Werken netjes en leveren het goed af

Comfortfloors maakt mooi en strak werk en werkt er aan om een 10 + te halen

In het werk en in de communicatie zijn ze zeer professioneel, de kwaliteit van het werk staat bij hen boven aan. we kunnen www.comfortfloors.nl dan ook zeker aanbevelen

Edwin heeft ons goede tips gegeven voor onze hele verbouwing en geeft een top service. Bedankt.

Snel gedaan en uitstekende service!

Binnen enkele uren was de hele benedenverdieping voorzien van vloerverwarming aangesloten en al. Door een ongelukje van mijn kant heb ik de buis beschadigd. Na een telefoontje met Comfortfloors voor advies heeft Comfortfloors deze niet alleen snel gerepareerd maar ook nog eens kosteloos. De volgende dag zou namelijk de egalisatielaag aangebracht worden. Erg dankbaar voor deze top service!

Zeer goed en professioneel bedrijf. Meedenkend en we werden geholpen achteraf met heel veel goede adviezen. Alle afspraken nagekommen en alles wat stond in offerte werd ook zo uitgevoerd zonder kleine lettertjes. Zelf bedrijf die vloer kwam egaliseren na hun was het onder de indruk hoe netjes de vloer ingefrezen was. Deze bedrijf beveel ik het zeker aan!

netjes en volgens afspraak

werk hard door ,en levert een top prestatie.en weet wat hij doet.

vakkundig ,netjes ,accuraat ,zeuren niet als het even tegen zit erg plezierig

zie zin

Prima prijs en kwalititeitsverhouding. Duidelijke afspraken en nagekomen. Erg vriendelijke en kundige monteurs. Snel en accuraat. Hartelijk dank voor de service.

Goeie service

Alles top opgelost

We hadden wat tegenvallende dingen tijden de verbouwing. Miranda heeft goed meegedacht. Ook is de vloerverwarming goed aangesloten. Laat de winter maar komen :).

Alles volgens afspraak en eigenlijk net iets meer!

Prima voor elkaar! Behalve wat volgens afspraak zou worden uitgevoerd werd de unit ook verplaatst naar een lastigere plaats die moeilijker bereikbaar is. Een radiator werd verwijderd en de unit zit nu perfect op z'n plaats. Ik kan alleen oordelen over het plaatsen en installeren en (nog) niet over de werking, maar kijkend naar de installatie heb ik er alle vertrouwen in.

uitstekend

uitstekend werk geleverd

Zeer positieve ervaring

Werk volgens afspraak en correct uitgevoerd

zeer professioneel

Zeer professioneel team. Komt de afspraken na. Netjes en snel tegen zeer markt conforme prijs.

Keurig bedrijf.

Dit bedrijf is gewoon top. Comminicatie zowel telefoon en email is goed. Antwoorden duidelijk op de gestelde vragen, en het zijn gezellige mensen. Dus wil je vloerverwarming? Twijfel niet en neem contact op met Comfortfloors.

Zeer vriendelijk en harde werkers

Comfortfloors heeft perfect werk afgeleverd en hebben supersnel en netjes gewerkt. Kan ze zeker aanbevelen en heb na dat alles klaar was een heel duidelijk uitleg gekregen hoe alles in zijn werkt gaat. Aanrader als je aan vloerverwarming zit te denken, zeker prijstechnisch.

Prettig contact en vlekkeloze uitvoering.

Duidelijke offerte en werkzaamheden conform offerte uitgevoerd. Er is eerst een nieuwe vloer gestort. Door menigeen gesteld: Is dat nodig? Maar door de ongelijkheid van de vloer was dat wel beter. Achteraf zeer tevreden dat het op deze manier is aangepakt. Contacten verliepen zeer prettig, zowel telefonisch als bij de uitvoering.

TOP

Vakmanschap, mooi aangelegd.

Waanzinnig!!!

Top team!! Super werk!!

Zonder aarzellen schakel ik ze de volgende keer weer in. Top

Vakbekwaam en zonder stof en goede uitleg

Snel en eerder klaar dan verwacht.

Ondanks de problemen met de vloer waarin gefreesd moest worden, hebben ze de klus geklaard. Zeer tevreden!

Nette mensen netjes werkend echt super tof

Zonder terughoudenheid kan ik zeggen dat alles 100% goed verlopen is

De werkzaamheden zijn op mijn verzoek in twee delen uitgevoerd, te weten: verleggen verwarmingsslang in de badkamer en het frezen en aanbrengen van de slang in woonkamer en keuken. Dit ging in een razend tempo, en binnen 3 uur was alles opgeruimd. Kortom; zeer oprofessioneel

Super service, top werk. Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe vloerverwarming. Direct vanaf het eerste moment dat wij in contact kwamen met ComfortFloors is alles super verlopen. Duidelijke communicatie qua planning en overige afspraken. De heren gaan zorgvuldig te werk. Denken met je mee, vriendelijk personeel en werken snel. Ook hebben ze oog voor detail waardoor je zeker bent van de beste manier van plaatsen, erg fijn! Wij raden ComfortFloors zeker aan.

Overleg goed

Over Comfortfloors

ComfortFloors is dé toonaangevende specialist in vloerverwarming voor het Noorden en Oosten van Nederland. Met een sterke aanwezigheid van Groningen tot aan Enschede, staan de deskundige installateurs van ComfortFloors klaar om uw woning of bedrijf te voorzien van de meest geavanceerde en efficiënte vloerverwarmingssystemen. Onze onderscheidende kracht ligt in onze exclusieve samenwerking met Robot, een betrouwbare partner die garant staat voor de hoogste kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Hierdoor kunnen wij onze klanten de zekerheid bieden dat ze investeren in duurzame en kostenefficiënte vloerverwarmingssystemen die jarenlang comfort en warmte zullen bieden. ComfortFloors is gevestigd in Hoogeveen & Veendam.