Super service

Wegens rugklachten op zoek naar een nieuw matras kwamen we uit bij Correct slapen. Er is goed gekeken naar de klachten en voor zowel mijn man als voor mij is een ander matras samengesteld. Ook een passend kussen leverbaar, dus nu een correcte slaaphouding en hopelijk minder kans op buikslapen... Door de heftige klachten is er super goed mee gedacht over de levertijd en kon ik dezelfde nacht al op het nieuwe matras slapen. bedankt

Perfect advies voor topper ; slaapkwaliteit sterk verhoogd

Onze nieuwe camper heeft een nogal stevige harde matras, maar dit gaf problemen voor mijn echtgenote die lage rug klachten heeft. Gijs beveelde ons de perfecte topper aan die eveneens zorgt voor voldoende warmte-afvoer. En deze werd zelfs (op maat) zeer snel geleverd tijdens de vakantieperiode. Wij hebben de topper onmiddellijk getest tijdens een 14-daagse reis. Echt een super product én een super service, en dit aan een zeer competitieve prijs. Zal jullie altijd aanbevelen. Bedankt Gijs en Maarten !

Gijs komt na wat hij afspreekt

Eerst een matras gekocht voor onze vorige caravan, prima op maat en enkele jaren veel plezier van gehad. Caravan verkocht en meteen weer naar Gijs voor een topper bij de nieuwe caravan. Ons bed had versleten matrassen en ook die bij Gijs besteld. Dat ging wat moeizamer, we waren niet echt tevreden. Gijs had van te voren gezegd dat als er iets niet goed was dat hij het zou proberen op te lossen ook al moest hij daar meerdere keren voor terug komen om het aan te passen. En dat is hij ook nagekomen. We slapen in middels in de caravan en thuis weer prima, Gijs houd zijn woord. Dank je Gijs voor de prima service!

FANTASTISCHE MATRASSEN

We zijn uiterst tevreden over correct slapen en over de manier waarop Gijs uitleg geeft en heel scherp is met de prijzen. De kwaliteit is uitstekend. Wij hebben een matras op maat laten maken voor in de camper die is zeer netjes afgewerkt en hebben na een week er gelijk 2 besteld voor bij ons thuis. Weg met rug en schouder klachten. Hij heeft die naar huis gebracht (in Belgïe) en de oude matrassen meengenomen. Zeer goede service op alle vlakken. Top product. Bedankt Gijs.

Goede kwaliteit, maatwerk matras voor de caravan en helemaal naar wens te maken. Super blij mee!

Erg tevreden! Voor de caravan een matras volledig op maat en naar wens gemaakt. Daarna ook een mooie topper voor onze boxspring. Blij mee!!

Goede service en zeer klantvriendelijk

Op aanraden van vrienden zijn we bij Correct Slapen uitgekomen voor het kopen van een nieuw bed en matras. In al die tijd zijn we erg goed geholpen en zijn het bed en matras netjes op tijd geleverd volgens afspraak. Wanneer er iets is kun je altijd bellen en word je meteen geholpen. Ons nieuwe matras ligt ook nog eens heel fijn dus al met al zijn we heel tevreden over Correct Slapen!

geduldige volhouder

Hoi Gijs, door jouw geduld en expertise slaap ik nu op dit hoofdkussen zonder nekpijn. Je bedrijfsnaam voer je terecht, bedankt. Hans, Best

Bij de aanschaf van mijn matras heb ik erg goed advies gekregen. Ook is de prijs bij CorrectSlapen een stuk gunstiger dan bij de grote winkelketens. Kortom echt een aanrader!!!

Afgelopen 2 weken heerlijk geslapen en zonder hoofdpijn opgestaan.

Prettige man is gijs, goed advies gekregen en de matrassen zijn exact op de doorgegeven maat geleverd. Komt alle afspraken stipt na en de prijs is gewoon concurrerend. Daarna hebben wij nog 2 matrassen voor het stapelbed besteld en deze zijn ook zeer CORRECT geleverd. Al met al zou ik het iedereen willen aanbevelen. Wij slapen inmiddels heerlijk in de caravan en de kids ook.

Correct slapen heeft mij een erg comfortabel matras en bodem geleverd,geven je een top advies Gijs is een erg kundige jonge man die weer waar hij over praat en verstaat zijn vak,dit telt trouwens ook voor zijn vaste hulp,zover ik begreep heet hij Martijn ,ook hij weet waar precies van de hoed en de rand ,top service en niets is correct slapen te veel om mij een goede slaap ervaring te garanderen ga zo door

Ik heb een top bed gekocht bij gijske. Bed is netjes op tijd afgeleverd. Matrassen zijn naderhand netjes (op tijd) omgewisseld. En het bed ligt heerlijk. Alles is mogelijk hij correct slapen!! Indien je iets anders wenst wordt dit hartstikke goed geregeld. Top gijs, complimenten!!!

Bij gijs een bed gekocht, met matrassen en bedbodems. Wat service en een heerlijk bed ! Ondertussen bij hem ook een matras gekocht voor de dochter van mijn vriend. Super tevreden. Iedereen slaapt goed en beveel hem bij iedereen aan !

Hallo Gijs, wat heb jij fantastisch advieswerk geleverd ! Ik slaap, door jou hele deskundige inventarisatie, super relaxed. Dit matras ondersteund mijn lichaam op de juiste plekken waardoor slaapklachten verdwenen zijn. Zoals je wellicht weet heb ik al nieuwe klanten doorgestuurd naar je ! Groetjes, Machteld

Sinds ongeveer 3 weken slaap ik fantastisch ! Dat is geen toeval omdat toen mijn nieuwe bed is geleverd. Gijs heeft zeer goed advies gegeven en mij overtuigd om het juiste matras aan te schaffen. Eigenlijk boven het budget maar ook daar zijn we "correct" tot elkaar gekomen. Ik zou dan ook iedereen willen adviseren met Gijs in gesprek te gaan !

Wij hebben een compleet bed gekocht, met een matras op maat. Ben super tevreden. Met problemen kan ik altijd bellen en worden dan netjes opgelost!

Wij zijn bij correct slapen terecht gekomen omdat ik erg veel last had van mijn rug bij het opstaan. Wij zijn erg correct behandeld en hebben goed advies gekregen! Sinds we ons nieuwe bed hebben heb ik geen last van mijn rug meer gehad. Een echte aanrader!!!!

Heb 4 jaar geleden een compleet bed gekocht, met een matras op maat. Ben super tevreden de service is top kan altijd bellen en mijn evt probleem is opgelost!! 👍🏻👍🏻

Zeer prettige benadering van naar mij als consument .de klachten die ik had tijdens mijn nachtrust zijn als sneeuw voor de zon verdwenen ik slaap nu echt heerlijk op mijn nieuwe bedje correct slapen bedankt

Ben een slechte slaper en met dit matras heb ik nergens heb ik een fijne nachtrust gevonden waardoor ik uitgeslapen wakker wordt, ook heeft de specialist dhr Braakman van correct slapen mij een heel fijn op maat gemaakt matras geleverd ideaal voor de caravan ,en een hele prettige service bedankt. G

Mijn man en ik hebben een bedombouw , matrassen en topmatrassen besteld bij correct slapen , ik sliep altijd slecht vanwege klachten aan mijn gewrichten en werd snachts vaak wakker van de pijn. Sinds we dit bed hebben wordt ik wakker van mijn wekker ipv van de pijn . Een wereld van verschil dus . Ook de service en levering was netjes en alles volgens afspraak . Wij zijn dus erg blij met onze aankoop .

Wij zijn erg tevreden over ons matras en ombouw . Mijn man had iedere morgen pijn in zijn rug en nu wij een matras van correct slapen hebben is hij van zijn pijn af . En daarbij zijn wij heel correct en vriendelijk geholpen . Dus ik kan het een ieder aanraden .

Schotelbodem, matras en topper bevallen me uitstekend. Goed advies, goede afspraken en keurige levering volgens afspraak. En, niet minder belangrijk, erg klantvriendelijk.

Ze zijn erg professioneel en de matrassen liggen ook heel lekker!

Over Correct slapen

Ieder lichaam is anders dus eingelijk zou ook ieder matras anders moeten zijn. U verdient optimaal slaapcomfort en dat vindt u bij CorrectSlapen in Best. Een goede houding tijdens de nachtrust is erg belangrijk. Bij CorrectSlapen maken wij dan ook matrassen op maat, iedere individu heeft zijn persoonlijke behoeften. Na een digitale meting van druk en houding en na een uitgebreid intake gesprek geven wij u deskundig persoonlijk advies. Zo hebben personen met rugklachten, nekklachten en problemen met de schouders of heupen erg veel baat bij een persoonlijk aangemeten matras.