbereiden op het examen, ik ben ervan overtuigd dat onze groep gaat slagen.

Dankjewel voor je mooie review, Wim. Heel veel succes met je Lean trajecten.

Fantastische training door een uitmuntende trainer.

De trainer is ontzettend goed van stof en weet precies hoe je een interessante training geeft zonder dat het gaat vervelen.

Goede interactieve lessen

De lessen op locatie door Anend zijn leuk en interessant. De e-learning laat af en toe wat te wensen over in overzicht, gramatica, en herhaling.

Goed gebruik van realtime voorbeelden en interactieve oefeningen

Als een starter in Lean, vond ik het heel fijn dat er meer body is gegeven aan het lean concept doordat de trainer een goede balans gaf in leuke voorbeelden en oefeningen die helpen om het beter te begrijpen

Inspirerend en leerzaam

Anend is een enthousiaste trainer met veel praktijkervaring. Voor elke situatie wel een aanpak met link naar de theorie.

Positief

Goede training met energieke trainer. Leuke praktijk voorbeelden/opdrachten. Mooie combinatie met de E-learning.

Leuke trainer met energie

Ik kijk uit naar de BB training en meer diepgang.

Bedrijfsgegevens

Emmakade 59

8921 AG Leeuwarden

058 843 3352

[email protected]

Over Lean.NL

Ontdek de Kracht van Lean.nl: Meesterlijk Verbeteren Lean.nl is hét toonaangevende internationale trainingsinstituut voor Lean professionals die hun grenzen willen verleggen. Wij bieden Lean trainingen, van White Belt tot en met Master Black Belt, die je meenemen op een reis van continue verbetering en persoonlijke groei. Lean.nl biedt ook Engelstalige Lean-trainingen aan op www.dmaic.com. Bovendien ondersteunt Lean.nl organisaties bij het creëren van een cultuur waarin continu verbeteren centraal staat, door middel van op maat gemaakte opleidings- en adviestrajecten. Bij Lean.nl geloven we dat Lean meer is dan een managementfilosofie: het is een levenswijze die je moet beleven. Onze unieke aanpak omvat bedrijfsbezoeken aan toonaangevende bedrijven, en jaarlijkse studiereizen naar het hart van Lean, Japan. Kies voor de allerbeste kwaliteit met Lean.nl Lean gaat over het voortdurend verhogen van de lat, vooral op het gebied van kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: toptrainers die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Wat onderscheidt Lean.nl van de rest? Praktijkgericht: Lean is pas echt waardevol als je de opgedane kennis effectief kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn daarom nauw afgestemd op de realiteit en de uitdagingen waarmee organisaties dagelijks te maken hebben. Bij Lean.nl werk je samen met toptrainers en adviseurs die hun Lean-expertise jaarlijks in Japan up-to-date houden. Onze passie voor Lean dragen we uit, zowel in het klaslokaal als daarbuiten. We leren samen, van en met elkaar. Just-in-Time: Wij zorgen ervoor dat jouw mensen direct een waardevolle bijdrage leveren aan de uitmuntendheid van organisaties en processen. Certificering: Alle Lean-trainingen van Lean.nl zijn geaccrediteerd door het 'Lean Competency System' van Cardiff University. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals. Dmaic.com | The leading educator for Lean professionals.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.