Correct slapen heeft mij een erg comfortabel matras en bodem geleverd,geven je een top advies Gijs is een erg kundige jonge man die weer waar hij over praat en verstaat zijn vak,dit telt trouwens ook voor zijn vaste hulp,zover ik begreep heet hij Martijn ,ook hij weet waar precies van de hoed en de rand ,top service en niets is correct slapen te veel om mij een goede slaap ervaring te garanderen ga zo door

Ik heb een top bed gekocht bij gijske. Bed is netjes op tijd afgeleverd. Matrassen zijn naderhand netjes (op tijd) omgewisseld. En het bed ligt heerlijk. Alles is mogelijk hij correct slapen!! Indien je iets anders wenst wordt dit hartstikke goed geregeld. Top gijs, complimenten!!!

Bij gijs een bed gekocht, met matrassen en bedbodems. Wat service en een heerlijk bed ! Ondertussen bij hem ook een matras gekocht voor de dochter van mijn vriend. Super tevreden. Iedereen slaapt goed en beveel hem bij iedereen aan !

Hallo Gijs, wat heb jij fantastisch advieswerk geleverd ! Ik slaap, door jou hele deskundige inventarisatie, super relaxed. Dit matras ondersteund mijn lichaam op de juiste plekken waardoor slaapklachten verdwenen zijn. Zoals je wellicht weet heb ik al nieuwe klanten doorgestuurd naar je ! Groetjes, Machteld

Sinds ongeveer 3 weken slaap ik fantastisch ! Dat is geen toeval omdat toen mijn nieuwe bed is geleverd. Gijs heeft zeer goed advies gegeven en mij overtuigd om het juiste matras aan te schaffen. Eigenlijk boven het budget maar ook daar zijn we "correct" tot elkaar gekomen. Ik zou dan ook iedereen willen adviseren met Gijs in gesprek te gaan !

Wij hebben een compleet bed gekocht, met een matras op maat. Ben super tevreden. Met problemen kan ik altijd bellen en worden dan netjes opgelost!

Wij zijn bij correct slapen terecht gekomen omdat ik erg veel last had van mijn rug bij het opstaan. Wij zijn erg correct behandeld en hebben goed advies gekregen! Sinds we ons nieuwe bed hebben heb ik geen last van mijn rug meer gehad. Een echte aanrader!!!!

Heb 4 jaar geleden een compleet bed gekocht, met een matras op maat. Ben super tevreden de service is top kan altijd bellen en mijn evt probleem is opgelost!! 👍🏻👍🏻

Zeer prettige benadering van naar mij als consument .de klachten die ik had tijdens mijn nachtrust zijn als sneeuw voor de zon verdwenen ik slaap nu echt heerlijk op mijn nieuwe bedje correct slapen bedankt

Ben een slechte slaper en met dit matras heb ik nergens heb ik een fijne nachtrust gevonden waardoor ik uitgeslapen wakker wordt, ook heeft de specialist dhr Braakman van correct slapen mij een heel fijn op maat gemaakt matras geleverd ideaal voor de caravan ,en een hele prettige service bedankt. G

Mijn man en ik hebben een bedombouw , matrassen en topmatrassen besteld bij correct slapen , ik sliep altijd slecht vanwege klachten aan mijn gewrichten en werd snachts vaak wakker van de pijn. Sinds we dit bed hebben wordt ik wakker van mijn wekker ipv van de pijn . Een wereld van verschil dus . Ook de service en levering was netjes en alles volgens afspraak . Wij zijn dus erg blij met onze aankoop .

Wij zijn erg tevreden over ons matras en ombouw . Mijn man had iedere morgen pijn in zijn rug en nu wij een matras van correct slapen hebben is hij van zijn pijn af . En daarbij zijn wij heel correct en vriendelijk geholpen . Dus ik kan het een ieder aanraden .

Schotelbodem, matras en topper bevallen me uitstekend. Goed advies, goede afspraken en keurige levering volgens afspraak. En, niet minder belangrijk, erg klantvriendelijk.

Ze zijn erg professioneel en de matrassen liggen ook heel lekker!

Echt hele goede service en kwaliteit. Een aanrader!

Matras gekocht voor in mijn Caravan. Ik ben goed geadviseerd en de prijs viel mij ook erg mee. Ik raad het iedereen aan.

Over Correct slapen

Ieder lichaam is anders dus eingelijk zou ook ieder matras anders moeten zijn. U verdient optimaal slaapcomfort en dat vindt u bij CorrectSlapen in Best. Een goede houding tijdens de nachtrust is erg belangrijk. Bij CorrectSlapen maken wij dan ook matrassen op maat, iedere individu heeft zijn persoonlijke behoeften. Na een digitale meting van druk en houding en na een uitgebreid intake gesprek geven wij u deskundig persoonlijk advies. Zo hebben personen met rugklachten, nekklachten en problemen met de schouders of heupen erg veel baat bij een persoonlijk aangemeten matras.