Mijn opel astra hier laten taxeren Vriendelijke man met kennis van zaken stond me netjes te woord Aanrader!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Harskamp, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Terzake kundig

Snel en terzake kundig, geen poespas, en eerlijke waarde taxatie

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Bedankt voor uw mooie woorden, daar doen we het voor. Fijn dat u zo tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Duidelijk en snel geholpen

Goede ervaring , heel vriendelijk en snel ingepland. Ga zo door

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste John, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Snelle en zeer correcte afhandeling

Contact opgenomen met waardetaxaties met de vraag of ze wat voor mij konden betekenen. Tijdens ons gesprekje bleek dit het geval te zijn en heb ik de papieren doorgestuurd. Binnen 1 dag was het beloofde rapport gemaild.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Lokhorst, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Zeer tevreden!

Zeer snelle reactie, konden de volgende dag al komen. Taxatie was snel gedaan. Hele vriendelijke en meedenkende mannen. Uitgebreid en duidelijk rapport. BPM zelfs nog lager uitgevallen dan dat ze zeiden.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Deborah, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wendy

Ben zeer tevreden over de ontvangt en de taxatie.

Zeer vriendelijk.

• Soort taxatie: N.v.t.

Beste Hans, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Top, snel geregeld, reële waarde.

Afspraak kon snel gemaakt worden. Vriendelijk aan de telefoon. Vriendelijk bij bezoek. Na één dag taxatierapport ontvangen.

• Soort taxatie: WEV-taxatie

Beste Mark, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Fijne en snelle afhandeling

Erg meedenkend en meewerkend. Snel geregeld en zeker niet duur. Fijn geholpen.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

top

Snelle service, professioneel resultaat

Uitstekend en snel geholpen. Vooraf goed overleg over het doel van de taxatie, waardoor er geen verkeerde aannames gedaan kunnen worden. Professioneel resultaat, met een taxatie waar je direct mee aan de slag kunt.

Snelle service, professioneel resultaat

alles snel en deskundig geregeld

alles snel en deskundig geregeld

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Vriendelijke taxateur met kennis van zaken. Waar ik op voorhand twijfelde ben ik achteraf erg blij dat ik voor taxatie gekozen heb.

• Soort taxatie: Motor taxatie

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Snelle service, goede communicatie, goed tesultaat

Ivm import uit duitsland heb ik een waardetaxatie laten uitvoeren door waardetaxaties.nl . De afspraak kon meteen de volgende dag plaatsvinden. De volgende werkdag had ik het rapport digitaal binnen, de dag daarna via de post. Alle communicatie verliep makkelijk via whatsapp. Topdienst die me uiteindelijk ook veel geld heeft bespaard.

Parallelweg 4

7081DX Gendringen

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08