Wij zijn erg tevreden over ons matras en ombouw . Mijn man had iedere morgen pijn in zijn rug en nu wij een matras van correct slapen hebben is hij van zijn pijn af . En daarbij zijn wij heel correct en vriendelijk geholpen . Dus ik kan het een ieder aanraden .

Schotelbodem, matras en topper bevallen me uitstekend. Goed advies, goede afspraken en keurige levering volgens afspraak. En, niet minder belangrijk, erg klantvriendelijk.

Ze zijn erg professioneel en de matrassen liggen ook heel lekker!

Echt hele goede service en kwaliteit. Een aanrader!

Matras gekocht voor in mijn Caravan. Ik ben goed geadviseerd en de prijs viel mij ook erg mee. Ik raad het iedereen aan.

Over Correct slapen

Ieder lichaam is anders dus eingelijk zou ook ieder matras anders moeten zijn. U verdient optimaal slaapcomfort en dat vindt u bij CorrectSlapen in Best. Een goede houding tijdens de nachtrust is erg belangrijk. Bij CorrectSlapen maken wij dan ook matrassen op maat, iedere individu heeft zijn persoonlijke behoeften. Na een digitale meting van druk en houding en na een uitgebreid intake gesprek geven wij u deskundig persoonlijk advies. Zo hebben personen met rugklachten, nekklachten en problemen met de schouders of heupen erg veel baat bij een persoonlijk aangemeten matras.