op nette manier en deskundig geholpen

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Paul, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Geweldig en zeer vriendelijke mensen

Bart jij bent toppertje

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste de heer Tamim, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten en natuurlijk over Bart we zullen het doorgeven. Bedankt voor uw review. Wendy

Eerst keer dat ik mijn auto ging taxeren. Via internet kwam ik hier te recht, afspraak ingepland. Super makkelijk. Op de gewenste dag kwam de taxateur, prima kerel. Veel verstand ervan. Een paar dagen later had ik het taxatierapport binnen incl foto’s, boven verwachting. Ik zal het zeker aanraden!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Brummel, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Vriendelijk, snelle en duidelijke communicatie, je weet waar je aan toe bent.

Snelle en duidelijke communicatie. Komen hun afspraken na en verrichten een professionele taxatie.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Casper, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Prima én correct geholpen

Snelle afhandeling

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Leuk dat u er een foto hebt bijgevoegd. Tot de volgende keer! Wendy

Hidde heeft een taxatie uitgevoerd die mij erg hielp bij schade-afhandeling. Top!

Ik was betrokken bij een aanrijding; voor de verzekering moest de waarde van de auto worden vastgesteld. Hier kwam ik met de verzekering niet in een keer uit. Waardetaxaties, in de persoon van Hidde, heeft hier top werk gedaan: de uitkomst van de taxatie is door de verzekering geaccepteerd. Daarnaast heb ik zelf ook het gevoel dat de taxatie recht deed aan de (waarde van de) auto, gegeven de aandacht en zorgvuldigheid waarmee de taxatie en het rapport is gedaan. Voor mij een heel goede ervaring.

• Soort taxatie: WEV-taxatie

Beste Maarten, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. We zullen Hidde de mooie woorden van u doorgeven. Ik hoop dat het met u zelf goed gaat, bedankt voor het invullen. Wendy

Klantvriendelijk en gedegen

Er was snel een passende afspraak ingepland voor de taxatie. Er werd vooraf gebeld over het precieze tijdstip. Het taxatierapport was gedegen en snel beschikbaar.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste , Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Mijn broer zegt dat ik teveel hep betaald. Groetjes Gerrit

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Gerrit, Bij een taxatie of bpm-aangifte is er vaak meerdere malen contact tussen onze klant en de taxateur. Dat is ook bij u gebeurd. Naar aanleiding van deze review hebben wij nog een keer contact met u opgenomen om een en ander nogmaals toe te lichten. Wat fijn dat het nu allemaal duidelijk is. Wendy

Snel en professioneel geregeld.

Snelle service zowel met afspraak maken en vakkundig inspectie van onze camperbus. Taxatierapport snel tot onze beschikking, klasse.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Dick, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Goede snelle service

Goede snelle service

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Bas, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Wendy

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

erg vlotte afwikkeling en snel verslag ontvangen.

prima werk, vlotte afwikkeling. Deskundigheid bij het bureau, niet bij de persoon die op kwam meten. Maar dat geeft aan at efficiënt gewerkt wordt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. In dit geval is degene die uw tractor heeft opgenomen en degene die hem heeft uitgewerkt dezelfde taxateur. 😊 Toch fijn dat u tevreden bent. Ook erg leuk dat u een foto heeft toegevoegd. Wendy

Deskundig en correct

Gewoon van A tot Z in de puntjes geregeld

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Casper, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Goede taxatie, correcte afhandeling.

Taxatie is professioneel uitgevoerd en correct afgehandeld.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Fred, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Perfect geregeld in goed overleg

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Tommy, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Snel en naar verwachting

Afspraak werd goed nagekomen met een waarschuwingstelefoontje bij vertrek bij de vorige taxatie met indicatie van de reistijd. Object (trailer) werd uitgebreid geschouwd en veel foto's gemaakt door de taxateur; toch vlot klaar. Taxatierapport netjes afgewerkt, maar waarde iets lager dan verwacht; echter telefonisch toegelicht en volledig duidelijk. Bij een volgende noodzaak zal ik zeker weer gebruik maken van "waardetaxaties.nl"; prettig contact.

• Soort taxatie: Foodtruck taxatie

Beste heer Ankerman, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er foto's bij te plaatsen van uw foodtruck. Fijn dat alles na het telefonisch contact duidelijk is geworden. Wendy

Snel geleverd

De juiste interne communicatie heeft geleid tot snelle oplevering van de taxatie!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Keuning, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Snel, correct en kwalitatief hoog

Het kost even tijd om jullie ( waardentaxaties.nl) te vonden maar toen was het ook zo gepiept. Na aanmelding en gegevens uitwisselen per mail kwam binnen 12 uur het resultaat de volgende ochtend meteen binnen. Uitprinten en opsturen was dus het enige dat ik nog moest doen. Dankjewel!

• Persoonlijk contact N.v.t.

Beste Paul, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Helemaal goed

Robert Gjaltema doet zijn vak uitstekend

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Xander, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Ik geef het door aan mijn collega Robert Wendy

Prettige taxateur met kennis van zaken over mijn Saab

Prettig in houding en gedrag, wist waar hij het over had in het geval van de Saab, eerlijke taxatie gegeven.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Inneke, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen, graag tot de volgende keer! Wendy

Goed en deskundig geholpen

• Soort taxatie: Caravan taxatie

Beste mevrouw Kurver, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Super geholpen

Wat een service wordt er geboden! Heel erg tevreden over het contact, de snelheid en het resultaat. Bedankt voor jullie hulp!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Jasper, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review en graag tot de volgende keer! Wendy

Op nette wijze ontvangen en direct van een duidelijke uitleg voorzien

Ik kwam binnen voor advies… werd direct voorzien van uitleg en de taxatie is vervolgens ook direct gedaan. Paar dagen later had ik de taxatie binnen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Berste Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Toppie

Goed en deskundig

Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer. Wendy

Alles vooraf en nadien goed afgesloten.

Parallelweg 4 7081DX Gendringen

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08