Zeer professioneel en klantvriendelijk

Ik heb de samenwerking met de medewerkers van OMZORG als zeer plezierig ervaren. Professioneel en klantvriendelijk.

Beste mevrouw Mittertreiner, Hartelijk dank voor uw reactie op onze dienstverlening. Ik ben blij dat wij u en uw ouders naar tevredenheid van dienst mochten zijn. Met vriendelijke groet, Donnée, namens Omzorg

Wij zijn heel blij geweest met de hulp van Marjo via Omzorg.

Wij wilden wat extra ondersteuning bij de zorg voor onze moeder toen zij door fysieke problemen steeds minder vaak het huis uit kon. Via Omzorg zijn wij in contact gekomen met Marjo en dat bleek een goede match. Marjo kwam op vrijdagmiddag en ging met mijn moeder boodschappen doen, koffie drinken, en vooral naar haar luisteren. Marjo had al snel de juiste toon te pakken. Mijn moeder was erg op haar gesteld en kon over van alles met haar praten. Maandag a.s. gaat ze naar een verzorgingshuis in een hele andere regio en eindigt het contact tussen haar en Marjo. Vinden wij allemaal jammer. De contacten met de mensen van Omzorg verliepen ook altijd goed, kortom, wij zijn heel tevreden. Dank je wel Marjo, voor je persoonlijke aandacht voor mijn moeder en ook voor ons.

Beste Rita, Met Marjo als vaste zorgverlener had je moeder al snel een vertrouwd gezicht erbij. Ik ben blij dat zij je moeder goed heeft kunnen ondersteunen en een aanvulling op jullie als kinderen kon zijn in het gezelschap houden. Veel dank voor het fijne contact en jullie vertrouwen in Omzorg. Vriendelijke groet, Sophie, namens Omzorg

Zeer goede zorg

Onder deskundige leiding was de verzorging goed.Suggestie: indien mogelijk lijkt het mij verstandig om voor de aanvang van de zorg de klant te bezoeken om te zien welke verzorgsters het beste bij hem past. Opmerking: Er was een groot verschil tussen de verzorgsters in het contact met mij

Beste meneer de Gier, Allereerst nogmaals dank voor de prachtige bos bloemen. De tips die u geeft zal ik zeker ter harte nemen. Ik wens u een mooie en gezonde toekomst. Met hartelijke groet, Doenja, namens Omzorg

Fijn en rustig contact, heb veel steun ervaren en geweldig dat er op zo korte termijn hulp werd geboden!

Beste Wil, Wat ontzettend fijn om te horen dat we voor u en uw ouders veel hebben kunnen betekenen. We zetten ons graag in om goede en passende zorg te bieden en denken voor de toekomst graag weer met u mee! Met hartelijke groet, Doenja, namens Omzorg

Goede zorg, snel geregeld.

Zorg is op korte termijn, ook in het weekend, beschikbaar. Zorgverleners adequaat en betrokken.

zeer tevreden

client heeft goede zorg gehad gedurende mijn afwezigheid. zowel het voeden als de aankleding zijn goed gegaan. kortom client is op een goede en professionele wijze verzorgd.

Beste meneer Steinfort, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik ben blij dat we u hebben kunnen helpen op deze manier! Ik zal uw mooie woorden overbrengen naar de zorgverlener. Vriendelijke groet, Marijke, namens Omzorg.

Betrokken en meelevend

De zorgverleners van omzorg hebben mijn tante goed verzorgd terwijl dat soms niet makkelijk was. Ze waren heel betrokken en behulpzaam en deden meer dan wij als familie verwachten.

Omzorg heeft ons geweldig geholpen!

Omzorg heeft ons geweldig geholpen toen wij in een crisis situatie zijn beland met onze ouders. In afwachting op een plaats in een zorginstelling hadden zij 24/7 zorg nodig. Met de fantastische hulp van omzorg is het gelukt om deze moeilijke periode door te komen. Nogmaals onze hartelijke dank!

Beste Gabrielle, Bedankt voor de mooie woorden. We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen. Hopelijk hebben ze nog een mooie tijd samen. Groet Anne-Marie, namens team Velp en de zorgverleners

Uitstekend.

Korte lijnen, fijn contact. Zeer snel een medewerker voor betreffende cliënt gevonden.

Heel plezierig.

Dankzij Marijke de Graaf heb ik prima huishoudelijke hulp gekregen. Tussentijds goed overleg.

Omzorg is een fijne organisatie!

De contacten met de medewerkers van omzorg heb ik als zeer plezierig ervaren! De medewerkster die bij ons is geweest, was in het begin perfect! Toen mijn moeder een bacterie kreeg, was na een ziekenhuis opname - een andere benadering noodzakelijk. De medewerker van omzorg kon deze omslag niet maken - jammer!

Zeer clientgericht!

Alleen maar positief!

Goede persoonlijke begeleiding door deskunkundige verpleegkundigen.

De medewerkers van Omzorg en de verpleegkundigen zetten zich op een persoonlijke en respectvolle wijze in voor de begeleiding van kwetsbare ouderen. Het overnemen van een deel van de zorg van de mantelzorgers geeft hen rust en de kans even op adem te komen Wij kunnen Omzorg dan zeker aanbevelen.

Dag Karin, Mooi om te lezen dat onze zorgverleners je ouders goed van dienst hebben kunnen zijn en zij het vanaf nu weer zelf kunnen. We wensen je ouders alle goeds voor de toekomst en helpen graag nog eens mocht dat nodig blijken. Met vriendelijke groet, Donnée Groenendijk

Snelle en adequate zorg

Omzorg heeft ons goed uit de brand geholpen door op zeer korte termijn iemand voor 24 uurs zorg te regelen voor mijn vader van 92 jaar die uit het ziekenhuis kwam.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij dat wij u op deze manier hebben kunnen helpen en wensen uw vader een goed herstel! Hartelijke groet, Sophie, namens Omzorg

Professioneel en liefdevol

Het was geweldig hoe snel Omzorg de 24-uurs zorg voor elkaar kreeg. Binnen 24 uur konden we starten. De dames die voor mijn vadre zorgden waren kundig, maar vooral ook liefdevol. We hebben enorm veel steun aan ze gehad!

Goede service en zeer klantvriendelijk.

Deze mensen hebben erg hun best gedaan om ons uit de nood te helpen. De mevrouw die zij stuurden om onze moeder gedurende 7 nachten van zorg te voorzien, deed dat zeer bekwaam en met veel liefde voor haar medemens. Alle lof!

Professioneel, flexibel, warm.

• Ervaring met: Nachtzorg

• Kwaliteit van zorg via ingezette zzp’ ers

Zeker positief. Zoals in elk team verschillen de kwaliteiten per individu. Ook bij jullie. Een van deze belangrijke kwaliteiten duid ik als ‘bereidwilligheid’. Bij 24u-zorg is het m.i. ongewenst om niet ook soms bij te springen bij niet perse zorggelieerde zaken. Hier niet bereid toe te zijn wekt wrevel. Gelukkig gold dit maar voor enkelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jammer dat mij niet echt duidelijk is waar de vraagstelling over gaat?? Het kantoor of de ingezette ZZP'ers?? Wat mij betreft is daar een verschil. Je hebt het meest met de laatste te maken en die ervaring is prima! Vanuit kantoor zou wat meer ondersteuning kunnen komen. Er is geen initiatief om wat ondersteuning of hulp bij het rooster. Daar moet je echt om vragen. Vandaar mijn lage waardering bij betrokkenheid, communicatie en advies; dit geldt dus niet voor degenen die aan huis komen! De vragen zijn té algemeen, wat mij betreft. M vr groet, Rosa.

• Ervaring met: Mantelzorgondersteuning

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een opmerking over de zorgkwaliteit van de zzp'ers: deze is nogal verschillend. De meesten van hen werken heel betrokken en deskundig, voor een enkele is het al gauw goed, is mijn indruk. Bij deze vraag heeft mijn man, om wie het tenslotte gaat, ook zijn oordeel gegeven.

• Ervaring met: Verzorging & verpleging

• Ervaring met: 24-uurs zorg

Bereikbaarheid is prima, echter communicatie van rooster naar mijn e-mail adres zou nog even aandacht behoeven.

• Kwaliteit van zorg via ingezette zzp’ ers

Omzorg zorgt dat er altijd org is, ook als mensen onverwacht uitvallen. de meeste verzorgers zijn uitstekend. Heel soms is er een misser, maar dan zorgen ze altijd voor een ander.

• Ervaring met: Begeleiding & ondersteuning

Middellaan 6 3701 VB Zeist

Over Omzorg

Omzorg biedt particuliere thuiszorg aan ouderen die de wens hebben zo lang mogelijk thuis te blijven wonen. Wij werken hiervoor samen met ervaren zorgverleners, gespecialiseerd in 1-op-1 zorg thuis. Wij organiseren deze zorg op maat. In blokken van drie aaneengesloten uren tot 24-uurs zorg. Diensten variëren van gezelschap en begeleiding tot verzorging en verpleging. Omzorg vindt haar oorsprong in Zeist en is hier sinds 1999 gevestigd. Wat begon als een klein bureau in de thuiszorg, groeide uit naar een organisatie met twee vestigingen, met een breed werkgebied in Nederland. Het kleinschalige karakter is daarbij behouden gebleven. Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke aanpak.