Snel en vakkundig is in ons nieuwe huis de vloerverwarming aangelegd Alles conform alle afspraken Wij zijn dik tevreden!

Goed en correct

Leveren goed werk af.

Uitstekende service, zowel voor, tijdens als na het leggen.

Zeer goede ervaring, valt iedereen aan te raden...

Levert strak werk met goede service!

Tijdens het frezen liet de afwerkvloer los er werd direct geschakeld en in die zelfde week weer er door een partner van hun nog een nieuwe afwerkvloer gestort. Waarna deze voldoende uitgehard was stond comfortfloors weer op de stoep om dit af te maken.

Top bedrijf

Comfortfloors staat voor wat ze zeggen Goede communicatie Ben zeer tevreden

Goede afspraken, goed werk

Goede ervaring qua planning en overleg. Ook prijsaanvraag werd vakkundig en snel beantwoord. Vincent Pruntel, Bouwbedrijf Huta

Uitstekend product en prima service.

Uitstekend product en prima service. Conform afspraken gewerkt.

Leveren goed werk

Leveren goed werk en werken netjes. Komen afspraken na.

Super tevreden. Echte vakmensen met het hart op de juiste plaats. Uitstekende service.

Door omstandigheden moesten we de afspraak helaas verplaatsen. Volgens de planning zou het dan pas drie weken later kunnen maar waren ze bereid om op de zaterdag na de afspraak de vloer te komen frezen en de verdeler te plaatsen. Hierdoor kwamen wij niet in de problemen met onze planning. Ontzettend fijn dat dit mogelijk was.

Goed werk geleverd.

Waaren er optijd en dachten goed mee over de plaats waar de verdeeler kon komen.

Keurig en Correct!!

Komen afspraken na,alleen jammer Edwin had geen puddingbroodjes mee voor bij de koffie!

Snel, nette prijs en conform afspraak.

Keurig werk afgeleverd voor een scherpe prijs. Op zaterdag doorgewerkt om het op tijd af te maken. Top!

Professioneel en meedenkend

ComfortFloors heeft bij ons in oktober 2020 vloerverwarming aangelegd. Prima voorbereid, strak aangelegd en altijd meedenkend.

Goede service door leuke vakmensen

Al tijdens de kennismaking werd er goed meegedacht. Snel en goed resultaat. Geen stof door het hele huis en een duidelijke uitleg van het product.

Vriendelijk personeel, snelle service

geweldig

Geweldig bedrijf raad het ook iedereen aan om hier heen te gaan

Vakwerk

Alles vlot, zeer netjes, geheel vlgs afspraak en prettig om mee samen te werken.

Een bedrijf met kennis en ervaring.

Vanaf offerte tot en met de uitvoering van de vloerverwarming een dikke 10! Ze hebben verstand van zaken, via de telefoon duidelijke uitleg gehad en later met de montage ook. Echt een aanrader

Snel & zorgvuldig teamwork!

Harde werkers, heel net resultaat. Oog voor details & klantgericht.

Goed werk

Goed werk afgeleverd, in een korte tijd konden ze nog bij ons terecht. Bedankt.

Werken super netjes en snel !!

Super netjes gewerkt

Ik ben zeer tevreden over comfort Floors Super netjes gedaan

Ben super tevreden

Ervaren en snel

Snel en deskundig helaas door onze vloer konden de buizen niet dieper. Er komen een aantal net boven de dekvloer uit .

goed voor elkaar nette service leuke mensen in omgaan denken mee

super goed voor elkaar ,snelle service wanneer je belt met problemen Denken ook met je mee voor eventuele veranderingen in de toekomst De jongens zijn leuk in de omgang. Kortom top!!

Stephensonstraat 37 7903AS Hoogeveen

06-11905626

Over Comfortfloors

ComfortFloors is dé toonaangevende specialist in vloerverwarming voor het Noorden en Oosten van Nederland. Met een sterke aanwezigheid van Groningen tot aan Enschede, staan de deskundige installateurs van ComfortFloors klaar om uw woning of bedrijf te voorzien van de meest geavanceerde en efficiënte vloerverwarmingssystemen. Onze onderscheidende kracht ligt in onze exclusieve samenwerking met Robot, een betrouwbare partner die garant staat voor de hoogste kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Hierdoor kunnen wij onze klanten de zekerheid bieden dat ze investeren in duurzame en kostenefficiënte vloerverwarmingssystemen die jarenlang comfort en warmte zullen bieden. ComfortFloors is gevestigd in Hoogeveen & Veendam.