Geweldig advies en super service

Wij kunnen weer heerlijk slapen, spijt dat we het niet eerder gedaan hebben.

Prettige meedenkende zaak

Bed gekocht , goed geadviseerd,het hele pakket was gewoon heel prettig

Prettig geholpen en goed advies

Wij zijn goed geholpen en vonden snel een nieuwe topper en kussens

Erg fijne service

Klantgericht, meedenkend, ledikant bed netjes geleverd, volledig naar wens

Fijn geholpen

Deskundig ingelicht en fijn geholpen

zeer vriendelijk en duidelijk geholpen.

Prefect niets op aan te merken. Nette monteurs goede uitleg en ze namen alle rommel mee.

Prettig bezoek van de showroom.

Prima ervaring. Alleen bij afleveren bleek dat ze de verkeerde matrassen bij zich hadden en dus later op de dag terug moesten komen.

Goed geholpen en prima product

Wij zijn heel plezierig geholpen en super blij met onze nieuwe Pullman matrassen en topper. We slapen heerlijk als nooit tevoren!

Toppertje

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van ons bed en de service is gewoon goed. Het bed slaapt heerlijk. Dus een goed bed en de service is top.

Goed en fijn geholpen

Goed behandeld goed advies

fijn geholpen

van bestellen tot plaatsen is perfect verlopen

goede service

uitgebreid geinformeerd over de mogelijkheden en een persoonlijk advies ontvangen, de ruimte gekregen om nog in andere beddenzaken te orienteren dus totaal niet opdringerig, ook direct heerlijk beddengoed kunnen bestellen, bed werd binnen de beloofde levertijd bezorgd en het slaapt heerlijk, bloemen ontvangen door het aanbrengen van een nieuwe klant

2de bed en weer zeer tevreden

Pas ons 2de bed bij droomvlucht gekocht en ontvangen. Advies was perfect en de aflevering en montage ook perfect.

Fijne winkel met veel tijd en aandacht voor de klant!

We zijn fijn geholpen in de winkel! Verkopers nemen alle tijd voor je en halen alles uit de kast om het meest geschikte te vinden. Geen opdringerige verkoop methodes, maar heel vrijblijvende adviezen! Ga zo door! We liggen heerlijk op ons Serta bed en de fijne kussens van Silvana! Voelen ons nog steeds elke avond prins en prinses in dit heerlijke bed!

Goede service en klantvriendelijk

Goed geholpen met de aankoop en ook de mannen van de bezorging van. het bed waren zeer klantvriendelijk

Prima verzorgd

Alles netjes af gehandeld wezij tevreden

zeer prettige verkoper

Er was alle tijd voor ons en de verkoper gaf goede informatie. Heel leuk, het bloemetje voor onze zoon en schoondochter die ons naar jullie hebben verwezen.

heel fijn

Bij mijn schoonmoeder is een dekbed bezorgd. En zelfs even in de hoes gedaan. Fantastisch en een zeer blijde schoonmoeder.

buitengewoon tevreden

Het feit dat ik sinds ongeveer de oprichting van Droomvlucht mijn aankopen doe, is tekenend hoe tevreden ik ben met Droomvlucht. De kwaliteit van advies, prettig in omgang, niet opdringerig en een eerlijk verhaal. Ook de mensen die het bed hebben gemonteerd (onze laatste aankoop) zijn vriendelijk, netjes in gedrag en leg zaken goed uit. Dit is mijn ervaring tot nu toe.

Professioneel deskundig vriendelijk advies: Droomvlucht Slaapcomfort.

Een bezoek aan Droomvlucht Slaapcomfort is een must wanneer je op zoek bent naar helder en deskundig advies als het gaat over slapen en om precies te zijn: bedden!

Het bed ligt goed en je slaapt er uitstekend op.

Alleen maar goede ervaringen.

geweldig

buitengewoon geweldige klantvriendelijke service, zowel het kopen als bij afleveren

vakkundig geholpen en goede service

positieve ervaring met droomvlucht

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.