Netjes opgelost en schoon afgewerkt

Prima gewerkt en netjes afgewerkt en achtergelaten

Duidelijk, professioneel en snel

Target Fixings is een professioneel bedrijf, met veel ervaring. Wij hebben een duidelijk advies gekregen. De uitvoering liep soepel en snel. Alles zoals je als klant zou willen.

Buitenproportionele rekening voor een klein klusje

Bij het inventariseren van het probleem wordt voorgesteld dat de scheur in de gevel specialistisch hersteld moet worden. De uitvoering blijkt niet meer te zijn dan het uitfrezen van enkele voegen, het inbrengen van draadeinden (wokkels) die vastgezet worden met rubbercement. Drie uur werk voor 1150 euro is dan wel heel makkelijk verdiend. En de reactie luidt: waarom tekent u de offerte dan. Dit getuigt niet van klantgericht problemen oplossen. Zeer teleurstellend proces.

Wat jammer dat u dit zo ervaart. U was tevreden over de inventarisatie, de oplossing, het geleverde werk en akkoord met de offerte, tekening en de afgesproken prijs. Toen u de factuur ontving is plotseling alles veranderd. Erg jammer.

goede overleg en denkt mee

goed vooroverleg en denkt mee aan probleem oplossen en voert geen onnodige werkzaamheden uit ,vriendelijk staan je altijd te woord en weinig overlast door deze techniek van versterken fundering

Professioneel, vakkundig en prettig

In oktober 2020 heeft TargetFixings herstelwerkzaamheden uitgevoerd aan de achtergevel van mijn bijna 100 jaar oude woonboerderij en de fundering daaronder. Na een helder en duidelijk gesprek is er een Plan van Aanpak en offerte aangeleverd die een overzichtelijk beeld gaven van de werkzaamheden en de kosten die daaraan verbonden zijn. Na ons akkoord zijn de werkzaamheden ingepland. Het team is uitermate professioneel, vakkundig en communicatief en daarmee erg prettig om over de vloer te hebben. Ook als de situatie net iets anders is dan verwacht, dan denken ze in oplossingen. Het team redt zichzelf en als opdrachtgever heb je er geen omkijken naar. De werkzaamheden zijn binnen de planning en binnen het budget, naar volle tevredenheid, uitgevoerd. Dit alles voor een eerlijke prijs. Mijn complimenten voor het team en ik zou TargetFixings ook aan anderen aanbevelen.

goede intake, efficiente prettige werkers, afspraak is afspraak

na een terzakekundig advies is er besloten om een offerte uit tebrengen inzake funderingspalen en bedrading in de muren. Alles op tijd en volgens afspraken in offerte netjes opgeleverd. Een heel prettige werksfeer en prettige mensen om mee te werken. hartelijk dank!!

medewerker,is hardewerker met hoge inzet

ondanks het harde werken en inzet van Jelmer,is het toch niet gelukt om de juiste kleur bij het voegwerk te vinden. ondergetekende besluit om dit zelf te doen of een voegbedrijf in te huren. Hendrik Woudstra . Tollebeek.

Prima werk geleverd

De scheur in onze muur is vakkundig hersteld. Het is zo netjes gedaan dat het bijna niet meer zichtbaar is. Aardige werknemer, die alles goed overlegde en die toen het klaar was alles keurig opruimde. Ik hoop Target Fixing niet meer nodig te hebben, maar in voorkomende gevallen zullen wij het bedrijf zeker weer inschakelen.

Prettige en deskundige mensen, weten waar ze het over hebben.

Het was een enorme klus maar de mannen van Target Fixings hebben het netjes opgeleverd.

Vakwerk door eerlijke vaklieden

Recent hebben wij door Target-fixings uitgebreide werkzaamheden laten uitvoeren aan de gevel van ons ruim 100 jaar oude huis. Ze hebben op verschillende plekken bewapening aangebracht, een heli-pile geplaatst en bij twee grote scheuren de stenen opnieuw in verband gemetseld. We waren al bij het opmaken van de offerte zeer te spreken over de kennis en kunde van Bouke Rijpma. In de daarop volgende weken zijn we samen tot een plan gekomen en daarin toonde ze zich eerlijk en betrouwbaar. De werkzaamheden zijn volgens afspraak begonnen op het beoogde moment. Ze hebben 9 dagen keihard gewerkt om de klus binnen de geplande tijd af te krijgen. De communicatie was helder tijdens het gehele project en we werden actief betrokken bij de keuze momenten (kleur voegmateriaal, kleur van de te vervangen stenen etc.). Het eindresultaat is geheel naar verwachting en tevredenheid. Zeker een aanrader om met dit bedrijf in zee te gaan.

vakkundig personeel

Werkzaamheden werden deskundig uitgevoerd,

Zeer klantvriendelijk/netjes en kundige mensen

De binnenfundering bij ons is zeer kundig, snel en zonder noemenswaardige overlast hersteld. In twee dagen was de klus geklaard. WE ZIJN ZEER TEVREDEN OVER DIT BEDRIJF EN ZEKER OVER ZIJN MEDEWERKERS.

Opdracht prima uitgevoerd

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd door bekwame specialisten. Keurig overleg en vlot gewerkt. Ik heb geen klachten. Wel flink wat voorwerk gedaan en ook behoorlijk wat nawerk. Weinig tot geen overlast. Kortom ik ben zeer tevreden. Vriendelijke groet Gerrit Lamberts

Deskundige beoordeling, voorlichting, opstellen herstelplan en uitvoering.

Hoewel erg kostbaar hebben we besloten onze woning te laten verstevigen. In het eerste gesprek zijn we deskundig voorgelicht en ook direct gerustgesteld. De uitvoering was erg plezierig met medewerkers die flexibel inspeelden op onze vragen en erg plezierig in omgang waren. Hoewel we natuurlijk pas meer 'gefundeerd' ons oordeel kunnen geven over enkele jaren hebben we veel vertrouwen. Er is daarbij ook een garantie van 10 jaar op de werkzaamheden. Kortom, zeer positief en een absolute aanrader.

Zeer kundig en snel !

De mannen van T.F. zijn zeer vriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn. Bovendien zijn het harde werkers en was de klus 1 dag eerder klaar dan de 4 dagen die gepland waren.

Erg net en kundig bedrijf

Super ervaring. Gratis offerte. Tevens kregen wij veel andere adviezen die niet onder deze zaak vielen. Bijvoorbeeld tips over de tuin, super blij mee. Aardige mensen die kennis van zaken hebben. Er wordt meegedacht of je dingen ook zelf kan doen. Gaat niet alleen om zo veel mogelijk geld verdienen maar kijkt mee met de klant Gaan zelfstandig te werk, alles wordt netjes achtergelaten. Super bedankt

U had even langs kunnen komen om alle scheuren te beoordelen.

Vakkundig en vriendelijk personeel. Geven duidelijke uitleg wat er gedaan wordt.

Target Fixings werkt met vakkundig personeel en heeft de uit te voeren werkzaamheden op een professionele wijze uitgevoerd.

Goed werk.

Goed werk. Netjes afgeleverd. Net personeel. Zeer professioneel. Zeer tevreden.

Advisering en voorbereidend werk was voortreffelijk. Goed overleg. Erg hulpvaardig. Kwaliteit van het werk was prima. Personeel liet het werk keurig en netjes achter. Een betrouwbaar en aanbevelenswaardig bedrijf. Het was in een woord: Top!

• Personeel

Grote kennis en ervaring met het oplossen van scheurproblemen in gevels alles netjes afgewerkt en opgeruimd, vond het wel prijzig, kan niet beoordelen wat de prijs/kwaliteit verhouding is

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima werk.

• Personeel

Er wordt netjes gewerkt. Er wordt ook rekening gehouden met de tuin. Geen luide radio en er wordt elke dag goed opgeruimd, de werkplek blijft netjes. Bedankt.

• Personeel

Prima werk geleverd en ruimte om in overleg tot de juiste en mooiste oplossingen te komen.

• Personeel

Samen project afgerond met Target Fixings. Ze hebben mij en de klant goed advies gegeven. Alles volgens afspraak uitgevoerd. Ook konden ze eerder starten dan aangegeven waardoor we de andere werkzaamheden ook weer op tijd konden uitvoeren.