Duidelijke keuring met duidelijk rapport

De technisch expert nam niet alleen de tijd voor ons huis, maar ook om het ons te laten zien en uit te leggen. Vanwege de coronamaatregelen waren wij bang dat dit lastig zou zijn, maar met duidelijke uitleg waar we moesten kijken en foto's lukte dit prima. Heel fijn. Het rapport was vervolgens ook duidelijk.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Esmée, Wat een mooie review over onze top inspecteur Iddo. Ik zal hem dit zeker laten lezen. Hartelijk dank namens Iddo en het gehele Perfectkeur team!

Goede kwaliteit, erg behulpzaam

De keuring werd uitgevoerd zoals afgesproken. Daarnaast gaf de keurder duidelijk aan wat belangrijkere punten waren, waarom en wat er aan te (laten) doen. Ook gaf hij goede tips voor een aantal geplande cosmetische en praktische aanpassingen die wij willen maken.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Inspectie werd zeer professioneel en leuk gedaan

Enige minpuntje was de communicatie met de planner. Hier was veel onduidelijkheid in waardoor de afspraak verzet moest worden, wat vervelend was voor alle betrokken partijen. Verder erg tevreden! De inspecteur heeft uitgebreid de tijd genomen alles te controleren, gaf heldere uitleg over zijn bevindingen en was daarnaast een vriendelijke man. Tevens werd het rapport dezelfde avond nog geleverd en ook dit document was erg secuur en uitvoerig opgesteld. Heel tevreden!

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Imke, Wat fijn dat onze inspecteur een goede indruk heeft achter gelaten! En dat minpuntje.... daar gaan we zeker aan werken. Wij wensen u veel geluk toe in uw toekomstige woning. Met vriendelijke groet, Team Perfectkeur.

uitstekend

Afspraken worden zeer correct nagekomen en een uitstekende rapportage

Eerlijk,duidelijk

Inspecteur is eerlijk en geeft het allemaal duidelijk aan. Legt het ook allemaal goed uit.

Zonde van het geld

Wel vriendelijk, maar kon niet zien of er een spouwmuur was, kon niet onder de vloer kijken of er zwam zat (alleen in de put) en beoordeelde een oeroude gammele keuken met tbv invalide verlaagd aanrecht als geschikt voor gebruik (er liep alleen een deurtje aan). Vermeldde in het rapport niet dat de schuifpuien niet geopend konden worden, enz. enz. Wat zelfs door de verkopende makelaar als klushuis werd aangeduid en de aannemer een prijsindicatie van een paar ton voor gaf, hoefde volgens keurder slechts voor elfduizend euro aan te worden opgeknapt. Daar heb je dus helemaal niets aan.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Geachte A. Hoekstra, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons rapport. Onze inspecteur heeft tijdens de inspectie gemeld dat er een spouwmuur aanwezig is. Wellicht dat dit niet goed is overgekomen bij u. Wij kijken naar de huidige situatie van de woning. Er is een verschil met renoveren en noodzakelijk onderhoud / verbeterkosten. Als u van een oudere woning een nieuwbouwstaat wil maken kan dit uiteraard. Er zal dan een hogere kostenindicatie uitkomen. De schuifpuien zijn inderdaad gecontroleerd in de woning. Indien naar wens, kunnen we dit voor u aanpassen in het rapport. Mocht u nog meer opmerkingen of vragen hebben verneem ik dit graag van u. Met vriendelijke groet, Jessica

Snelle afhandeling, goede service

Voor het aanschaffen van een nieuw huis moest er een bouwkundige keuring komen. De afspraak was zeer snel ingepland, 2 of 3 dagen, en de keuring was deskundig en goed. Het rapport was diezelfde dag nog klaar en was met zorg opgemaakt met oog voor details. Daarnaast kregen we ook nog een apart boekje thuisgestuurd met alle informatie van het huis en dat voor een goede prijs.

duidelijjk

Perfectkeur kan snel handelen. Tijdens de keuring hoor je al een hoop en kijken ze naar een oplossing. Heb ook gevraagd aan het kantoor of de keurmeester onder de vloer wilde kijken dit was helaas alleen kijken in het kruipluik

Informatief

Duidelijk over alle onderhoudskosten die moeten gebeuren of wat eraan zal komen.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Mijn vragen zijn niet beantwoord

Toen ik de aanvraag deed, telefonisch bij een van uw medewerkers, schetste ik de situatie als volgt: "Er zijn in de afgelopen maanden diverse bedrijven geweest die verschillende meningen hadden over de verschillende vormen van, bijvoorbeeld, vloerisolatie en de haalbaarheid daarvan. De een stelde voor de vloer met PUR te isoleren, de ander vond dat een slecht idee. De een was van mening dat de muren geïsoleerd zouden kunnen worden, de ander vond dat onverstandig vanwege vervuiling van de spouw. Ik wil graag een onafhankelijk advies over wat de beste manier is om mijn woning aan te pakken". Het rapport lezende, kom ik tot de conclusie dat er niet specifiek op deze vragen wordt ingegaan (welke isolatiemethode werkt het beste voor mijn situatie) en dat vragen dus nog steeds onbeantwoord blijven. Daarnaast vind ik het feit dat ik drie maanden heb moeten wachten op het rapport na de inspectie geen voldoende waard.

Goede snelle service

Excellent

The inspector was very professional, knowledgeable, and detailed. He provided a thorough report very quickly

• Would you recommend us? Yes

prima en duidelijk

de controleur sprak begrijpelijke taal en legde de dingen helder uit.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Snel en op korte termijn vakkundige keuring uitgevoerd

Fijne ervaring met zowel kantoor alsook de inspecteur. Zeer snel een goed en uitgebreid rapport.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Precies de vinger op de zere plek

Prima bouwkundige keuring. De zwakke plekken van de woning werden snel gevonden. Aanbevelingen voor het oplossen van de tekortkomingen zijn duidelijk uitgelegd.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

zeer degelijke en uitgebreide keuring!

De keuring was zeer uitgebreid met een kundige inspecteur die uitgebreid de tijd nam om ons, waar nodig, extra uitleg te geven. Zeer tevreden!

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Jaap, Wij zijn ook zeer tevreden met onze inspecteur Theo! Ook zijn we erg tevreden over deze review, hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Perfectkeur

Super!

Kundig personeel en goed geholpen met alle vragen die we hadden over ons nieuwe huis.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Zorgvuldig, snel geleverd, accuraat en volledig

Afspraak snel gemaakt en inspectie snel uitgevoerd. Zorgvuldig en accuraat. Rapport gedetailleerd en binnen 1 dag geleverd. Prima. Volgende keer weer Perfectkeur.

Service fast and accurate

The service seems to have been done in good order, checking a lot of details. The appointment we only got for more than a week later, which wasn´t really a problem for us, but we would prefer to have it before the 3 days of cooling off period. The report sounded a bit ´pre-ready´, so we hope that no important details were missed.

Professioneel en duidelijk!

Super aardig geholpen. Tijdens keuring kreeg ik direct uitleg. Heel enthousiaste en kundige man. Het rapport had ik de volgende dag al in huis.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Charlene, Onze enthousiaste keurder Folkert heeft u zeer graag geholpen. Namens hem en het gehele Perfect-team: hartelijk dank voor uw review!

Vakkundig en grondig

De asbest inventarisatie verliep vakkundig en grondig. Punt van aandacht zou kunnen zijn het nog even doornemen/samen nalopen van de inspectie op het eind. Verder prima verlopen, goede communicatie, met klantenservice en inspecteur.

grondige check, goede rapportage

De bouwtechnische keuring werd grondig gedaan. Het huis werd voor zover mogelijk uiterlijk en ondergronds bekeken. Er werd overal tussen en achter gekeken om een goed beeld van de staat van het huis te krijgen. Het ontvangen rapport gaf een goed beeld de onderhoudsplanning en bijbehorende kosten op de korte, middellange en lange termijn. De kans op verrassingen op de korte termijn is daardoor geminimaliseerd

Deskundige vriendelijke man

Positief

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Mooi overzichtelijk rapport, snel en goed geleverd.

Goede ervaring met dit bureau

• De inhoud van de rapportage
  • De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie N.v.t.

Snel, duidelijk en zakenkundig

een afspraak maken ging snel, de keuring zelf verliep professioneel en het was duidelijk dat deze persoon kennis van zaken heeft. Rapport was ook duidelijk en snel in ons bezit.

Over Perfectkeur

Perfectkeur, een onderscheidend bouwtechnisch adviesbureau. Perfectie is ons vertrekpunt. Daarmee leggen wij de lat hoog. We zijn uitgegroeid tot bevlogen marktleider. De landelijke specialist in vastgoed inspecties. Betrokkenheid is de basis voor onze relatie met klanten. Dagelijks helpen wij hen vriendelijk en enthousiast, snel en zorgvuldig. Onze medewerkers zijn vasthoudend als het gaat om kwaliteit en het overtreffen van klantverwachtingen. Innovatie zit in onze genen. Voortdurend bezig met het vernieuwen van diensten en rapportages. Inspecteurs die hun werk gepassioneerd, soms eigenzinnig, maar altijd net even beter doen! Dat wordt gewaardeerd en daar zijn we trots op!