Na een brand in huis de gehele zolder/trappen overloop wanden laten schilderen. Communicatie had iets beter gekund maar al met al zijn wij zeer tevreden over VDM schilders. Ik zou ze zeker weer benaderen als ik een schilder klus zou hebben.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Altijd snel reactie bij vragen en afspraken goed nagekomen. En alles wat geschilderd is ziet er echt top uit. Wij zijn erg blij met het opgeleverde resultaat.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Snel, goed en met extra advies. Meer dan Ik er van had verwacht! Dikke aanrader!!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Super strak schilderwerk geleverd door plafond en alle wanden in de woonkamer te texen. Ook nog een kleur moeten matchen want die was niet goed gemengd. Vakmannen 1e klas! Ik heb nog nooit zo'n goed schilderwerk eerder gehad, Topper

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

dik tevreden probleem netjes opgelost

• Ervaring met: Stukadoorswerk

Werd zeer netjes, snel en vakkundig werk geleverd. Had behoorlijke lekkageschade door storm. Na een halve dag werk was de kamer als nieuw en je kon nergens in huis zien dat er een schilder in huis was geweest. Chapeau! Een echte aanrader!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Betrouwbaar, deskundig, bekwaam en prettig in de omgang. Een perfect uitgevoerd karwei. De volgende keer weer naar VDM!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

sneller dan verwacht en met goed resultaat

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Vakkundig, snel, juiste kleur, geen achtergebleven sporen na het werk

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Super nette jongens die vakkundig werk leveren. Blij dat ik voor VDM gekozen heb.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Goede voorbereiding, afplakken, netjes en een controle op kwaliteit. Wij zijn een tevreden klant.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Top werk! Na het behangklaar opleveren hebben de mannen van VDM schilders de wanden super strak bijgewerkt en de plafonds latex gespoten. Op aanraden van Jim zijnde wanden met afwasbare verf gedaan omdat we een kleine op komst hebben. Kortom echt vakwerk! Wij zijn erg tevreden!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Mooi en net schilder werk binnen. De eerste keer was toch niet alles gelukt zoals afgesproken was. Dhr. Van de Mortel was erg klantvriendelijk en heeft de 2de afspraak snel gepland en alles goed gecorrigeerd. Jammer genoeg bij de 2de keer was er te veel met verf op de vloer geknoeid en was het schoon maken ervan erg moeilijk. Als dat niet gebeurt was zou ik eigenlijk hun een 10 als cijfer geven. al in al ben te vreden met hun werk.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Strak stucwerk gezet en vervolgens alles netjes afgewerkt, ik beveel VDM iedereen aan!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Goede vakmensen die serieus werk afleveren. In dit geval buitenbeits werk met hoge kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden over deze firma en bevelen ze aan bij onze kennissen!

• Ervaring met: Buitenschilderwerk

Geweldig werk geleverd, ook het stuc-werk laten doen ivm een lekkage. Zowel het stuc-werk en schilderwerk is super gedaan en keurig netjes afgewerkt.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Prachtig schilderwerk opgeleverd. Communicatie was uitstekend met De heer Van de Mortel als aanspreekpunt voor schilders én stucadoors. Prettig de flexibiliteit ook tijdens het werk en hoe zij afspraken nakomen.

• Ervaring met: Buitenschilderwerk

De mensen van VDM hebben de buitenkant van mijn huis weer mooi in de lak gezet. Ben erg tevreden hoe ze te werk zijn gegaan, het staat er weer netjes bij!

• Ervaring met: Buitenschilderwerk

We hebben VDM-Schilders onlangs onze binnenwanden en plafonds (450 m2) laten spuiten met latex. Van deze keuze hebben we geen moment spijt gehad. Het resultaat mag er zijn. Geen aanzetten meer van rollers maar een superstrak eindresultaat. Zowel in het voortraject als tijdens het spuiten heeft hij ons voorzien van deskundig advies. Naast flexibiliteit spreidt Jim een enorme precisie tentoon. Kortom, samenwerken met Jim is samenwerken met een vakman pur sang.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Toen wij ons huis kochten, heeft VDM schilderwerken ons hele binnenschilderwerk gedaan. Ook heeft hij een stucadoor voor ons geregeld. Ons huis is tot in de puntjes zeer netjes afgewerkt en Jim heeft ons goed geadviseerd in de verf- en kleurkeuze.

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Leon Bogers Na bij een paar schildersbedrijven offertes te hebben opgevraagd hebben we gekozen voor VDM Schilder- en afwerkingsbedrijf vanwege het vertrouwde gevoel dat hij ons gaf. Wij hebben hier ook geen moment spijt van gehad. Het is erg fijn samenwerken met hem, hij is bij ons al zijn afspraken netjes nagekomen en ons huis ziet er weer super uit!

• Ervaring met: Binnenschilderwerk

Camiels Schols De deuren en kozijnen in mijn appartement waren dringend aan een schilderbeurt toe. Jim vd Mortel was een van de schilders die een offerte voor me maakte. Die zag er verzorgd uit, met foto's van werk dat hij eerder heeft uitgevoerd. Jim gaf zelf aan dat hij altijd netjes werk aflevert. Dat heeft hij waargemaakt. Het schilderwerk is prima uitgevoerd. Jim werkt zorgvuldig en geconcentreerd. Ook over de keuze van de kleur heeft hij me goed advies gegeven. Mijn flat ziet er weer fris en fruitig uit.

Brussellaan 24

5628 TC Eindhoven

Over VDM Afbouw & Onderhoud

Latex spuiten en afwerking nieuwbouw VDM Afbouw en Onderhoud maakt van jouw huis een droomhuis. Wij ontzorgen jou op het gebied van de afwerking van muren en plafonds en garanderen een mooi eindresultaat voor een eerlijke prijs. Onze vakmannen zijn gespecialiseerd in latex spuiten, dunpleister, stucwerk (stucen nieuwbouw, renovlies of stucen), schilderen en het behangklaar maken van nieuwbouwwoningen. Wij doen dit in heel Noord-Brabant, maar ook daarbuiten in Limburg, Gelderland en Utrecht. Speciaal voor nieuwbouwwoningen hebben wij pakketten waardoor jij snel en zorgeloos kunt genieten van een mooi afgewerkte woning. Hulp nodig bij het kiezen van de juiste afwerking qua materiaal of kleur? Onze adviseurs helpen jou de afwerking te kiezen en adviseren je welke kleur te gebruiken en dat 7 dagen per week.