Snel en deskundig

Snel en deskundig

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Werner, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Snel en professioneel.

Erg snel geholpen: 2 dagen na contact met kantoor, werd mijn camper al getaxeerd. Taxateur was precies op tijd en erg vriendelijk. De volgende dag had ik het rapport al in huis! Erg snelle service en ik ben blij dat ik door jullie de taxatie uit heb laten voeren.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Monique, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie camper graag tot de volgende keer! Wendy

Prima te woord gestaan en een snelle afhandeling.

Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt, heb ik bij het kantoor mijn camper laten taxeren. Een en ander verliep vlot en ben keurig te woord gestaan. Binnen een week had ik het taxatierapport in huis.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Fijne rustige taxateur die vertrouwen schenkt

Deskundig en fijne taxatie geweest zonder veel poespas gewoon zijn werk gedaan en daarna nog even een belangstellend praatje gemaakt

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ria, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Uitstekend bedrijf

Zeer positieve

Beste Rein, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Slecht

De camper is niet goed getaxeerd. De argumentatie voor de beoordeling us helemaal verkeerd. Er wordt naar dingen gekeken die niets met de waarde te maken hebben. Je moet de camper taxeren en niet allleen naar de rekeningen kijken.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer, De waarde die wij op basis van onze kennis en kunde toekenden aan uw camper kwamen helaas niet overeen met uw verwachting. De camper heeft u zelf gebouwd en u heeft er veel energie en geld ingestoken. Omdat u teleurgesteld was over de toegekende waarde, hebben wij u aangeboden het taxatierapport niet af te nemen zodat u kon gaan voor een second opinion. Wij betreuren het dat u het taxatierapport met een ontevreden gevoel heeft afgenomen en niet op ons voorstel bent ingegaan. Marja

Snelle afhandeling en goede waarde bepaling

Prettig en vlotte afhandeling ivm op vakantie gaan met camper .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer den Boer, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooie camper! Wendy

Zeer netjes en een top Taxateur

Zeer prettige ervaring en zeer professioneel met een mooi en duidelijk rapport

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Hendriksen, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Natuurlijk ook heel belangrijk dat u tevreden bent over het taxatierapport van uw camper. Graag tot de volgende keer! Wendy

Gemaakte afspraken nagekomen

Netjes gebeld voor hij er was

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw camper. Wendy

Snelle respons

Rapport ziet er goed uit met vele foto's. Ook werd direct geaccepteerd door de verzekering. Enige minpuntje was dat erik nog een keer moest bellen voor de afgesproken leverdatum.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Fred, Bedankt voor uw mooie woorden daar doen we het eindelijk voor! Graag tot de volgende keer. Wendy

Goede afspraken

Vriendelijke taxateur die met goed taxatie rapport kwam.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jose, Bedankt voor het invullen van onze review en de mooie foto. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over uw camper taxatie. Wendy

Gedegen en met aandacht en kennis van zaken rapport opgesteld

Er werd snel en duidelijk een afspraak gepland , en er wordt geleverd zoals afgesproken . De taxateur was duidelijk iemand met ervaring , en heeft het traject afgerond met een duidelijk , en overzichtelijk rapport , ondersteund met diverse visuals en foto's. Dit rapport voldoet voor mijn verzekeringsmaatschappij aan de gevraagde wensen. Kortom solide en vertrouwd bedrijf

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Berends, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen jullie veel plezier met de Camper. Wendy

Kwamen op mijn gewenste locatie taxeren, alle relevante informatie gedeeld. Later nog overlegd over de waarde en aangepast omdat niet alles was meegenomen in de taxatie. Prima aangepast conform verwachting. En

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Engbers, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Afspraak mooi optijd. Nam ruim de tijd om alles goed te controleren. Zo te zien veel ervaring

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan-Willem, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Snel en goed

Zeer tevreden dat ik binnen 4 dagen de camper op zaterdag kon laten taxeren

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer de Jong, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. En inderdaad tegenwoordig zijn we ook op de zaterdagochtend geopend. Wendy

Vriendelijke en behulpzaam

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henny, Bedankt voor het mooie cijfer. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Perfect geholpen

Prima ontvangst Er is serieus en realistisch naar mijn camper gekeken Er is m.i.een reeele waarde uitgekomen Ik ben tevreden en zou een volgende keer zeker terugkomen

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

keurig geregeld

perfect geregeld

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Simon, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Wendy

Prima!

Duidelijke afspraken, uitgebreid rapport en persoonlijk contact. Kan ze van harte aanbevelen.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Gwen, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Klantvriendelijk

Een kanttekening, Ik had graag vooraf willen weten dat eerst de factuur voldaan moest worden voordat het rapport opgestuurd wordt. Daar kreeg ik een iets rare smaak van. Voor de rest dik tevreden!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer de Jager, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Vervelend dat er kleine mis communicatie is geweest omtrent de betaling. Wij wensen u veel kampeer plezier met uw camper. Wendy

Snelle en correcte afhandeling

Voor de eerste keer maar ben zeer tevreden een eerlijk en vertrouwelijke taxateur Zeker volgende keer weer

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Fleuren, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Goed bereikbaar bedrijf en doet wat het beloofd!

Goede communicatie. Nadat de taxatie is verricht, wordt er eerst contact opgenomen en uitgelegd wat er eventueel is geconstateerd en wat het vervolgtraject is.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel reisplezier. Wendy

Uitstekende en snelle service

Voor onze camper hebben wij gezocht naar een taxateur en kwamen wij uit bij dit bedrijf. De taxateur kon binnen een week al langskomen. De volgende dag kregen wij telefonisch de taxatiewaarde door gebeld en daarna volgde ook heel snel het rapport. Uitstekende en snelle service dus !

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Fiona, Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Zeer professionele aanpak en een heldere uitleg

Prima afhandeling

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste mevrouw, Wat een mooi compliment, daar doe we het uiteindelijk voor! Veel plezier met uw camper. Wendy

Snelle en goede service

Snelle en goede service

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08