Binnenkomen als roker en naar buiten stappen als een niet roker.

In een ontspannen sfeer je motivaties bespreken om te stoppen met roken Dit is tijdens de hypnose aan bod gekomen. Sinds de hypnose geen zin of behoefte meer gehad aan een sigaret. Kan vol trots aan mijn kinderen vertellen dat mama niet meer rookt.

Top prestatie

Na 50 jaar lang 1 pakje shag per 2 dagen gerookt te hebben, ben ik nu gepromoveerd tot niet roker. Moeilijke momenten? Ja maar die duren ongeveer 5 tellen. Nog maar 2 weken maar toch trots op jullie en mezelf.

Ben echt super tevreden zo blij dat ik het gedaan heb

Zo blij dat ik de stap heb genomen om met hypnose af te vallen . Sinds ik geweest ben bij tim heb ik totaal geen zin meer gehad in snoep of andere slechte dingen. Tim heeft me echt super goed geholpen . Super blij dat ik het gedaan heb

Ik rij weer zonder angst

Ik was vrij onzeker vooral op de snelweg Nu is het weer normaal goed dus Ik ben nu weer zonder angst

Super mooi

Al twee familieopstellingen gedaan. Beide keren erg leerzaam maar ook heel mooi. Ben en Wilma zijn goed op elkaar ingespeeld en hanteren een hele natuurlijke manier van het begeleiden.

Fantastische

Moest stoppen met roken omdat ik blaaskanker heb maar kon het niet alleen..dus n afspraak gemaakt met tim..ik was wat zenuwachtig maar hij stelde mij gerust ..het is nu 1 week geleden dat ik hypnosetherapie gehad heb en ik rook nog steeds niet ...tim je bent n engel bedankt...mijn man maakt binnenkort ook n afspraak dan kunnen we rookvrij verder...gr.heleen

Warm ontvangst wat zorgde voor een vertrouwd gevoel en fijne behandeling met goed resultaat

Gelijk bij binnenkomst verwelkomde Bert me op zo’n manier dat ik me direct op mijn gemak voelde. Ik kwam voor een behandeling om van mijn nagelbijten af te komen. Gaande het gesprek over mijn leven wist Bert al gauw te doorgronden waar het probleem bij mij zat. Dat is bijzonder want het is iets waar ik eigenlijk nooit over praat. Bert heeft me hierin handvaten gegeven. Vervolgens heb ik de hypnose behandeling ondergaan. Dat heb ik als fijn en prettig ervaren. Nu een maand later heb ik nog geen drang om nagels te bijten. Bert kijkt niet alleen naar het probleem nagelbijten maar bekijkt het gehele plaatje.

Helemaal perfect

Ik heb in 1 familieopstelling zo veel inzicht gekregen in aanwezige patronen die invloed hebben waarvan ik mij niet bewust was. Ik kom zeker terug! Wat fijn.

Eindelijk begrepen en geholpen worden

In een zoektocht naar mijzelf en helemaal ontregeld ben ik hier terecht gekomen. Ik was vaak moe en futloos en merkte dat mijn zonnevlecht erg raar deed. Ik was er echt beroerd van. Ik werk sinds kind al met mijn gidsen maar dit probleem kon ik zelf niet meer regelen en niet met iedereen bespreken. Want blijft toch beetje gek. Ik ben bij Wilma terecht gekomen en ik voelde mij echt gehoord en welkom. Aangezien ik al sinds kind met mijn gidsen werk was dit een enorme ervaring omdat ik nog niemand toegestaan heb om mij met energie te kunnen helpen. Maar de warmte die ik kreeg tijdens de sessie en tips and tools ben ik oprecht een ander mens. Stukken rustiger en ik kan er weer tegen aan. Zeker een aanrader als je misschien net als mij opzoek bent naar je innerlijke zelf en hulp kan gebruiken om stapje dichterbij te komen.

Bijzonder en vertrouwd

Als vraagsteller bij een familie-opstelling geweest, heel indrukwekkend en heeft mij meer inzicht gegeven waar ik heel dankbaar voor ben! Bij Wilma een energetische behandeling gehad en dit voelde heel veilig, vertrouwd en respectvol. Zij gaf mij tips en vertelde wat zij doorkreeg tijdens de behandeling. Heel bijzonder en waardevol voor mij!

Ben is een geweldige therapeut die écht helpt

Ben heeft mij in een aantal sessies volledig van mijn alcohol gebruik afgeholpen. Ik worstelde hier al jaren mee. Diverse coaches, healers, enz enz bezocht en Ben deed het. Voor altijd dankbaar: echt een aanrader: als je het zelf ECHT wilt, lukt het! Namasté

Persoonlijk en helpend

Wilma heeft een hele prettige persoonlijke benadering. Ze staat met beide voeten op de grond, maar neemt je mee naar een dieper bewustzijn. Ik heb dit keer een familie-opstelling gedaan wat veel nieuwe inzichten bood. Maar ook stukken in mijn familielijn heeft geheeld.

Het zetje dat ik nodig had om het roer om te gooien

In 1 gesprek heeft Ben de angel te pakken, waar en hoe ik totaal uit balans ben geraakt. En de stok achter de deur gevonden om ook echt in beweging te komen, dus ik start binnenkort met een andere baan in een andere sector! Heel erg doortastend en diepgaande coaching. Groetjes Miranda

Familieopstellingen …. Weet je wat het is? Het is mijn grote liefde! Ook zelfs ondanks mijn eerste negatieve ervaring, maar ja, dat was ook een ervaring, ik ben eroverheen en ik heb mijn goede begeleiders gevonden. Wil je volgende keer mee? Dat kan! Het is eigenlijk niet uit te leggen, dat moet je gewoon ervaren. Je wordt door het veld geleid en ik zie elke keer dat mensen die daar komen, komen niet zomaar, ze hebben iets gemeenschappelijks. Deze keer was het ook zo, ik heb 4 mensen gevraagd om mee te gaan, maar niemand had er behoefte aan. Oke, ik ging sowieso. Al in de auto zat ik aan mijn relatie met mijn zoon te denken, hoe kan ik onze relatie verbeteren? Natuurlijk was ik niet verbaasd toen ik daar kwam en de vraag van de vragensteller hoorde. Het ging over hun “problematisch” kind. Wat precies het “problematisch" maakt is niet belangrijk, iedereen ziet het “probleem” anders, er is gewoon iets wat je  dwars ligt. In deze opstelling werd ik voor de vader van het meisje uitgekozen. Dat vond ik interessant, ik kon de  situatie vanuit vader’s en partner’s perspectief zien. De conclusie van deze opstelling was heel mooi. We komen allemaal in deze wereld met het doel, en het doel van dat kind was verbinding maken  tussen haar moeder en haar familiesysteem. Heel mooi. Na deze opstelling dacht ik nog lang aan mijn eigen zoon en onze relatie maar ik kon niks bedenken. Volgende dag was mijn zoon jarig, hij werd 9! En dat was …. Heel erg! Hij was niet blij met zijn cadeaus en alles ging mis. Ik voelde me verdrietig en boos tegelijk. Onderweg naar yoga heb ik 4 vriendinnen gebeld om mijn emoties te uiten en met elke volgende vriendin begon ik de situatie helderder te zien en uiteindelijk was het kwartje gevallen! Ik wist waarom ik gisteren bij die familieopstelling was! Na de yoga ging ik meteen aan de slag met mijn thetahealing. Na 1.5 uur werken werd alles duidelijk en het probleem tussen mij en mijn zoon was opgelost. Mijn zoon was mijn spiegel maar he

fijne sessies met een warm persoon

Al een tijdje heb ik sessies gevolgd met Ben. Deze sessies zijn van verschillende aard van hypnose sessies om beter te kunnen slapen en stoppen met chocolade eten tot kind/ouder gesprekken. Ben is zeer kundig, goed luisterend, erg fijne gesprekspartner, adviseur, therapeut en coach. Erg warm en liefdevol persoon en stelt je erg op je gemak waarbij alles bespreekbaar is. Ben opent je ogen en geeft vertrouwen in jezelf weer terug. Inmiddels slaap ik bijna een jaar heerlijk, eet ik geen chocolade meer en kan ik goed relativeren.

Mijn leven is totaal veranderd door NLP

Al een aantal maanden volg ik bij Ben een individuele NLP opleiding. Hier krijg ik inzicht in hoe mijn gedachten werken en steeds meer "regie" zoals Ben dat noemt op mijn gedrag. Ook doen we veel oefeningen die ik dan weer concreet kan toepassen in de praktijk. Ben je zo dankbaar voor deze lessen het heeft mijn leven echt veranderd en ik durf te zeggen voor altijd.....DANK !

Al meerdere malen erg goed geholpen

Ieders ervaring is anders, maar ik vind t heel fijn, Ben is n luisterend oor met goede inzichten. Ik heb hypnose therapy gedaan voor n angstsituatie, was er na 1 behandeling vanaf, heerlijk. Ook heb ik n hypnose sessie gedaan om te stoppen met het sociale sigaretje, ook toen na 1 sessie ervan af rook al n jaar niet meer, top. Ik ga me zeker verdiepen, in alle holistische behandelingen van dit centrum. Ik beveel het dan ook van harte aan!!

Helaas heeft het niet het gewenste effect gehad, maar dat is wellicht heel persoonlijk

Ik vind het jammer dat er wel is gezegd dat ik zou worden nagebeld, maar dat is niet gebeurd.

Dank voor je feedback. Via deze negatieve beoordeling hebben we begrepen dat je graag telefonisch contact wilde. Natuurlijk hebben we je direct gebeld en daarin uitgelegd dat wij niet nabellen maar na 1 of 2 weken via e-mail contact opnemen en zover was het nog niet. Het effect is inderdaad zeer persoonlijk en sommige mensen hebben een 2 of derde behandeling nodig (en zelfs dan is er geen garantie op succes). Je hebt aangegeven dat niet te willen en daarmee kunnen wij weinig anders doen dan je veel succes wensen in het vinden van jouw oplossing.

Meer innerlijke rust gevonden

Wat ben ik blij dat Ben op mijn pad is gekomen. Hij wist precies wat ik nodig had op het juiste moment, zonder dat ik dit zelf bewust wist. Hierdoor ben ik dichter bij mezelf gekomen en ervaar ik meer innerlijke rust en zelfvertrouwen. Enorm dankbaar voor deze ervaring!!

Een desillusie

Ik ben zondag behandeld voor het stoppen met roken via hypnose therapie. Ik ervaarde het als rustig en het leek te werken. Er werd ook gezegd dat t in een behandeling zou lukken, om maar te herhalen, met twee vingers in de neus kom jij ervan af. Helaas ging het dinsdag mis en m'n drang naar een sigaret was hevig. Dus ik ben weer begonnen met roken. Toen ik Ben hierover mailde gaf hij te kennen dat als ik wilde nog n behandeling kon doen. Ik verwacht dan dat deze gratis is aangezien de eerste keer 110 euro was. Nu komt het...ik kreeg een mail terug dat ik de eerste keer gratis heb gehad terwijl ik wel heb betaald. Nou hier ben ik niet van gediend, dat ik als n leugenaar weg wordt gezet Dus nee ik raad dit niet aan. Helaas

Beste Marie Therese, Dank voor jouw feedback en laten we beginnen met mijn welgemeende excuses. Jouw betaling is inmiddels wel degelijk ontvangen er was dus sprake van een vervelend misverstand. Overigens heeft niemand jou voor leugenaar uitgemaakt maar was dat jouw gevoel, er is door mij wel een vergissing gemaakt. Om die reden beidt ik je natuurlijk alsnog die gratis herkansing aan. Als je daar gebruik van wil kun je me altijd bellen en help ik je graag alsnog van die vervelende verslaving af.

Eindelijk na 20 jaar lange nagels!

Nagelbijten! Wat vond ik het een stomme kwaal, maar daar mee stoppen lukte me niet. Zo'n 20 jaar lang deed ik verschillende pogingen er mee te stoppen. Nadat mijn vriend een aantal maanden geleden met een positieve ervaring thuis kwam na een hypnose door Ben dacht ik; Zou het ook werken om van mijn 'kwaal' af te komen door middel van hypnose..? Mijn vriend heeft niet meer gerookt sinds de hypnose dus dat gaf sowieso al een stukje vertrouwen. (Nog even een positieve ervaring hier! :)) Het gesprek met Ben was prettig en de hypnose verliep ontspannen. In de auto terug naar huis dacht ik; Ik voel niks. Ik denk helemaal niet anders over nagelbijten. Was ik wel met mijn aandacht genoeg bij de stem van Ben onder de hypnose? 100 vragen maar ik besloot het maar gewoon mee te gaan maken. Nu bijna 2 maanden later typ ik dit met lange nagels op het toetsenbord. Niet een keertje meer gebeten. Ik ben druk in de weer met leuke nagellakjes en vijlen moest ik nog leren op 25 jarige leeftijd! Het is een klein stukje in je leven wat er toch iedere dag voor kan zorgen dat je beter voelt in plaats van zo vele momenten dat je baalt dat het je weer niet is gelukt. Ben, nogmaals heel erg bedankt. Twijfel je over hypnose? Nergens voor nodig! Probeer het gewoon, je komt er vanzelf achter dat het werkt!

Een goed gesprek met een fijne behandeling van een liefdevol persoon

De locatie is prachtig mooi en ik voelde me er onmiddellijk thuis. Ben kan heel snel de vinger op de zere plek leggen en spreekt zich er direct over uit wat erg prettig is. De behandeling is prettig en ik voelde me erna direct sterk en ik had meteen zin om de dingen anders te doen. Mijn wens om (tijdelijk) te stoppen met drinken is in vervulling gegaan. En met gemak en plezier zelfs.

Ik ben gestopt met roken door hypnose.

Op 20 maart heb ik een afspraak gehad met Ben. Hij heeft mij met hypnose helpen stoppen met roken. Ik kan je zeggen dat ik tot op de dag van vandaag nog steeds gestopt ben met roken. Het ging een stuk makkelijker als dat je het geheel op eigen kracht doet. Ik had veel minder behoeften in een sigaret. Door de hypnose had ik dus minder zin in een sigaret, alleen de gewoonten om bijvoorbeeld na het eten even naar buiten te gaan voor een sigaret was er. Om dit op te lossen ging ik wel naar buiten maar dan met een kop koffie. Prima oplossing. Nu na zo'n 5 a 6 weken later heb ik zelfs dagen dat ik er echt nauwelijks meer aan denk. Het is voortaan gewoon geworden dat ik niet meer rook en dat is zo bijzonder en zo fijn. Ik stink niet meer naar rook, ik heb meer tijd over (Ja dat klinkt gek maar ik hoef niet steeds 5 minuten te pakken om te roken), ik hou zelfs geld over en daar heb ik hele leuke loungestoelen voor buiten mee gekocht. Echt een aanrader!

beter kan niet

rook al bijna 3 jaar niet meer

Prettige sessie met goed resultaat

Prettige, warme persoonlijkheid. Niet zweverig maar zinvol als je met jezelf aan de slag wilt. Dit is een goede ondersteuning en heeft mij zeker geholpen.

Over Holistisch Centrum Brabant

Wij bieden in onze praktijk verschillende mogelijkheden om te groeien in bewustzijn, te zoeken naar zingeving en het verder ontwikkelen van jouw spiritualiteit. Samen vinden we een antwoord op vragen als: wie ben ik eigenlijk? Waarom kom ik steeds dezelfde thema’s tegen? Wat is mijn taak hier? Hoe wil ik mijn leven vorm geven? Wij werken hierbij zowel individueel als in groepen. Daarnaast bieden we ook enkelvoudige sessies aan bijvoorbeeld; stoppen met roken of afvallen met gebruik van hypnose. Wij zijn er ook voor traumaverwerking met EMDR of om weer in balans te komen met: holistic pulsing of een reiki behandeling.