• Nazorg

Beste Willem, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Levertijd N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Beste Marina, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

Bubblefish is flexibel, klantgericht, meedenkend en initiatiefrijk. De ideale partner!

• Nazorg

Beste Nina, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

Bubblefish werkt snel en denkt mee om zo het beste resultaat te bereiken. Wij zijn erg tevreden en bevelen de diensten van Bubblefish dan ook graag aan!

• Nazorg

Beste Kevin, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

• Levertijd N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Beste Edwin, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

Over Bubblefish

Bubblefish helpt organisaties innoveren en groeien met behulp van creatieve online oplossingen. Wij combineren betrokkenheid en jarenlange ervaring in online strategie, UX research, UX design, webtechnologie, accessiblity en optimalisatie om jouw doelstellingen te realiseren. Onze digitale experts ontwerpen en ontwikkelen gebruiksvriendelijke, veilige en digitaal toegankelijke websites, online platformen en mobiele apps welke voldoen aan de WCAG 2.1 richtlijnen.