Ik voelde mij direct op mijn gemak.

Ik was best nerveus. Nog een laatste sigaret voor ik naar binnen ging. Toen zag ik er nog tegenop om nooit meer te mogen roken. Eenmaal binnen werd ik direct op mijn gemak gesteld. Toen ik klaar was en weer buiten stond had ik de bijzondere ervaring dat ik blij was een niet-roker te zijn. Sindsdien ook geen sigaret meer aangeraakt.

Rustig en een open gesprek zonder het gevoel wat doe ik hier

Kwam met iets wat voor een ander een ding was om te zeggen ben je wel goed bij je hoofd. Maar het is voor bij en voor mij een hele opluchting dat ik daar geen last meer van heb Heb het gevoel dat ik zelf beslist wat ik wil en ben heel goed geholpen door Ben ik kan nu rustig verder .Super.

stop definitief met roken met Ben!

Op advies van een ander bij Ben terecht gekomen. Bijna spijt dat ik het niet eerder wist. Na 1 sessie ben ik volledig van het roken af. De eerste paar weken moet de routine van het 'even een sigaretje gaan roken' er nog uit maar ik ben nu 3 maanden verder en ik denk er niet eens meer aan. Ik heb geen moeite met een ander die rookt naast me, wil daardoor geen sigaret en ben vooral blij dat ik geen roker meer ben!

Een waardevolle en bijzondere ervaring in een veilige omgeving met goede energie.

Het ontvangst was heel warm en fijn. Er werd de tijd genomen om binnen te komen en op te starten. Er hing een fijne energie en een veilige sfeer. Doordat de juiste vragen gesteld werden op het juiste moment, kwam er veel los.

ben na 6 weken nog steeds rookvij

had er niet veel geloof in dat hypnose zou werken, maar heb echt geen behoefte meer aan een sigaret, helemaal top

Verwonderend... goed resultaat!

Jaren geleden begon ik als gelegenheidsroker.. dat breidde zich uit tot steeds wat vaker roken. Uiteindelijk was het mijn uitvlucht.. een momentje voor mezelf en een momentje van rust. Ik wilde het niet maar deed het toch, er was immers altijd wel een reden om het toch te doen... beetje dom klinkt het wel dat weet ik zelf ook. Maar zelf tot stoppen komen lukte me eenvoudig niet zo makkelijk. En toen was daar een vriendin die een goed resultaat vertelde van een hypnose bij Ben. Haar ben ik eeuwig dankbaar... Ben ook. Ik ben nu ruim 2 weken gestopt en denk echt dat ik nooit meer ga roken. Het is een makkie!! De eerste week had ik momenten... nu zou ik anders.... Maar na een week was dat geheel weg, nu heb ik dat nog eens in de 4 dagen...! Het kost me totaal geen moeite. Zorg dat je zelf alle nadelen van roken al op een rijtje hebt en dan kom je er samen met Ben wel uit! Daar ben ik van overtuigd, je zult het dan ook wel echt zelf moeten willen. Probeer het.. het is de moeite en het geld waard. Roken kost heel veel geld dus het is uiteindelijk een dikke winsituatie! Succes & ga ervoor!!

Het werkt echt!!

Ik werd ontvangen door Ben in een hele mooie rustgevende omgeving. Ben stelt je meteen op je gemak, en gaat eerst een praatje met je aan. Hij vraagt waarvoor je komt, en gaat daar dan wat dieper op in. Ik wilde heel graag afvallen, en wilde dus de virtuele maagband. Na het voorgesprekje gaf Ben aan dat ik die band helemaal niet nodig had. Hij zei dat ik aan de reguliere sessie genoeg zou hebben. Na wat aantekeningen gemaakt te hebben begon hij met de hypnose. Dat is een hele aparte gewaarwording! Je hoort te gewoon alles! Over de hypnose zelf zal ik niet te veel vertellen, want ik neem aan dat dat bij iedereen anders zal zijn. Maar na de hypnose had ik wel al meteen het idee dat het "knopje" echt weer om was. Ik moest meteen hierna naar een feestje, en geloof het of niet, ik kon alle lekkers waar ik altijd zo'n moeite mee had gewoon laten staan, en vond het ook niet erg dat anderen om me heen gewoon lekker alles konden eten. Ik ben nu 2 weken (met daarin 2 etentjes buiten de deur verder, en ben al 3,2 kg afgevallen!!! Natuurlijk moet je het zelf doen, maar de hypnose heeft ervoor gezorgd dat je op een andere manier tegen voeding aan gaat kijken. Ik hoop, nee..... ik ga er van uit dat het me gaat lukken om die 20 kg eraf te krijgen.

in 1 sessie gestopt met rooken

• Betrouwbaarheid

Ben heeft mij op een integere kundige manier adviezen en hypnotherapie gegeven, waar ik in de praktijk mee aan de slag kan. Wilma liet me, binnen mijn kwetsbaarheid, de kracht in mezelf ervaren.Dank voor jullie hulp!

• Betrouwbaarheid

Op een ongedwongen relaxte manier heb ik hier goed mijn verhaal kunnen doen; de manier waarop hier naar geluisterd werd door Ben geeft je het gevoel in een vertrouwde omgeving verder op weg geholpen te worden!

• Betrouwbaarheid

Ben en Wilma zijn erg fijne mensen die mijn opstelling met rust en ruimte hebben begeleid. Met het resultaat van de opstelling ben ik erg gelukkig. Ik slaap weer!

• Betrouwbaarheid

Ik was een beetje sceptisch over hypnose want als het zo makkelijk zou zijn dan liep bijna niemand meer met overgewicht rond,maar niet geschoten is altijd mis! Ik vind dat Ben heel rustig en betrouwbaar overkomt hij neemt alle tijd voor je en binnen een korte tijd maakt hij er een prachtige persoonlijke hypnose,ik ben heel tevreden en kan hem iedereen aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Ik ben bij Ben terecht gekomen om te stoppen met roken. Dit was op 25-3-2018. Ik had mijn twijfels of het wel zou lukken met hypnose, stond er wel voor open. Vanaf het moment dat ik de deur van Ben dicht heb gedaan ben ik een niet roker! Het heeft me nauwelijks tot geen moeite gekost terwijl mijn partner rookt. Ik kan iedereen hypnose aanraden.

• Betrouwbaarheid

Ik heb vele pogingen gedaan om te stoppen met roken wat steeds weer mislukte. Door een vriendin werd ik attent gemaakt op de mogelijkheid tot hypnose en die kans heb ik gegrepen. Enthousiast, maar ook met een stukje terughoudendheid, omdat ik niet wist wat ik kon verwachten. De manier waarop snel gereageerd werd op mijn aanvraag was al meteen prettig. Het gesprek vooraf heel ontspannen en open. En de sessie geruststellend. Ik ben naar binnen gelopen als roker en kwam naar buiten als niet-roker. Het besef ontroerde me, omdat ik dit ook echt wilde en voelde dat het me gelukt was met hulp van Ben. Nu ruim 2 maanden verder ben ik nog steeds een niet-roken en voel dat ik dat ook zal blijven. Ik ben heel dankbaar hiervoor.

• Betrouwbaarheid

Ben, de twee sessies met je hebben me buitengewoon goed geholpen om van mijn jarenlange vliegangst af te komen. Na de eerste sessie ben ik op het vliegtuig naar Berlijn gestapt. Dat leverde me een succeservaring op, die vertrouwen gaf voor een grotere uitdaging: een vlucht naar Bangkok. Na de tweede sessie verliep de 11 uur durende vlucht heen en terug meer dan goed. Met deze sessies en met de ervaringen die ik heb opgedaan, ligt de wereld nu letterlijk voor me open. Dank je wel daarvoor.

• Betrouwbaarheid

Ongelooflijk maar ik ben na een jaar of 10 van het roken van softdrugs af doormiddel van hypnose ,ik voelde onder hypnose warmte in me achterhoofd en een been ging trillen, na hypnose thuis veel koud en veel slaap en verder geen afkick verschijnselen alleen maar positieve gevoelens hierdoor gekregen ik kan BEN niet genoeg bedanken voor deze behandeling hy gaf me mijn leven terug om zonder softdrugs te kunnen leven in deze harde wereld ,nogmaals dank xxx

• Betrouwbaarheid

Op mijn gevoel een afspraak gemaakt om door middel van hypnose te stoppen met roken. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Ik heb dat niet snel maar het voelde voor mij ook echt vertrouwd toen ik daar was. Al ooit eens eerder in hypnose gegaan bij iemand anders en totaal niet het vertrouwen gehad dat ik nu had. En het is me toen ook niet gelukt, Ik rookte dezelfde dag weer. Maar nu zijn mijn man en ik rookvrij. De nicotine missen we niet, soms wel eens de gewoonte die je had om te roken. Bv na het eten of tijdens een bakje koffie Maar dat zijn echt van die korte momentjes die snel weer weg zijn. We zijn heel tevreden over het resultaat!

• Betrouwbaarheid

Ik ben een rookvrij mens sinds ik bij het Holistisch centrum ben geweest! Ik raad het iedere roker aan!!

• Betrouwbaarheid

Werkt zeer goed maar wel een afspraak nooit meer een sigaret aansteken!

• Betrouwbaarheid

Bijna 1 jaar geleden geweest voor het stoppen met roken, en dit sinds toen ook nooit meer gedaan. Ik kan het iedereen aanraden. Ook geweest voor een tafelopstelling wat ontzettend veel antwoorden en openingen heeft gegeven. Ik voel ontzettend veel rust en betrouwbaarheid bij jullie.

• Betrouwbaarheid

Het in nu op dit moment 6 maanden 8 dagen en 21 uren. En 6752 sigaretten geleden dat ik onder hypnose ben gegaan om te stoppen met roken, uiteraard heb ik gewacht om een reactie te schrijven of het me ook daadwerkelijk gelukt is te stoppen met roken. Ik kan vertellen dat ik na hypnose twijfelde of het wel gelukt was.. Ik ben immers erg sceptisch, na een paar minuten kon ik zeggen en dat ik er ook achter stond Ïk ben gestopt met roken, en ik rook nooit meer"Tot op de dag van vandaag heb ik er gelukkig nog geen een dag moeite gehad met afkicken of lichamelijk kl;achten, niet chagarijnig, en ook geen vreetbuien, geen moeite om tussen de rokers te zitten al vanaf dag 1 niet. Ik ga en blijf als een niet roker doorgaan. wat ben ik blij dat ik met uit etentjes of een bios of in dagelijks leven niet meer hoef te denken nog snel ff een peuk... Ja soms denk je eraan nog ff snel.... Maar dan schiet ik in de lag en zeg "maar ik doe het niet". dan klun je zien hoe dat automatisme erin blijft zitten als je gejaagd bent. als ik denk zou ik ooit gaan roken als er een erge gebeurtenis in mijn leven zou gebeuren, dan denk ik echt volmondig NEE, gewoon omdat ik het echt oprecht onzin vind dat te denken. apart he??? maar ben er super blij mee dat ik het gedaan heb. Nou mensen die willen stoppen met roken, als het mij lukt van 45 a 50 sigaretten ineens lukt terwijl ik in die week me wel voor mn kop kon slaan dat ik gezegd had dat ik zou stoppen!!!! Dan durf ik te zeggen dat het echt iedereen kan lukken. een tip in de week voor dat je het gaat doen opf ondergaan, sta bij iedere sigaret eens stil of hij lekker smaakt, en welke dat lekker smaakt. Dan ben je in die er echt wel achter dat er geen een smaakt en je maakt je dan al vies, dat heeft mij misschien wel geholpen, je hoeft niet in hypnose te geloven maar sta achter je keus dat jijzelf het moet doen, ze hebben daar geen Harrie Potter opleiding gedaan. Echt iedereen Succes!!

• Betrouwbaarheid

Op 11 oktober 2017 ben ik onder hypnose gestopt met roken ik heb 53 jaar en 7 dagen een pak Samson shag per twee dagen gerookt. Nu ruim al een jaar rookvrij, zonder noemenswaardige problemen.

• Betrouwbaarheid

Goede aanpak met beoogd resultaat!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afvallen dmv hypnose. Na eerste sessie helemaal geen resultaat. Na de tweede sessie eigenlijk ook niet, jammer, ik had er veel van verwacht, maar nul resultaat...

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Dank voor je feedback, dat is natuurlijk teleurstellend. Gelukkig kun je gebruik maken van de unieke garantieregeling. Indien er na 3 sessie’s geen resultaat is krijg je 50% van je investering terug.

De Houtwal 2 E

5463XJ Veghel

Over Holistisch Centrum Brabant

Wij bieden in onze praktijk verschillende mogelijkheden om te groeien in bewustzijn, te zoeken naar zingeving en het verder ontwikkelen van jouw spiritualiteit. Samen vinden we een antwoord op vragen als: wie ben ik eigenlijk? Waarom kom ik steeds dezelfde thema’s tegen? Wat is mijn taak hier? Hoe wil ik mijn leven vorm geven? Wij werken hierbij zowel individueel als in groepen. Daarnaast bieden we ook enkelvoudige sessies aan bijvoorbeeld; stoppen met roken of afvallen met gebruik van hypnose. Wij zijn er ook voor traumaverwerking met EMDR of om weer in balans te komen met: holistic pulsing of een reiki behandeling.