Taxatie camperbus is snel en prima verlopen

Had snel een taxatie tbv verzekering camperbus nodig. Binnen een paar dagen alles rond. Prima!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henk, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Zelf een camper gebouwd, ook nog even laten taxeren voor de verzekering. Via Google bij waardetaxaties uit, goede Reviuew. En dat is geheel uitgekomen twee dagen later is hij getaxeerd aan huis. Vakkundig zonder poespas, en het rapport een paar dagen later thuis. Aanbevelingswaardig.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Sippe, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Top medewerker de heer Boorsma

Kwam zeer kundig over en was zeer vriendelijk

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Reinder, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. We zullen uw mooie woorden doorgeven aan Frank. Wendy

Snel, verstand van zaken, duidelijk.

Snelle afspraak. Goed en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Rene, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Professioneel, vriendelijk, persoonlijk en vlot

Prima ervaring met zowel taxatie als rapportage

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Roel, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Snelle en professionele afhandeling.

Mijn buscamper laten onderzoeken. Professioneel aangepakt en van de bevindingen een helder verslag aangeleverd.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer van Dommelen, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer tevreden over de taxatie van onze camper

Klantvriendelijk en correct. Binnen een week een uitgebreid rapport mogen ontvangen met een reëele taxatiewaarde.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ursula, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Veel plezier met de camper. Wendy

snel eerlijk duidelijk

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Wij wensen u veel vakantie plezier met uw camper. Wendy

Snel en vakkundig uitgevoerd!

Wat een prettige en vakkundige organistie! Snel geholpen en binnen 24 uur een compleet verslag binnen die ik gelijk kon doorsturen naar mijn verzekeraar! Top!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Syd, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooi cijfer hebben we van u mogen ontvangen. Wendy

Prima bedrijf voor een taxatie

vriendelijke mensen met verschillende expertises

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer S. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prettig contact en kundig advies

Correcte afhandeling na een prettig bezoek

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henk, Goed om te lezen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Veel rijplezier. Wendy

Snelle reactie vriendelijke taxateurs alles goed geregeld een echte aanrader voor iedereen. Voor mijn is er maar 1 woord voor (PERFECT)

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Mando, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Tot de volgende keer! Wendy

Uitstekende service, controle en afhandeling

Afspraken werden nagekomen, snelle service en terugkoppeling n.a.v. de taxatie!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lentfert, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

100% Aan verwachtingen voldaan

Afspraak op minuut nauwkeurig Heb zelf verstand van zaken dus viel mij op dat de taxatie professioneel werd doorgevoerd zowel onder , rondom en het binnengedeelte met vochtmeting , daarbij werd alles bijzonder snel uitgewerkt en aan ons gerapporteerd en konden we met de camper op pad .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Wim, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Een mooie ervaring

Een eerlijke beoordeling, goede uitleg

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Tot de volgende keer! Wendy

Netjes en correct

Mijn bus is netjes getaxeerd niet te hoog en ook niet te laag Gewoon zoals het hoort Ook de afhandeling, taxatierapport heel netjes

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Frank, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Vriendelijke mensen en professionele

Na het maken van een afspraak erg snel aan de beurt op locatie vriendelijk ontvangen met goede koffie snelle afwikkeling van taxatie en na een week het rapport in huis bij aanschaf van een nieuwe camper ga ik zeker terug

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Zover ik kan inschatten is er deugedelijke rapportge gedaan

Prima werk geleverd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Ratering, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Afspraken goed nagekomen. Volledig rapport en niet duur

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Pieter, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer dat u heeft toegekend aan de camper taxatie. Daar zijn wij blij mee. Marja

Direct met het eerste telefoontje een afspraak gemaakt en de zelfde dag een vragenlijst in kunnen vullen via de mail. De taxateur was de geplande dag mooi optijd en was erg vriendelijk en geintresseerd. Hij kwam ervaren en correct over. Dus ik ben zeer tevreden.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Taxatie en opvolging verliep prima

Voldeed aan de verwachtingen, de taxatie zelf verliep volgens planning en ook de informatievoorziening en opvolging waren prima

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jolanda, Bedankt voor het mooie cijfer. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Prima service en eerlijke taxatie!

Goed ontvangen en klantvriendelijk! Aanrader!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Steentjes, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

top service en snel geregeld

hele fijne ervaring en zeer veel kennis voorhanden.....top geregeld en ik zeg graag zo door gaan

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Harm, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Je wordt prettig geholpen.

Eerst een kopje koffie en daarna rustig de taxatie gedaan en het rapport zag er netjes uit en was snel binnen.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooie camper! Wendy

Prettige en heldere communicatie, deskundige uitvoering, mooi en uitgebreid rapport

Prima service en uitvoering.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Marjon, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Veel kampeer plezier met uw camper Hartelijk dank! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08