Deskundige en professionele partij.

ComfortFloors is een deskundige en professionele partij om mee samen te werken. Ze komen de afspraken na en doen wat ze zeggen.

Meedenkend, goede kwaliteit en volgens afspraak gerealiseerd

Ik heb Comfortfloors als een degelijk en betrouwbaar vloerverwarmingsbedrijf ervaren, die met de klant meedenkt

Vakmensen en een scherpe prijs.

De afgesproken prijs werd netjes gehanteerd. De vloer werd snel en netjes ingevreesd en alles werd vakkundig aangesloten. Daarnaast waren de vaklui nog aardig ook.

Is goed werk geleverd.

Uitstekend vakwerk en aftersales

Comfortfloors levert prima vakwerk en ook service en vragen na de installatie worden vlot afgehandeld/ beantwoord.

De klant is koning

Vanaf het eerste telefoontje, tot het laatste contactmoment wordt er goed naar je geluisterd. Ook zijn ze erg flexibel met de datum voor de installatie. Het toppunt voor ons was dat we de vloerverwarming aan wilden zetten, maar dit niet lukte. Ik heb ze gemaild en werd vanaf een strandbedje gefacetimed om het wel voor elkaar te krijgen. Dat noemen wij de ultieme vorm van de klant is koning!

Zeer goede service

Erg vriendelijk bedrijf hebben mij goed geholpen van begin tot einde. Echt een aanrader.

super geregeld allemaal.

Comfortfloor gevraagd vloerverwarming aan te leggen. Alles gedaan i .o.m. EdwinTalen. Alles geworden zoals is afgesproken. kortom top team. Zeker aan te bevelen. Eelco Hoekstra

Alles netjes, snel en volgens afspraak uitgevoerd.

Prima bedrijf.

Super ervaring!

Super ervaring en service, top!

Doordat de zandcemsnt vloer te dun was werd er besloten om een nieuwe laag erbij op te doen. Dit was binnen een dag geregeld! Nadat het gestort was en gedroogd kwamen ze weer langs. Binnen een dag lag de vloerverwarming erin. Duidelijke en eerlijke communicatie. Duidelijk wat we moesten doen als de vloerverwarming aan ging. Al met al de beste keuze die we ook gedaan hebben!!! Dit bedrijf raad ik zeker aan.

vakmensen zijn het

Zijn echte vakmensen met het motto we maken waar wat ze beloven. Voor mij niet anders dan Edwin en Miranda als we een probleem hebben met de vloerverwarming. Maar problemen zijn er bij natuurlijk niet. Ga vooral zo door met jullie mooie bedrijf

geweldig top bedrijf.

Mijn ervaring ,is een geweldige bedrijf de 2 mannen die kwamen hadden een profesionele houding , en hebben alles perfect aangelegd . zeer tevreden . ook de uitleg van hoe alles werkt , en waar op te letten . top bedrijf

Prima vaklui en een uitstekende service!

Bedrijf komt afspraken na! Goed advies! Stipt op tijd! Goede service! Al met al helemaal tervreden! Fam Zwiers Hoogeveen

Klantgericht en behulpzaam

Goede en snelle service. Thuisbezoek voor het juiste advies en opties. Klantgericht en niet beroerd om een stap extra te doen voor de klant.

Uitstekend.

Vriendelijk, meedenkend, kommen afspraken na. Leveren zeer goede werk.

Prima werk , afval kan wel gelijk in de container gegooid worden ipv bij de deur

Heel goed!

Keurig werk en zeer netjes afgewerkt.

Zorgvuldig geplaatst en meedenkend met verschillende situaties

Op de afgesproken tijd was Comfortfloors bij ons om te starten. Zij stuitten daar op een probleem waardoor er geen vloerverwarming gelegd kon worden. Oplossing was snel gevonden, maar vergde wat tegelwerk en tijd. De complete dekvloer moest er uit, er werden 2 dagen later netten met vloerverwarming gelegd en een dag of 2 later de dekvloer opnieuw gestort. Hierdoor raakte onze planning niet in de soep en konden we de eerstvolgende werkdag de stukadoors ontvangen. Super oplossing, alles werd tot in de puntjes verzorgd en geregeld, we hoefden hier niet voor te doen (alleen vloer eruit halen). Voor vragen nemen ze de tijd voor je en telefonisch bijna altijd meteen antwoord (of je word vrijwel direct teruggebeld). 1 tip: Toen de dekvloer gestort werd, was er 1 iemand aanwezig (normaal doen ze dat met 2 mensen). Mijn advies is om dan te wachten tot het met 2 mensen kan. In onze vloer zit op 2 plekken namelijk een lichte kuil waardoor er onder onze plint een kier zit. De beste man in z’n eentje was waarschijnlijk compleet gesloopt na een hele dag alleen storten, dat ging helaas ten koste van de laatste loodjes.

Goed meedenkend net werkend bedrijf

Super.

Top voor elkaar en vakmanschap

Top voor elkaar en vakmanschap

Prima aangelegd en perfecte aftersale

Mannen hebben keurig werk afgeleverd. Ondanks dat het niet hun schuld was en ook niet vanwege hun werkzaamheden kwamen ze direct langs bij een gevalletje waterschade

Snelle correcte reactie

Edwin reageert snel en correct. Onze vloerverwarming doet het weer en het is aangenaam warm.

Goed meegedacht en uitstekende service

Vanwege onze verhuizing moest de voorbereiding en de installatie van de vloerverwarming op korte termijn geregeld worden. Edwin heeft goed met ons meegedacht en ons naar partijen doorverwezen die ons op korte termijn en erg goed van dienst zijn geweest met het storten van een vloer, de installatiewerkzaamheden en het leggen van de pvc vloer. De aanleg van de vloerverwarming is uitstekend gedaan. Edwin reageert snel op onze vragen via Whats app en schakelt ook zelf met de installateur. Kortom wij zijn erg tevreden over de dienstverlening en raden Comfortfloors Hoogeveen aan.

Goede prijs kwaliteit

Ben erg blij met de flexibiliteit kwa planning. En offerte op maat gemaakt. Ze werken schoon en netjes. Door veel kletsen, deels ook mijn schuld, liep het wel uit kwa tijd. Verder niks op aan te merken.

Stephensonstraat 37

7903AS Hoogeveen

06-11905626

Over Comfortfloors

ComfortFloors is dé toonaangevende specialist in vloerverwarming voor het Noorden en Oosten van Nederland. Met een sterke aanwezigheid van Groningen tot aan Enschede, staan de deskundige installateurs van ComfortFloors klaar om uw woning of bedrijf te voorzien van de meest geavanceerde en efficiënte vloerverwarmingssystemen. Onze onderscheidende kracht ligt in onze exclusieve samenwerking met Robot, een betrouwbare partner die garant staat voor de hoogste kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Hierdoor kunnen wij onze klanten de zekerheid bieden dat ze investeren in duurzame en kostenefficiënte vloerverwarmingssystemen die jarenlang comfort en warmte zullen bieden. ComfortFloors is gevestigd in Hoogeveen & Veendam.