Met oog voor detail en een hulpvaardigheid die zo belangrijk is bij een overlijden,in die tijd leef je als nabestaande in een soort roes, het was heel fijn om met Onyx te werken!

• Respect voor uw wensen

Was voor mij de eerste keer dat ik zoiets moest regelen. Dankzij de goede begeleiding is de crematie gegaan zoals de familie het wilde.

• Respect voor uw wensen

fantastisch geregeld voor beide ouders

• Respect voor uw wensen

Ariane hebben we leren kennen als een deskundige uitvaartbegeleider. Ze was er als het moest en liet ons de ruimte als ze de indruk had dat het wel goed liep. Ze staat je ten dienste op die momenten dat je dat goed kunt gebruiken. Een toppertje.

• Respect voor uw wensen

Het was voor het eerst dat ik een uitvaart moest regelen, en daarom erg prettig dat er van meet af aan een bijzonder plezierige relatie was met Ariane. Dit werd ook als zodanig ervaren door mijn ouders, er was feeling met beide generaties. Alle personen die door Onyx zijn ingeschakeld (drukker, mortuarium, lokatie) waren even aardig en deskundig. Verder werd er geadviseerd om vooral niet geld uit te geven aan zaken waar dat niet hoeft, het is denk ik erg makkelijk om zaken te verkopen aan mensen die verdrietig zijn en er niet helemaal bij, maar dat gebeurt beslist niet bij Onyx. Kortom, ik hoop niet snel weer aan te moeten kloppen, maabr mocht het zover zijn, zal ik zeker Onyx benaderen.

• Respect voor uw wensen

Mijn moeder overleed laat op de avond en niettemin stond Arianne rond middernacht voor ons klaar en heeft ons buitengewoon en goed geholpen. Helder in haar uitleg en waar we het anders wilden, was er altijd een mooie mouw aan te passen. Ook tijdens de dienst zelf was ze uiterst voorkomend, meelevend en hield niettemin de regie op een goede, strakke en voor het publiek en de nabestaanden op een onzichtbare manier, in de hand. Ik gun het anderen dat Arianne hen ook kan helpen zoals ze dat bij mij en mijn dierbaren heeft gedaan.

• Respect voor uw wensen

Arianne heeft ons bij het overlijden van onze mamma zeer liefdevol bijgestaan. Ze voelde goed aan wanneer we hulp of structuur nodig hadden of juist onze eigen ideeën wilden uitvoeren. Overleg achter de schermen met verzorgingstehuis, kerk en begraafplaats was zeer professioneel. Wij konden zo onze energie gebruiken voor het belangrijkste: een warm en waardig afscheid van onze 88-jarige moeder. Ook de kaarten waren prachtig en nog dezelfde dag gedrukt. De advertentie in de krant werd zorgvuldig gecheckt. Arianne doet haar werk met passie en weet precies de juiste snaar op het goede moment te raken. Dank voor alles!

Pieter de Hoochstraat 76 hs

1071EJ Amsterdam

Over Onyx Uitvaartzorg

Onyx Uitvaart is een kleinschalige uitvaartonderneming. Onyx is een edelsteen. Deze wordt kracht en steun wordt toegedicht in moeilijke situaties. Dat is wat wij u graag willen geven bij het regelen van de uitvaart. We vinden het belangrijk om goed te luisteren. Samen te bedenken welk afscheid bij uw dierbare past. We bespreken de mogelijkheden. Zodat u weet wat er kan en keuzes kunt maken. U heeft de regie waar u die wilt hebben. Wij nemen die over waar dat voor u goed voelt. Met zachte hand sturen we daar waar dat nodig is. Zo creëren we een liefdevol afscheid. Traditioneel of met veel creativiteit. Voor ons is elke uitvaart uniek. Omdat elke persoon uniek is.