heel fijn

Bij mijn schoonmoeder is een dekbed bezorgd. En zelfs even in de hoes gedaan. Fantastisch en een zeer blijde schoonmoeder.

buitengewoon tevreden

Het feit dat ik sinds ongeveer de oprichting van Droomvlucht mijn aankopen doe, is tekenend hoe tevreden ik ben met Droomvlucht. De kwaliteit van advies, prettig in omgang, niet opdringerig en een eerlijk verhaal. Ook de mensen die het bed hebben gemonteerd (onze laatste aankoop) zijn vriendelijk, netjes in gedrag en leg zaken goed uit. Dit is mijn ervaring tot nu toe.

Professioneel deskundig vriendelijk advies: Droomvlucht Slaapcomfort.

Een bezoek aan Droomvlucht Slaapcomfort is een must wanneer je op zoek bent naar helder en deskundig advies als het gaat over slapen en om precies te zijn: bedden!

Het bed ligt goed en je slaapt er uitstekend op.

Alleen maar goede ervaringen.

geweldig

buitengewoon geweldige klantvriendelijke service, zowel het kopen als bij afleveren

vakkundig geholpen en goede service

positieve ervaring met droomvlucht

Zeer vakkundig geholpen en fijne afhandeling Een aanrader!,

Heel deskundig geholpen

We zijn heel goed geholpen omdat auping een actie had met gratis dekbed maar wij een Merens kochten kregen we toch het dekbed overtrek cadeau Ze namen echt de tijd voor ons en gaven goed en deskundig advies Wij zijn heel blij met de bedden en slapen weer als een roos en mijn man heeft geen rugpijn meer

Goede verkoper, levering en plaatsen allemaal tip

Deskundig advies

Het blijft altijd moeilijk om in een paar uur tijd te beslissen of een bed geschikt voor je is. De keuze bij Droomvlucht is zeer uitgebreid. Gelukkig wist de adviseur met concrete vragen de keuze te beperken tot onze specifieke wensen, zodat we toch die juiste beslissing hebben kunnen maken. Mede door een eerlijke advies hebben we gekozen om alleen die onderdelen van ons huidige bed te vervangen, die daar aan toe waren. Inmiddels genieten we weer van een prettige nachtrust. Wat een verschil!

Prettig zaken doen.

Laagdrempelige winkel met vriendelijke en deskundige adviseur. Gezellig verkoopgesprek en lekkere koffie. Nette prijzen, duidelijke afspraken en goede informatie na de aankoop. Geleverd binnen de aangegeven termijn door vriendelijke bezorgers.

Fantastische service!

Snelle reactie en probleem opgelost

Hebben eerst op ons gemak kunnen rondlopen in de winkel, locatie Zevenhuizen. Daarna netjes geholpen en alles op papier gezet. De levering was supersnel en het bed is netjes in elkaar gezet door twee vriendelijke medewerkers. Topservice!

Beste Rob, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat alles van oriëntatie tot levering zo goed is bevallen. We besteden veel aandacht aan ons advies en service en het is fijn terug te horen dat dit zo top is ervaren! Bedankt voor de review en nog veel goede nachten op uw nieuwe boxspring. Met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede beddenzaak

Fijne zaak met vriendelijk en vakkundig personeel, die hun vak snappen!

Beste Leendert, Bedankt voor de review! We zijn blij te horen dat u het advies zo vriendelijke en vakkundig heeft ervaren. We hebben u graag geholpen en het is altijd fijn om dit bevestigd te zien in een beoordeling. Veel plezier nog van uw aankoop en slaap lekker! Met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Beste L., Bedankt voor de beoordeling. We zijn blij te horen dat u alles als goed beoordeeld. Mochten wij u in het vervolg nogmaals kunnen adviseren dan zullen we ons best doen een 10 van u te verdienen. Voor nu veel (slaap) plezier van uw aankoop en wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Heel fijn contact en service

Wat fijn dat Droomvlucht een avond openstelling heeft! Zodoende konden mijn man en ik in alle rust geholpen worden en werd er goed geadviseerd! Wij zijn erg tevreden hoe men de tijd bij Droomvlucht voor ons nam. Nadat wij onze bestelling binnen hadden, waren wij lovend over het bed en matrassen, maar niet tevreden over de hoofdkussens die we erbij hadden gekocht. Dit was geen enkel probleem. Droomvlucht nam deze retour en wij kregen een tegoedbon voor andere kussens. Toch fantastisch! Wil je echt tijd en goed advies, dan is Droomvlucht echt een aanrader!

Beste Annika, Wat een fantastisch mooie beoordeling! Bedankt voor het vertrouwen in onze winkel en het advies en we zijn blij te horen dat dit alles zo goed is bevallen. We denken graag mee wanneer er iets niet helemaal naar wens is en het is fijn te lezen dat dit zo prettig is ervaren. Nogmaals bedankt voor de review en warme aanbeveling en nog vele jaren plezier van uw nieuwe bed! Slaap lekker! Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Verrast

Goed meegedacht en eeen betaalbare oplossing voor nieuwe bedden voor onze recreatiewoning.

Beste Maurice, Wat fijn om te horen dat we u op een positieve manier hebben mogen verrassen. We hebben u graag geholpen met de nieuwe bedden en zijn blij dat u dit beloond met deze mooie beoordeling. Veel slaapplezier in uw recreatiewoning en mocht u in de buurt zijn bent u altijd welkom in de winkel voor een kopje koffie. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Helemaal goed!

Beste Vera, Wat een top beoordeling! Dank je wel! Fijn om te lezen dat alles helemaal goed is geweest. We zien een klein verbeterpuntje in de communicatie, dit nemen we uiteraard mee. Verder wensen we u uiteraard veel (slaap) plezier van uw aankoop en nogmaals bedankt voor dit mooie eindcijfer. Met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Perfect tot in de puntjes!

In de winkel goed en gezellig geholpen. De levering duurde iets langer dan verwacht, maar werd daar keurig van op de hoogte gehouden. En er werd oplossingsgericht meegedacht om eventueel een tijdelijk bed te leveren. Was niet nodig, maar super dat het kon. Het plaatsen werd ook netjes en snel gedaan! Van begin tot eind super geholpen en het bed slaapt ook nog eens heerlijk!!

Beste Sandra, Bedankt voor deze uitgebreide en mooie beoordeling! Bedankt ook voor het geduld, we zijn blij te horen dat dit heeft geloond en dat je nu heerlijk slaapt in het nieuwe bed. We hebben je graag geholpen en geadviseerd en het is dan ook fijn te lezen dat je het tot in de puntjes perfect hebt ervaren! Slaap lekker en met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

perfect

fijne rustige uitleg

Beste W., Bedankt voor dit mooie eindcijfer. We hebben u graag geholpen en het is prettig te lezen dat u de rustige uitleg zo waardeert. Nog vele goede nachten gewenst en nogmaals bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Fantastisch.

Ik slaap heerlijk. Het bed is fantastisch.

Beste Monique, Wat een fantastische beoordeling, dank je wel! Fijn om te horen dat je nu heerlijk slaapt op het bed, daar hebben we graag ons best voor gedaan. We vertrouwen er op dat je nog vele goede nachten zult slapen op het bed, en mocht je in de buurt zijn dan ben je altijd welkom voor een kopje koffie of thee. Nogmaals bedankt en met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Een zaak waar de klant nog echt koning is en er met je meegedacht wordt.

We werden heel vriendelijk ontvangen en geholpen en zijn meer als 2 uur binnen geweest. Niets was te gek en vele combinaties konden we uitproberen. Later nog een keer terug geweest voor een dekbedovertrek en ook toen werden kosten nog moeite gespaard om met ons mee te denken. Bij levering van ons bed bleken er te lage pootjes bij te zitten en ook dit werd naar tevredenheid geregeld. Inmiddels al een aantal weken zeer tevreden met onze nieuwe Pullman.

Beste Etienne dB, Wat een mooie en uitgebreide beoordeling, dank je wel! We hebben graag de tijd genomen om tot een goede keuze te komen en het is fijn om te lezen dat de keuze zo goed bevalt. Als er iets mis loopt dat hopen we dit altijd zo goed en snel mogelijk op te lossen. Het is fijn dat dit naar tevredenheid is geregeld en opgelost. We vertrouwen er op dat je nog vele nachten lekker zult slapen op de nieuwe Pullman. Nogmaals bedankt voor de review en slaap lekker! Met uitgeruste groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

advies, afspraken en service zijn top!

Geweldig geadviseerd door Droomvlucht, alles op tijd geleverd en heel service gericht bij het plaatsen van de bedden!!

Beste Rob, Wat een bijzonder mooie beoordeling, dank je wel! We zijn blij om te horen dat alle onderdelen, van advies tot levering zo goed zijn bevallen! Hier doen we altijd hard ons best voor en zo'n mooie review is dan voor ons de kers op de taart! Nog veel (slaap)plezier van de bedden en wie weet tot ziens in een van onze winkels! Met vriendelijke groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Zij weten absoluut wat klantvriendelijkheid is!

Wij hebben een bed gekocht bij Droomvlucht. In de winkel zeer vriendelijk, eerlijk en professioneel geholpen. Bij de levering van het bed was ik echt geraakt. Er kwamen twee zeer vriendelijke en nette jongens om het bed te leveren. Onderling waren ze ook heel vriendelijk en gezellig tegen elkaar. Ze hebben het bed geplaats en waren zeer gezellig, beleefd, netjes en uiterst behulpzaam! Niets was te gek en ook zeer betrokken. Ik was echt verbaasd toen ze weggingen want dit maak je niet veel meer mee. Een dikke chapeau!

Beste Brit, Wat een fantastische beoordeling, dank u wel! We hebben u graag geholpen en zijn blij dat u dit zo waardeert. Een mooier compliment voor onze bezorgers/monteurs kunnen we ons niet voorstellen. Het is fijn dat we u op zo'n positieve manier hebben mogen verrassen met deze service. Uiteraard vertrouwen we er op dat u nog lang plezier zult hebben van uw nieuwe bed. Nogmaals bedankt voor deze mooie review en slaap lekker! Met uitgeruste groet, Namens het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort, met in het bijzonder onze monteurs, ^Martijn

Swanlaweg 6 2761BC Zevenhuizen

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.