We hebben ontzettend veel sereniteit en aandacht voor onze gevoelens ervaren, tijdens alle contacten. Het voelde fijn en veilig. Dank!!!

• Respect voor uw wensen

Wij zijn door Arianne van Dorth op een zeer professionele, plezierige en persoonlijke manier geholpen. Zij heeft een prettige manier van communiceren waarbij openheid en begrip voorop staat. Alles was zeer goed geregeld zonder geheel conform de wensen.

• Respect voor uw wensen

Als je iemand zoekt die op de juiste momenten professioneel, zakelijk of juist heel persoonlijk met je meedenkt, dan ben je hier aan het juiste adres. Echt ontzettend fijn wanneer je door een moeilijke periode gaat, je bent namelijk geen nummer, geen klant maar een persoon die afscheid moet nemen van een dierbare. De juiste begeleiding en aandacht voor alle wensen en daar een totaalpakket van weten te maken, is echt een vak apart. En als alles op zijn plekje is gevallen, kan je terug kijken op een mooi en waardig afscheid. Dit helpt ook enorm bij de verwerking en ook een telefoontje na de uitvaart geeft een goed gevoel.

• Respect voor uw wensen

Mijn vader had geen uitvaartverzekering. Ik koos voor een uitvaart in onze buurt op internet. Na drie telefoontjes met verschillende uitvaartbedrijven kreeg ik Onyx aan de lijn en dat klikte meteen. We werden goed begeleid in geïnformeerd over de keuzes die gemaakt moesten worden. Het resultaat was een hele prettige samenwerking en een mooie uitvaart.

• Respect voor uw wensen

Wij kunnen onze ervaring met Onyx met de volgende kernwoorden omschrijven: hartelijk, respectvol, meelevend en meedenkend.

• Respect voor uw wensen

Arianne van Dorth heeft ons gewéldig geholpen En goed advies gegeven Ik kan niet anders zeggen dan dat het erg mooi was met de hulp van jullie

Erg fijn geholpen

• Respect voor uw wensen

heel fijn respectvol en het gevoel gevend dat het samen is. Aandacht en zorg heerlijk. een dikke knuffel

• Respect voor uw wensen

Ik heb nu 3 keer een hele goede ervaring met Arianne van Dorth (Onyx Uitvaart). Luistert zeer goed naar onze wensen, denkt mee, geeft goed adviezen, is warm en invoelend. Kortom binnen een verdrietige tijd, een hele goede steun. die er mede voor gezorgd heeft dat we tot 3 keer toe een hele warme en persoonlijke uitvaart hebben kunnen regelen.

• Respect voor uw wensen

Fijn alles besproken. Altijd telefonisch bereikbaar. Fouten worden direct opgelost. Heel nette uitvaart. Goede nazorg.

• Respect voor uw wensen

Hele prettige ervaring met Onyx uitvaartzorg. Arianne die meedenkt, een gevoel geeft alsof ze je al jaren kent. Top! Ik zal zeker Onyx uitvaart aanbevelen. Dank voor alles! Elly

• Respect voor uw wensen

De uitvaart moest vanuit Spanje worden geregeld. De medewerker van Onyx heeft dat heel betrokken, deskundig, snel en vriendelijk gedaan.

• Respect voor uw wensen

Het gehele proces van de uitvaart is op een zorgvolle maar tevens professionele manier uitgevoerd. Onze dank.

• Respect voor uw wensen

In deze moeilijke tijd is het fijn dat er mensen zijn zoals bij Onyx wauw wat geweldig. Ik ben overrompeld door de persoonlijke aandacht, deskundigheid en prachtige uitvaart. Zo blij dat jullie bestaan heel veel respect en dankbaarheid namens mij. Mvg Barbra

Wij hebben een heel prettige ervaring met onyx uitvaart. Alles super goed . Top

• Respect voor uw wensen

Je hebt alles zo goed en gestroomlijnd geregeld, waardoor het voor ons minder zwaar en moeilijk was van alles te organiseren omtrent het afscheid en de crematieplechtigheid. Mama was heel mooi opgebaard en dat maakte het afscheid nemen van haar wat makkelijker. Dank voor je suggestie voor het crematorium toen alles vol zat wat wij op het oog hadden. Het is een fijne locatie om deze plechtigheid met familie en vrienden te delen, wij hebben het als bijzonder ervaren. Alles verliep heel goed.

• Respect voor uw wensen

heel goed lopende crematie, goede reacties gekregen. gekozen voor de zeer duidelijke info op de website. je weet precies van te voren alles.

• Respect voor uw wensen

Wij hebben hele positieve ervaringen met Onyx uitvaartzorg gehad. Arianne is iemand die met jou meedenkt en jou ook echt bijstaat in deze moeilijke tijd. Dankzij Arianne wordt deze moeilijke en zeker stressvolle tijd toch wat makkelijker gemaakt. Bedankt voor alles G. K.

Prettig en professioneel.

• Respect voor uw wensen

Ik heb de uitvaartbegeleiding als heel positief ervaren. Goed meedenkend en alles keurig verzorgd.

• Respect voor uw wensen

Er moest een hoop geregeld worden omdat mijn vader gerepatrieerd moest worden vanuit het buitenland, waar hij was overleden. Wij hadden geen idee waar we moesten beginnen en wat er allemaal nodig was. Maar vanaf het allereerste telefoongesprek werden wij gerustgesteld en voelden we dat het goed zou komen. De medewerkers van Onyx zijn zeer kundig, betrokken en gaven duidelijke uitleg bij iedere stap. De grootste verrassing was dat we achteraf nog geld terugkregen omdat het vliegticket goedkoper uit viel dan verwacht… Kortom, alleen maar lof voor Onyx Uitvaart!

• Respect voor uw wensen

Prettige ondersteuning door Arianne en correcte en snelle reakties op al onze vragen. Beveel Onyx Uitvaartzorg van harte aan !

• Respect voor uw wensen

Het afscheid van een mensenleven gaat meestal gepaard met grote emoties en veel verdriet. In zo’n tijd wil je mensen om je heen die aan één woord genoeg hebben om te weten wat je wilt. Bij Onyx was dat zo. Geruisloos wordt alles perfect voor je geregeld tot in de kleinste details. Het klinkt gek maar de begrafenis was een klein feestje. Ik kan Onyx aanbevelen: persoonlijk, liefdevol, praktisch en down to earth. En dat laatste is hun specialiteit.

Pieter de Hoochstraat 76 hs

1071EJ Amsterdam

Over Onyx Uitvaartzorg

Onyx Uitvaart is een kleinschalige uitvaartonderneming. Onyx is een edelsteen. Deze wordt kracht en steun wordt toegedicht in moeilijke situaties. Dat is wat wij u graag willen geven bij het regelen van de uitvaart. We vinden het belangrijk om goed te luisteren. Samen te bedenken welk afscheid bij uw dierbare past. We bespreken de mogelijkheden. Zodat u weet wat er kan en keuzes kunt maken. U heeft de regie waar u die wilt hebben. Wij nemen die over waar dat voor u goed voelt. Met zachte hand sturen we daar waar dat nodig is. Zo creëren we een liefdevol afscheid. Traditioneel of met veel creativiteit. Voor ons is elke uitvaart uniek. Omdat elke persoon uniek is.