Snel, professioneel, gaven handige tips. Zeer tevreden

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Succes met de tips! Wendy

Goede, betrouwbare taxatie van onze camper laten uitvoeren!

-prettige ontvangst in Gendringen -snel verder geholpen -duidelijke uitleg -er werd duidelijk de tijd genomen voor de taxatie -rustige verdere afhandeling op kantoor -snelle aanlevering daadwerkelijke rapport

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Kleinlugtebeld, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Natuurlijk ook heel belangrijk dat u tevreden bent over het taxatierapport van uw camper. Graag tot de volgende keer! Wendy

Ben goed geholpen

De taxatie verliep soepel en daskundig

Beste Marius, Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen. Wendy

goede taxatie. meedenken.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ruud, Fijn om te lezen dat u tevreden bent, en we denken graag met de klant mee. Bedankt! Wendy

Prima taxatie, ga zo door

Goede taxatie, precies de waarde die ik ik zelf ook in gedachte had.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lievers, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Wendy

Maatwerk in de breedste zin van het woord.

Prettig, snel, persoonlijk en deskundig. Weten waar ze over praten.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Pascal, Dat zijn vier mooie woorden daar worden wij heel blij van. Een passie voor auto's hebben onze taxateurs zeker, en erover praten dat lukt ze ook zeker! Wendy

Alles volgens afspraak

vriendelijk en professioneel uitgevoerd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Kort maar krachtig. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen. Wouter

Snel en klantgericht

Klantgericht

goede snelle service.

Snel een afspraak kunnen maken voor een taxatie. Daarna de camper kunnen verzekeren. Bedankt.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Hallo Hubert, Allereerst bedankt voor uw reactie met bijgevoegde foto altijd leuk! Fijn dat u over onze diensten tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag. Wendy

De taxatie van onze camper verliep naar tevredenheid. Het contact met het bedrijf verliep plezierig en het rapport zag er keurig en verzorgd uit.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Overmeen, Wat een mooi compliment dat ontvangen wij natuurlijk graag. We streven er ook naar om een taxatie goed uit te voeren en zijn blij dat uw ervaring goed bevallen is. Graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer netjes

Gewoon goed

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Reinaardus, Bedankt voor de positieve reactie, fijn dat u de taxatie als positief heeft ervaren. Wendy

Professioneel en effectief

Duidelijke afspraak, goed bereikbaae, snelle service en goede rapportage

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Albert, Wat een mooie beoordeling! We doen er ook alles aan om goede service te geven, en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt. Wij ervaren de samenwerking dan ook als zeer prettig. Wendy

Vriendelijk en behulpzaam

Geen klacht te bedenken, alles verliep naar wens.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Marc, Tsja, wat moeten we hier nou op zeggen. Bedankt voor het vertrouwen! Wouter

Super en vriendelijke mensen

Snel het rapport binnen netjes geregeld heel tevreden is een aanrader heb zelf verschillende buro s gehad deze is een van de beste die ik heb gehad

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Willy, Zo'n compliment ontvangen wij natuurlijk erg graag. We doen dan ook altijd ons uiterste best om een taxatie goed uit te voeren en zijn blij dat uw ervaring zo bevallen is. We helpen u graag weer bij een volgende taxatie! Wouter

Ben zeer tevreden over het totale plaatje zeer professioneel en snelle afhandeling echte aanrader!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ken, Wat een mooi compliment. We wensen u nog veel camperplezier toe! Wouter

netjes getaxeerd, ook naar de details goed gekeken

Voor herhaling vatbaar

Super tevreden, Maarten is prettig in omgang, rustig, reëel, expertise, dat wat wij zoeken. We hebben al een aanbeveling uitgedaan naar een volgende potentiële klant voor jullie voor taxatie van een camper door ons op maat gebouwd. Hartegroet Sandra

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Sandra, Dat is voor ons een erg mooi compliment, we werken er dan ook enorm hard aan ervoor te zorgen dat we altijd een goede taxatie met correcte onderbouwing maken. Nu maar hopen dat het snel weer lekker kampeerweer wordt! ^^Wouter

Professioneel

Zeer te vrede 👍🏼

Binnen een dag geregeld ! Bedankt,

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxeren

Vlot,helder,vriendelijk en verstand van zaken

Na info opgevraagd te hebben zijn we de volgende dag al in gendringen geweest voor de taxatie. Goede ontvangst en duidelijk wat mogelijkheden zijn en wat de taxatie inhoud. Na een paar dagen het taxatie rapport ontvangen. Overzichtelijk rapport.

Snel en correct afgehandeld

Zeer vriendelijk en correct. En kundig.

Vakman

Goede kennis van de voertuigen.

• Soort taxatie: Camper taxeren

Prettig contact en inspectie met oog voor detail

De taxateur wist waar hij het over had en was plezierig in de omgang.

• Soort taxatie: Camper taxeren

Snel, correct en persoonlijk!

Het contact en de gemaakte afspraken verliepen boven verwachting goed. De taxateur was deskundig en vriendelijk.

• Soort taxatie: Camper taxeren

prima geholpen, vriendelijk en correct

Deskundig onderzoek en een eerlijke waardebepaling. goed verslag van de taxatie.

Parallelweg 4

7081DX Gendringen

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08