de rekening kwam koud op ons over om voor de plechtigheid te moeten betalen. het zou netter zijn om dat bij de bespreking te vermelden. het gezicht van de overledenen was bijzonder knap toonbaar gemaakt. (zijn daar zeer tevreden over.)

• Respect voor uw wensen

Onyx uitvaartverzorging levert , in droevige omstandigheden, diverse prettige, to-the-point diensten. Is een kleinschalige organisatie met persoonlijk aandacht tegen een schappelijk tarief

• Respect voor uw wensen

Onyx uitvaart perfecte uitvaartzorg. De complimenten aan mevrouw Arrianne die ons van begin tot eind heeft geholpen. Haar tijd heeft genomen en ons begeleid heeft, dagelijkse begeleiding, telefonisch/mail verkeer altijd optijd gereageerd. De stappen samen door nomen en heel veel informatie aan ons gegeven. En veel tips .Ik raad een ieder Onyx uitvaartzorg aan. Onyx krijgt van mij 10+ Vriendelijke groet, S.Rozenblad

• Respect voor uw wensen

Prima erg fijn er word geluisterd naar je wensen en veel info helemaal prima

• Respect voor uw wensen

Deze is erg goed. Als wij met vragen zaten werden die direct beantwoord. Arianne was altijd bereikbaar en reageerde altijd en heel snel.

• Respect voor uw wensen

Droevig , vol liefde en pijn, heel mooie ceremonie en afscheid van het leven van mijn dierbare man Jan Willem Frederik Kossen. Ik voelde me volledig gesteund door Onyx Uitvaartzorg. Mijn dankbaarheid aan de medewerkers daarvan.

• Respect voor uw wensen

Naast een zeer professionele benadering, hebben we de persoonlijke touch van Arianne als heel prettig ervaren ondanks de intens trieste tijden!

• Respect voor uw wensen

Arianne koppelt op een uitstekende wijze deskundigheid en voortgang aan persoonlijke belangstelling en veel invoelingsvermogen. Van begin af aan is er het gevoel dat er naar je wensen geluisterd wordt en dat de uitvaart goed geregeld zal zijn.

• Respect voor uw wensen

Onyx uitvaart heeft ons zeer deskundig en vriendelijk geholpen met het regelen van de uitvaart van onze vader. Arianne kon goed meedenken en was erg flexibel in deze korte tijd.

• Respect voor uw wensen

Ik weet niet iets op te noemen wat niet goed en niet waardig was . Perfect geregeld. Chapeau.

• Respect voor uw wensen

Wij wilden als familie graag de regie houden, zeker over de uitvaartdienst. Arianne heeft ons hierin uitstekend ondersteund. Toch geen tien, omdat er altijd iets te verbeteren moet overblijven. Maar dus wel onze van harte gemeende complimenten voor haar.

• Respect voor uw wensen

Uitstekende begeleiding door Arianne. Vraagt alles nog eens extra na en zorgt voor alles zwart op wit, Zelfs week na de uitvaart opnieuw contact of er nog vragen zijn. Wordt ook rekening gehouden met onnodige kosten en de persoonlijke benadering doet een mens goed. Bedankt voor jullie goede zorg.

• Respect voor uw wensen

Gewoon alles heel goed geregeld. Prettig contact, heb redelijk vaak wat gevraagd en gebeld maar het is altijd oké Ook als je het al eerder had gevraagd. Fijn ook dat ze na de uitvaart nog bellen of je nog vragen hebt.

• Respect voor uw wensen

Arianne is betrokken, meelevend en deskundig.

• Respect voor uw wensen

De zaken rondom het overlijden en de uitvaart van mijn vader heeft Arianne van Dorth van Onyx op uitstekende wijze met en voor ons geregeld - steeds de regie houdend, maar niet dominant en met respect voor onze eigen inbreng en wensen.

• Respect voor uw wensen

Wij zaten in een situatie waarbij mijn ex man gerepatrieerd moest worden van Frankrijk naar Nederland. Vanaf het begin tot het eind is Arianne heel erg betrokken en behulpzaam geweest en heeft alles op alles gezet om de begrafenis op de geplande dag door te kunnen laten gaan. In zo'n moeilijke periode kun je deze hulp en steun natuurlijk heel goed gebruiken.

• Respect voor uw wensen

Helaas voor de tweede maal dit jaar gebruik moeten maken van de diensten van een uitvaartonderneming. Het zegt genoeg dat wij uieteraard ditmaal weer de hulp van Arianne hebben ingeroepen. Arianne is een uitermate plezierig persoon om naast je te hebben in zo'n verdrietige tijd. Ook de contacten met andere medewerkers waren meer dan goed te noemen. Een volgende keer komen wij beslist weer terug....maar liever voorlopig niet.

• Respect voor uw wensen

Netjes en to-the-point. Er werd regelmatig nog even gebeld om te controleren of alles naar wens verliep. Prima

• Respect voor uw wensen

Wij kozen, gebaseerd op de mooie reviews, bewust voor Onyx Uitvaart. Al bij de eerste kennismaking met Marise was er een heel goed gevoel, en dat bleek terecht. Zij heeft ons op een geweldige betrokken, deskundige manier bijgestaan na het overlijden van onze vader. Van het kiezen van de locatie, de kaart & tekst, de invulling van de dienst: ze was er iedere stap bij. Op de achtergrond als we als kinderen samen iets overwogen, maar op het juiste moment met een, steeds weer passende, suggestie zodat wij verder konden. Marise was steeds beschikbaar, en dacht veelal een stap vooruit. Er was steeds transparantie over de kosten, en werd geen moment getracht ons een duurdere optie of extra's aan te smeren. En door al het geregel heen steeds de warme belangstelling hoe het met ons ging. Op de dag vd uitvaart zelf was zij voor ons als familie en alle genodigden erg prettig aanwezig, en werden wij volledig ontzorgd. Het is een prachtig, passend afscheid geworden, en we zijn Marise, en Onyx, daar zeer erkentelijk voor,

• Respect voor uw wensen

Dank voor de mooie woorden Marion. Fijn dat Onyx - Marise, jullie in deze moeilijke tijd heeft kunnen en mogen helpen om een persoonlijk afscheid voor te bereiden. We wensen jou en je naasten veel sterkte. Hartelijke groet, Arianne van Dorth

Keurig gedaan! Naar volle tevredenheid!

• Respect voor uw wensen

Mijn zus heeft het ook persoonlijk tegen je gezegd, maar wij willen wij je zo nogmaals ontzettend hartelijk bedanken voor alle gesprekken, tijd, overleg en ondersteuning in alle voorbereidingen en op de dag zelf van de uitvaart. Wij zijn echt onder de indruk hoe waardevol en respectvol en perfect alles verlopen is. Geweldig en wij zullen ons dat zeker altijd herinneren.

• Respect voor uw wensen

Vul zelden tot nooit een beoordeling in, maar in dit geval neem ik graag even de moeite. Mijn moeder was verzekerd bij Monuta, maar had daar geen goed gevoel bij. Kil en heel afstandelijk over de telefoon. Wij hebben een geweldig gevoel overgehouden aan de hele uitvaart. Arianne was er altijd, maar zonder opdringerig te zijn. Ook gewoon eerlijk in het advies en niet sturen op dure (onzinnige) producten. Arianne, Wij bellen je zeker weer als er binnen de familie een overlijden heeft plaatsgevonden!

• Respect voor uw wensen

Totaal geen spijt gehad om in zee te gaan met Onyx Uitvaartzorg. Na een oriënterend geheel vrijblijvend gesprek met Arianne bij mij thuis had ik al direct een goed gevoel. De uiteindelijke uitvaart is voor ons naar volle tevredenheid geregeld.

• Respect voor uw wensen

Prettige manier qua omgang met de mensen en er werd niet gepusht om allerlei extra's "te kopen." Boeketje aan eind van crematie werd zeer gewaardeerd.

Over Onyx Uitvaartzorg

Onyx Uitvaart is een kleinschalige uitvaartonderneming. Onyx is een edelsteen. Deze wordt kracht en steun wordt toegedicht in moeilijke situaties. Dat is wat wij u graag willen geven bij het regelen van de uitvaart. We vinden het belangrijk om goed te luisteren. Samen te bedenken welk afscheid bij uw dierbare past. We bespreken de mogelijkheden. Zodat u weet wat er kan en keuzes kunt maken. U heeft de regie waar u die wilt hebben. Wij nemen die over waar dat voor u goed voelt. Met zachte hand sturen we daar waar dat nodig is. Zo creëren we een liefdevol afscheid. Traditioneel of met veel creativiteit. Voor ons is elke uitvaart uniek. Omdat elke persoon uniek is.