Monteurs werken heel netjes

Wij hebben zonnepanelen laten plaatsen en dat ging heel netjes allemaal. Wanneer er iets anders moest dan vooraf besproken dan werd hier eerst overleg over gevoerd.

Uitstekende service zowel in de voorbereiding en plaatsing en after service!

Prima bedrijf, vanaf het moment van bestellen tot de schouw tot het installeren tot bereikbaarheid receptie tot after service!

Goed, maar iets beter communiceren

Iets beter communiceren als iets anders looot dan gepland, maar daarna keurig opgelost

Zeer tevreden. Monteurs weten wat ze doen. Proffesionals en helpen goed om alles naar wens te maken. Communicatie met verkoper en hoofdkantoor is goed. Service gericht

"Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen." (citaat van Paul Krüger)

De ervaring met verkoopadviseur Hoang was prima en de planning voor de installatie kon binnen afzienbare tijd 's middags plaatsvinden. Van te voren een telefonisch bericht dat er uitloop was. Installatie zou een paar dagen later 's middags plaatsvinden. Voor de installatie telefonisch bericht dat door ziekte het niet doorging. De installatie zou op "de hetedag" in juli plaatsvinden. Zelf voorgesteld veel vroeger te beginnen en gevraagd wat hun keuze zou worden. Per mail: geen enkele installatie en ik mocht zelf een datum regelen na 2 maanden. Dat viel bij mij verkeerd en een ingebrekestelling gestuurd. Een lang verhaal kort: Via Hoang en Koen van Compleet Duurzaam zijn we tot een oplossing gekomen en de installatie heeft tot mijn volle tevredenheid geleid. Intern wordt de misser nog tegen het licht gehouden. De installateurs hebben een afwijkende maar prima oplossing gevonden voor de aansluitingen van de micro-omvormers die ook nog eens goedkoper was. Het syteem werkt prima.

Opgelost

Helaas konden de panelen achteraf niet geïnstalleerd worden. Naar tevredenheid opgelost.

Prima werk afgeleverd.

Het werk is afgeleverd volgens afspraak. Dan voor zover we kunnen beoordelen als leek is het door de medewerkers van compleet duurzaam vakkundig werk verricht. Het ziet er netjes uit en zij hebben ook nog geholpen met een SolisCloud-app.

Vakkundig, snel en zorgvuldig

Vlotte plaatsing. Aansluiting is heel netjes gedaan. Duidelijke uitleg van de monteur die de installatie heeft gedaan, na plaatsing samen gekeken en vragen beantwoord gekregen. Kortom: Zeer tevreden.

Goed - professioneel - de menselijke maat.

Ik heb op 9 juni 2022 zonnepanelen laten leggen door Compleet Duurzaam. Ik ben er tevreden over. De klus werd goed geklaard, op een professionele wijze, met oog voor detail. Ook was er goed overleg met mij, de klant, over de plaats waar de omvormer zou komen. Ik kan alleen maar zeggen dat Compleet Duurzaam het werk goed heeft uitgevoerd vanaf het eerste gesprek tot en met het opwekken van de kWh's. Eindelijk weer een bedrijf waar de menselijke maat nog bestaat.

gewoon gewldig

duurzaam is voor mij een top bedrijf tim appelman kwam de offerte maken top gedaan en de 2 mannen die alles hebben aangesloten vak mannen ik raad iedereen die zonne pannelen wil naar dit bedrijf te gaan

Snel en zorgvuldig

Een keurig service en vlotte afhandeling. Na een informatief informatiegesprek waarin alles goed werd uitgelegd, overgegaan tot bevestiging van de zonnepanelen. Alles was immers duidelijk en correct vermeld en mijn vragen waren beantwoord. Al zeer snel werden deze panelen geplaatst door goede vaklui die verstand van zaken hadden en zeer beleefd waren. Nu een maand later zijn wij zeer tevreden en zien we de energierekening dalen. Wij zijn erg tevreden en laat de ☀️ maar schijnen.

Zeer goed gedaan

Ik ben vanwege mijn beroep als VCA instructeur nogal kritisch als het veilig werken betreft. Ik kan met recht zeggen dat de professionaliteit en drive van de beide teams ( 2 sets zonnepanelen in twee keer geplaatst) ruim bovengemiddeld is. Ze hebben me constant op de hoogte gehouden gedurende de montage en ook vooraf samen doorgesproken wat ze gingen doen en wat mijn wensen daarin waren. Mijn opmerkingen over het wegwerken van de bekabeling, zodat dit volledig uit het zicht kwam, zijn volledig verwerkt. Alles is keurig gedaan, ook in de meterkast. De monteur die de meterkastinstallatie heeft gedaan heeft me (geduldig) uitgelegd hoe en wat er ging gebeuren en wat er gedaan is, en alle vragen van mijn kant netjes beantwoord. Ze zullen de eerste zijn die ik ga vragen, als ik nog meer dingen gedaan wil hebben, zoals IR paneel in de badkamer.

Klantvriendelijk, duidelijk uitleg en de monteurs waren snel en, nogmaals, klantvriendelijk, (Ahmed en Amud?)l Ook de telefonische informatie was duidelijk. Complimenten!

Goede, persoonlijke service en dachten goed mee met specifieke wensen

Ik ben een tevreden klant! Offertetraject verliep voorspoedig en ze deden hun best het aanbod aan te laten sluiten op mijn specifieke wensen. Afspraken werden nagekomen en de installatie verliep top! De panelen liggen prachtig symmetrisch op het dak!

snel en vakkundig geïnstalleerd

netjes opgeleverd

Alle kontakten die ik heb gehad met bedrijf heb ik als prettig ervaren.

Prima service en prijs

Hele traject was overzichtelijk en vakwerk van het installatieteam. Uitstekende communicatie. Zeer tevreden mee.

Top geregeld

Mooie prijs voor een mooi resultaat. De mannen die het kwamen aanleggen waren professioneel en transparant. Ze denken met je mee hoe ze het beste te werk kunnen gaan. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Klantgericht en werkzaamheden in goed overleg uitgevoerd.

Goed contact en snelle reactie op vragen per mail en telefonisch. Klantgericht en meedenkend over de mogelijkheden. Goed dat er na de werkzaamheden nog even contact werd opgenomen.

Betrouwbaar en kundig

Levering volgens afspraak. Nette plaatsing, alles ziet er prima uit. Hulp geboden bij melding netbeheerder. Goede uitleg bij installatie en app. B.T.W teruggave snel in werking gezet. Kortom: zeer tevreden.

Compleet Duurzaam kunt U vertrouwd zaken mee doen.

ze doen hun werk zoals ze beloven en goed

Kennis en vakmanschap

Aanbrengen zonnepanelen verliep zonder problemen. Vanaf de offerteaanvraag, opname, uitleg en plaatsing alleen maar positieve ervaringen. Kan deze firma beslist aanbevelen!

Soepel snel en correct

Van begin tot eind een nette correcte afhandeling. Installateurs vriendelijk en snel. In 1 woord tevreden

Zeer tevreden over de uitstekende panelen. En natuurlijk over Paul Joost. Reageert altijd direct op mijn vragen. Als laatste is het installatieteam top en vakkundig.

Goede service, juiste prijs.

Net bedrijf, komt afspraken na, juiste prijs.

Amp�restraat 11 1817DE Alkmaar

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!