Prachtig mooi

Om de keuken helemaal af te maken. Gekozen voor de achterwand van Bokmerk. Mooie strakke wand, onderhoud vriendelijk, sopje en een doekje zijn genoeg.

Mooi resultaat!

Het inmeten en plaatsen van de keukenachterwand is professioneel verlopen. Het waren aardige mensen en na afloop is alles netjes opgeruimd. De kleur en het materiaal voldoet aan onze verwachtingen. We zijn erg blij met het mooie resultaat!

Fantastisch resultaat na professionele plaatsing

Nadat de achterwand van onze keuken zorgvuldig opgemeten was, is de achterwand op de afgesproken datum professioneel geplaatst. We genieten van de prachtige uitstraling die de keuken nu heeft. We zijn heel blij dat we voor Bokmerk gekozen hebben.

Mooi resultaat!

Gisteren is de achterwand in onze keuken geplaatst. De wand is netjes en secuur geplaatst, met een mooi kleuraccent in onze keuken als resultaat. Geleverd met prima service en duidelijke communicatie. Wij zijn er blij mee!

Onze keukenachterwand van Bokmerk straalt pure luxe uit en is zeer vakkundig aangebracht.

Wij zijn heel erg blij met onze keuze voor Bokmerk. Onze keukenachterwand straalt nu pure luxe uit en is zeer vakkundig aangebracht door vakmensen, die weten waar ze het over hebben. Ze werken netjes en zijn ook nog eens supervriendelijk. Dank jullie wel, Bokmerk!

Betrouwbaar, kwaliteit, nette mensen en een gelukkige en tevreden klant die dit zal promoten.

Keurig op tijd om acht uur stond Frank voor de deur. Wat een vakman en een vreselijke aardige kerel. Meedenken, sociaal sterk en nogmaals een vakman. De fa. Bokmerk heeft geleverd wat men beloofde. Dit is een prachtige achterwand, kwaliteit en een pareltje in onze keuken. Hartelijk dank en veel zakelijk succes.

Vakmanschap

Vandaag onze achterwand in de keuken gekregen, super strak, mooi om gezien, goed afgewerkt 2 prettige mannen hebben vandaag vakkundig de wand geplaatst. Proffesioneel in omgang en kunde. Dit bedrijf is zeker een aanrader Niet vergeten het prettige adviesgesprek en inmeten. Deze 2 zaken kun je niet los van elkaar zien: meten is weten en het klopte met plaatsen perfect

Perfecte opmeting en bijzonder correcte installatie door 2 monteurs.

Prachtige Bokmerk achterwand in onze nieuwe keuken.

We hebben een prachtige strakke achterwand van Bokmerk in de kleur Verdigris in onze nieuwe keuken. Perfect opgemeten en heel netjes geplaatst. Heel erg blij mee.

Top kwaliteit en service!

Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken achterwand van Bokmerk. Eindelijk geen vieze vlekken meer op de achterwand, maar eentje die makkelijk schoon te houden is. Op de millimeter nauwkeurig ingemeten en door twee vriendelijke monteurs in no time netjes geplaatst. Top!!!

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze van Bokmerk.

Het inmeten en plaatsen van de keukenachterwanden is heel professioneel verlopen. Het waren aardige mensen, na afloop is alles netjes opgeruimd. De kleur en het materiaal voldoet aan onze verwachtingen.

Onze achterwand kleur: Metallic White is vrijdag de 23-09-2022 geleverd, het is in een woord GEWELDIG,super blij, en zo keurig geplaatst.

Hele goede ervaring met bokmerk, vanaf het bestellen, meten en de plaatsing helemaal top Nu is de keuken klaar .

Wat een prachtige wand

Via de keukeninstallateur hoorden wij over de mogelijkheden van Bokmerk. Na een afspraak werd de muur waar de achterwand moest komen opgemeten. Een paar weken later werd de wand geplaatst en ..... fantastisch!! Een sieraad voor de toch al mooie keuken. Vakkundig geplaatst, vriendelijke monteurs en tevreden klant.

Professionele montage en uitstekende service.

De bokmerk achterwand is de finishing touch op onze keuken. Een door de monteur zelf opgemerkt miniem krasje leiďde direct tot afkeuren van de wand en levering van een nieuwe.

Top installatie

Er zijn bij ons 2 monteurs langs geweest, die de achterwand snel en nauwkeurig hebben gemonteerd. De gaten voor de stopcontacten (6) waren perfekt 'voorgeboord'. Zeker willen wij ook de credits geven aan Mattias, die enerzijds prima kleuradvies geeft en anderszijds alles heel precies opmeet en direct een offerte uitdraait. Van opmeten tot de installatie binnen enkele weken. Chapeau voor Bokmerk!

prachtig, praktisch en onderhoudsvriendelijk eindresultaat!

snel en vakkundig geplaatst! Zijn er super blij en tevreden over!

Erg blij met de geplaatste douche achterwanden, Van het inmeten tot het plaatsen erg tevreden . Nette vriendelijke mensen .

Geweldige upgrade

Al jaren liep ik tegen de vieze achterwand van onze keuken te kijken. Iedereen adviseerde mij Bokmerk te bekijken. Toen het eenmaal geplaatst was, begreep ik waarom! Een ware metamorfose van onze keuken. Wat een ander gezicht! Heel blij mee.

zeer tevreden!

- de hele makkelijke manier van een online offerte aanvragen geeft meteen een indicatie of je door wilt gaan met Bokmerk - een heel plezierige en zorgvuldige opmeter, waardoor de 4 bestelde platen perfect pasten - snelle levering en aardige, deskundige en netjes werkende monteurs - enige verbeterpuntje: het leek dat het volledige bedrag vóóraf betaald moet zijn, terwijl dit niet nodig bleek te zijn. Op de dag zelf overmaken is akkoord.

Topprodukt geleverd door ECHTE professionals!

Vanaf het eerste contact t/m de plaatsing een professioneel en plezierig contact alsof je "de enige klant" bent. Super meedenkend en men neemt de tijd om op je vragen een gedegen antwoord of advies te geven zonder opdringerig te zijn. Het eindresultaat heeft onze verwachtingen overtroffen. Na een perfecte plaatsing werd de keuken netjes achtergelaten. Zeker een aanrader!

geweldig goed

hadden in de oude keuken ook een gladde achterwand dat wilde we weer bij Peter Nellen keukens werd ons gewezen op Bokmerk achterwanden, staal daar gezien en via peter werd er een afspraak gemaakt. De in meter kwam en had ook nog een rest stuk van wat wij uitgezocht hadden dat was wel erg donker en hebben toen een lichtere kleur gekozen .Zijn super tevreden over het product en de montage, echt een aanrader .

Super service

Vanaf het eerste contact moment tot aan het plaatsen een en al lof. De mensen nemen hun vak heel serieus en men is niet te beroerd om mee te denken. Het verschil is grandioos en als je op zoek bent naar een mooie achterwand, stop dan met zoeken en ga eens praten met Bormerk.

Een unieke keuken binnen 15 minuten

Vandaag heeft onze keuken de final touch gekregen met een Bokmerk achterwand ! We zijn enorm blij met het resultaat en het maakt onze keuken echt af en uniek. Personeel dat kwam inmeten en plaatsen was erg vriendelijk en we werden voorzien van bruikbaar advies. Wat ons betreft zeker doen !

Geweldige strakke achterwand Bokmerk

Na 6 jaar geleden een nieuwe keuken geplaatst te hebben nu toch maar eens besloten om ook de achterwand van onze keuken aan te pakken. Via de keukenleverancier kwamen wij bij Bokmerk terecht. Contact gezocht voor een vrijblijvend offerte. Binnen 24 uur hadden wij deze waarop wij over gegaan zijn tot het maken van een inmeet afspraak. Na deze afspraak en de definitieve offerte is vandaag de achterwant zeer vakkundig en strak geplaatst. Aan alles is gedacht en wij zijn dan ook zeer tevreden met het eindresultaat. Bokmerk jullie zijn echte TOPPERS en zeer professioneel.

Fleminweg 18 2408 AV Alphen aan den rijn

0172-85 23 32